Aranos Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Witam wszystkich. Nie powiem nic nowego jeżeli chodzi o wygląd - ten jest super. Natomiast w moim modelu przedni chwyt i dekiel latają niemiłosiernie. Ale to oczywiście 5 minut roboty i jest już ok. Byłbym zapewne kolejnym zadowolonym posiadaczem gdyby nie to że replika po +/- 100 kulkach zdechła ... Quote Link to post Share on other sites
Dzej Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Też jestem zwolennikiem oryginalnego pasa. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Witam wszystkich. Nie powiem nic nowego jeżeli chodzi o wygląd - ten jest super. Natomiast w moim modelu przedni chwyt i dekiel latają niemiłosiernie. Ale to oczywiście 5 minut roboty i jest już ok. Byłbym zapewne kolejnym zadowolonym posiadaczem gdyby nie to że replika po +/- 100 kulkach zdechła ... Heh możesz dokładnie opisać objawy choroby ;) ? Sprawdź połączenia kabli, akumulator i bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
Aranos Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Sprawa wygląda następująco. Dziś mam troche czasu wiec pomyślałem sobie - zobacze co kupiłem oprucz fajnego wyglądu. Aku naładowany na mikroprocesorówce. Kulki wsypane pieknie ladnie. Strzela daleko i dość celnie jak na stock. Wszystko pieknie ladnie przełaczam z auto na semi i cisza... no zdażało mi się by selektor zaciął sie na semi wiec pare operacji selektorem i ... dupa grobowa cisza. No nic pewnie bezpiecznik poszedł. Wracam do domu bezpiecznik wygląda ok. Biore z szafki nówke - to samo. Sprawdziłem chyba wszystko co sie dało tak z zewnątrz. Bezpiecznik, kabelki na silniku, selektor dokręcony. Tylko całego okablowania nie sprawdziłem gdyż to mój 1 AK i przyznam się że niewiem jak go z body wyciągnąć. Jeżeli ktoś byłby tak miły i opisał jak go rozebrać lub gdzie moge te info znależć będe bardzo wdzięczny. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Jak rozłożyć jest to opisane w obrazkowej instrukcji z repliką. Selektor odkręca się jak śrubę, przy pomocy kombinerek. Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Niedawno kumpel zamówił GB v.3 Cymy do swojej repliki i też miałem problem z grobową ciszą tuż po odpaleniu, właśnie coś koło 100 strzałów było przed usterką. Problemem okazało się to, że "wózek" pchany przez spust, który zamyka obwód elektryczny, zaciął się w miejscu i nie chciał ruszyć. Spust chodził normalnie i na pierwszy rzut oka to coś we wnętrzu GB albo batka. Sprawdź to ! ;-) Quote Link to post Share on other sites
ozy Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Wiecie może czy CM.048 pojawi się w wersji ze składaną metalowa kolbą, tak jak w RK-03W? Quote Link to post Share on other sites
Dzej Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Kiedyś w zapowiedziach widziałem, że ma być cymowski AKMS, ze składaną kolbą. Ale kiedy to nie wiem za bardzo. Quote Link to post Share on other sites
Gucio888 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 (edited) 0.48M Zamówione za pare dni dam mały review :) Edited June 22, 2009 by Gucio888 Quote Link to post Share on other sites
Jano_84 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Sprawa wygląda następująco. Dziś mam troche czasu wiec pomyślałem sobie - zobacze co kupiłem oprucz fajnego wyglądu. Aku naładowany na mikroprocesorówce. Kulki wsypane pieknie ladnie. Strzela daleko i dość celnie jak na stock. Wszystko pieknie ladnie przełaczam z auto na semi i cisza... no zdażało mi się by selektor zaciął sie na semi wiec pare operacji selektorem i ... dupa grobowa cisza. No nic pewnie bezpiecznik poszedł. Wracam do domu bezpiecznik wygląda ok. Biore z szafki nówke - to samo. Sprawdziłem chyba wszystko co sie dało tak z zewnątrz. Bezpiecznik, kabelki na silniku, selektor dokręcony. Tylko całego okablowania nie sprawdziłem gdyż to mój 1 AK i przyznam się że niewiem jak go z body wyciągnąć. Jeżeli ktoś byłby tak miły i opisał jak go rozebrać lub gdzie moge te info znależć będe bardzo wdzięczny. Miałem tak samo. Wystrzeliłem kilka razy i nagle replika odmówiła posłuszeństwa, tzn. brak reakcji na spust. Później sprawdzałem kable, bezpiecznik, baterie, itd. Jednak, po pewnym czasie, udało mi się rozwiązać ten problem. Odpiąłem chwyt pistoletowy i bezpośrednio do silnika podpiąłem starą baterie intellecta 9.6V. Replika ruszyła. Od tego czasu replika działa poprawnie. Quote Link to post Share on other sites
