Kefcik Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Znalazłem kilka modeli SR25 dziwi mnie to, że ten sam model pod nazwą CA25 kosztuje ok 1500-2000zl a replika A&K SR25 to koszt 700-1000zł. Czy A&K robi dobre repliki? Quote Link to post Share on other sites
Tomaszek123 Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Polecam poczytać coś na temat tych replik a później zadawać takie mało inteligentne pytania. Quote Link to post Share on other sites
Kefcik Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Polecam poczytać coś na temat tych replik a później zadawać takie mało inteligentne pytania. Czytam i szukam informacji o tej replice dłuższy czas. Są np. opinie w sklepie od kupujących ale te opinie są wątpliwe bo pisze się je aby zachęcić do zakupu w danym sklepie (cele marketingowe) A forum jest po to aby pytać. I nie wiem czy kupić replikę SR A&K czy Classic Army bo różnica w cenie jest duża. Może opłaca się kupić replikę A&K za te 800zł i wymienić części GB do 1000zł wiedząc, że są porządne. Problem polega na tym iż to forum jest inne! Ten dział forum jest po to aby czytać! Jeśli odpowiedz na Twoje pytanie się znajduje w tych 60 stronach tematu, albo można sobie odpowiednie wnioski samemu wyciągnąć to niechętnie ktoś Ci to na tacy będzie podawał, tak jak nikt za Ciebie nie będzie podejmował decyzji czy dziś założyć czerwone skarpetki czy białe. To jest dział forum dla zaawansowanych i ludzie tu udzielający się są wymagający a regulamin ostrzejszy niż gdzie indziej. Zapewniam Cię że jak poczytasz ten temat to wszystko stanie się dla Ciebie oczywiste! Viper Quote Link to post Share on other sites
Artur71 Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Tak sobie siedzę i czytam i oczom nie wierzę ;) Bardzo wiele rzeczy Cię dziwi... min dlaczego replika wykonana przez CA jest 2Xdroższa od A&K ale zacznijmy od początku. Piszesz, że to Twoja pierwsza replika. Rozumiem, zakochałeś się jak wielu z nas w tym dość nietypowym kształcie (bo jak rozumiem dopiero po pewnym czasie dowiesz się że ta replika posiada dłuższy GB i pozwala na wyciśnięcie znacznie większej mocy i zasięgu od większości replik bez specjalnego obciążenia szkieletu i zębatek). Na replikę przeznaczasz 1000pln Kupujesz nową więc na początek inwestujesz 800 pln w replikę. Na dzień dobry musisz w niej wymienić komorę HU, gumkę HU i lufę na precyzyjną : najtaniej czerwony element ok 50 pln, systema energy 35, madbull 120. Nie masz już pieniędzy na optykę a replika nadal ma zasięg podobny do reszty replik tyle że jest dokładniejsza. Inwestujesz kolejne 60 pln w sprężynę M140 lub M150 i następne 40 w uszczelnioną dyszę . Zakładamy że osoba która Ci to zrobi zamontuje na szkielecie wzmocnienia i szkielet na pierwszej imprezie się nie rozpadnie (nie zapomnij że ingerencja w GB to utrata gwarancji). Masz już w replice nieco ponad 500fps replika ma już zadowalającą moc ale zasięgi jakoś nie powalają.... Racja czas się przesiąść na cięższe kulki (2000szt madbulli to 45 pln) Kulki są zielone i słabo je widać a Ty ciągle nie kupiłeś lunety.... No dobra szarpnąłeś się na jakiś jarmarczny wyrób za 100pln... w końcu coś widać... tylko te krzaki czasami przeszkadzają :( a mogłem wydać te 50 pln więcej na zmienna paralaksę. No i te zębatki... co z nimi nie tak że są takie głośne.... może by tak helikalne (słyszałem że lepiej przenoszą obciążenia i są cichsze ;)) kolejne 240 pln poszło z portfela, a co mi tam wymienię tez tłok na taki z metalowymi zębami (ostatnio nie wytrzymałem ciśnienia i posłałem 2 serie kolesiowi co się nie chciał przyznać do trafienia i chyba coś się posypało w GB) (kolejne 40 pln o ile będziesz miał