Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SA RPK-7 Classic Army


Recommended Posts

  • 1 month later...

Widać nie znam się na tyle na rosyjskim uzbrojeniu co koledzy, więc może dowiem się dlaczego ta replika zasłużyła na miano niedopracowanej? Jestem zainteresowany tym karabinem jednak swoim laickim okiem nie dostrzegam rażących różnic między zdjęciami repliki asg, a ostrym egzemplarzem... Proszę o opinie!

 

 

Pozdrawiam,

Chwiał

Link to post
Share on other sites

Na pierwszy rzut oka:

- komora zamkowa ("body"),

- szczerbinka,

- kąt pod którym jest zamocowana kolba,

- sam kształt kolby (jakiś taki zbyt okrągły, chociaż to może być wina perspektywy),

- chwyt pistoletowy

 

Zapewne jest tego więcej. Wyróżnione "błędy", to "błędy" względem rosyjskich wersji RPK. Jeśli dobrze pamiętam to Arsenal faktycznie produkuje takie "brzydactwo" jakie zaserwowało nam CA.

Link to post
Share on other sites

Niestety Arsenal także nie ma w ofercie karabinu, którego repliką mógłby być CA SA RPK-7.

http://www.arsenal-bg.com/defense_police/7,62lmg.htm.

Wersja z drewnami http://www.arsenal-bg.com/images/defense_police/7,62lmg.jpg.

 

Różnice

- Dwójnóg. Oryginał ma krótszy dwójnóg jak w PK i PKM; w którym jest przechowywany wycior.

- Kolanko gazowe. Inna konstrukcja, bez otworu na wycior (co wynika z punktu powyżej)

- Podstawa muszki. Bez miejsca na wycior (co wynika z pierwszego punktu).

- Uchwyt. Obecnie Arsenal do starej komory zamkowej stosuje plastikowe uchwyty takie jak w np. AK-74. Choć zdarzają się uchwyty drewniane jak w irackich kopiach rkmu Arsenalu znanych jako Al-Quds http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...aqi_Soldier.jpg

- Kolba w Arsenalu jest inna niż w CA.

Link to post
Share on other sites