Gucio888 Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 (edited) Obiecałem to proszę :) Paczka na 2 dzień przyszła wielki plus dla krakmana. Drewno wygląda solidnie naprwadę ładnie wygląda są lekkie luzy ale myślę, że można je skorygować http://picasaweb.google.pl/Gucio888/Cymka0...CNK9idTsuMrNEQ# W razie jakichkolwiek pytań roszę pisać :) Narazie nie mam możliwości przestrzelania ale wkrótce dam kolejne info. zdrówko! Edited June 23, 2009 by Gucio888 Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 (edited) Miałem okazję rozebrać dziś GB pochodzący z nowych Cymek i jestem mile zaskoczony, pomimo kilku mankamentów ;-) Widać, że to chinol, ale jakość/dokładność wykonania poszczególnych elementów stoi na naprawdę przyzwoitym poziomie. Metalowe łożyska, solidna, również metalowa, prowadnica sprężyny, ten GB budzi zaufanie. Jeżeli chodzi o wady to natknąłem się na pękniętą głowicę tłoka. Zdziwiło mnie to, tym bardziej, że GB ma przebieg 200 - 300 BB's. Przydałby się również Bore Up, na stocku brak efektu strzykawki, ale to klasyka w chinolach. Uszczelnienie teflonem pomogło. Na zębatkach w GB nie uświadczyłem loga 'XYT', na zębatce tłokowej to 'kółeczko', które odpowiada za ruch popychacza jest ok. 2 razy większe niż na zębatkach spotkanych w innych AEG'ach (np. zwykłe XYT) Gdy chciałem przełożyć do GB Cymy, głowicę cylindra od Boyi'a zauważyłem, że głowice różnią się konstrukcją : Edited June 23, 2009 by filon_swaj Quote Link to post Share on other sites
Trzewik Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Ja może się trochę wproszę w temat... :D Ej chłopaki, a gdybym wziął Cymke 045 do lasu na otwarty bez zadnej precki nic stock sam dała by rade ?? Aha i mam jeszcze takie pytanie: Czemu na tej stronce pisze, że 045 ma 350FPS ?? http://www.purpleairsoft.com/view.php?item=198 U Krakmanów piszą, ze ma 420.! Pozdrawiam Trzewik. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Da radę, jasne, że da radę. Ale nie oczekuj cudów ;) Taiwangun modyfikuje te swoje repliki, może to efekt tego. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Ja może się trochę wproszę w temat... :D Ej chłopaki, a gdybym wziął Cymke 045 do lasu na otwarty bez zadnej precki nic stock sam dała by rade ?? Aha i mam jeszcze takie pytanie: Czemu na tej stronce pisze, że 045 ma 350FPS ?? http://www.purpleairsoft.com/view.php?item=198 U Krakmanów piszą, ze ma 420.! Pozdrawiam Trzewik. Zawsze możesz poprosić o dawngrade jak 420 to za dużo ;) ... Quote Link to post Share on other sites
Trzewik Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Dzięki ... :) A 040 stock wypadł by w lesie lepiej ?? :P Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Mój 040 znakomicie spisuje się w lesie ;-) Quote Link to post Share on other sites
Trzewik Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 To ja już kurna nie wiem czy brać 45 czy 40 :D .... 40 niby ma dłuższą lufę ale bebeszki te same... Musze nad tym trochę porozmyślać ... Quote Link to post Share on other sites
Aranos Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Co do mojego postu strone wcześniej. Okazało się że filon_swaj miał racje. Taki mały badziew który jest odpowiedzialny za zamkniecie obwodu sie zaciął. Dzieje sie tak gdy przełączamy repllike z auto na semi a replika na auto nie wykonała pełnego cyklu strzału. Zazwyczaj slychać zwolnienie sprężyny kulka nie wylatuje i po tym następuje grobowa cisza. Według krakmanów wina leży że te ustrojstwo prawdopodobnie jest zle odlane i sie blokuje. GB należy odesłać do nich (lub całą replike) oni wymienią te ustrojstwo i sprawdzaja czy wszystko jest ok - TAK DLA POTOMNOSCI W RAZIE GDYBY KTOS MIAŁ TEN SAM PROBLEM. A teraz pytanie. Co można zrobić by replika zawsze wykonała pełny cykl strzału ? Myśle o Auto oczywiście bo na semi w teori zawsze tak jest. Quote Link to post Share on other sites
P3t3r Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Czy żeby oddzielić przód od tyłu (dostać się do hop-upa, lufy) w CM.040C musze wybić ten dynks? http://img150.imageshack.us/img150/3929/p6260262.jpg Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Tak, ale wcześniej musisz zdjąć okładziny i wybić 'dynks', który znajduje się w podstawie szczerbinki. A i zanim wybijesz ten duży 'dynks' musisz u góry odkręcić małą, imbusową śrubkę ;-) Quote Link to post Share on other sites
P3t3r Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 A jak zdjąć okładziny? Musze wybić te wszystkie pałeczki trzymające muszke i rure gazową, zsunać to wszystko i wtędy będę mieć do nich dostęp? Quote Link to post Share on other sites
Wyborowiec Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Zastanawiam się czy tak trudno przeczytać o tym już było pisane... najpierw zdejmujesz rurę gazową jak w oryginale otwierasz rygiel rury gazowej to ta mała dźwignia pod szczerbinką wyjmujesz rurę gazową potem w obsadzie łoże to ta część na lufie która trzyma łoże otwierasz taką małą dźwignie schodzi Ci łoże proste... Quote Link to post Share on other sites
MaLuTkI Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 A ja mam pytanie odnośnie magazynka. Kumplowi urwał się zaczep w magazynku (już 2 sztuka), który trzyma go w kałachu. Wpadliśmy na pomysł, żeby przełożyć bebechy z magazynka ASG do odpowiednio przerobionego oryginalnego magazynka ok ak. Facet w Taiwangunie powiedział nam, że u nich to jest na porządku dziennym Tutaj postawie pytanie: czy rzeczywiście można przeprowadzić taką operację i jeśli mógłby mi ktoś króciutko napisać co należy przerobić aby zmieścić do oryginalnego magazynka mechanizm hi-capa? Pzdr Quote Link to post Share on other sites
Cincin Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 OT: http://rus.mil.pl/forum/discussion/399/ Na pewno się przyda. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.