Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SCAR-L [BOYI]


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Próbowałem zastąpić śruby imbusowe. Rozmiar jest niestandardowy raczej, m5 są za duże, m4 za małe. Wygląda na to, że gwint też jest calowy.

 

Gearboxy to dla mnie na codzień. Ja mam egzemplarz leżący u mnie na przechowaniu z roku 2009. sam kupiłem w 2008(obecnie replika uznana zmarłą). Kolba lata, stopka się gubi. Dysza i komora nie są tragiczne, trochę taśmy teflonowej i koniec tematu z komorą. Na głowicę cylindra poszły 3 warstwy. W głowicy wystarczyło wymienić uszczelkę. Łożyska plastik to już jest znane i zębatki XYT. NIe wiem jak obecne egzemplarze, jednak od roku 2010 serwowane są inne gearboxy np. w AK(mam tutaj na myśli wnętrze).

 

Replika przyzwoita, selektor i wyciągnięcie Gb to już wyższa szkoła rozpychania body. W zasadzie wystrzegałbym się 1 rzeczy, nie da się jej uniknąć. jak poleci cały przód GB na komorę to już jest po komorze.

 

Jedyna opcja ratunku to wycięcie klocka z pleksy , wstawienie uciętej komory od M4 i dyszy.

 

Nie wiem jeszcze jak te zielone akumulatory co dodają obecnie, jednak aku jeszcze z napisem d-boys to od początku martwy pakiet, tym nie da się oddać strzałów.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Już jutro dostane sc-01. Ciekawe jak z awaryjnością. Będzie to moja pierwsza "poważna" replika. Wcześniej latałem z pompką agm'a. Mam wrażenie, że repliki ze zbrojowni są mniej awaryjne, bo ten, kto narzekał, miał replike z tg albo gf. Wszystko się wyjaśni w ciągu kilku tygodni. Mam pytanie. Czy wymiana komory na tą http://deltashop.pl/...ock-hop-up.html jest bardzo trudna? Wcześniej rozbieram kilkukrotnie tylko agma i tanią replikę za kilka złoty, więc nie mam zbytnio doświadczenia.

Edited by grzesiek141
Link to post
Share on other sites

Szkielety Boyi maja to do siebie, ze przód jest cieńszy o ok 0.5-0.7mm i są problemy ze zmianą dysz, głowic cylindra i wpakowaniem nowego szkieletu. Najlepiej wymieniać całość, czyli i szkielet, i głowicę i dyszę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...