Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] AKM CM.048M [CYMA]


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sorrki za post pod postem ale nie mogę już edytować.

 

Przy odłączonej baterii naciskam spust na semi i słychać klikniecie. Też tak macie? Dodam że przy auto tak nie ma.

Podłączyłem batke żeby sprawdzić czy replika strzela. Na auto strzelała dobrze, na semi przez chwile też. Po chwili aby strzelić na semi musiałem nacisnąć kilkukrotnie spust. Przy naciśnięciu spustu replika wydawała dźwięk naciągania sprężyny ale dopiero po trzecim naciśnięciu spustu oddawała strzał. Wyglądało to tak jakby nie miała siły naciągnąć sprężyny. Wina leży po stronie nienaładowanej do końca baterii?

 

Dodam że w sklepie (taiwangun) zamontowali mi sp120.

 

Z góry dziękuje ze pomoc.

Tom92.

Link to post
Share on other sites

Panowie, przyszedł dzień tuning mojego kałaszka...

Do środka mam zamiar władować :

- Sprężynę m120 guarder

- Silnik m120 krótki g&p

- Mosfet

- Kable niskooporowe

- LIPO myślałem nad 7.4v, nie wiem ile BB wytrzyma reszta po wsadzeniu 11.1v ?

Czy któraś z tych części jest niepotrzebna ?

Jaki ROF mógłbym osiągnąć przy takim upie ?

 

Pozdrawiam forzamilan

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, czy te nowe cymki (040, 048 itp) też maja problemy z selektorem tak jak to było w 028?

 

Bo mój AKM wrócił dzisiaj z naprawy gwarancyjnej i zdarza się, że semi sie zacina tzn. brak reakcji na spust.

 

Dziękuje z góry za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Ostatnio miałem na warsztacie CM.035. Zrobiłem tylko shimming i przesmarowałem. Teraz katuję tego GB lipolem i niedługo powiem wam czy się zepsuł :wariat: Wg mnie obie generacje to prawie to samo z tym, że nowe Cymki mają neodymowy silnik, mocniejszą sprężynę i prowadnicę z łożyskowaniem.

Link to post
Share on other sites

Czym może być spowodowane to że silnik iskrzy i dymi? Dodam, że replika właśnie wróciła od krakmanów z naprawy gwarancyjnej, na której zamontowali mi przy okazji naprawy mechanizmu selektora niskooporowe okablowanie. Przed wysłaniem jej do nich silnik działał normalnie.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Ja też tak miałem po wymianie okablowania i baterii. Na początku sie martwiłem a potem olałem to, podymiło podymiło i przestało, a iskry jak były tak są i mi nie przeszkadzają.

 

Dym to pewnie resztki tego co użyli to lutowania(kalafonia albo kwas)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...