gloomer Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 (edited) U mnie w emce wsuwka się urwała. Co zrobiłem? Poszedłem do elektrycznego kupiłem wsuwkę i koszulkę termkurczliwą. Kabelek na wsuwkę i zaciskamy. Troszkę koszulki termokuczliwej i po sprawie. Lutować można ale jeśli chcemy wymieniać silnik trzeba odlutować kabel. Edited March 27, 2009 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Ja nijako bylem zmuszony do lutowania, uwaliły mi się konektorki w silniku. Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 W obudowie silnika jest śrubka do regulacji silnika, a ta w sumie dociska cały gb do komory hop siupowej. Tak, ale cały wic polegał na tym, że gdy ja kręciłem ową śrubką nie zdejmując wcześniej stopki kolby, to obracała się także śruba od regulacji silnika. (musiała być dość dobrze dociśnięta) Choć w sklepie mamy informację, że prędkość początkowa repliki to 395 fps - czyli jak jest napisane "standard M120", to w GB siedzi tak na prawdę M100. Tak przynajmniej twierdzą wściekłe cebule, - więc owy "standard M120" osiąga się przez ściśnięcie M100. Dodatkowo, choć replika cholernie topornie działa na słabszych batkach (8,4V, intellecty czy inne firefoxy), to po podłączeniu pod coś konkretnego (w moim przypadku to 9,6V Sanyo RC na ogniwach large NiCd), zaczyna pracować tak jak powinna - widać silnik lubi więcej mocy. Jestem tylko ciekaw, jak przedstawia się prądożerność - ale to już sprawdzi się "w boju". Quote Link to post Share on other sites
pacy Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Dobrze wiedzieć, że w środku 100 siedzi. Przypuszczam, że na ustawieniu high szybko się ubije i do wymiany będzie. Ale miło jest usłyszeć ,w teamie gdzie wszyscy biegają z emkami z g&p po 400-420 fps, ty idź tam i pilnuj bo masz zaje.... zasięg :-P . Po dokręceniu śrubki w kolbie dubletów pojawia się zdecydowanie mniej, z co drugiej kulki do może co 100 :). W przyszłym tygodniu będe badał jak elcia współpracuje z gumką czerwona madbull i dystanserem H. Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Po dokręceniu śrubki w kolbie dubletów pojawia się zdecydowanie mniej, z co drugiej kulki do może co 100 :). W przyszłym tygodniu będe badał jak elcia współpracuje z gumką czerwona madbull i dystanserem H. O widzisz, mnie by właśnie interesowała zmiana po wymianie dystansera: sam wsadziłem tam na wejściu "H", ale nie mam pojęcia, czy to cholerstwo coś daje. Teraz zaś, gdy eLa ma konkretnego ROFa, daje się lekko we znaki głośna - wydawało by się - praca gearboxa (jednak body ze stali i gearbox przy samym uchu robią swoje) Ale efekt lekkiego ogłuszenia miałem tylko przy naprawdę dłuższych seriach. Zastanawia mnie lufa wewnętrzna - nie jest ona idealnie gładka jak np. precka systemy, acz ma na całej długości coś jakby delikatny "zawijas" - widać to w sumie tylko pod światło - taki jest niewielki, ale jakoś nie daje mi to spokoju. Kolejne ciekawe rozwiązanie ICS'a? Czy to coś daje lub w czymś przeszkadza? Quote Link to post Share on other sites
