Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PJ 25


Recommended Posts

Odpowiem pokrótce na pytania, które sie tu pojawiły się i na które będę umiał odpowiedzieć.

 

Po pierwsze jeden z kolegów ironicznie pytał sie poco zmieniać zębatki przecież te są bardzo dobre. Moja odpowiedź; nie wiem jak ciebie, ale mnie osobiści strasznie denerwował odgłos, jaki wydawały te zębatki i czas, jaki występował między naciśnięciem spustu a zwolnieniem tłoka. Naprawdę po wymianie zębatek reakcja na spust jest niemal natychmiastowa.

 

Po drugie, co do samego gearboxa to jak pisałem wcześniej do dolnej połówki body wchodzi bez problemu natomiast do górnej jest już ciasno. Generalnie ciężko mi to opisać, ale jest coś takiego jakby prowadnica dla body w gearboxie i to jest nieco niżej dosłownie ułamki minimetr niz. w p&j i górne body zbyt mocno dociska sie do dolnego. Także jakoś idzie to przezwyciężyć.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 538
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mnie osobiści strasznie denerwował odgłos, jaki wydawały te zębatki i czas, jaki występował między naciśnięciem spustu a zwolnieniem tłoka

 

Męczy mnie to samo, odgłos jest po prostu... inny. Inny niż we wszystkim co kiedykolwiek słyszałem. Dobrze wiedzieć, że wymiana zębatek pomoże, dzięki za info :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Hmm sprostujmy:

Zębatki są od gb long. I wszystkie części do gb. long idą takie same jak w G&P SR-25

tak samo pewnie będzie:

Cylinder od PSG-1

Dysza od auga itd...

 

Przynajmniej tak mi się zdaje... PJ-25 to kompletna kopia SR-25 G&P (tyle że trochę mniej szczegółowa xD )

Link to post
Share on other sites

Witam. Prosił bym wszystkich posiadaczy PJ25 o szczegółowe wymienienie elementów które wymieniliście w swoich replikach np.

 

1. sprężyny na SP140 Guardera (link do sklepu) http://www.taiwangun.com/shop,show,64

2. itd....

 

Czytając te wszystkie posty można dostać mętliku w głowie. I tak naprawdę już sam nie wiem co trzeba było by wymienić i na co w tej replice żeby się nią trochę dłużej pocieszyć.

 

Pozdro All

Link to post
Share on other sites

Bez wymiany gumki zasięg skuteczny 20m... maksymalny ledwo 30m (gumka w stocku kompletnie nie kręci kulek). Jeśli dobierz dobry dystanser to zasięg naprawdę 60m. Ja zrezygnowałem z tego na koszt płaskiego lotu kulki (kulka nie wznosi się ponad krzyż celownika) za pomocą dystansera X/H Elementa i tak posiadam te 50m.

Edited by penio151
Link to post
Share on other sites

BTW:

Skoro to GB przedłużony to chyba sprężyny standardowe chyba są przykrótkie?

Więc chyba powinniśmy wstawiać sprężyny od PSG-1 :

http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=288

 

200% to odpowiednik czego? :wink:

Czy te wszystkie firmy nie mogą mieć jednego prostego m-coś tam? np. m130 a nie jakieś jeszcez 200% i inne SP124....

 

Komuś są potrzebne części stockowe od tego GB ? Bo potrzebna mi kasa ^^

 

Wymyśliłem co wstawię:

Lufa 590mm 6,03 promyka

uszczelniona komora

w/w spr. 200%

Zębatki od przedłużonego GB G&P :)

Powinno chyba starczyć prawda?

Link to post
Share on other sites

Właśnie... Gumka... zapomniałem o gumce... ale znajdzie się jakąś...

Swoją drogą zawsze myślałem że im mocniejsza sprężyna to lepiej wstawiać łożyska kulowe ^^ .

Cóż... dział tech. mnie uświadomił xD

 

Takie pytanie: jaką sprężynę mogę wstawić najmocniejszą po wymianie zębatek oraz przed wymianą?

Oraz czy coś mi się nie posypie?

Bo chyba wszystko musiało być lekko wzmocnione...

Link to post
Share on other sites

Ten GB był już testowany na M170 i jakoś się trzymał...nie polecam, najbezpieczniej jest M140...M150 to już się gacie trzęsą i najprawdopodobniej tłok stracił by mleczaki, choć GB by trzymał jednak zapewne po 2 latach w końcu by pękł, choć wcale nie musi się to stać, to tylko moje przemyślenia.

Link to post
Share on other sites

Teflon Fix to podstawa, ja w swoim na samym początku owinąłem szczelnie komorę, głowicę proponuje sylikonem lub akrylem, z taśmą za dużo roboty.

 

Mocy nie poprawisz tym, ale zyskasz niezłą powtarzalność.

 

Jeśli chcesz M150 to proszę bardzo, będziesz pierwszy.

Link to post
Share on other sites

Nie oszukując się, jak by nie patrzyć ta sprężyna jest krótsza niż standardowa, więc pewnie będzie przy tym gb jakąś m140?

Cóż zrobię co tam będzie można i tyle...

Pytania teraz:

-Jakie łożyska wstawić?

-czy da się zdjąć końcówkę lufy zew. tej od tłumika?

Bo chcę zamówić przedłużenie, ale cholera nie wiem ile będę potrzebował tak by schować całe 590mm (kupuję w końcu promyka 6,03^^) i wstawiam tam tłumik dźwięku :)

 

P.S.

Gdzie jest temat odnośnie wymiany materiału w tym tłumiku dźwięku?

Bo szukam i nie mogę znaleźć ;|

 

P.S. 2

Jak to owinąłeś komorę?! :wink: Co tam można owijać?

Po za tym zastanawia mnie po ką cholerę jest uszczelka na komorze gdzie wchodzi dysza? Toż ta uszczelka nic nie daje? to tyle że sobie jest :???:

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2081

Chodzi mi o tą uszczelkę przy kołach zębatych xD do czego ona tam jest? bo wg mnie chyba tylko dla wyglądu xD

 

P.S.3

Czy ktoś może dać zdjęcia wyrzutnika łusek? Czy tam też jest takie cuś co całość zakrywa i jak się odciągnie rączką to się przesuwa? Na widok tego dostaje orgazmu :mrgreen:

Edited by feder91
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...