penio151 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 nie wiem jak to jest możliwe ale mój sr na sprężynie 120 ma obecnie 514- 520 fps i niestety dla mnie jest to zła wiadomość. Ke? Wymyśliłeś to? Quote Link to post Share on other sites
luthorhuss Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 jeżeli pytasz czy wymyśliłem te wyniki to nie. Jechałem wcześniej na sprężynie 110 ale karabin strzelał jak zwykły aeg więc postanowiłem to zmienić. :) Kumpel który obecnie serwisuje mi karabin jeszcze przed wymianami stwierdził że układ jest bardzo szczelny. Dodałem lufkę 650 , zrobiłem teflona na komorze, kumpel dokładnie wszystko wypodkładkował, całość dokładnie nasmarował , wymieniłem również tłok bo stockowy miał już ślady zużycia ( jak karabin przyszedł od krakmanów to prawie na sucho chodził) i obecnie takie wskazania są na chrono, dzisiaj było mierzone. Może być jeszcze tak że sprężyna była źle zapakowana i zamiast 120 w opakowaniu była mocniejsza bo jakoś za dużo tych fps. Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Zdecydowanie. Tutaj ludzie doszczelniają układy i dają M150 i im wychodzi taki wynik. Quote Link to post Share on other sites
Guto_Bandito Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 To ciekawe Penio... Jeżeli na m110 da się osiągnąc stabilne 420 fps a jak mówisz, że po uszczelnieniu układu tak mizerne wyniki to ja współczuje... :roll: Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 (edited) To ciekawe Penio... Jeżeli na m110 da się osiągnąc stabilne 420 fps a jak mówisz, że po uszczelnieniu układu tak mizerne wyniki to ja współczuje... icon_rolleyes.gif Współczuje i tobie :) Zalecam ponowne przeczytanie moich wypowiedzi :D Cieszę się, że dobrze znasz się na replikach, ale powiedz ile razy grzebałeś w SR25 i wypowiedz się na temat jak osiągnąć 420FPS na M110 w SR :) Edited March 20, 2009 by penio151 Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 na m110 nie da sie uzyskac takich mocy by wykazalo ponad 400 fps moze czas sprawdzic chrono? tak jak borek dodaje ok 10-20 fps tak i przedluzony ger tyle samo albo mniej wszystko i tak zalezy od innych czesci I jedna wazna informacja-400 fps na jednej giwerze to zasieg nie rowny 400 fps giwery drugiej i tego trzeba sie trzymac bo w boju jak dostaniesz od kolesia ktory ma wg sklepu 350 fps a ty do niego wywliles maga to sie nie czepiaj Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 100% racji, TM 300FPS nie równa się chińczykowi 420FPS Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 ktos wczwsniej pisal ze dysze od aug podchodza do 25-tki ! ciekawe bo zakupilem i tylko mlotkiem moglbym ja wbic bo inaczej nie wchodzi wiec jakim cudem one pasuja? Dolozylem w swojej lozyska kulkowe,teflonowanie cylindra,ogolne smarowanie ukladu podkladkowanie i zasadzilem sprezynke m140 z mojej m15 niestety ze sporym przebiegiem i na stockowej lufie i komorze pokazauje zamast 400-410 srednio 350 fps-swietnie pokombinuje z zespolem lufy i komorki(Mb i Ka) i zobacze ile doszlo a w czwartek jak to nie pomoze biore sie znow za gera i inna sprezynke Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Ja tam bym zaczął od wstawienia przecinków w tą wypowiedź, może osiągi będą normalne... :/. Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Tak myslisz? Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 No raczej, inaczej jak mod będzie miał zły dzień to taki post poleci w otchłań matrixa i nikt nie przeczyta co masz za problem :). Jeżeli masz stockowy popychacz, to coś może być nie tak, nigdy w końcu nie wiadomo co z tymi chińczykami. Albo pokombinować z innymi dyszami, jakie są dostępne. Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Zmienilem znowu sprezyne na guardera stara dawno nie smigana zapewne co kolo m130-140 zbita i wskazuje ok 390 fps Zmiana zespolu roznych komor i luf nic praktycznie nie daje Dysza stock jest niezle spasowana i szczelna wraz z cylindrem i tlokiem wiec to nie tu mysle ze sprezyna powinna byc ciut dluzsza od normalnej poniewaz ger jest w koncu przedluzony Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Popychacz mozna wymienic gdy dysza nie bedzie dopychala-przepuszczala kulek a tu ladnie pieknie wszystko podaje Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Nic innego jak dokladka podkladek w tloku by skrocic skok sprezyny i na 0,20 pokazuje stabilne 450 fps-malo Dokupie m 150 i dodam podladki w tloku a powinno byc juz dobrze z ok 500 fps Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 O! Geniusz widze. Na miare Machinegun'a. W AEG'ach regulowanie napięcia wstępnego sprężyny na podstawie podkładek jest conajmniej nieprofesjonalne. Podkładke możesz zarzucić w ramach prymitywnego łożyskowania. M150 to naprawde max co to wytrzyma. Na Systemie M150 wycisnołem dokładnie 501 fps. Ale chyba silnik się zarżnoł. Quote Link to post Share on other sites
