Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Pojawił się u mnie mały problem, wymieniłem lufe na precke systemy, gdy strzelam na semi jest wszystko idealnie, gdy strzelałem na auto to po zakończeniu serii, po przechyleniu karabinu wypada jedna kulka lufą, czego to może być wina? Potem jak z auto przełącze na semi to tylko pusty dźwięk jest, jak bez kulki, czy to wina gumki systemy, komory czy gearboxa?

Link to post
Share on other sites

To chyba złe spasowanie komory i dyszy/ magazynka do komory, ale pewien nie jestem, najlepiej sprawdź jak tam wszystko wchodzi itd.

 

Próbował ktoś odkręcać muszkę ? Bo ja wyjęłem te dwa bolce i na siłę za nią ciągnęłem, wynik: piękne szerokie wyżłobienie na lufie, okazało się że jest jeszcze tam śrubka (pod uchem zwieszenia ukryta) - imbus, do którego nigdzie nie mogę znaleźć klucza (1,5 za mały, 2 za duży). Dlatego chcę wiedzieć czy jest jakiś sposób ? Bo jeszcze zauważyłem srebrną obręcz przed gwintem, która pewnie będzie przeszkadzać.

Link to post
Share on other sites

Zauważyłem u mnie że kulka wypada bo tłok po strzelaniu na auto zostaje w różnych położeniach, raz z przodu raz z tyłu, zastanawiam się czy to nie jest wina słabej baterii bo według mnie karabin już dawno nie powienien strzelać, jest to możliwe, czy tylko głupi domysł, ale mam obawy również do gumki systemy, pomożecie.

Link to post
Share on other sites
Próbował ktoś odkręcać muszkę ? Bo ja wyjęłem te dwa bolce i na siłę za nią ciągnęłem, wynik: piękne szerokie wyżłobienie na lufie, okazało się że jest jeszcze tam śrubka (pod uchem zwieszenia ukryta)
Przydało by się poznać trochę budowę swojej broni...
I dlatego przy większych robotach wysyłam giwerę do ASGShopu ;)
Link to post
Share on other sites

Prezes, problem ewidentnie na nowy temat, ale mniejsza o to.

Spróbuj pożyczyć od kogoś lufę z komorą (wymiana to kwestia sekund) i zobacz, czy problem się powtarza. Najprawdopodobniej przestanie, a wtedy pokombinuj w swojej lufie z położeniem gumki HU. Najwyżej wymień gumkę.

Jeżeli po sprawdzeniu na innej lufie i komorze problem będzie się powtarzał, to lepiej odeślij gdzieś na serwis, bo samemu na początku łatwiej zepsuć, niż naprawić. ;)

 

Na jakich kulkach występował problem?

Link to post
Share on other sites

Patent na wypadający pin G&P ?

 

Ukroić kawałeczek (różnych kształtów, trzeba pokombinować - kwestia milimetr na np dwa) jakiejś bardzo cienkiej taśmy czy czegoś takiego i nakleić na pin tak, by wszedł w body. Będzie w ^^^^ ciasno, ale nie wypadnie na bank.

Jest to zabieg powtarzany co KAŻDE otwieranie body, ale na pewno taniej wychodzi taśma z castoramy za 2,3 zł starczająca na 60 lat niż kupowanie pinów (pewnie koło 30zł)*

 

*chyba że już zgubiony...

 

Jeśli chodzi o wysyłanie z każdą pierdołą typu muszka repliki do sklepu w tą i spowrotem to wychodzi minimalnie 50zł za samą wysyłkę (kurierem, nie wiem kto jest taki odważny by wysyłać replike PP) więc jak dla mnie taniej jest poznać ją samemu. Wziąść w łapy, zobaczyć kazdy element z kazdej strony, troche pomyslec, ew poczytac, popytac. Bo tego naprawdę da się nauczyć. Z zewnątrz wszystkiego.

Jeśli więc Foka dla Ciebie 'większe roboty' to np grzebanie w GB, czy tam nawet składanie HU to fakt. Lepiej wysyłać na serwis bo tu można coś popsuć.

Ale naprawdę z zewnątrz w G&P do rozebrania własnoręcznie jest wszystko

(za wyjątkiem odkręcania Delta Ring. To jest naprawdę magicznie przykręcone. Ja odkręciłem samodzielnie. Niestety kosztem wiertła 6. Nie pytajcie jak odkręcałem).

