Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 972
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Czołem,

 

Kolejna dawka testów porównawczych MAPA-A/B vs. wz.93 ws. MULTI-KAM.

 

Wszystkie mundury wykorzystane w teście to wzór SPECOPS MBS-2.

 

Materiał wz.93 i Multi-KAMA produkcji ANDROPOL, RIPSTOP.

 

Materiał MAPA - 100% poliester, materiał testowy (bardzo błyszczący, jak do bannerów reklamowych, ale zgodny kolorystycznie.)

 

Zdjęcia: M. Dojlitko, wykonano 20.10.2012 w okolicy Trójmiasta.

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_001.jpg

czarno-białe porównanie wzorów.

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_002.jpg

MAPA vs wz.93

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_003.jpg

MAPA vs wz.93

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_004.jpg

MAPA vs wz.93 vs MULTI-KAM

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_005.jpg

MAPA vs wz.93 vs MULTI-KAM

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_006.jpg

MAPA vs wz.93 vs MULTI-KAM

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_007.jpg

MAPA vs wz.93 vs MULTI-KAM

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_008.jpg

MAPA vs wz.93 vs MULTI-KAM

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_009.jpg

MAPA vs wz.93

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_010.jpg

MAPA vs MULTI-KAM

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_011.jpg

MAPA vs wz.93

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_012.jpg

MAPA vs wz.93

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_013.jpg

MAPA vs wz.93 vs MULTI-KAM

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_014.jpg

MAPA vs wz.93

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_015.jpg

MAPA vs wz.93 vs MULTI-KAM

 

MAPA_vs_wz93_MULTI-KAM_20_10_2012_016.jpg

MAPA vs wz.93 vs MULTI-KAM

 

K.

Link to post
Share on other sites

:-) Cena nie ma żadnego znaczenia, ludzie chcą kupić świadomość a nie szmatę.

 

Czysto teoretycznie - jeżeli kiedyś, w odległej przyszłości, wzór ten wejdzie do produkcji - to w wersji poliestrowej (produkowanej w PL) będzie kosztować tyle samo co "Pantera". Jeżeli wejdzie do produkcji za granica w wersji poliamid-bawełna - będzie kosztować tyle samo co MULTICAM / A-TACS etc.

 

Wszystko kosztuje tyle samo - czarna cordura kosztuje tyle samo co różowa albo MULTICAM - reszta to bajki opowiadane w celu uzasadnienia że MC jest droższy.

 

Na razie to co Koledzy widza na zdjęciach to baaardzo wczesna faza eksperymentu, przejście od tego do materiału PESCO/NYCO to jeszcze lata świetlne.

 

Pytanie jest inne - jeżeli to opracował jeden facet na budżecie 5,00 PLN, to co robią te wszystkie instytucje MON ustawowo odpowiedzialne za mundury i maskowanie?

 

K.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ważna informacja!

 

Obecnie trwa w naszej firmie produkcja następującego sprzętu:

 

1. Plecaki PSW-4 - nowa, lżejsza wersja plecaka strzelca wyborowego PSW-3;

2. Mundury A-TACS w wersji FG oraz AU;

3. Mundury MBS-2 PENCOTT w GreenZone oraz BadLands.

 

W związku z powyższym, istnieje możliwość realizacji ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH na wymienione przedmioty.

Zainteresowanych zakupem prosimy o kontakt:

 

marcin.chrzanowski@specops.pl

 

Informacje o cenach i fotki:

 

Mundur - 790PLN za komplet (bluza + spodnie, materiał NYCO 50/50 spełniający normy reemisji IRR)

W przypadku zakupu 10+ sztuk - 650PLN.