szczęście) no i chyba zmienię baterię bo ta ledwo na jeden magazynek starczy ale od chwytu się przynajmniej można cokolwiek ogrzać ;) … Zapomniałem ;( Ty przecież się jeszcze nie strzelasz bo nie kupiłeś munduru i butów i czapeczki, że o kamizelce nie wspomnę. Tak na poważnie zaś jeśli jeszcze Cię nie zraziłem do tej repliki porozmawiaj z osobami z Twojej okolicy czy pozwolą Ci jako „świerzakowi ” bawić się w „snajpera” nie będąc obytym w temacie ASG. Nie wiem jak u Ciebie ale w mojej okolicy „snajperem” można zostać po roku aktywnego uczestniczenia w imprezach. Dzięki temu unika się wielu niebezpiecznych sytuacji. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 No niestety koledzy rację mają w tym co piszą, snajperstwo nie jest ani łatwe ani tanie. W zasadzie to często jest droga przez mękę. Poczytaj proszę TEN temat zawarłem w nim kompendium wiedzy dla potencjalnego snajpera. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted March 11, 2011 Author Report Share Posted March 11, 2011 (edited) Dobra, magazynki dostałem jakąś godzinkę temu (Krakmani jak zwykle wielki +, bo zdążyli przed weekendem :) ). Magazynki są zrobione bardzo solidnie, mają szary kolor i są minimalnie cięższe niż stockowe hicapy. Do repliki w pierwszym momencie wchodzą bardzo ciasno (prawdopodobnie będę je musiał przypiłować lekko, żeby nie musieć się męczyć z ich włożeniem), a później już ładnie wsuwają się do samego końca, zatrzaskują i nawet nie drgają w gnieździe. Przypadkowe zgubienie magazynka - niemożliwe. Nawet jeśli naciśniemy przycisk od zwalniania maga, to wysuną się z gniazda i zablokują parę cm niżej. Jeśli chodzi o używanie - na razie tylko jeden ładowałem (palec mnie boli z "przygotowania" magazynka ;)). Pierwsze ~80 kulek wchodzi bardzo gładko, a później już powoli coraz ciężej wchodzi reszta. Strzelanie - strzelałem tylko i wyłącznie na semi - magazynek podał wszystkie kulki G&G 0,28g bez ani jednego pustego strzału. W momencie, gdy replika przestała strzelać - po wyjęciu magazynka moim oczom ukazało się 6 ostatnich kulek (4 wypadły, 2 pozostały w magazynku). Stosunkowo dużo, prawdopodobnie przez to, że popychacz kulek (ten na sprężynie) kończy się stosunkowo wcześnie w magazynku (około 1cm pod poniżej podajnika), ale w obliczu magazynku mieszczącego tyle kulek - jest to dla mnie totalnie bez znaczenia :). Biorąc pod uwagę cenę, wykonanie, brak zacięć (przynajmniej na razie :P) - zdecydowanie mogę te magazynki polecić :). Pozdrawiam! Edited March 11, 2011 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
Rraptor Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 Wracając do mojego problemu.... Zmierzyłem prędkość wylotową SRa jeszcze raz ale tym razem na kulkach 0,28g Najwyższy wynik to - 439 FPS Wychodzi więc: 0.2 - 519 (fps) 0.23 - 484 (fps) 0.25 - 464 (fps) 0.28 - 439 (fps) Tak więc okazało się, że jakoś źle "schronowałem" poprzednim razem .... Nie mniej jednak 519fps jak na długi cylinder , pseudo borek i SP150 to KIEPSKI wynik....;/ Będę walczył dalej. Zobaczymy co wyjdzie. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
gradwan Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 A ja mam takie pytanko, nie czytalem dokladnie calego watku, wiec jesli bylo to przepraszam, moze sie ktos orientuje jaka dokladnie powinienem zakupic DYSZE przy replice SR25 tyle ze A&K a nie PJ. Bylbym wdzieczny za info. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
baum Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 strzeliłeś gola do własnej bramki przyznając się, ze nie przeczytałeś do końca. Było mówione parę razy i o ile dobrze pasuję DF BoreUp od Auga Quote Link to post Share on other sites
