Cappuccio Posted April 7, 2004 Report Share Posted April 7, 2004 Proszę wpisywać tutaj swoje uwagi (sensowne a nie typu: wysłałem wczoraj maila i jeszcze nie odpowiedzieli, co robić ??, Dostałem wczoraj paczkę, super sklep – takie komentarze proszę kierować prywatnie do sklepu.) na temat sklepu. Stare watki dotyczace sklepu: - linki pojawia sie wieczorem :wink: Link to post Share on other sites
MirO Posted May 28, 2004 Report Share Posted May 28, 2004 chcialbym tu wyrazic pozytywna opinie na temat sklepu firearms, w srode po godz 20 zamówilem gogle uvex-a, nie otrzymalem maila potwierdzajacego zamowienie (czekalem do piatku) az zadzwonilem do firmy :) o godz 11 gosciu powiedzial ze to nie on sie tym zajmuje.... ale ku mojemu zdziwnieniu godzine pozniej do moich drzwi zapukał listonosz :idea: heh ale ja nawet nie potwierdzilem zamównienia :P ale PLUS dla nich Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 23, 2004 Report Share Posted June 23, 2004 Zamówiłem u nich XM-ke sprężynkę, zapłaciłem przelewem. Wysłałem im maila z potwierdzeniem, i tak czekałem tydzień. Zadzwoniłem do nich i koleś mi powiedział, że przelew doszedł tylko "umknęło im to" bo niepotwierdziłem :roll: Po tym telefonie następnego dnia karabinek był u mnie :wink: Także wszystkim płacącym przelewem w Firearms radzę potwierdzać dokonanie tranzakcji telefonicznie, bo maili chyba nieczytają :? Link to post Share on other sites
Giwer Posted July 2, 2004 Report Share Posted July 2, 2004 Witam :) 2 razy zamawiałem w tym sklepie i dwa razy jestem w 100% zadowolony i 2 razy mialem bardzo zabawne sytuacje :)))) Zaczne od mojego pierwszego zakupu ponad rok temu... był to MP5a3 z TMu dlugo zbierałem na te sprezynke... i jak uzbierałem to albo nigdzie nie było albo cos... w koncu sie pojawił na FA :)) troszeczke (nie potrzebnie:/) zwlekałem z zakupem tej broni... rozchodziła się jak ciepłe bułeczki :) ... moj kolega w pewien czwartek zamówił sobie MP5a3, ja zamówiłem w sobote lub piatek, nie pamietam ... w kazdym badz razie 1-2 dni po koledze. Zadzwoniłem do panow i sie dowiedziałem, ze niestety juz niema eMPePiątek :(. Powiedzieli, ze dostawa bedzie za ok 2-4 tygodnie... potem był jakis kolejny telefon z informacja ze paczka została wysłana :] bardzo sie ucieszyłem :o (pomyslalem, ktos zrezygnował?:) ). Po kilku dniach jak sie dowiedziałem w Fire Arms chyba była jakas pomylka bo bron ktora miala trafic do znajomego ktory zamawiał 2 dni wczesniej trafiła do mnie :P on nie chciał czekać dluzej i zakupił MP5 SD3 :) był troche zły na FA :) ----- Druga historia.. tzn. gdy zamawiałem AEG'a, mieli cos ze strona :) jak składałem zamowienie wszystko wypisywałem, uwagi, dodawałem rzeczy i na koniec wyskakiwał błąd ze nie mozna wyswietlic strony :/ a to bylo tuz przed swietami (a chcialem miec go na swieta) wiec probowałem co chwile "moze sie uda?" a ze był weekend to panowie z FA nie byli przy telefonach :/ no i tak wysyłałem zgloszenia kilka razy w sobote i niedziele :) potem w poniedziałek i nadal nic... w koncu w ten poniedziałek jak juz byli w pracy przy telefonach zadzwonilem i sie dowiedzialem ze dostali z 20 zgłoszen na zakup M733 na jedno nazwisko, ale wszystko sie wyjasnilo :) dostałem AEGa na czas i jak narazie działa dobrze :> Ogolnie jestem zadowolony z FA, polecam! Link to post Share on other sites