Czajson(wiking126p) Posted May 15, 2009 Report Share Posted May 15, 2009 Wejdzie tu lufa 509mm(tak, aby nie wystawała) ? Jak tu wymienić lufę ? Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted May 15, 2009 Report Share Posted May 15, 2009 Wejdzie 509 mm spokojnie. Przy założeniu lufy 550 mm będzie wystawało około 12-13 mm. Jak wyciągnąć lufę: 1) naciskamy górną osłonę foregripa (tam gdzie jest bateria - musi być otwarta inaczej nie wyciągniemy foregripa z lufy - blokowana będzie przez podstawę muszki) i ją sciągamy tak, aby nie naruszyć przewodów oraz bezpiecznika; 2) wyciągamy dwa piny: jeden przy końcu kolby,drugi jest pośrodku na wysokości osłony spustu i rękojeści; 3) zdejmujemy gumową osłonę kolby; 4) ostrożnie oddzielamy dolną połowę pokrywy z rękojęścią i mechanizmem spustowym - stawia pewnien opór, bo magnesy silnika ją przyciągają; 5) po zdjęciu pokrywy mamy juz dostęp do gearboxa - ostrożnie oddzielamy przewody od gearboxa (mozna łatwo je złamać) i ostrożnie je wysuwamy, teraz można wyciągnąć gearbox; 6) przy komorze hop-up (jest charakterystyczna bo plastikowa) są cztery śruby - 2 po 2 stronach blisko siebie, odkręcamy te śruby; 7) z przodu pokrywy przy zielonym plastikowym elemencie są kolejne dwie śruby - również je odkręcamy, 8) możemy wyjąć lufę wraz komorą hop-up - odwracamy lufę komorą do siebie, widać kolejne 2 śruby, które trzeba odkręcić, 9) regulujemy hop-up tak, aby gumka w środku nie wystawała i powoli sciągamy komorę z lufy; 10) zostaje nam plastikowa dwucześciowa obejma lufy pomiędzy komorą a lufą - orginalna lufa jest dosyć wąskiej średnicy zewnętrznej ,w przypadku luf Prometheusa i KM-head'a,które średnicę mają niestety większą, wejdzie nam tylko z jedną częscią obejmy, po dokręceniu śrub z komory nadal spełnia swoje zadania. 11) wyciągamy lufę i wkładamy lufę, którą przenaczyliśmy do montażu. Składamy w kolejności odwrotnej. Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Z tego co pamiętam to lufa ICS ma inne mocowania do HU niż reszta świata. Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Co jakiś czas mam małe problemy z elektryką... spust nie podaje prądu. Czyszczenie styków niby rozwiązuje problem ale jestem ciekaw czy to tylko moja przypadłość czy też zdarza się innym? Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Nigdy nie miałem problemu ze spustem, a nie gardzę długimi seriami. Może to jednostkowy problem? Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 U mnie też brak problemów ze spustem, no może poza tym, że ostatnio zaczął nieco skrzypieć. ;-) Za to - podobnie jak zdaje się kilka innym osobom - urwały mi się wtyczki kabli prowadzących do silnika. Miałem jakoś ten problem profesjonalnie naprawić, ale w pośpiechu przed Tomaszowem po prostu docisnąłem kable w obudowie tak, by dotykały styków i się za bardzo nie ruszały. Miało to być bardzo tymczasowe rozwiązanie, które jak na razie od miesiąca spisuje się zupełnie bezawaryjnie... I pomyśleć, że nawet izolki nie trzeba było użyć. Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 A ja mam dość nietypowe pytanie - ktoś próbował już może przerabiać/dorabiać komorę HU z M/AK żeby pasowała? Martwi mnie ten plastik jednak i metal by się przydał :) Quote Link to post Share on other sites
x27 Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Stałem się właśnie posiadaczem owego cuda i mam dwa pytania: 1. Nie mogę wyregulować hopa bo mam taki objaw że albo kulki spadają albo po podkręceniu w serii5 strzałów pierwsza leci pięknie kolejne parę spada a ostatnia znowu zasuwa jak po sznurku...czy stokowa gumka musi się jakoś dotrzeć? 2. Przy batce 9,6 i pojemności 2000 na singlu mam na przemian jeden strzał i albo podwójny. czasem wali po prostu podwójnymi strzałami ( mam na myśli podwójną pracę tłoka ) i po paru strzałach się zacina. Na auto nic się nie dzieje. Czy to może być za słaba batka ? Quote Link to post Share on other sites
