Wyborowiec Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Potwierdzam - full stock ;) Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 No to oprócz komory HU zmienili zatrzask. :) Quote Link to post Share on other sites
Wyborowiec Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Tak na prawde to zmienili wszystko ;) Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Wyborowiec, dzięki za fatygę ale dziś rano nie wytrzymałem i zabrałem się za wstawianie precki i gumki. Co do pinów to teraz już wiem o co kaman a czytając o wypukłościach spodziewałem się czegoś w rodzaju kołnierzyka i stąd moje pytanie. Dzięki Twojemu opisowi rozkładanie poszło mi łatwo i przyjemnie a co więcej udało mi się to wszystko złożyć do kupy i to tak żeby działało!! A z precką i gumką systemy działa wyśmienicie! Jestem z siebie zajebiście dumny bo była to moja pierwsza wymiana ale bez Waszej pomocy ludziska pewnie bym nie podołał... Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc! Quote Link to post Share on other sites
Wyborowiec Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 To spoko zawsze do usług ;) Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 a ja mam inne pytanie. Z racji że jestem tylko 'kontaktem' między forum a moim znajomym, proszę o konkrety a nie przysłowiowe lanie wody :) Pytanie kolegi- Co wymienić w 0.048m żeby osiągnąć blisko 500-520 fps?I jakie długości jest lufa wew.? Nie wiem dokładnie po co mu tyle, pamiętam że coś wspominał o wsparciu z większej odległości niż 50-60 metrów. Wiem też że zamawia PSO. Tak więc na pytania: po co tobie tyle fps w szturmówce? A może kup wiatrówkę? itp nie będę w stanie odpowiedzieć ;p Pozdr. Quote Link to post Share on other sites
Wyborowiec Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 lufa -> 455mm dalej Ci nie powiem ;) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 60 metrów zasięgu to daje moja G36 na M110 , uszczelnieniu i gumie Systemy. A do tuningu do 500 fps niech szykuje sporo kasy :) Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 troche kasy ma ;p Czeka tylko na jakieś propozycje od was. Sam nie potrafi wybrać. Ja nie pomoge ponieważ ak to nie jest moja ulubiona broń. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
ALABASTER Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Musi wymienić sprężynę, lufę i gumkę. No i dać mocniejszą batkę, Razem na oko około +450 złotych więc nie aż tak wiele. A zasięg >50 metrów to to ma w stoku :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 a coś jeszcze w gb? czy jest sam w sobie tak dobry? ALABASTER mógłbyś poumieszczać linki do części proponowanych przez ciebie? A poza tym jaką sprężynę wytrzyma? m150 chyba by mu wystarczyła :) A te lufy z tanio koba gwintowane dały by coś? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
pumbishon Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 (edited) Znam taką opinię, że one ( lufy Tanio Koba ) zdają egzamin do 450 fpsów tylko jeśli się nie mylę. Edited April 24, 2009 by pumbishon Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 dobra usłyszałem więcej o tych lufach. Nie współpracują prawidłowo z HU. HU podkręca w jedną strone a lufa w drógą. Ogólnie interesuje mnie teraz co wymienić żeby m150 pracowała z 'kulturą' :) Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted April 24, 2009 Report Share Posted April 24, 2009 Na pewno szkielet gearboxa. I nie myśl o podwójnym łożyskowaniu sprężyny (na prowadnicy sprężyny i głowicy tłoka), bo będziesz miał blow-back "niskim" kosztem. I tutaj takie pytanie - którą stroną wkładać sprężynę o nieregularnym skoku? Bardziej czy mniej uzwojoną stroną do przodu? I gdzie dać łożyskowanie? Na głowicy tłoka czy na prowadnicy sprężyny? Silnik - stockowy pewnie nie uciągnie. Zębatki - też za wiele nie wytrzymają. Bateria, głowica tłoka i cylindra, prowadnica sprężyny. Na razie nie podaję konkretnych przykładów, bo zmęczony jestem... :) Quote Link to post Share on other sites
wojskowy27 Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Gearbox Cymowski jest bardzo mocny, silnik uciągnie spokojnie tylko przydałaby się batka min. 9.6V. Jeżeli to ma działac na full auto no to na M150 zbyt długo nie potrzyma - cokolwiek byś tam nie wsadził w końcu się rozleci. Tak więc albo M150 - semi, albo M140 - auto ale też nie przesadzać. PS. to nie jest dział upgrade i tuning... Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 dobra ost pytanie. Pozostane przy m130, czy da się zrobić bb w nim? Tutaj kolega powyżej coś wspominał o takiej możliwości. Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Odczucia są jak przy blow-backu, ale bez ruchomego zamka. Wszystko lata, bo takie silne drgania wywołuje sprężyna M115, prawdopodobnie złą stroną zamontowana i podwójne łożyskowanie springa. BB jako typowy z ruchomym zamkiem podczas strzelania to nie będzie. I prawdopodobnie jest to defekt mojego egzemplarza. Pokrywa zamka ruszała się tak o około pół centymetra w przód i w tył. Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 też chciałbym taki defekt posiadać :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
pumbishon Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Widać się da :D i jeszcze do 48-mki dokładnie http://www.youtube.com/watch?v=KWZjXiOiRFk Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 pumbishon - nie znasz się. 2 odmienne systemy są pokazane w pierwszych 3. filmikach (Guarderowski ze zmienionym gearboxem, prawdopodobnie nie do systemu VFC oraz Cymy, też nie do VFC). W ostatnim filmiku (o cm.048) nie da się określić systemu. Ale wszystko wymaga kupna części, których w Polsce nie ma do kupna... Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 a może zrobić taką część własnoręcznie? Tylko jak to wygląda i wymiary Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Nie da się tego zrobić typowo "chałupniczymi" metodami. System guardera jest chyba najprostszy. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...-AK23BK_srch_AK Znalazłem. :) Quote Link to post Share on other sites
pumbishon Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 A czy ja napisałem, że to są te same systemy?? :D Podałem tyko jako ciekawostkę :D Quote Link to post Share on other sites
Cincin Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Czy pod dłuższym czasie użytkowania pojawiły się jakieś problemy techniczne w waszych kałaszkach? Quote Link to post Share on other sites
Wyborowiec Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Nie :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.