Cybul Posted July 2, 2004 Report Share Posted July 2, 2004 Stare watki dotyczace sklepu: - linki pojawia sie wieczorem :wink: Wiosenne wieczory są długie, ale bez przesady :)... heheee Link to post Share on other sites
Sharpek Posted July 7, 2004 Report Share Posted July 7, 2004 Zamówiłem u nic AEGa kilka paczek kulek i magazynek. Razem coś prawie 1600 płaciłem przelewem (Poniedziałek Wieczorem) w środe popołudniu dzwoniłem by sprawdzić czy pieniądze doszly. W czwartek przyjechał kukier DHL i przywiózł paczki. Za kuriera zapłaciłem 34 złote dodatkowo. Dziwi mnie jeden fakt otóż. Musiałem dopłacić 34 złote za kuriera DHL, a na potwierdzeniu odbioru lub czymś takim pisalo 27 złotych.... dziwne... Link to post Share on other sites
KIKI Posted July 8, 2004 Report Share Posted July 8, 2004 zamawiałem w tym sklepie pierwszy raz imusze przyznać że zakup był udany: jak zamówiłem za jakieś 10 min przyszedł majl zwrotny z potwierdzeniem paczka przyszła na następny dzień kurjerem poczty polskiej zamówienie-przesyłka narazie plus mogli by uzupełnić asortyment Link to post Share on other sites
Procent Posted July 8, 2004 Report Share Posted July 8, 2004 mogli by uzupełnić asortyment I zdjęć trochę pododawać. Jak patrzyłęm to tam same nazwy i ceny są. Bez tekstu i bez wizualnego przedstawienia produktu. Link to post Share on other sites
Guest Góral Posted July 13, 2004 Report Share Posted July 13, 2004 Dziwi mnie jeden fakt otóż. Musiałem dopłacić 34 złote za kuriera DHL, a na potwierdzeniu odbioru lub czymś takim pisalo 27 złotych.... dziwne... Możliwe, że dałeś napiwek kurierowi i nawet o tym nie wiesz. :wink: Link to post Share on other sites
Sharpek Posted July 13, 2004 Report Share Posted July 13, 2004 Nie ja płaciłem przelewem i mi wszystko policzyli :-) Na stronie internetowej pisze cena za kuriera DHL nawet :-) Link to post Share on other sites
eld Posted July 13, 2004 Report Share Posted July 13, 2004 mogli by uzupełnić asortyment I zdjęć trochę pododawać. Jak patrzyłęm to tam same nazwy i ceny są. Bez tekstu i bez wizualnego przedstawienia produktu. Czy ja wiem, jak dla mnie to dużo towaru ma tam właściwy opis i WIĘKSZOSĆ ma jakiś obrazek (choć czasem tylko miniaturkę). Zamawiałem tam pare razy i jak narazie nie było problemów (za pierwszym razem szło dosyć długo, ale to już wina poczty). Link to post Share on other sites
_Mały_ Posted July 27, 2004 Report Share Posted July 27, 2004 Witam Czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda u nich serwisowanie popsutej broni lub naprawy gwarancyjne? Czy miał ktoś jakieś problemy z tym związane? Ile trzeba było czekać? Jak to wszystko wyglądało? Link to post Share on other sites
[UFO]Bartnik Posted July 27, 2004 Report Share Posted July 27, 2004 ja serwisowalem swoje zabawki w FA i jestem naprawde zadowolony :) tyle ze nie byly to naprawy gwarancyjne :) w piatek zostawilem w FA swoje m15a4 i po dzisiejszej konsultacji prawdopodobnie w poniedzialek bede mial swoja zabawkie sprawna :) ogolnie wrazenie jak najbardziej pozytywne pzdr Link to post Share on other sites