Rraptor Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 P&J to replika A&K tylko z wymienionymi przez Krakmanów niektórymi bebechami... Np.W P&J były wstawiane w "drugiej generacji" tych replik, pseudo Bore-upy. I do takowych, dysze Bore up , ani dysze o normalnej średnicy nie pasują. Ale, że ty masz replikę od A&K to każda dysza od AUGa, o normalnej średnicy będzie pasować. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Rraptor Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Było pisane w tym dziale 100 razy, że stokowy tłok wytrzyma SP140. Quote Link to post Share on other sites
Rraptor Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Panowie, czy którykolwiek z was miał kiedyś styczność z Bore upem od CA ? Chodzi mi o ogólną opinię o tych borkach bo ostatnio odkryłem, że istnieją bore upy od CA dedykowane do SR 25. Taki zestawik był niedawno dostępny na crazybbe. Może ktoś posiada i może nabazgrać coś na ten temat ? Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 z tego co wiem pasuje i warto Quote Link to post Share on other sites
Rraptor Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 W żadnej to nie przeszkadza..... Ogólnie, w SR 25 od A&K (czyli też od PJ), komora hop - up jest jednoczęściowa i standardowa, czyli tego samego typu co w większości M4/M16. Polecam komorę czerwoną Elementa. Następnym razem czytajcie temat od pierwszej strony, żeby uniknąć tak laickich pytań. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 Co do silnika to one z reguły nie wydają za dużo dzwięków, raczej zły docisk silnika (za słaby lub zbyt mocny) powoduje generowanie czegoś w rodzaju świstów/ jęczenia. Złe ułożenie w chwycie (na kablach potrafi się skantować) też może dawać dziwne dźwięki. Opisz jakiego rodzaju jest to dźwięk, lub nagraj filmik i zarzuć linka. Natomiast co do semi/auto to prawdopodobnie selektor nie przesuwa płytki. Zdejmij Uper Receiver i zajżyj czy taki mimośród na selektorze po wew. stronie body przesuwa tą płytkę na Gear Boxie. Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 oto filmik słabej jakości ale jest Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 Brzmi jak by miał za mocno dociśnięty silnik lub był skantowany. Sprawdź najpierw te dwie możliwości! Jeśli nie to, to być może jest to wina kiepskich zębatek, te które mają "grube" zęby potrafię hałasować - dlatego wymyślono helikalne oraz o innych przełożeniach. Giwera nowa czyli podkładkowania nie sprawdzisz bez utraty gwarancji... szkoda bo też by mogło się troszkę wyciszyć. Quote Link to post Share on other sites
Rraptor Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Obiecałem opisać zestaw bore up do SR 25 od CA. Niestety nie zrobię tego gdyż otrzymałem bore upa "nie do końca od CA". Otóż dotarł do mnie cylinder deep fire , głowica cylindra "no-name" (ale wizualnie dobra i bardzo szczelna), dysza bore up także "no-name" ale uszczelniona (oring) oraz głowica tłoka bore up (ta na pewno od CA) . Całość sprawuje się wyśmienicie. Uzyskałem 100% szczelność (strzykawka) bez zbędnych zabiegów. Niestety nie jest to ten zestaw bore up z crazybee - http://www.crazybee.pl/index.php?products=product&prod_id=455 W chwili obecnej po wymianie wyżej opisanych przez mnie części zanotowałem przyrost i większą stabilizajcę fps w moim SR 25. Więc tak: Replika miała jeszcze do niedawna stokowy pseudo borek od krakmana, na który udało mi się osiągnąć strzykawkę ale rozrzut fps był spory i replika miała wyjątkowo małą prędkość wylotową jak na SP150 i długi cylinder. W tamtej konfiguracji chrono (chiński fiddragon) pokazywał od 510 do 519 fps. Po wstawieniu zestawu bore up wyniki na tym samym chrono to - od 549 do 556 Tak więc nastąpiła wyraźna poprawa w stosunku do poprzedniej konfiguracji. Pozdrawiam! Rraptor Quote Link to post Share on other sites
