Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] AKM CM.048M [CYMA]


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wyborowiec, dzięki za fatygę ale dziś rano nie wytrzymałem i zabrałem się za wstawianie precki i gumki. Co do pinów to teraz już wiem o co kaman a czytając o wypukłościach spodziewałem się czegoś w rodzaju kołnierzyka i stąd moje pytanie. Dzięki Twojemu opisowi rozkładanie poszło mi łatwo i przyjemnie a co więcej udało mi się to wszystko złożyć do kupy i to tak żeby działało!! A z precką i gumką systemy działa wyśmienicie! Jestem z siebie zajebiście dumny bo była to moja pierwsza wymiana ale bez Waszej pomocy ludziska pewnie bym nie podołał... Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc!

Link to post
Share on other sites

a ja mam inne pytanie. Z racji że jestem tylko 'kontaktem' między forum a moim znajomym, proszę o konkrety a nie przysłowiowe lanie wody :)

 

Pytanie kolegi- Co wymienić w 0.048m żeby osiągnąć blisko 500-520 fps?I jakie długości jest lufa wew.?

 

Nie wiem dokładnie po co mu tyle, pamiętam że coś wspominał o wsparciu z większej odległości niż 50-60 metrów. Wiem też że zamawia PSO. Tak więc na pytania: po co tobie tyle fps w szturmówce? A może kup wiatrówkę? itp nie będę w stanie odpowiedzieć ;p

 

 

Pozdr.

Link to post
Share on other sites

a coś jeszcze w gb? czy jest sam w sobie tak dobry? ALABASTER mógłbyś poumieszczać linki do części proponowanych przez ciebie?

A poza tym jaką sprężynę wytrzyma? m150 chyba by mu wystarczyła :)

 

A te lufy z tanio koba gwintowane dały by coś?

 

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Na pewno szkielet gearboxa.

I nie myśl o podwójnym łożyskowaniu sprężyny (na prowadnicy sprężyny i głowicy tłoka), bo będziesz miał blow-back "niskim" kosztem.

I tutaj takie pytanie - którą stroną wkładać sprężynę o nieregularnym skoku? Bardziej czy mniej uzwojoną stroną do przodu? I gdzie dać łożyskowanie? Na głowicy tłoka czy na prowadnicy sprężyny?

Silnik - stockowy pewnie nie uciągnie.

Zębatki - też za wiele nie wytrzymają.

Bateria, głowica tłoka i cylindra, prowadnica sprężyny.

Na razie nie podaję konkretnych przykładów, bo zmęczony jestem... :)

Link to post
Share on other sites

Gearbox Cymowski jest bardzo mocny, silnik uciągnie spokojnie tylko przydałaby się batka min. 9.6V. Jeżeli to ma działac na full auto no to na M150 zbyt długo nie potrzyma - cokolwiek byś tam nie wsadził w końcu się rozleci. Tak więc albo M150 - semi, albo M140 - auto ale też nie przesadzać.

 

PS. to nie jest dział upgrade i tuning...

Link to post
Share on other sites

Odczucia są jak przy blow-backu, ale bez ruchomego zamka. Wszystko lata, bo takie silne drgania wywołuje sprężyna M115, prawdopodobnie złą stroną zamontowana i podwójne łożyskowanie springa.

BB jako typowy z ruchomym zamkiem podczas strzelania to nie będzie. I prawdopodobnie jest to defekt mojego egzemplarza.

Pokrywa zamka ruszała się tak o około pół centymetra w przód i w tył.

Link to post
Share on other sites

pumbishon - nie znasz się. 2 odmienne systemy są pokazane w pierwszych 3. filmikach (Guarderowski ze zmienionym gearboxem, prawdopodobnie nie do systemu VFC oraz Cymy, też nie do VFC). W ostatnim filmiku (o cm.048) nie da się określić systemu. Ale wszystko wymaga kupna części, których w Polsce nie ma do kupna...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...