zwierzu93 Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 Z ostrym chwytem bakielitowym jest magia. JEst on znacznie grubszy od replikowego. Należy kupić 2 takie chwyty, piłować i kleić 1 pasujący do repliki z 2 ostrych. Quote Link to post Share on other sites
songoku Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 (edited) Panowie, probowalem wstawic zestaw bore up od guardera niestety nie da rady. Po modyfikacji glowicy cylindra ktora w ogole nie chciala wejsc okazalo sie ze jest za krotka dysza tzn nie dokladnie dysza a ta "rurka" ktora wystaje z glowicy cylindra (ta po ktorej suwa sie dysza). Powiem tak , w stocku dysza nie dochodzi do glowicy cylindra (jest luz ok 2mm) tzn ta rurka jest na tyle dluga ze dysza sie na niej zatrzymuje i nie mozna jej dopchnac bezposrednio do glowicy bo sie uszkodzi dysze. Mam prosbe do tych osob ktore maja borki lub zwykle glowice (nie chodzi mi tu o cyme tylko inne firmy), czy moglby ktos zmierzyć ile mm ma u Was ta rurka ? Miedzy Cymy (stock) a guardera (bora up - zestaw ten za ok 200zł) jest roznica z 3-4mm (o ile dobrze pamietam). Czy to mozliwe ze cyma wykonała to w niestandardowej wersji ? czy to raczej guarder tak zrobil ? Zielonym zaznaczyłem długosc do zmierzenia. Edited April 24, 2011 by songoku Quote Link to post Share on other sites
limak007 Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Jaką dysze polecacie do stockowej głowicy cylindra? W temacie wyczytałem, że JBU jest dobra, ale chce się upewnić. Zwierzu polecił mi niebieską CA, ale nie mogę jej nigdzie dostać. Quote Link to post Share on other sites
Fidel64 Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Z ostrym chwytem bakielitowym jest magia. JEst on znacznie grubszy od replikowego. Należy kupić 2 takie chwyty, piłować i kleić 1 pasujący do repliki z 2 ostrych. Zatem czy istnieją jakieś ASG'owe odpowiedniki chwytów bakelitowych? Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Czy ktoś już próbował jakiegoś bore-up'a wstawiać oprócz kolegi klika @ wyżej? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Songoku jeżeli nie umiesz przygotować głowicy cylindra z BU Guardera to nie zamontujesz proste.Montowałem to BU w modelach CM040C oraz 039C na 130 Guardera daje to jakieś 500 do 510 fps plus precka systemy.Dysze nie dochodzą do końca tej rurki bo te 2 mm jest pozostawione na listwę dosyłacza.Długość rurki-prowadnicy dyszy powinna miedz prawie 20 mm. limak007 Dysza SHS 19,7 mm jest równie dobra do CM.Nie kupuje tylko DF bo ma za duza średnicę wewnętrzną do głowicy stockowej CM i nawet oring nie pomaga. Quote Link to post Share on other sites
BoleslawW Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Siema Mam takie pytanie czy AKM w taiwangunie jest tym samym którego ma gunfire? Chodzi mi głownie o materiał, u krakmanów figuruje STAL a w gunfire metal... A jak wiadomo Stal jest metalem ale metal stalą już nie zawsze;) Quote Link to post Share on other sites
MarinesPL Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Tak Tak. Cm.048m=Cm.048m ;d Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 Chłopcy widzę że tu się przeplatają pytania o serię 040 więc mam pytanie: jakiego lipola można wsadzić do stockowej 040? Bo się osobistycznie zastanawiałem nad Lipo 11.1 20c.. tylko ino nie wiem czy mi nie popali kabli. Quote Link to post Share on other sites
M4riusz Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 UWAGA!!! przy stockowym GB na batce lipo 11.1 poszło mi 11 zębów w zębatce środkowej - podczas zmasowanego ataku SarKebBM na baze bravo Nerun ;D Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Ciekawa sytuacja.. w cm.040 przy złożonej kolbie spust się blokuje na semi.selektor trzeba przesunąć w dół, potem wszystko działa.tak za każdym razem kiedy składam kolbę.replika stock.tak dla potomnych.; )) przebieg repliki 8.000 BB - jestem baardzo zadowolony. Pozdrawiam.forzamilan Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 (edited) @M4riusz co ty pierniczysz? Ja (w CM 040) z silnikiem Elementa high torque na LiPo 11.1v jadę już około 10k BB więc... Do tego spring 130, borek i tłok JBU i żadnych śladów zużycia na zębatkach. Wiem, że