Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PJ4 CQB, PJ4 RIS, PJ16, PJ16A4 [P&J]


Recommended Posts

  • Replies 856
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam Panowie

 

Mam to Was pytanka. Jako, że mój PJ4 CQB ma już prawie 2 latka, postanowiłem oddać go do przeglądu. Jednak zanim to zrobię chciałbym się dowiedzieć co najlepiej wymienić w gearboxie, gdyby wszystko wyglądało ok ? Miałbym do przeznaczenia na ten cel +/- 200zł. Nie chce zwiększać osiągów, bo 430 FPS jest dla mnie wystarczające :) Chciałbym nieco zwiększyć kulturę pracy :) Przeglądał ktoś już wnętrze swojej PJtki i wie, które części najszybciej się zużywają/są podatne na usterki?

 

BTW Kogo polecacie do przeglądu i wymiany części z okolic Krakowa?

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

MaLuTkI - Jeśli przegląd nic nie wykaże, że coś już jest mniej lub bardziej zużyte a do tego obecne osiągi Ciebie zadowalają to nic nie zmieniaj. Ogranicz się do przesmarowania i dobrego wypodkładkowania. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Jeśli coś działa dobrze i Mnie wystarcza to na siłę nie upiększam.

Link to post
Share on other sites

@kewinpol.

Bo BI-5181 P&J/Boyi to nie jest ten PJ o którym tu mowa. Te PJ to przerobione A&K.

@MaLuTkI.

Na pewno przyda się wyciszona głowica tłoka. Dobre łożyska i dobre wypodkładkowanie sporo powinno dać. Odpowiedni zębatki, dobrze wykonane, zmniejszyły by tarcie, ale to już jest spory koszt.

 

Edit:

@maciejs.

Poprawa kultury pracy nie jest chyba "zbędnym upiększaniem". Nie ma co ukrywać, PJ'tki są głośne. ;p

Edited by Szymek997
Link to post
Share on other sites

Tak wiem, że są głośne bo sam korzystam od dwóch lat. Acz w swojej nomenklaturze wyciszenie a kultura pracy traktuję jako osobne działy. Oczywiście każdy patrzy na to inaczej. Jeśli mowa jednak o wyciszeniu no to tak jak mówisz. Zakres prac powinien być większy.

Link to post
Share on other sites

Chryste. Pisze ci, że są porównywalne. Jeśli tak bardzo zależy ci na szczegółowych danych to mam pomysł. Wyślij do każdego posiadacza którejś z tych replik PW z zapytaniem "ile razy była awaria i z czym". Po otrzymaniu wszystkich odpowiedzi porównujesz ilość awarii w A&K i JG oraz będziesz wiedział jakie części ulegają zużyciu najszybciej. Proste nie ?

Przestań zadawać takie same pytania żeby nabić posty, otrzymałeś zadowalającą odpowiedz, przynajmniej tak mi się wydaje.

Link to post
Share on other sites
Witam Panowie

 

Mam to Was pytanka. Jako, że mój PJ4 CQB ma już prawie 2 latka, postanowiłem oddać go do przeglądu. Jednak zanim to zrobię chciałbym się dowiedzieć co najlepiej wymienić w gearboxie, gdyby wszystko wyglądało ok ? Miałbym do przeznaczenia na ten cel +/- 200zł. Nie chce zwiększać osiągów, bo 430 FPS jest dla mnie wystarczające :) Chciałbym nieco zwiększyć kulturę pracy :) Przeglądał ktoś już wnętrze swojej PJtki i wie, które części najszybciej się zużywają/są podatne na usterki?

 

BTW Kogo polecacie do przeglądu i wymiany części z okolic Krakowa?

 

Pozdrawiam

 

Okablowanie niskooporowe + mosfet + podkładkowanie + ewentualnie jak starczy ci funduszy cicha głowica tłoka Systema ;)

 

Serwisant : Poldeck / AnR / Lukira

 

kewinpol : Mam i JG(z tym, że V gen) i A&K/P&J, wolę A&K ;)

Edited by wiking126p
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...