dragon_bp Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Po pracach tuningowych u Krakmana i wstawieniu SP150 Guardnera mam 530 fps. Mówili że do tego gearboxa więcej lepiej nie wkładać. Zębatki już CA, silniczek stock... Co do samego silnika to podobno wydtrzymuje do 170, nie sprawdzałem więc piszę podobno. Na 150 śmiga bezproblemowo nawet na batce 9,6v 1500 mAh. Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Tak jak napisalem zalozylem sprezyne uzywana wiec jej dlugosc w porownaniu z nowa byla o ok 2-2,5 cm krotsza Zalozylem ja normalnie i pokazalo mniej niz na stockowej wiec po dolozeniu paru "podkladek" zaczyna cos kolwiek pokazywac Nie chodzi mi o "smieszny" tuning lecz o to ze przedluzony gerbox moim zdaniem powinien miec inne sprezynki Quote Link to post Share on other sites
luthorhuss Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Trochę mnie męczy juz mój sr :( i nie wiem co jest tego przyczyną. Co chwila strzela bloki, silnik niby chce ale nie może. wkładałem do niego sprężyne max 130 bo większej nie mam i uzyskuję 520 fps. wynik jest dobry ale tłok ca wytrzymał 2 magi, poleciały już zębatka tłokowa i środkowa. Obecnie zmieniłem tłok na wzmacniany gp i zebatki od gp i po dwóch magach padła zębatka silnikowa gp. Najmocniejszy tłok gp jaki jest do tej repliki po dwóch magach nie ma juz prawie ostatniego zęba. generalnie od 1 stycznia udało mi się zabrać karabin na dwa strzelania, nie ma co imponujący wynik. Pozostały czas karabin jest serwisowany. Tak na dokładkę, silnik stockowy który jest nie do zajechania u mnie się zajechał :) Jedyne co obecnie przychodzi do głowy to całkowicie zrypany gearbox. Wiem, że ktoś kupował szkielet gearboxa od CA. Mam więc pytanie czy ten szkielet pasuje do PJ a jeżeli ca nie to czy gp pasuje ? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Może nie wypodkładkowałeś zębatek? I trochę dziwne, że na M130 osiągasz 520fps... U mnie tłok CA trzyma dobrze (ale na M150!). Tłok i zębatki G&P będę wrzucał jak będę robił tuning pod M170 ;p Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
luthorhuss Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 hej karabin był podkładkowny i to już 3 razy. Bez obciążenia chodzi idealnie a jak dostaje opór to po kilku strzałach wszystko się blokuje i bez rozkręcenia geara nie da się tego usunąć. Korpus od strony wewnętrznej był już lekko podszlifowany bo zachodziło prawdopodobieństwo blokowania się zębatek o korpus gb, nic to nie dało. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Może ogólna niedoskonałość GB? ja tak miałem w jednej z eMek A&K. Testowana na kilku różnych tłokach-nic trzeba wymienić GB, innej przyczyny ani innego wyjścia nie widzę. Ale co zmieniałeś w swojej SRce, że osiągnąłeś 520fps na M130? Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Nie wierze w 520 fps na m130 Tylko zle podkladkowanie przychodzi mi na mysl z zaciachami zebatek-to ze ladnie smigaja na sucho nie znaczy ze sa dobrze wypodkladkowane-ogolne jak nie dasz zadnych podkladek to tez na sucho bedzie git ale pod obciazeniem sie cos posypie Ja w swojej dzisiaj wywalilem jakies 2000 k i ani jednego dziwnego dzweku nie uslyszalem-miodzio Quote Link to post Share on other sites
Kacper_ol Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Tylko zle podkladkowanie przychodzi mi na mysl z zaciachami zebatek-to ze ladnie smigaja na sucho nie znaczy ze sa dobrze wypodkladkowane-ogolne jak nie dasz zadnych podkladek to tez na sucho bedzie git ale pod obciazeniem sie cos posypie Akurat się co do podkładkowania z Tobą nie zgodzę ... zwykły chinol wzięty z półki strzela bez problemu mimo tego że przeważnie ma takie luzy osiowe na zębatkach że czasami trzeba władować prawie cały zestaw podkładek żeby je dobrze ustawić. Tego felernego SR25 ja serwisuję i podkładkowanie zostało wykonane prawidłowo, nie jest to pierwsza replika którą naprawiam ale pierwsza która ma takie problemy. Wg kilku osób zajmujących się serwisowaniem replik i mających większe doświadczenie ode mnie diagnoza jest jedna: wadliwy szkielet GB. Niby to jest produkcja seryjna ale wadliwe egzemplarze się trafiają tym bardziej że tego tak naprawdę nikt nie testuje w fabryce. Po za tym gearbox w którym zębatka tłokowa zaczepia się na 1/3 wysokości zębów na tłoku na pewno nie jest prawidłowo wykonany, zęby powinny wchodzić prawie do końca ich głębokości. Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Ja bym chyba się w takim momencie ugryzł w dupę i kupił kompletny GB od G&P :P. Ale jak wywaliłeś tyle kasy w części wewnętrzne, to chyba lepiej kupić sam szkielet. Ale zawsze jest ryzyko, że nadal coś będzie nie tak, a kompletny szkielet G&P - spasowany i nie do zajechania. Quote Link to post Share on other sites
Furion3 Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Oczywiscie ze i moze tak byc ze szkielet jest trefny Szkoda kasy na te same czesci-lepiej kupic Ca gerr i miec spokuj Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.