Prezes_____ Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Pojawił się u mnie mały problem, wymieniłem lufe na precke systemy, gdy strzelam na semi jest wszystko idealnie, gdy strzelałem na auto to po zakończeniu serii, po przechyleniu karabinu wypada jedna kulka lufą, czego to może być wina? Potem jak z auto przełącze na semi to tylko pusty dźwięk jest, jak bez kulki, czy to wina gumki systemy, komory czy gearboxa? Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted December 23, 2008 Report Share Posted December 23, 2008 To chyba złe spasowanie komory i dyszy/ magazynka do komory, ale pewien nie jestem, najlepiej sprawdź jak tam wszystko wchodzi itd. Próbował ktoś odkręcać muszkę ? Bo ja wyjęłem te dwa bolce i na siłę za nią ciągnęłem, wynik: piękne szerokie wyżłobienie na lufie, okazało się że jest jeszcze tam śrubka (pod uchem zwieszenia ukryta) - imbus, do którego nigdzie nie mogę znaleźć klucza (1,5 za mały, 2 za duży). Dlatego chcę wiedzieć czy jest jakiś sposób ? Bo jeszcze zauważyłem srebrną obręcz przed gwintem, która pewnie będzie przeszkadzać. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted December 24, 2008 Author Report Share Posted December 24, 2008 Zauważyłem u mnie że kulka wypada bo tłok po strzelaniu na auto zostaje w różnych położeniach, raz z przodu raz z tyłu, zastanawiam się czy to nie jest wina słabej baterii bo według mnie karabin już dawno nie powienien strzelać, jest to możliwe, czy tylko głupi domysł, ale mam obawy również do gumki systemy, pomożecie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Jezusmaria. To, że zostaje w różnych pozycjach to normalne. Jesteś zbyt przewrażliwiony. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted December 24, 2008 Author Report Share Posted December 24, 2008 Ale jak przechyle karabin to kulka lufą wypada samowolnie, nic jej nie trzyma, co to może być Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Że źle złożyłeś HU. Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Próbował ktoś odkręcać muszkę ? Bo ja wyjęłem te dwa bolce i na siłę za nią ciągnęłem, wynik: piękne szerokie wyżłobienie na lufie, okazało się że jest jeszcze tam śrubka (pod uchem zwieszenia ukryta) Przydało by się poznać trochę budowę swojej broni...I dlatego przy większych robotach wysyłam giwerę do ASGShopu ;) Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted December 30, 2008 Author Report Share Posted December 30, 2008 Hmm, coś w tym jest, mój kolega jak zaczął sam grzebać w karabinie to dalej było tylko gorzej Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Trzeba mieć trochę bardziej przeciętnie sprawne palce, być rozgarniętym i nie robić niczego na siłe. Akurat G&P nie jest takie wrażliwe jeżeli chodzi o materiały, lecz na śrubki trzeba uważać (imbusy 1,5mm/2mm ssają). Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted January 1, 2009 Author Report Share Posted January 1, 2009 (edited) Czy gdy spójRZycie do komory widać u was dyszę przez otwór gdzie wchodzą kulki? Sprawdzcie, postrzelajcie na semi bo wolałbym się upewnić czy wszystko mam w_porządku. Bardzo was proszę. Edited January 2, 2009 by Foka Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Coś tam widać. A może sprzedaż tą replikę i kupisz nową? Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Prezes, problem ewidentnie na nowy temat, ale mniejsza o to. Spróbuj pożyczyć od kogoś lufę z komorą (wymiana to kwestia sekund) i zobacz, czy problem się powtarza. Najprawdopodobniej przestanie, a wtedy pokombinuj w swojej lufie z położeniem gumki HU. Najwyżej wymień gumkę. Jeżeli po sprawdzeniu na innej lufie i komorze problem będzie się powtarzał, to lepiej odeślij gdzieś na serwis, bo samemu na początku łatwiej zepsuć, niż naprawić. ;) Na jakich kulkach występował problem? Quote Link to post Share on other sites
kastor Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 witam panowie. gdzie nabyc pin do G&P. WYPADŁ MI!!!!!!!! nie chcę skręcanych takich jak w CA, a od "tokyo" jest ciut za luzny Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted January 3, 2009 Author Report Share Posted January 3, 2009 (edited) Problem jest na blasterkach 0,25, napisałem do asgshopu i napisali mi, że to wina gumki, jak założę nową to napiszę EDIT: Dzięki Adminie za zrobienie porządku, bo w tamtym temaci było tego za dużo. :-P Edited January 3, 2009 by Prezes_____ Quote Link to post Share on other sites
