Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Każda kulka w inną stronę


Recommended Posts

Witam wszystkich i proszę o pomoc ponieważ zgłupiałem...

Ale po kolei:

 

PROBLEM:

Nie mam celnych strzałów, w pojedynczym ogniu czasami z lufy wylatują 2 kulki...

A DOKŁADNIEJ w trybie AUTO KAŻDA KULKA W INNĄ STRONĘ.

A wszystko po wymianie lufy na precke...

 

Być może źle zamontowałem, ale próbowałem już kręcić ją na każdy możliwy sposób (o180 stopni)

Próbowałem :

a) dziurką (wyżłobieniem) do góry

b) dziurką do dołu

 

Zmiana ustawień hop-up - zero rezultatu

Kulki: 0,2 0,25 0,28 --> to samo

Gumka z wymienionych poniżej założona (bez dystansera nie wiem jak się zakłada)

MadBull - Gumka HopUp Shark 60 Degree

 

A teraz po kolei:

 

REPLIKA:

I.C.S. M4A1 RIS

http://madonion.eu/M4A1_RIS_p4.html

 

Do tego drugi górny GEARBOX ze sprężyną M120

 

i postanowiłem dodać tłumik i zamiast stockowej 375mm wsadzić 509 a więc dokupiłem:

 

TŁUMIK: G&G - Tłumik Socom Short - 14mm CCW

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1697

 

LUFKE:

MadBull - Lufa Precyzyjna 6.03 Black Python - 509mm - M16 AUG G3

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1931

 

GUMKA HOP-UP

MadBull - Gumka HopUp Shark 60 Degree

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3129

 

 

 

 

 

 

Z góry dziękuję za udzieloną pomoc bądź podpowiedzi

Link to post
Share on other sites

Witam, 90% wina gumki hop-up najlepiej wywal tą gumę i wstaw poczciwą systeme sylikonową powinno działać jak należy oczywiście jeśli dobrze poskładasz.

Mówisz że założyłeś lufę 509mm a jakie masz typ cylindra? bo do takiej lufy to już 0 powinien być.

Edited by HUGO_HUGO
Link to post
Share on other sites

Dzięki za szybką odpowiedź :

 

Jeśli tyczy się tego że jestem zielony to tak przyznaje się jestem zielony i tego nie ukrywam :D

 

Na początku wycięcie było w dół....

 

Ok po drugie do tych gumek dodają dystansery ?

Gdzie je wrzucam...

 

Co do gearboxa i cylindra ... mam pełny cyliner muszę go wymienić jednak jak składałem sobie górnego gearboxa potraktowałem go klejem do gwintów :( --> bo mi się śrubki luzowały :(

 

Jutro spróbuje wsadzić gumkę ze Stocka i zobaczę jak się będzie zachowywać...

 

W razie jakiś innych pomysłów i sugesti jestem otwarty :D

 

Chyba że nic nie wymyślę ominie mnie strzelanka

Link to post
Share on other sites

1. Wycięcie musi być u góry.

 

2. W ICSach dystanser wymienia się bardzo łatwo - z boku komory (tuz nad miejscem, gdzie znajduje się wycięcie na lufie) jest mała okragła dziurka. W nią wkładasz dystanser. Możliwe, ze wciaż siedi tam fabryczny, więc musisz go wyciągnąć.

 

3. Po tych wszystkich kombinacjach bardzo prawdopodobne, że uszkodziłeś gumke, więc równie prawdopodobne, że musisz kupić nową. Jak kolega kilka postów wyżej - polecam czarną Systemę.

 

4. Najlepiej oddaj to do zrobienia jakiemuś koledze, który się na tym zna i przypatrz się jak to robi, zeby wiedzieć na przyszłość.

Link to post
Share on other sites

Śrub spinających boxa nie trzeba kleić a jeśli chcesz ty tylko łebek śruby, jak posmarujesz cały gwint to możesz już nie wykręcieć (ja tak miałem). Natomiast posmarowałbym śrubę mocującą prowadnicę. W moim stocku (nie rozbierany od zakupu - gwarancja) ta śuba samoistnie się odkręciła.

 

Możliwe też jest że przy wymianie gumki zgubieś dystanser i mimo kręcenia hopkiem nie ma rekacji. Nie wszystkie dystansery wchodzą przez dziurę z boku komory np. DF nie mieszczą się ( te profilowane w kształcie litery H). W ICS-ie kanał w którym umieszca się dystanser jest nieco węższy i upchanie dystansera może wymagać cierpliowści.