piszesz o zębatach w stocku, (a ja sporo nazmieniałem) ale ja ich nie ruszać :D Edited May 4, 2011 by konrad1313 Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Chłopcy widzę że tu się przeplatają pytania o serię 040 więc mam pytanie: jakiego lipola można wsadzić do stockowej 040? Bo się osobistycznie zastanawiałem nad Lipo 11.1 20c.. tylko ino nie wiem czy mi nie popali kabli. Chłopcze temat wałkowany wielokrotnie przy każdym AK z serii 040-048 jak i innych replik. Bez przygotowania GB nawet w najmniejszym stopniu długu nie pociągniesz. Masz przykład M4riusza . Konrad ja się pytam czy to jest stockowe GB co masz. Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Tak szkielet to stock, tak samo zębatki. Reszta to tak jak napisałem, nie dawno otwierany praktycznie żadnych śladów zużycia. Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Witam, mam problem, jak najprościej wyjąć z cymy 0.48 gearboxa ? W Cymie 0.40 i 0.35 jest między komorą a podstawą szczerbinki taki klocek dociskający po którego usunięciu można normalnie odsunąć komorę i wyjąć boxa. Niestety w 0.48 zauważyłem jakieś inne rozwiązanie i nie mogę odciągnąć tej komory od gearboxa a co za tym idzie nie mogę wyjąć go.... Możecie pomóc ? Pozdrawiam ! Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Nikt nie pomoże ? Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Mam ten sam problem.taki stalowy klocek trzyma komorę.ale nigdzie nie ma żadnych śrub, żeby toto ustrojstwo odkręcić czy cuś... BTW Jutro otwieram po raz pierwszy mojego AKMSa (0.48S), dam znać co i jak.; pp Pozdrawiam.forzamilan Quote Link to post Share on other sites
konri8 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Ehh, chyba nikt nam nie pomoże :( Quote Link to post Share on other sites
BateaU Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 (edited) U mnie w CM 045A żeby wyciągnąć gear boxa trzeba wyjąć klocek dociskający, odkręcić komorę hop up od klocka który jest od spodu w gnieździe magazynka i po wybiciu głównego kołka w przypadku AKMa z podstawy szczerbinki wysunąć cały zespół lufy z komorą. Dopiero w tedy da się wydobyć gear box który nie zawadza dyszą o komorę HU. Edited May 6, 2011 by BateaU Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Zgadza się.ten bolec może dość ciężko wychodzić, bo ma ząbki.nie bój się użyć więcej siły.; ) Replika po przeglądzie.zębatki jak nowe, minalnie starte 3 środkowe zęby na tłoku.wsadziłem sp120 guardera i gume starą systemy.w niedziele się szykują manewry.dam znać co i jak z zasięgiem, rofem i celnością. pozdrawiam.forzamilan Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 No i po manewrach.replika sprawowała się wyśmienicie, na Guarderach 0,28 bez problemu trafimy z 45-50 metrów w przykucniętego żołnierza.: D Jedyne na co mogę narzekać to ROF..właśnie, zmienię batkę na 9.6v i silnik.tylko jaki silnik wybrać do sp120.? Myślałem nad Elementem..Max Speed czy Hi Torque.?hmm Pozdrawiam.forzamilan Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 (edited) Ja mam ale w CM 040 z SP130 silnik Elementa ultra-torque i ROF jest wyśmienity na 9.6v a na LiPo 11.1v to jest po prostu marzenie, coś mniej więcej jak te Full Ris Metal M4 Commando Gej od G&P ( z kumplem porównywaliśmy na chrono) Edited May 8, 2011 by konrad1313 Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Ja myślę nad ultra torque do sp120, to niczego nie zepsuje.?jak myslisz.?hmm Jeśli zminiłbym lufę z 455 na 590, to nie muszę zmieniać cylindra i żadnych problemów nie powinno być.? Dzięki z góry za pomoc.forzamilab Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Rozumiem, że masz CM 048, więc tam w stocku jest spring 120, Ty rozumiem wymieniłeś na springa 120 Guarderka? I jak ROF mógł Ci się pogorszyć? A co do lufy to nic się nie stanie tylko po co zmieniać lufę aż o 14cm? Myślę, że spokojnie 509 by starczyła. Pozdrawiam, Konrad Quote Link to post Share on other sites
Jackobik Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 A ja mam takie pytanie: czy mógłby ktoś zaprezentować jak to chodzi na 9.6v i 10.8v bez zmiany silnika? Mówię o "sztoku". Będę wdzięczny. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.