grzechus7 Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Odpowiem pokrótce na pytania, które sie tu pojawiły się i na które będę umiał odpowiedzieć. Po pierwsze jeden z kolegów ironicznie pytał sie poco zmieniać zębatki przecież te są bardzo dobre. Moja odpowiedź; nie wiem jak ciebie, ale mnie osobiści strasznie denerwował odgłos, jaki wydawały te zębatki i czas, jaki występował między naciśnięciem spustu a zwolnieniem tłoka. Naprawdę po wymianie zębatek reakcja na spust jest niemal natychmiastowa. Po drugie, co do samego gearboxa to jak pisałem wcześniej do dolnej połówki body wchodzi bez problemu natomiast do górnej jest już ciasno. Generalnie ciężko mi to opisać, ale jest coś takiego jakby prowadnica dla body w gearboxie i to jest nieco niżej dosłownie ułamki minimetr niz. w p&j i górne body zbyt mocno dociska sie do dolnego. Także jakoś idzie to przezwyciężyć. Quote Link to post Share on other sites
Snajper_Avred Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 mnie osobiści strasznie denerwował odgłos, jaki wydawały te zębatki i czas, jaki występował między naciśnięciem spustu a zwolnieniem tłoka Męczy mnie to samo, odgłos jest po prostu... inny. Inny niż we wszystkim co kiedykolwiek słyszałem. Dobrze wiedzieć, że wymiana zębatek pomoże, dzięki za info :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Wymiana chwytu pomaga....było. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Cenne info na temat zębatek, dzięki za sprostowanie Grzechus. O chwycie też czytałem, w takim razie co w końcu pomaga? Czy może i jedno i drugie? Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Wymiana chwytu zmienia dźwięk diametralnie, zamiast chrupotania, słychać przyjemny świst, możliwe, że z zębatki też pomagają. Tuning jednak rośnie w oczach. Quote Link to post Share on other sites
grzechus7 Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Mi niestety wymiana chwytu niepomogła, nadal miałem ten niczym niepochamowany zgrzyt Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted January 6, 2009 Report Share Posted January 6, 2009 Jakie zębatki tam w końcu wchodzą? Specjalne do przedłużonego (CA, G&P) czy zwykłe od V.2? Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 6, 2009 Report Share Posted January 6, 2009 Muszą być inne, bo tłok ma więcej zębów. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted January 6, 2009 Report Share Posted January 6, 2009 Hmm sprostujmy: Zębatki są od gb long. I wszystkie części do gb. long idą takie same jak w G&P SR-25 tak samo pewnie będzie: Cylinder od PSG-1 Dysza od auga itd... Przynajmniej tak mi się zdaje... PJ-25 to kompletna kopia SR-25 G&P (tyle że trochę mniej szczegółowa xD ) Quote Link to post Share on other sites
janekdh Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Witam. Prosił bym wszystkich posiadaczy PJ25 o szczegółowe wymienienie elementów które wymieniliście w swoich replikach np. 1. sprężyny na SP140 Guardera (link do sklepu) http://www.taiwangun.com/shop,show,64 2. itd.... Czytając te wszystkie posty można dostać mętliku w głowie. I tak naprawdę już sam nie wiem co trzeba było by wymienić i na co w tej replice żeby się nią trochę dłużej pocieszyć. Pozdro All Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Zaglądaj na nasze profile... Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Mam pytanie czy jest potrzebny tuning, żeby replika osiągała skuteczny zasięg ponad 55-60m ? Czy wymiana komory i lufy dużo pomaga w tej replice? Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Jak już pisał Rzeźniq komora Elementa wystarczy, jak masz kasę to kup King Arms. Do tego precka, najlepiej o długości 650 ale wystarczy także 509, i masz taki zasięg, o którym piszesz. No i oczywiście gumka HU, polecam Systemę lub czerwonego Madbulla. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 A ktoś sprawdzał dokładnie w stocku jaki ma skuteczny? Czytałem gdzieś, że w m4a1 ris PJ jak się zmieni preckę, komorę i gumkę to pewnie będzie podobny zasięg. Możliwe ? Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 (edited) Bez wymiany gumki zasięg skuteczny 20m... maksymalny ledwo 30m (gumka w stocku kompletnie nie kręci kulek). Jeśli dobierz dobry dystanser to zasięg naprawdę 60m. Ja zrezygnowałem z tego na koszt płaskiego lotu kulki (kulka nie wznosi się ponad krzyż celownika) za pomocą dystansera X/H Elementa i tak posiadam te 50m. Edited January 7, 2009 by penio151 Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 BTW: Skoro to GB przedłużony to chyba sprężyny standardowe chyba są przykrótkie? Więc chyba powinniśmy wstawiać sprężyny od PSG-1 : http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=288 200% to odpowiednik czego? :wink: Czy te wszystkie firmy nie mogą mieć jednego prostego m-coś tam? np. m130 a nie jakieś jeszcez 200% i inne SP124.... Komuś są potrzebne części stockowe od tego GB ? Bo potrzebna mi kasa ^^ Wymyśliłem co wstawię: Lufa 590mm 6,03 promyka uszczelniona komora w/w spr. 200% Zębatki od przedłużonego GB G&P :) Powinno chyba starczyć prawda? Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Nie...już było sprawdzone, zwykłe sprężyny też podchodzą, choć nie zaszkodzi mu sprężynka do PSG, moim zdaniem, choć nie wiem jak się spisują. Co do sprężyn zapraszam na: http://asgshop.pl/sprezyny.php http://www.machinegun.pl/sprezyny.htm Sprężyna 200% G* ci da. Powinno chyba starczyć prawda? Gumki dobrej nie zauważyłem. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 http://www.silencertalk.com/forum/viewtopic.php?t=18187 Trochę fotek SR25 :) Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Właśnie... Gumka... zapomniałem o gumce... ale znajdzie się jakąś... Swoją drogą zawsze myślałem że im mocniejsza sprężyna to lepiej wstawiać łożyska kulowe ^^ . Cóż... dział tech. mnie uświadomił xD Takie pytanie: jaką sprężynę mogę wstawić najmocniejszą po wymianie zębatek oraz przed wymianą? Oraz czy coś mi się nie posypie? Bo chyba wszystko musiało być lekko wzmocnione... Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Ten GB był już testowany na M170 i jakoś się trzymał...nie polecam, najbezpieczniej jest M140...M150 to już się gacie trzęsą i najprawdopodobniej tłok stracił by mleczaki, choć GB by trzymał jednak zapewne po 2 latach w końcu by pękł, choć wcale nie musi się to stać, to tylko moje przemyślenia. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Czyli mówisz że na stoku całkowitym w gb mogę wstawić m140? Ja znając życie jeszcze bym zrobił domową robotą doszczelnienie głowicy cylindra taśmą teflonową :) Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 (edited) W moim na M140 poszło ponad 10 000 kulek. Jak na razie - wszystko ok. IMO M140 możesz bez strachu wsadzić. Edited January 7, 2009 by Bajeczny1990 Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Korci mnie m150 xD Co wy na to? Nie będzie za mocna? Jej wole nie wiedzieć ile zapłaciło by się za takiego stocka od np. G&P żeby wsadzić taką sprężynę ^^ Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Teflon Fix to podstawa, ja w swoim na samym początku owinąłem szczelnie komorę, głowicę proponuje sylikonem lub akrylem, z taśmą za dużo roboty. Mocy nie poprawisz tym, ale zyskasz niezłą powtarzalność. Jeśli chcesz M150 to proszę bardzo, będziesz pierwszy. Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 (edited) Nie oszukując się, jak by nie patrzyć ta sprężyna jest krótsza niż standardowa, więc pewnie będzie przy tym gb jakąś m140? Cóż zrobię co tam będzie można i tyle... Pytania teraz: -Jakie łożyska wstawić? -czy da się zdjąć końcówkę lufy zew. tej od tłumika? Bo chcę zamówić przedłużenie, ale cholera nie wiem ile będę potrzebował tak by schować całe 590mm (kupuję w końcu promyka 6,03^^) i wstawiam tam tłumik dźwięku :) P.S. Gdzie jest temat odnośnie wymiany materiału w tym tłumiku dźwięku? Bo szukam i nie mogę znaleźć ;| P.S. 2 Jak to owinąłeś komorę?! :wink: Co tam można owijać? Po za tym zastanawia mnie po ką cholerę jest uszczelka na komorze gdzie wchodzi dysza? Toż ta uszczelka nic nie daje? to tyle że sobie jest :???: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2081 Chodzi mi o tą uszczelkę przy kołach zębatych xD do czego ona tam jest? bo wg mnie chyba tylko dla wyglądu xD P.S.3 Czy ktoś może dać zdjęcia wyrzutnika łusek? Czy tam też jest takie cuś co całość zakrywa i jak się odciągnie rączką to się przesuwa? Na widok tego dostaje orgazmu :mrgreen: Edited January 8, 2009 by feder91 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.