 

Ja wkładam dystanser od czoła komory. Na wyprostowany kawałek spinacza biurowego daję kroplę smaru silikonowego, który doskonale przytrzymuje dystanser.

 

Piszesz że " na początku wycięcie było u dołu" to nie jest możliwe bo jak sam twierdzisz przed wymianą lufy było oki. Poprostu przekręciłeś lub źle zmontowałeś lufę w komorze.

 

Jak złożysz całość podkręć regulację hopka na maksa i sprawdź czy gumka reaguje na regulację. Zwróć też uwagę na "wypośrodkowanie" gumki hopka bo kulki będą skręcać w lewo lub prawo ma być centralnie u góry i na środku w stosunku do obudowy komory.

Edited by PRESTON
Link to post
Share on other sites

Śrub spinających boxa nie trzeba kleić a jeśli chcesz ty tylko łebek śruby, jak posmarujesz cały gwint to możesz już nie wykręcieć (ja tak miałem). Natomiast posmarowałbym śrubę mocującą prowadnicę. W moim stocku (nie rozbierany od zakupu - gwarancja) ta śuba samoistnie się odkręciła.

 

Możliwe też jest że przy wymianie gumki zgubieś dystanser i mimo kręcenia hopkiem nie ma rekacji. Nie wszystkie dystansery wchodzą przez dziurę z boku komory np. DF nie mieszczą się ( te profilowane w kształcie litery H). W ICS-ie kanał w którym umieszca się dystanser jest nieco węższy i upchanie dystansera może wymagać cierpliowści.

 

Ja wkładam dystanser od czoła komory. Na wyprostowany kawałek spinacza biurowego daję kroplę smaru silikonowego, który doskonale przytrzymuje dystanser.

 

Piszesz że " na początku wycięcie było u dołu" to nie jest możliwe bo jak sam twierdzisz przed wymianą lufy było oki. Poprostu przekręciłeś lub źle zmontowałeś lufę w komorze.

 

Jak złożysz całość podkręć regulację hopka na maksa i sprawdź czy gumka reaguje na regulację. Zwróć też uwagę na "wypośrodkowanie" gumki hopka bo kulki będą skręcać w lewo lub prawo ma być centralnie u góry i na środku w stosunku do obudowy komory.

 

hehe no waśnie dystanser mi wypadł... tylko za bardzo nie wiem jak go mam wsadzić w poziomie czy w pionie

Link to post
Share on other sites

W poziomie.

 

 

No zainstalowałem jutro z lukam jak kulki idą... poprawiłem gumkę i dystanser :D slukam jak to się ma... ale i tak coś z precyzją jest nie tak... chociaż już mam prawidłowo zainstalowaną gumkę oraz resztę :D

 

wystarczyło że się dobrze przyjrzałem podzespołom

Link to post
Share on other sites

Właśnie pełny cylinder mam nie założony w gearboxie mam teraz ten z łezkami...

 

Napisał, że z łezkami więc cylinder typu 2 , który jest nieodpowiedni do tej lufy i należy go wymienić na typ zero (bez dziur) i rzeczywiście Kalashnikov tu może być problem.

Edited by HUGO_HUGO
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam

Wstawiłem Madbulla do swojego AK i też miałem ten sam problem.U mnie okazało się ,że teflon w lufie miał małą niedoskonałość i się odłamywał za każdym razem.Tak jak kolega pisał celności zero,nawet w jabłko z 4metrów trafić nie szło.

Link to post
Share on other sites

Moim skromnym zdaniem wina leży po stronie cylindra. Po samym kształcie otworu nie można jeszcze określić typu. Pamiętajmy, że niektórzy producenci stosują otwory tylko w kształcie łezki, natomiast im bliżej otwór osadzony głowicy cylindra, tym wyższy typ cylindra. Też uważam, że do lufy 509mm powinien wstawić pełny cylinder. Oczywiście sugestia, że w lufie może być źle nałożony teflon do rozwagi. Najlepiej wszystko przed złożeniem przejrzeć pod światło, czy czasami jakiegoś babola nie ma. po włożeniu lufy w komorę hopka obejrzeć jak gumka się ułożyła w miejscu styku z dyszą no i czy dystanser wybrzusza gumkę. jeżeli wszystko przepatrzane to składać i strzelać!!