gunmaniak Posted July 29, 2004 Report Share Posted July 29, 2004 Hej,zakupiłem w firearms berette tm,kupno sprawa prosta ale gożej z naprawą.Po nie całych 3 miesiącach pękł mi zamek w pistolecie,czyli powinni dokonać naprawy gwarancyjnej bezpłatnie,dostałem taką odpowiedż Witam. Pęknięcie/złamanie zamka w Pana pistolecie jest uszkodzeniem mechanicznym, którego gwarancja nie obejmuje. Zasięgnęliśmy opinii u producenta oraz w Wojskowym Instytucie Technicznym i w obu tych miejscach stwierdzono iż takie uszkodzenie nie mogło wyniknąć podczas normalnego użytkowania sprzedanej przez nas repliki. Zamek musiał zostać połamany poprzez nagłe oraz silne zaciągnięcie zamka do pozycji tylnej, bądź podczas upadku lub przez użycie gazu o dużo większym ciśnieniu. W tej sytuacji jedynym wyjściem jest kupno nowego zamka, ponieważ sklejenie go nie przyniesie pozytywnego efektu. Zamek pęknięty jest w miejscu na które działają zbyt duże siły (blowback oraz ręczne przeładowywanie). Prosimy o instrukcje co zrobić z Pana repliką, czy mamy ją odesłać lub czy chce Pan abyśmy sprowadzili do zamek do Pańskiego pistoletu. Z poważaniem Jarosław Czerwiński Ekspertyzy z Wojskowego Instytutu nie przysłano mi,i nie wzięto pod uwagę że materiał z którego zrobiono zamek może być gorszej jakości.Pistolet jest zabawką mechaniczną,firearms nie uznaje uszkodzeń mechanicznych(w karcie gwarancyjnej jest napisane że nie uznaje uszkodzeń gear boxu i baterii-dotyczy elektryków)Pytanie zasadnicze to jakie uszkodzenia uznaje firearms,może gdyby na pistilecie wyrosła trawa to wtedy by ją przystrzygli. Link to post Share on other sites
dzikki Posted July 29, 2004 Report Share Posted July 29, 2004 Gunmaniaku mialem Berette z TM. Zamek wykonany jest solidnie i nie widze innego powodu na jego uszkodzenie jak tylko poprzez niewlasciwe uzytkowanie. Nie miej pretensji do FA bo podobnie jest w kazdym serwisie przy stwierdzeniu takiej usterki. Link to post Share on other sites
gunmaniak Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 Dziki-tyle się mówi na forum wmasg że komuś się trafił wadliwy egzemplarz bo ma pecha,widziałeś mój pistolet? Jeżeli nie to się nie wypowiadaj.A sprawę skieruje do sądu przeciwko firmie BCD+ o niedotrzymywanie warunków umowy cywilno-prawnej jaką jest gwarancja. Link to post Share on other sites
Cybul Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 Sprawe skieruj do Państwowej Inspekcji Handlowej, oni lubią zajmować się takimi sklepami :). U mnie też nie przyjęli gwarancji w M4 RIS, gdy po pierwszej strzelance, z górnej połówki body zaczęła odpryskiwać farba, była to wada konstrukcyjna, której nie dało się wychwycić po wyjęciu z pudełka. Gwarancji nie uznali a argumentacją było to że oni też mają taki model wystawowy i też odpryskuej farba i nie wiedzą dlaczego, a body jest częścią, która nie podlega gwarancji. Więc może kulki podlegają ??? :lol: Więc pomalowałem całe body sprayem na czarno, a mogłem dać sprawę do PIH'u i miałbym nowe body. Link to post Share on other sites
TH_GRZECH Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 A teraz daja stickery na repliki, aby widzeć czy ktoś nie rozkręcał przypadkiem guna bądz maga. Czyli koniec czyszczenia i smarowania. Chyba że można sie odwołać do tego że w warunkach gwarancji nie ma nic o zrywaniu plomb. :) Link to post Share on other sites