Artur71 Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 Co do zestawu od systemy (energy) to jest on dedykowany do zwykłego cylindra. Ma wymienną prowadnicę dyszy i można dzięki niemu do zwykłego cylindra zastosować dyszę do BU ale w cylindrze BU raczej go nie uszczelnisz. Sam kupiłem jakiś czas temu a teraz siedzi sobie grzecznie w HK. Szkielet zaś co prawda wytrzymuje M150 ale (to takie moje podejrzenie) zestaw pseudo borka montowany przez krakmanów jest niedokładnie wykonany i istotnie wyłamuje piny ustalające głowicę cylindra. Zamontowałem sobie jakiś czas temu taki zestaw (w poprzednim sezonie) i na M150 było w miarę stabilne 550fps. Po sezonie jednak szkielet nadawał się do wymiany bo oba bolce były wyłamane a szkielet pęknięty. Głowica cylindra posiadała dwa "piękne" owale w miejscu gdzie "wchodzą" wspomniane piny. Tłok z pełną szczęką jest jeszcze dostępny tu: http://azteko.pl/hornbill-wzmocniony-tlok-do-przedluzonych-gb-sr25-l85-p-1199.html Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Czyli miejsca od groma i ciut! Blachy tak wyglądają: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/58032-pekniety-gearbox/page__view__findpost__p__1433992 http://img9.imageshack.us/g/p3232924.jpg/ BTW. Z tym miejscem w Barrecie to tak nie do końca jest Parkie! Wiem bo z tym walczyłem i mam już zrobione. Quote Link to post Share on other sites
Rraptor Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 (edited) U mnie był podobny problem. Wymiana zębatek na STU CA = brak semi. Okazało się, że mały ząbek u dołu zębatki tłokowej był po prostu za krótki i za słabo podnosił przerywacz co powodowało właśnie ten problem. Jak rozwiązałem ? Do mojej sprężyny SP150, zostawiłem zębatkę tłokową, stokową od A&K, pozostałe dwie to STU CA. Efekt - semi wróciło do normy. Stokowe zęby są bardzo mocne - spokojnie trzymają SP150. Pozdrawiam! Edited May 11, 2011 by Rraptor Quote Link to post Share on other sites
Xyanek Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 (edited) Ze stockowego A&K najmocniejsza jest tylko zębatka tłokowa. Środkowa posypała się na stocku po ~1000BB- przynajmniej u mnie tak było. Zakupiłem żółty tłok CA, i zębatkę tłokową oraz silnikową STU nie helicalne również CA. Mam problem bo żadnej środkowej (porządnej) oprócz systema za 160zł nie znalazłem :dry: Narazie mam tam wstawioną od CA stockową- chodzi, ale obawiam się że na tej m150 długo nie pociągnie ,a docelowo ma być m160 albo m170... Edited May 11, 2011 by Xyanek Quote Link to post Share on other sites
franek700 Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 witam! zaczynamy z kumplem prace nad szkieletem gb do sr:) bedzie wykonany cnc z alu7075, a potem testy na sp160 i zobaczymy co padnie pierwsze Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 To napisz ile Was to kosztowało. Następnie zrób kalkulację i napisz za ile mógłbyś zaoferować innym. Ja zamawiając u znajomego wiem iż taki szkielet kosztowałby mnie 700 zł. Będziesz konkurencyjny?? Quote Link to post Share on other sites
franek700 Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 pierwsza sztuka do testow okolo 650zl a nastepne jak bedzie popyt to moze nawet po 450-500zl narazie trzeba to zwymiarowac i popatrzec gdzie mozna go jeszcze wzmocnic:) potem to juz maszyny sie tym zajma.myslice ze duzo bedzie chetnych? sam kupuje te szajsne szkielety pj po 60zl i blachuje a jak jak widze to panowie maja parcie na fps:) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.