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Co do typu cylindra i długości preclufki... Mam dokładnie ten sam problem. Po wymianie na preclufkę mad bulla 363mm 6,03mm średnicy zauważyłem nastepujące wydarzenia: hop-up kręci góra-dół jak trzeba przy skrajnych położeniach ale kulki latają lewo-prawo jak szalone. Przy wyregulowaniu hop-up'a kuleczki również mają tendencje do latania wyżej lub niżej ( w zależności od kaprysu). Z 20 metrow może co 10 kulka trafiała w kartke okolo 7x7 cm. Dodatkowo zasięg jest bardzo zagadkowy. Mam sprężyne M110, karabin ma moc około 360 fps a strzela na 30 metrów max. I to przy dobrych wiatrach. Dodam tylko, że strzelam na kulkach madbulla 0.25g, gumka i komora hop- up stockowa a wymiana lufki miała miejsce w autoryzowanym serwisie t.j. MadOnion...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Co do typu cylindra i długości preclufki... Mam dokładnie ten sam problem. Po wymianie na preclufkę mad bulla 363mm 6,03mm średnicy zauważyłem nastepujące wydarzenia: hop-up kręci góra-dół jak trzeba przy skrajnych położeniach ale kulki latają lewo-prawo jak szalone. Przy wyregulowaniu hop-up'a kuleczki również mają tendencje do latania wyżej lub niżej ( w zależności od kaprysu). Z 20 metrow może co 10 kulka trafiała w kartke okolo 7x7 cm. Dodatkowo zasięg jest bardzo zagadkowy. Mam sprężyne M110, karabin ma moc około 360 fps a strzela na 30 metrów max. I to przy dobrych wiatrach. Dodam tylko, że strzelam na kulkach madbulla 0.25g, gumka i komora hop- up stockowa a wymiana lufki miała miejsce w autoryzowanym serwisie t.j. MadOnion...

Wymień kulki na jakiekolwiek inne. Druga sprawa, skoro hopek dziala- poduszka sie wybrzusza to być może przy czyszczeniu lufy, albo przy smarowaniu w serwisie troche ci prysnęli silikonem na gumke hopka, i teraz nie podkręca??-kulki się po prostu po nim ślizgaja. Przestrzel ze dwa hi capy i wtedy sprobuj ustawic hopka. Oczywiście zakładam, że dystanser jest i hopek działa.

 

Pozdrawiam

Edited by rodnath
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Witam!

Mam podobny problem, choć z drobnymi różnicami:

1. posiadam SLRa SV od CA, ze sprężyną M110 Guardera.

2. ze stockowych bebechów został praktycznie silnik i szkielet GB.

3. Po założeniu precki CA i SYSTEMy (6.04 obie), miałem większy rozrzut niż na stockowej lufie. Gumkę mam SYSTEMy, komorę wymieniłem na SRC (polepszyło to nieznacznie skupienie) i dystanser H. Jednak zasięg jest dosyć niezadowalający, w porównaniu z innymi replikami w podobnej konfiguracji.

 

Co zmienić/ poprawić, aby zasięg i skupienie uległy poprawie?

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

czarny001

Link to post
Share on other sites

Prędkości wylotowej nie masz jak sprawdzić? Większy rozrzut powiadasz - więc może te precki są brudne. Lufy się czyścić przed każdym użyciem repliki, a przynajmniej się powinno. Co do zasięgu to obstawiam, że masz układ nieszczelny w którymś miejscu lub zużytą gumkę (ile przebiegu na tej gumce) a co do celności jak pisałem - wyczyść te lufy, ew. jeśli to nie pomoże to kulki.

Link to post
Share on other sites

Lufę czyszczę regularnie i dokładnie, z preckami było podobnie. GB jest w 100% szczelny. Zastanawia mnie, czy jest możliwe, że to gumka hopa (przeszło przez nią jakieś 2000 kulek) może puszczać powietrze, przez komorę...

 

Najzabawniejsze jest to, że po sprzedaniu precek, ich nowi właściciele byli zachwyceni poprawą osiągów...

Link to post
Share on other sites

Dżirboks taki szczelny, a skąd taka pewność, mały kolego? GB to połowa całego układu, który dzieli się na zespół cylindra i zespół lufy/komory. Także często bywa, że dżirboks jest w porządku, a komora ma 10 dziur, gumki nie ma, a lufa przypomina od środka prostopadłościan. Oczywiście żartuję, ale wiesz o co chodzi. Czy lufa z gumką wchodzi w komorę lekko, czy ciężko ją tam wepchać?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...