Gorbacz Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 Weźcie sobie poczytajcie o rękojmi w kodeksie cywilnym... Przed tym żadna nalepka nie uchroni, a do producenta/dystrybutora cię nie odeślą bo za rękojmię wisi sprzedawca. 90% naszego kochanego ludu w ciemno idzie w gwarancję (która jest korzystniejsza dla sprzedawcy bo zazwyczaj zrzuca się ją na dystrybutora/producenta/punkt serwisowy) a o rękojmi mało kto wie. Link to post Share on other sites
Wraith Posted August 1, 2004 Report Share Posted August 1, 2004 FireArms zwiekszyl cene 'rewolucyjnych' magazynkow 30rd z 25 na 29 zl. O ile przy zakupie pojedynczej sztuki to jest malo, to przy wiekszej partii niestety daje to duza zmiane. Szkoda, szkoda chlopaki. Link to post Share on other sites
Kuba Posted August 1, 2004 Report Share Posted August 1, 2004 Weźcie sobie poczytajcie o rękojmi w kodeksie cywilnym... Gorbacz no właśnie, poczytaj Kodeks (no offence)... Już "nima" rękojmi w obrocie konsumenckim :roll: .Od tego roku weszła Ustawa o sprzedaży konsumenckiej :| .... Ale faktem jest, że de facto daje ona lepszą (jako tako ;) ) pozycję konsumentowi. Pozdrawiam KZ PS Jeśli gdzieś ją mam, to mogę udostępnić Link to post Share on other sites
Gorbacz Posted August 1, 2004 Report Share Posted August 1, 2004 Fakt, zdawałem ten egzamin 3 lata temu 8) i oczywiście nie pilnuję zmian (bo po co, od tego jest Lex). :lol: Link to post Share on other sites
Kuba Posted August 1, 2004 Report Share Posted August 1, 2004 Skąd ja to znam, tylko dlaczego mój Lex nie działa :? , ech chyba znów bedzie trzeba przejść się na giełdę :wink: . Btw. To ja może zapytam ilu z nas nie ma nic wspólnego z "branżą"... 8) :lol: Pozdrawiam KZ PSA Sorry za offtopic, Moderator może skasować jeśli uzna za stosowne... [moderator lubi twoje posty kuba, pomimo, zes moderatorowi zapierdzielil w knajpie granatem w leb 8) ] Link to post Share on other sites
FA_Jeżyk Posted August 2, 2004 Report Share Posted August 2, 2004 Chciałbym oficjalnie się ustosunkować do wypowiedzi Gunmaniaka - czyli Pana Piotra Banaszka. Historia jego pistoletu jest trochę dłuższa i bardziej skomplikowana. Na wstępie opiszę zasady sprzedaży w naszej firmie: 1. Każda replika sprzedawana przez naszą firmę jest sprawdzona przed wydaniem jej klientowi. 2. W przypadku sprzedaży wysyłkowej sprawdzenie odbywa się przez pracownika firmy, w towarzystwie drugiej osoby. 3. W przypadku sprzedaży na miejscu sprawdzenie odbywa się przez klienta w towarzystwie naszego pracownika. W przypadku Piotra Banaszka sytuacja wyglądała tak samo. Zakup odbywał się w systemie Żagiel i po uzyskaniu przez nas autoryzacji towar został wydany klientowi, czyli Panu Piotrowi. W obecności naszego pracownika Pan Piotr wystrzelał pełny magazynek z pistoletu (bez żadnych problemów). Pistolet został zakupiony jako w pełni sprawny (i przetestowany przez samego klienta). Po około 2 tygodniach pistolet został odesłany do nas na pierwszą naprawę gwarancyjną. Wadą reklamowaną przez Pana Piotra był magazynek, który nie działał - ten sam, który był przez niego testowany. Po obejrzeniu przez nas magazynka okazało się, że ZAWÓR MAGAZYNKA BYŁ ZATKANY SILIKONEM USZCZELNIAJĄCYM - TAKIM, JAKIEGO UŻYWA SIĘ W BUDOWNICTWIE. Oczywiście było to połączone z zarzekaniem się