 

Plecak PSW-4 - 2200PLN (PSW-3 - PSW-4 różni się nieco wykończeniem wnętrza, zdjęcia wkrótce)

 

Oprócz wyżej wymienionych rzeczy dostępne są również plecaki PRS-1 w cenie 750PLN oraz szyte na miary garnitury "taktyczne" prezentowane na ostatnim MSPO (1900PLN z szytą na miarę koszulą, 3000PLN z dodatkową wkładką z materiału Cut-Tex PRO)

Dla przypomnienia - PRS-1:

 

wdaxaz111gcc.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Czołem,

 

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień.

 

Po raz pierwszy od 2004 roku opublikujemy nasz cennik detaliczny.

 

Świadczy to o totalnym zatraceniu wartości tej firmy i upadku ideałów jakie budowały SPECOPS.

 

Sytuacja, w której, jakiś klient jest w stanie zamówić JEDNĄ kieszonkę w wybranym przez siebie kolorze wydawała się niedopuszczalna.

 

Pozostawiała po sobie posmak w ustach, pewien wstręt, świadomość że uczestniczy się w procederze nagannym, niezgodnym z osobistym sumieniem i systemem wartości.

Czy firma Zagato ma cennik? Czy można się zapytać ile kosztuje projekt Pini Farina? Ile jest wart obraz? Czy Hernan Cortez się bał?

 

Jak można zostać pospolitym handlarzem? Osobą nie różniącą się od przydrożnej prostytutki?

 

A jednak. Realia ekonomiczne, tak zwany racjonalizm finansowy i inne pospolite czynniki, po 9 latach działalności spowodowały, wręcz wymusiły ten stan na naszej firmie. Jedyna racjonalna, jedyna możliwa odpowiedź to zniszczyć. Zacząć od nowa.

 

Ale czy my coś sprzedajemy? To jest dobre pytanie, zawsze uważałem że kreujemy pewną przestrzeń biznesową, pewien stan wartości finansowych, wręcz, nie bójmy się tego słowa - potencjał.

 

Często jestem pytany o konkurencje - to słowo zakłada że ktoś robi coś zbliżonego, wytwarza podobne wartości - niestety konkurencja na nas to jakieś dzieci, które srają sobie na ręce, nieposiadający możliwości kognicji do określenia zdarzeń, które są na nich narzucane. Ludzie, którzy wiedzą to co wiedzą. Posługujący się zasobem niezrozumianych przez siebie terminów, poznanych tylko dzięki naszej interakcji. Znają rzeczy, które są w stanie zobaczyć. Niezdolni do wytworzenia, do geometrycznego podziału przestrzeni, której materializacją jest produkt. Otacza nas nadużywane słowo "zaprojektowany" - stosowane przez osoby nie posiadające podstawowych narzędzi, nawet zasobu wiedzy do opisania procesu.

 

Anyway, po 9 latach, 170 produktów, cena niezależna od koloru, 3 lata gwarancji w warunkach bojowych etc.

 

CENNIK:

 

http://www.specops.pl/pdf/Cennik_detal_SPECOPS2013.pdf

 

K.

Link to post
Share on other sites

Yyy... rozumiem, że to jakaś forma ironii jest? Bo płacz nad tym, że ma się tylu klientów detalicznych, że zasadnym jest wydanie odpowiedniego cennika i marudzenie na forum hobbystycznym, że nie chcą robić zamówień masowych jest swego rodzaju obrażaniem klienta detalicznego. Przecież nikt nie stoi z batem i nie każe sprzedawać Jasiowi Kowalskiemu biegającemu z plastikowym pistoletem po krzakach. Skoro nie odmawiacie klientom detalicznym, to oznacza, że zysk z takiej sprzedaży jest na tyle znaczący aby go nie ignorować. Więc w tym momencie narzekanie na klientów jest nie na miejscu.

 

Ja rozumiem, rozżalenie bo nie udało się rozpromować tak marki, aby ludzie płaciliby bez pytania, będąc zapewnionym o jakości produktu. Ale jednak manifestowanie tego publicznie prosto w twarz klientów jest trochę mało profesjonalne.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...