Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z tłokiem?


Recommended Posts

Witam.

 

Ostatnio gdy rozebrałem body spróbowałem tak na sucho zobaczyć jak to działa gearbox w M4 CQB JG.(tak wiem, nie powinno się strzelać na sucho). Tak patrzyłem i zauważyłem, że "dzyndzelek wypychający" kulki dziwnie się zachowuje. (zielony kolor na zdjęciu). Gdy strzelam singlem wraca on zawsze do pozycji jak na zdjęciu nr 1. jednak gdy strzelam auto nie zawsze on wraca, czasem zostaje w pozycji nr 2 lub też pomiędzy tymi dwoma. Czy tak powinno być czy też jest jakiś problem?

a10c19a4fc5a808am.jpg

 

LEGENDA:

zielony - dzyndzelek

czerwony - coś wystające od podawania kulek

różowe - tłok, gearbox

 

PS. nie znam specjalistycznych nazw.

Link to post
Share on other sites

no normalnie nie strzela bo roznosi na wszystkie strony świata = 10% celności ale to raczej wina gumki, a że nic nie wiem na temat gearboxa itd to wole się spytać. Replika złożona. Dzieki przemek10 za odpowiedź, teraz już się nie muszę martwić (chyba)

Link to post
Share on other sites

Ja się dorzucę z pytaniem, zeby sprawdzić swoje inforamcje. Mojej mp5-tce singile sie spsuł i strzelam tylko auto. Nie przeszkadza mi to zbytnio, ale kolega mnie męczy: że gdy nie mam singla dysza zawsze naciaga sprężynę i powoduje to spadek mocy sprężyny. Tak wieć:

1. Ile w tym prawdy?

2. Mi się wygaje ze obojętnie przy auto/single zawsze dysza jest tam gdzie powinna, a obawy kolegi są jak zwykle spowodowane radiem maryja!?

Link to post
Share on other sites

Eeeee... Koledze w takim razie brak elementarnej wiedzy na temat budowy GB. Dysza nic nie nadziąga. Dysza jest dociskana do głowicy tłoka przez popychacz na który działa zębatka tłokowa. Nie wiem czemu brak single miałby powodować spadek mocy.

Link to post
Share on other sites

Trudno jest określić jednoznacznie na ile traci swoją moc. Na pewno jest to oczuwalna różnica, nie tylko na chrono. Oczywiście swoje właściwości sprężyna nie traci od razu, po pierwszym "zapomnieniu", chybą że długo pozostanie w tym stanie. Genaralnie pozostanie gearboxa z napiętą sprężyną powoduje niepotrzebne obciążenie prawie wszystkich jego elementów.

Link to post
Share on other sites

Jeśli masz zacięty GB albo nie masz singla możesz włożyć coś na kształt haczyka do otworu przez który wchodzi silnik i zwolnić anti reversal co spowoduje zwolnienie sprężyny, z tym, że jeśli się nie znasz lepiej nie grzeb :)

Edited by jackobi
Link to post
Share on other sites

A skąd on ma wiedzieć że Ci silnik poszedł do nieba? ;> wyjmij gb, silnik i faktycznie zwolnij anty-reversal'a nic nie powinno się stać... Możesz np. wziąć śrubokręt, przekręcić nim o kilka mm zębatkę, tak by dało sie reversal zwolnić i przytrzymać go w tylnej pozycji drucikiem, zębatkom nic stać się nie powinno

Link to post
Share on other sites

Witam. Chciałem się zapytać czy można 'zwolnić' naprężoną sprężynę bez otwierania GB??Np: przez tą otwór co widać kawałek sprężyny??

Chociaż jest zastawiony tłokiem...

 

Proszę Cię... A skąd ja mam wiedzieć, że Ci się silnik zepsuł i dlatego sprężyna została w tylnej pozycji... Tu na forum są różni ludzie i czasem pytają się o najprostsze rzeczy a Ty od razu z pyskiem do mnie...

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...