klienta, że jest to niemożliwe i że taki magazynek dostał od naszej firmy. Jeśli taki magazynek zostałby sprzedany, to OD POCZĄTKU by on nie działał! - czyli nie przeszedłby testu klienta ! Niemożliwe okazało się odetkanie zaworka więc został on wymieniony, koszt wymiany poniósł Pan Piotr. Odesłaliśmy sprawny magazynek. Niedawno trafił do nas znów ten sam pistolet z wyłamanym zamkiem i śladami bardzo nieudolnych prób naprawy - pół zamka zabrudzone niskiej jakości klejem. Zamek został wyłamany przez gwałtowne szarpnięcie w tył w wyniku jednej z możliwości: 1. Brutalne przeładowywanie pistoletu - skutkujące wyrwaniem zamka 2. Mocne uderzenie o coś twardego - skutkujące wyrwaniem zamka 3. Ładowanie pistoletu BARDZO MOCNYM gazem - skutkujące wyrwaniem zamka. Jest to uszkodzenie mechaniczne i tak, jak złamanie kolby NIE PODLEGA GWARANCJI. Ponadto Pan Piotr Banaszek już raz próbował na nas wymusić naprawę magazynka, który na 100% odebrał od nas w stanie sprawnym. Oczywiście na naszej stronie zamieszczone są pełne dane firmy, co dostarcza pełną informację o sprzedającym - co nie jest prawdą o niektórych innych sklepach. Oczywiście możliwe jest podjęcie przez Pana Piotra oficjalnych kroków w celu oceny swojej racji, od czego nie będziemy odkłaniać ani Jego, ani żadnego z naszych klientów, którzy czują się poszkodowani. Sądy w RP są właśnie po to, aby rozstrzygać sporne przypadki. My, jako firma BCD+ jesteśmy pewni swoich racji, więc jesteśmy spokojni o werdykt odpowiedniego sądu. Z tego, co pamiętam, Pan Piotr już kiedyś opisywał na forum przygody ze strzelaniem przy pomocy sprężonego powietrza. Z poważaniem Artur Powałka Link to post Share on other sites
FA_Jeżyk Posted August 2, 2004 Report Share Posted August 2, 2004 System stickerów został przez nas wprowadzony w życie po kilku przypadkach podobnych do opisanych poniżej: 1. Do naprawy dostaliśmy sprzęt z naszą kartą gwarancyjną ale w pudełku konkurencji - sprzęt został naprawiony, ale pozostał nam niesmak. 2. Na gwaracji z olbrzymimi pretensjami dostaliśmy AEGa TM, kupionego u nas i okazało się, że: - gearbox został wymieniony na CA - czarny, nie srebrny - części były fatalnie nasmarowane - gearbox był źle skręcony - karabinek miał połamane części - jakis domorosły mechanik rozbierał AEGa i zniszczył WSZYSTKIE łepki śróbek - gwarancja oczywiście nie została uznana, właściciel groził nam sądem. 3. Uszkodzenia elementów samodzielnie zamontowanych przez użytkowników. System stickerów można znaleźć na wielu sprzętach, a zwłaszcza na tych droższych i bardziej skomplikowanych. Nikogo nie dziwi, że na dysku twardym jest sticker i nikt nie chce dodatkowo konserwować dysku twardego (a przynajmniej swojego) Wszystkie sprzedawane przez nas AEGi firmy TM są dobrze zakonserwowane i NIE WYMAGAJĄ samodzielnego rozbierania i smarowania. Mamy kilka egzemplarzy wykorzystywanych do wypożyczania i są one we w miarę ciężkiej eksploatacji od 2ch lat. Nadal są sprawne i nie były przez nas dotychczas rozbierane. Wbrew opiniom wielu użytkowników, sklep FireArms.pl stanowczo nie zaleca rozbierania gerboxa, póki wszystko jest w porządku. Gwarantuje to długą i bezproblemową eksploatację sprzętu. Pozdrawiam Atur Powałka Link to post Share on other sites
Recommended Posts