Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] L85 [ICS]


Recommended Posts

U mnie w emce wsuwka się urwała. Co zrobiłem? Poszedłem do elektrycznego kupiłem wsuwkę i koszulkę termkurczliwą. Kabelek na wsuwkę i zaciskamy. Troszkę koszulki termokuczliwej i po sprawie. Lutować można ale jeśli chcemy wymieniać silnik trzeba odlutować kabel.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites
  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

W obudowie silnika jest śrubka do regulacji silnika, a ta w sumie dociska cały gb do komory hop siupowej.

Tak, ale cały wic polegał na tym, że gdy ja kręciłem ową śrubką nie zdejmując wcześniej stopki kolby, to obracała się także śruba od regulacji silnika. (musiała być dość dobrze dociśnięta)

Choć w sklepie mamy informację, że prędkość początkowa repliki to 395 fps - czyli jak jest napisane "standard M120", to w GB siedzi tak na prawdę M100. Tak przynajmniej twierdzą wściekłe cebule, - więc owy "standard M120" osiąga się przez ściśnięcie M100.

Dodatkowo, choć replika cholernie topornie działa na słabszych batkach (8,4V, intellecty czy inne firefoxy), to po podłączeniu pod coś konkretnego (w moim przypadku to 9,6V Sanyo RC na ogniwach large NiCd), zaczyna pracować tak jak powinna - widać silnik lubi więcej mocy. Jestem tylko ciekaw, jak przedstawia się prądożerność - ale to już sprawdzi się "w boju".

Link to post
Share on other sites

Dobrze wiedzieć, że w środku 100 siedzi. Przypuszczam, że na ustawieniu high szybko się ubije i do wymiany będzie. Ale miło jest usłyszeć ,w teamie gdzie wszyscy biegają z emkami z g&p po 400-420 fps, ty idź tam i pilnuj bo masz zaje.... zasięg :-P .

 

Po dokręceniu śrubki w kolbie dubletów pojawia się zdecydowanie mniej, z co drugiej kulki do może co 100 :). W przyszłym tygodniu będe badał jak elcia współpracuje z gumką czerwona madbull i dystanserem H.

Link to post
Share on other sites

Po dokręceniu śrubki w kolbie dubletów pojawia się zdecydowanie mniej, z co drugiej kulki do może co 100 :). W przyszłym tygodniu będe badał jak elcia współpracuje z gumką czerwona madbull i dystanserem H.

O widzisz, mnie by właśnie interesowała zmiana po wymianie dystansera: sam wsadziłem tam na wejściu "H", ale nie mam pojęcia, czy to cholerstwo coś daje.

Teraz zaś, gdy eLa ma konkretnego ROFa, daje się lekko we znaki głośna - wydawało by się - praca gearboxa (jednak body ze stali i gearbox przy samym uchu robią swoje) Ale efekt lekkiego ogłuszenia miałem tylko przy naprawdę dłuższych seriach.

Zastanawia mnie lufa wewnętrzna - nie jest ona idealnie gładka jak np. precka systemy, acz ma na całej długości coś jakby delikatny "zawijas" - widać to w sumie tylko pod światło - taki jest niewielki, ale jakoś nie daje mi to spokoju. Kolejne ciekawe rozwiązanie ICS'a? Czy to coś daje lub w czymś przeszkadza?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Wejdzie 509 mm spokojnie. Przy założeniu lufy 550 mm będzie wystawało około 12-13 mm.

Jak wyciągnąć lufę:

1) naciskamy górną osłonę foregripa (tam gdzie jest bateria - musi być otwarta inaczej nie wyciągniemy foregripa z lufy - blokowana będzie przez podstawę muszki) i ją sciągamy tak, aby nie naruszyć przewodów oraz bezpiecznika;

2) wyciągamy dwa piny: jeden przy końcu kolby,drugi jest pośrodku na wysokości osłony spustu i rękojeści;

3) zdejmujemy gumową osłonę kolby;

4) ostrożnie oddzielamy dolną połowę pokrywy z rękojęścią i mechanizmem spustowym - stawia pewnien opór, bo magnesy silnika ją przyciągają;

5) po zdjęciu pokrywy mamy juz dostęp do gearboxa - ostrożnie oddzielamy przewody od gearboxa (mozna łatwo je złamać) i ostrożnie je wysuwamy, teraz można wyciągnąć gearbox;

6) przy komorze hop-up (jest charakterystyczna bo plastikowa) są cztery śruby - 2 po 2 stronach blisko siebie, odkręcamy te śruby;

7) z przodu pokrywy przy zielonym plastikowym elemencie są kolejne dwie śruby - również je odkręcamy,

8) możemy wyjąć lufę wraz komorą hop-up - odwracamy lufę komorą do siebie, widać kolejne 2 śruby, które trzeba odkręcić,

9) regulujemy hop-up tak, aby gumka w środku nie wystawała i powoli sciągamy komorę z lufy;

10) zostaje nam plastikowa dwucześciowa obejma lufy pomiędzy komorą a lufą - orginalna lufa jest dosyć wąskiej średnicy zewnętrznej ,w przypadku luf Prometheusa i KM-head'a,które średnicę mają niestety większą, wejdzie nam tylko z jedną częscią obejmy, po dokręceniu śrub z komory nadal spełnia swoje zadania.