idd Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Mam podobne problemy jak mój przedmówca. Ad. 1 planuje założenie gumki Guardera razem z dystanserem H, zobaczymy czy to kwestia twardości stockowej gumki HU. Ad. 2 Na 9,6V 3600 Sanyo mam zawsze podwójny strzał nawet na ustawieniach High. Na 8,4 1400 G&G karabin na singlu strzela ogniem pojedynczym jednak sprawdziłem i wiem, że nie zwalnia sprężyny jak Bóg przykazał [tłok pozostaje cofnięty o jakieś 2-3 cm!]. Sprawę na bank poprawi mocniejsza sprężyna główna. I tu pojawia się moje pytanie czy ktoś już z Was zakładał springa Prometheusa 135 [ze względu na niejednorodny układ, zwoje są różne po obu stronach i nie wiem czy nie założę jej odwrotnie!] need help! Dzięki/Pozdrawiam idd Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Odnośnie podwójnej kulki: Tak jak było to tu pisane wiele razy - w 90% przypadków pomaga dokręcenie sprężyny na stopce kolby. Ja dodatkowo podkleiłem jeszcze kawałkiem drutu tę blachę, która łączy mechanizm selektora z mechanizmem spustowym. Na baterii 11,1V i mając ponad 100Amperów mocy nie zdarzają mi się podwójne kulki a ROF mam na poziomie 28-33k/sek (w zależności od naładowania batki). Co do sprężyny - ciasno ułożone zwoje na prowadnicy, luźniej ułożone zwoje w stronę tłoka :) To chyba wszystko. Pozdrawiam, Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
gfilipek Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Na baterii 11,1V i mając ponad 100Amperów mocy... Co to za dyrdymały ? 1. Bezpiecznik siedzi 30A - wymieniłeś lub pozbyłeś się ? 2. Jeśli na prawdę masz 100A przy 11.1v to masz 1110W -> Żelazko ? 3. Moc liczy się w Watach Właśnie dostałem w swoje łapki eLkę. 1. Pierwsze wrażenie -> blacha z piecyka :) 2. Faktycznie przyjemnie leży w dłoni, ale od razu zauważyłem, że będzie b.niewygodnie używać łączonych magazynków. 3. Celownik przeziernikowy bardzo dobry, lepszy niż M4 (mniej zasłania) 4. W pudełku z repliką były oczywiście 2 magazynki, ale jeden bardzo ciężko wchodzi/wychodzi. Drugi znacznie lepiej (sprawdziłem - oba ICS). Coś powtarzalność produkcji szwankuje ;) Tyle na gorąco ;) Quote Link to post Share on other sites
gfilipek Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Nie ma edit ? :( Postrzelałem... 1.Celność - żadna rewelacja Panowie. Lekko zwiedziony jestem. Może jak się hopek dotrze, a może kulki trzeba lepsze, a może za wiele oczekiwałem ? :) Używając takich samych kulek celność/rozrzut mam właściwie taki sam jak moja MP5SD CyMy :) Gdzie lufa o połowę krótsza siedzi :D 2. Zdarzyło się, że podawał po 2 kulki, ale to wina magazynka. Stockowy "pod koniec sprężyny" słabo podaje. 3. Strzelałem na LiPo 8.4v. ROF bardzo dobry. Na ucho ok 15k/s Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Na baterii 11,1V i mając ponad 100Amperów mocy Strzelałem na LiPo 8.4v Chłopaki miejcie litość... Quote Link to post Share on other sites