 

Może warto nawet taki podstawowy tutorial zrobić jak rozebrać do naga gearboxa z wszystkich części... Może jak mnie natchni któregoś razu to porobie fotki i napiszę coś takiego.

Myślicie warto ?

Link to post
Share on other sites
eśli więc Foka dla Ciebie 'większe roboty' to np grzebanie w GB, czy tam nawet składanie HU to fakt. Lepiej wysyłać na serwis bo tu można coś popsuć.
Z HU sam sobie radzę. Ale grzebanie w GB zostawiam fachowcom tym bardziej, że nie zawsze "oczywiste" objawy kończą się taką "oczywistą" awarią.
Link to post
Share on other sites

siemka słuchajcie mam problem z magazynkiem g&P w mojej emce .. poprostu lata niemiłosiernie a raz juz mi nawet wypadł ;/ jakaś propozycja na to ? dopiero zaczyna przygode z asg ( 2 dni) wiec wybaczcie troche głupoty popisane :)

2 pytanko. jaka bateria lepsza 9.4 V czy 8.4 ? bo nie chce zarznąć repliki a na ROF'ie mi zbytnio nie zalezy bo na semi 3/5 walki wale..

aa i 3 . przy komorze HU na bolcu była sprężynka ale wymieniałem gumkę HU i poleciała ona w dywanik i nie mogłem jej znaleźć, strasnie jest potrzebna czy da sie obejsc :)

 

PS. często będę przebywać w tym temacie i ogólnie (g&p m4a1) wiec gorąco Was wszystkich Witam :)

Edited by yery
Link to post
Share on other sites
. przy komorze HU na bolcu była sprężynka ale wymieniałem gumkę HU i poleciała ona w dywanik i nie mogłem jej znaleźć, strasnie jest potrzebna czy da sie obejsc icon_smile.gif

 

No raczej nie można, tracisz na szczelności pomiędzy komorą HU, a dyszą. Można w trojaki sposób usunąć niedogodność.

 

1. znajdź sprężynkę na dywanie:);

2. znajdź długopis typu ZENITH, albo PARKER i posłuż się sprężynką z długopisu ( trzeba ją nieco skrócić);

3. patent serwisanta z ASG Shopu ( zastosowana u mnie i skuteczna) kawałek sprężyny z tłoka (ucięta po 3 zwoju) nasadzona na lufę.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Aby odkręcić tą magiczną śrubkę pod muszką obok ucha na zawieszenie taktyczne potrzeba specjalny śrubokręt. To jest śrubokręt do rzeczy elektronicznych itp. (kształt główki jest jak gwiazda Dawida na fladze Izraela). Konretny rozmiar to T6

 

Ogólnie zakładam, żeby wyjąć muszkę to trzeba wywalić te dwa piny (u mnie trzymają baardzo mocno), odkręcić śrubkę magicznym śrubokrętem, spróbować wykręcić lufę bo wydaje mi się że jest ona łączona pomiędzy gripem, a muszką, wyjąć lufę z uszek muszki, wyjąć muszkę z rury gazowej.

 

Zastanawiam się jeszcze jak będzie z rurą gazową. Sama wyskoczy z muszki czy też jest przyklejona w magiczny sposób do muszki.

Edited by PvG
Link to post
Share on other sites

a a propos wypadających pinów, to bardzo dobrze sprawują się gęste smary albo ! kleje do papieru - ja znalazłem w domu jakiś stary, gęsty jak cholera, przeźroczysty, odrobinę posmarowałem i pin ani śni sam wychodzić, w razie rozkładania z kolei nie jest problemem wypchnąć go choćby jakimś imbusem.

Link to post
Share on other sites

Kurcze, a już liczyłem, że imbus calowy mi pomoże, ale przynajmniej wiem, czym tą "głupią" śrubkę odkręcić. Chodzi o takie coś ?

http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/0,153,184...n_Grip_torx_T6/

 

Tak ten będzie dobry. Na chwycie ma ten sam nadruk rozmiaru i kształtu główki co mój. Tylko na przybliżeniu oni pokazali normalny śrubokręt!

 

W którą stronę wywala się te dwa piny z muszki? U mnie trzymają strasznie mocno. Próbowałem na chama śrubokrętem przepchnąć i nie dało rady.

Edited by PvG
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...