11) wyciągamy lufę i wkładamy lufę, którą przenaczyliśmy do montażu.

Składamy w kolejności odwrotnej.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

U mnie też brak problemów ze spustem, no może poza tym, że ostatnio zaczął nieco skrzypieć. ;-) Za to - podobnie jak zdaje się kilka innym osobom - urwały mi się wtyczki kabli prowadzących do silnika. Miałem jakoś ten problem profesjonalnie naprawić, ale w pośpiechu przed Tomaszowem po prostu docisnąłem kable w obudowie tak, by dotykały styków i się za bardzo nie ruszały. Miało to być bardzo tymczasowe rozwiązanie, które jak na razie od miesiąca spisuje się zupełnie bezawaryjnie... I pomyśleć, że nawet izolki nie trzeba było użyć.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Stałem się właśnie posiadaczem owego cuda i mam dwa pytania:

1. Nie mogę wyregulować hopa bo mam taki objaw że albo kulki spadają albo po podkręceniu w serii5 strzałów pierwsza leci pięknie kolejne parę spada a ostatnia znowu zasuwa jak po sznurku...czy stokowa gumka musi się jakoś dotrzeć?

2. Przy batce 9,6 i pojemności 2000 na singlu mam na przemian jeden strzał i albo podwójny. czasem wali po prostu podwójnymi strzałami ( mam na myśli podwójną pracę tłoka ) i po paru strzałach się zacina. Na auto nic się nie dzieje.

Czy to może być za słaba batka ?

Link to post
Share on other sites

Mam podobne problemy jak mój przedmówca.

 

Ad. 1 planuje założenie gumki Guardera razem z dystanserem H, zobaczymy czy to kwestia twardości stockowej gumki HU.

Ad. 2 Na 9,6V 3600 Sanyo mam zawsze podwójny strzał nawet na ustawieniach High. Na 8,4 1400 G&G karabin na singlu strzela ogniem pojedynczym jednak sprawdziłem i wiem, że nie zwalnia sprężyny jak Bóg przykazał [tłok pozostaje cofnięty o jakieś 2-3 cm!]. Sprawę na bank poprawi mocniejsza sprężyna główna.

 

I tu pojawia się moje pytanie czy ktoś już z Was zakładał springa Prometheusa 135 [ze względu na niejednorodny układ, zwoje są różne po obu stronach i nie wiem czy nie założę jej odwrotnie!] need help!

 

Dzięki/Pozdrawiam

idd

Link to post
Share on other sites

Odnośnie podwójnej kulki:

 

Tak jak było to tu pisane wiele razy - w 90% przypadków pomaga dokręcenie sprężyny na stopce kolby. Ja dodatkowo podkleiłem jeszcze kawałkiem drutu tę blachę, która łączy mechanizm selektora z mechanizmem spustowym. Na baterii 11,1V i mając ponad 100Amperów mocy nie zdarzają mi się podwójne kulki a ROF mam na poziomie 28-33k/sek (w zależności od naładowania batki).

 

Co do sprężyny - ciasno ułożone zwoje na prowadnicy, luźniej ułożone zwoje w stronę tłoka :) To chyba wszystko.

 

Pozdrawiam,

Kakaroth

Link to post
Share on other sites

Na baterii 11,1V i mając ponad 100Amperów mocy...

Co to za dyrdymały ?

1. Bezpiecznik siedzi 30A - wymieniłeś lub pozbyłeś się ?

2. Jeśli na prawdę masz 100A przy 11.1v to masz 1110W -> Żelazko ?

3. Moc liczy się w Watach

 

Właśnie dostałem w swoje łapki eLkę.

1. Pierwsze wrażenie -> blacha z piecyka :)

2. Faktycznie przyjemnie leży w dłoni, ale od razu zauważyłem, że będzie b.niewygodnie używać łączonych magazynków.

3. Celownik przeziernikowy bardzo dobry, lepszy niż M4 (mniej zasłania)

4. W pudełku z repliką były oczywiście 2 magazynki, ale jeden bardzo ciężko wchodzi/wychodzi. Drugi znacznie lepiej (sprawdziłem - oba ICS). Coś powtarzalność produkcji szwankuje ;)

 

 

Tyle na gorąco ;)

Link to post
Share on other sites

Nie ma edit ? :(

 

Postrzelałem...