gfilipek Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 (edited) Chłopaki miejcie litość... Co chce ?LiPol 2S1P. Napięcie maksymalne 8.4v Typowe 7.4v http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=846 Edited July 8, 2009 by gfilipek Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Gfilipek dla akumulatorów umownie przyjęte jest stosowanie nazewnictwa o wartościach nominalnych a nie rzeczywistych. Też mogę napisać, że stosuję w swojej giwerze aku 12,7V LiPo i ile osób zrozumie o co chodzi? Przeciętny czytelnik nie zrozumie aż tak dokładnych informacji i aby wyjaśnić o co kaman zajmie to kolejne kilka postów zaśmiecając temat(y). No ofence. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Gumka powinna się dotrzeć i będzie lepiej. U mnie przynajmniej celność znacznie lepsza od cymek. Quote Link to post Share on other sites
idd Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 W zasadzie powinna się dotrzeć ale po przepuszczeniu jakiś 2,5 k kulek moja dalej bardzo kiepsko podkręca kulki. Co gorsze na ostatniej strzelance ustawiłem HU do końca a tor kulki ani na cm nie wznosił się ponad linię strzału [Madbulle 0,25g]. Powoli zaczynam winić za te kiepskie wyniki dystanser ! Quote Link to post Share on other sites
x27 Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 No to jeśli sie tyczy hopa mam w miarę jasność.... gumka do wymiany. W temacie singal to miałem na myśłi nie podwujne kulki tylko podwujną pracę tłoka na przemian z pojedyńczą i w efekcie szybciej lub troszkę pużniej zacięcie. Ponieważ jest gwarancja to z bulem serca zadzwoniłem i wezwali koledzy kuriera na odbiur do reklamacji. Zobaczymy jak załatwią sprawę bo replika nie tania i ponoć ICS to wysoka jakośc to i oczekiwania można mieć adekwatne. Jak tylko dostane przesyłkę po reklamacji napiszę co się poprawiło albo i nie ;-) Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 (edited) Mam podobne problemy jak mój przedmówca. Ad. 1 planuje założenie gumki Guardera razem z dystanserem H, zobaczymy czy to kwestia twardości stockowej gumki HU. Ad. 2 Na 9,6V 3600 Sanyo mam zawsze podwójny strzał nawet na ustawieniach High. Na 8,4 1400 G&G karabin na singlu strzela ogniem pojedynczym jednak sprawdziłem i wiem, że nie zwalnia sprężyny jak Bóg przykazał [tłok pozostaje cofnięty o jakieś 2-3 cm!]. Sprawę na bank poprawi mocniejsza sprężyna główna. I tu pojawia się moje pytanie czy ktoś już z Was zakładał springa Prometheusa 135 [ze względu na niejednorodny układ, zwoje są różne po obu stronach i nie wiem czy nie założę jej odwrotnie!] need help! Dzięki/Pozdrawiam idd Ad1. Gumka guardera czarna jest trochę za twarda na sprężyny poniżej m130. W swojej eLce założyłem m120s od systemy oraz gumkę czarną guarder. Przy ustawieniu ściśnięcia sprężyny na "low" słabo podkręca, trochę lepiej na "medium", na "high" już było OK. Na chwilę obecną używam m120s systemy na "medium" z gumką zieloną KM-head oraz dystanserem H od madbula i jestem zadowolony. Ad2. Mam taką samą baterię i nie mam takich problemów. Też mam springa Prometheusa 135 i też mnie korci żeby go założyć. Edited July 9, 2009 by raubritter Quote Link to post Share on other sites
gfilipek Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 (edited) Zawsze jak czytam reckę replik i planuję zakup brakuje mi istotnej danej - ile "zjada" prądu by dobrać odpowiedni pakiet. Zasilanie: LiPo 2200mAh 2S 7.4v Tryb auto: 12A Tryb semi/pierwszy strzał auto: ok 26A chwilowe. Napięcia pakietu w trakcie testu: 8V (mocno zależne od wydajności prądowej zastosowanych ogniw) Sprężyna na middle. FPS 400 (kulki ICS 0.20) BPS: 13.5 Edited July 9, 2009 by gfilipek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.