dude1 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Patent na wypadający pin G&P ? Ukroić kawałeczek (różnych kształtów, trzeba pokombinować - kwestia milimetr na np dwa) jakiejś bardzo cienkiej taśmy czy czegoś takiego i nakleić na pin tak, by wszedł w body. Będzie w ^^^^ ciasno, ale nie wypadnie na bank. Jest to zabieg powtarzany co KAŻDE otwieranie body, ale na pewno taniej wychodzi taśma z castoramy za 2,3 zł starczająca na 60 lat niż kupowanie pinów (pewnie koło 30zł)* *chyba że już zgubiony... Jeśli chodzi o wysyłanie z każdą pierdołą typu muszka repliki do sklepu w tą i spowrotem to wychodzi minimalnie 50zł za samą wysyłkę (kurierem, nie wiem kto jest taki odważny by wysyłać replike PP) więc jak dla mnie taniej jest poznać ją samemu. Wziąść w łapy, zobaczyć kazdy element z kazdej strony, troche pomyslec, ew poczytac, popytac. Bo tego naprawdę da się nauczyć. Z zewnątrz wszystkiego. Jeśli więc Foka dla Ciebie 'większe roboty' to np grzebanie w GB, czy tam nawet składanie HU to fakt. Lepiej wysyłać na serwis bo tu można coś popsuć. Ale naprawdę z zewnątrz w G&P do rozebrania własnoręcznie jest wszystko (za wyjątkiem odkręcania Delta Ring. To jest naprawdę magicznie przykręcone. Ja odkręciłem samodzielnie. Niestety kosztem wiertła 6. Nie pytajcie jak odkręcałem). Może warto nawet taki podstawowy tutorial zrobić jak rozebrać do naga gearboxa z wszystkich części... Może jak mnie natchni któregoś razu to porobie fotki i napiszę coś takiego. Myślicie warto ? Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 eśli więc Foka dla Ciebie 'większe roboty' to np grzebanie w GB, czy tam nawet składanie HU to fakt. Lepiej wysyłać na serwis bo tu można coś popsuć. Z HU sam sobie radzę. Ale grzebanie w GB zostawiam fachowcom tym bardziej, że nie zawsze "oczywiste" objawy kończą się taką "oczywistą" awarią. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 A na pin jest lepszy sposób. Sklepać go lekko w połóowie długości młotkiem. I będzie naprawdę ok. Quote Link to post Share on other sites
yery Posted January 11, 2009 Report Share Posted January 11, 2009 (edited) siemka słuchajcie mam problem z magazynkiem g&P w mojej emce .. poprostu lata niemiłosiernie a raz juz mi nawet wypadł ;/ jakaś propozycja na to ? dopiero zaczyna przygode z asg ( 2 dni) wiec wybaczcie troche głupoty popisane :) 2 pytanko. jaka bateria lepsza 9.4 V czy 8.4 ? bo nie chce zarznąć repliki a na ROF'ie mi zbytnio nie zalezy bo na semi 3/5 walki wale.. aa i 3 . przy komorze HU na bolcu była sprężynka ale wymieniałem gumkę HU i poleciała ona w dywanik i nie mogłem jej znaleźć, strasnie jest potrzebna czy da sie obejsc :) PS. często będę przebywać w tym temacie i ogólnie (g&p m4a1) wiec gorąco Was wszystkich Witam :) Edited January 11, 2009 by yery Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 8.4 będzie wystarczające, mam tak i rof zadowala. Quote Link to post Share on other sites
luis Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 . przy komorze HU na bolcu była sprężynka ale wymieniałem gumkę HU i poleciała ona w dywanik i nie mogłem jej znaleźć, strasnie jest potrzebna czy da sie obejsc icon_smile.gif No raczej nie można, tracisz na szczelności pomiędzy komorą HU, a dyszą. Można w trojaki sposób usunąć niedogodność. 1. znajdź sprężynkę na dywanie:); 2. znajdź długopis typu ZENITH, albo PARKER i posłuż się sprężynką z długopisu ( trzeba ją nieco skrócić); 3. patent serwisanta z ASG Shopu ( zastosowana u mnie i skuteczna) kawałek sprężyny z tłoka (ucięta po 3 zwoju) nasadzona na lufę. Quote Link to post Share on other sites
PvG Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 (edited) Aby odkręcić tą magiczną śrubkę pod muszką obok ucha na zawieszenie taktyczne potrzeba specjalny śrubokręt. To jest śrubokręt do rzeczy elektronicznych itp. (kształt główki jest jak gwiazda Dawida na fladze Izraela). Konretny rozmiar to T6 Ogólnie zakładam, żeby wyjąć muszkę to trzeba wywalić te dwa piny (u mnie trzymają baardzo mocno), odkręcić śrubkę magicznym śrubokrętem, spróbować wykręcić lufę bo wydaje mi się że jest ona łączona pomiędzy gripem, a muszką, wyjąć lufę z uszek muszki, wyjąć muszkę z rury gazowej. Zastanawiam się jeszcze jak będzie z rurą gazową. Sama wyskoczy z muszki czy też jest przyklejona w magiczny sposób do muszki. Edited January 21, 2009 by PvG Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Kurcze, a już liczyłem, że imbus calowy mi pomoże, ale przynajmniej wiem, czym tą "głupią" śrubkę odkręcić. Chodzi o takie coś ? http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/0,153,184...n_Grip_torx_T6/ Jeśli nie, to podaj prosze jakiś link, który pokaże jak taki śrubokręt wygląda, bo ta końcówka to coś mi nie wygląda na pasującą :/ Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 a a propos wypadających pinów, to bardzo dobrze sprawują się gęste smary albo ! kleje do papieru - ja znalazłem w domu jakiś stary, gęsty jak cholera, przeźroczysty, odrobinę posmarowałem i pin ani śni sam wychodzić, w razie rozkładania z kolei nie jest problemem wypchnąć go choćby jakimś imbusem. Quote Link to post Share on other sites
PvG Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 (edited) Kurcze, a już liczyłem, że imbus calowy mi pomoże, ale przynajmniej wiem, czym tą "głupią" śrubkę odkręcić. Chodzi o takie coś ? http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/0,153,184...n_Grip_torx_T6/ Tak ten będzie dobry. Na chwycie ma ten sam nadruk rozmiaru i kształtu główki co mój. Tylko na przybliżeniu oni pokazali normalny śrubokręt! W którą stronę wywala się te dwa piny z muszki? U mnie trzymają strasznie mocno. Próbowałem na chama śrubokrętem przepchnąć i nie dało rady. Edited January 25, 2009 by PvG Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Ten magiczny klucz nazywa się po prostu "torx". A co do kołków to przyjrzyj się z której strony są ślady po wbijaniu ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.