1.Celność - żadna rewelacja Panowie. Lekko zwiedziony jestem. Może jak się hopek dotrze, a może kulki trzeba lepsze, a może za wiele oczekiwałem ? :) Używając takich samych kulek celność/rozrzut mam właściwie taki sam jak moja MP5SD CyMy :) Gdzie lufa o połowę krótsza siedzi :D

2. Zdarzyło się, że podawał po 2 kulki, ale to wina magazynka. Stockowy "pod koniec sprężyny" słabo podaje.

3. Strzelałem na LiPo 8.4v. ROF bardzo dobry. Na ucho ok 15k/s

Link to post
Share on other sites

Gfilipek dla akumulatorów umownie przyjęte jest stosowanie nazewnictwa o wartościach nominalnych a nie rzeczywistych. Też mogę napisać, że stosuję w swojej giwerze aku 12,7V LiPo i ile osób zrozumie o co chodzi?

 

Przeciętny czytelnik nie zrozumie aż tak dokładnych informacji i aby wyjaśnić o co kaman zajmie to kolejne kilka postów zaśmiecając temat(y).

No ofence.

Link to post
Share on other sites

W zasadzie powinna się dotrzeć ale po przepuszczeniu jakiś 2,5 k kulek moja dalej bardzo kiepsko podkręca kulki.

Co gorsze na ostatniej strzelance ustawiłem HU do końca a tor kulki ani na cm nie wznosił się ponad linię strzału [Madbulle 0,25g].

Powoli zaczynam winić za te kiepskie wyniki dystanser !

Link to post
Share on other sites

No to jeśli sie tyczy hopa mam w miarę jasność.... gumka do wymiany.

 

W temacie singal to miałem na myśłi nie podwujne kulki tylko podwujną pracę tłoka na przemian z pojedyńczą i w efekcie szybciej lub troszkę pużniej zacięcie. Ponieważ jest gwarancja to z bulem serca zadzwoniłem i wezwali koledzy kuriera na odbiur do reklamacji. Zobaczymy jak załatwią sprawę bo replika nie tania i ponoć ICS to wysoka jakośc to i oczekiwania można mieć adekwatne.

 

Jak tylko dostane przesyłkę po reklamacji napiszę co się poprawiło albo i nie ;-)

Link to post
Share on other sites

Mam podobne problemy jak mój przedmówca.

 

Ad. 1 planuje założenie gumki Guardera razem z dystanserem H, zobaczymy czy to kwestia twardości stockowej gumki HU.

Ad. 2 Na 9,6V 3600 Sanyo mam zawsze podwójny strzał nawet na ustawieniach High. Na 8,4 1400 G&G karabin na singlu strzela ogniem pojedynczym jednak sprawdziłem i wiem, że nie zwalnia sprężyny jak Bóg przykazał [tłok pozostaje cofnięty o jakieś 2-3 cm!]. Sprawę na bank poprawi mocniejsza sprężyna główna.

 

I tu pojawia się moje pytanie czy ktoś już z Was zakładał springa Prometheusa 135 [ze względu na niejednorodny układ, zwoje są różne po obu stronach i nie wiem czy nie założę jej odwrotnie!] need help!

 

Dzięki/Pozdrawiam

idd

 

Ad1. Gumka guardera czarna jest trochę za twarda na sprężyny poniżej m130. W swojej eLce założyłem m120s od systemy oraz gumkę czarną guarder. Przy ustawieniu ściśnięcia sprężyny na "low" słabo podkręca, trochę lepiej na "medium", na "high" już było OK. Na chwilę obecną używam m120s systemy na "medium" z gumką zieloną KM-head oraz dystanserem H od madbula i jestem zadowolony.

Ad2. Mam taką samą baterię i nie mam takich problemów.

Też mam springa Prometheusa 135 i też mnie korci żeby go założyć.

Edited by raubritter
Link to post
Share on other sites

Zawsze jak czytam reckę replik i planuję zakup brakuje mi istotnej danej - ile "zjada" prądu by dobrać odpowiedni pakiet.

Zasilanie: LiPo 2200mAh 2S 7.4v

Tryb auto: 12A

Tryb semi/pierwszy strzał auto: ok 26A chwilowe.

Napięcia pakietu w trakcie testu: 8V (mocno zależne od wydajności prądowej zastosowanych ogniw)

Sprężyna na middle.

FPS 400 (kulki ICS 0.20)

BPS: 13.5

Edited by gfilipek
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...