Boberwax Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Zamów w G&H za 300zł. Zaraz Cie ktoś pewnie zjedzie :???: Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Przeczytaj pierwszą stronę tego tematu ;P. O dorabianym zespole spustu było coś w tematach związanych z replikami L96. Nie pamiętam jednak czy to był temat związany z repliką AGM czy WELL'a. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 xel, łożyska ślizgowe na prowadnicy w replikach ASG nie sprawdzą się zbyt dobrze bo występuje tu wielokrotnie mniejsza siła skręcająca niż w wiatrówkach a zastosowanie łożyska kulowego przy tak małej średnicy prowadnicy jest problematyczne (prowadnica musiała by składać się z 2 części i to na gwint czyli koszta w górę). Update: Warrior- 4 tłoki, 1 prowadnica, 2 głowice VSR- 1 tłok, 5 prowadnic, 4 głowice. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 Panowie! dobre wieści! Dogadałem się ze znajomym z Krk. Przez święta kupuję materiał i toczę pierwszą partię pięciu prowadnic do VSR ze stali, z polerowaniem. Będę informował. Opanujemy troszkę poslugiwanie się tym szatańskim sprzętem jak tokarka i weźmiemy się za głowice (trudniejsze o wiele). Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 W takim razie po ile teraz będzie stała prowadnica do VSRki?? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 9, 2009 Author Report Share Posted April 9, 2009 Jeszcze zobacze. Dziś prawdopodobnie jade kupić stal na nie więc zależy ile zapłacę. Na pewno taniej niż Laylax i PDI... Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 LayLaxa kosztuej 95zł (w Specu). Czyli poniżej stówy, to gitez 8) Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Dexter nie będę miał dostępu to internetu przez następny tydzień. Być może że skuszę się na tłok do VSR, dam znać po świętach(koło 16.04). Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 9, 2009 Author Report Share Posted April 9, 2009 Oka, posprzedaje te prowadnice (bo samo wykonanie to 2 czy 3 dni) i wezmę się za tłoki. Quote Link to post Share on other sites
Boberwax Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 (edited) W końcu dobre wieści 8) Edited April 9, 2009 by Boberwax Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 9, 2009 Author Report Share Posted April 9, 2009 Jedyne czego sie dziś dowiedziałem to że OBI nie ma prętów stalowych fi 22 lub więcej mm :evil: ale spokojnie. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Witam. Zamówiłbym tłok i prowadnice do warriora. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 10, 2009 Author Report Share Posted April 10, 2009 Ah, bo pojawia się coraz więcej chętnych na prowadnice do warriora... Tu mam pytanie do wszystkich ewentualnych kupców: czy bardzo zależy wam na wksaźniku załadowania? Bo żeby toto było prowadnica musi miec wewnatrz otwór co jest trudne do zrobienia na tokarce :/ i musiał bym to słac do lublina. Gdyby Wam nie zalezało na wskaźniku udało by się to zrobic w Krakowie, na miejscu i to dużo szybciej. No i nie trzeba by czekac na 10 chętnych. Quote Link to post Share on other sites
Stan Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 chciałbym się dopisać do zamówienia : - głowica cylindra do warriora ( chętny na 100% ) mam małe pytanie odnośnie tłoka, jestem posiadaczem stalowego i chwilowo nie planuję wymiany ale powiedzcie mi proszę - jakiej długości są Twoje dexterkrak tłoki? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 10, 2009 Author Report Share Posted April 10, 2009 W temacie o warriorze z tego co pamiętam zamieściłem rysunek. W tej chwili (tzn zaraz po swiętach) na maszynę idę prowadnice. Głowice- nie wiem kiedy ale na pewno i one zostaną wykonane. Po prostu najpierw chcę zrobić to na co jest najwięcej chętnych i to co mogę zrobić na miejscu, osobiście, w Krakowie. Głowice muszę słac aż do Lublina. Quote Link to post Share on other sites
JamBo Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 A na kiedy będą tłoki do warriora ? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 10, 2009 Author Report Share Posted April 10, 2009 W zasadzie kiedy uzbiera się 10 chętnych lub wcześniej jeśli okaże się że jednak umiem je robić sam. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 10, 2009 Author Report Share Posted April 10, 2009 Nie mogę edytować. Co się okazało 8) produkcja tłoków ruszy zaraz po produkcji prowadnic. Na razie chciałem zrobić (po świętach) 10-15 prowadnic do VSR a potem zabrać się za jakieś 10 tłoków do warriora. Quote Link to post Share on other sites
Boberwax Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Ah, bo pojawia się coraz więcej chętnych na prowadnice do warriora... Tu mam pytanie do wszystkich ewentualnych kupców: czy bardzo zależy wam na wksaźniku załadowania? Bo żeby toto było prowadnica musi miec wewnatrz otwór co jest trudne do zrobienia na tokarce :/ i musiał bym to słac do lublina. Gdyby Wam nie zalezało na wskaźniku udało by się to zrobic w Krakowie, na miejscu i to dużo szybciej. No i nie trzeba by czekac na 10 chętnych. Mnie tam na wskażniku nie zależy i tak nie działa bo ten prent jest odrobine za krótki :???: Quote Link to post Share on other sites
JamBo Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 A ile taka prowadnica by kosztowała i czy byłaby sporo lepsza od tej z zestawu PJ. Chce wsadzić M210 i nie wiem czy zostać przy niej czy zamówić twoją ? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 11, 2009 Author Report Share Posted April 11, 2009 Cóż, moja będzie ze stali a to chyba wyjaśnia wszystko... Jednak bez łozyskowania. Najpierw w takim razie będę się brał za prowadnice bez otworu na wskaźnik załadowania bo sa o wiele prostsze w produkcji. Dwie fotki głowicy cylindra do VSR Zdjęcia na makro z lampą troszkę wyostrzają rysy na metalu. W rzeczywistości powierzchnia "lejka" jest niemal lustrzana, wypolerowana. Ukończyłem dziś ostateczne rysunki prowadnicy do VSR oraz głowicy do VSR. Zaraz biorę się za rysowanie głowicy do warriora (dość prosta na szczęście). Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Tak z ciekawości. Kiedy będzie się można spodziewać prowadnic do VSRki?? :D Quote Link to post Share on other sites
Stan Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 W takim razie poza głowicą cylindra piszę się tez na prowadnicę ( nie zależy mi na wskaźniku załadowania ) - do warriora oczywiście ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 17, 2009 Author Report Share Posted April 17, 2009 Prowadnice od wczoraj są w produkcji :) Niestety udało mi się dorwac pręt fi 34mm i jest strasznie dużo zbędnego materiału do stoczenia... Tak czy siak produkcja już trwa. Powinny być gotowe na poniedziałek-wtorek. Jesli nie wszystkie zamówione to przynajmniej kilka pierwszych zamówionych. Quote Link to post Share on other sites
Boberwax Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Z moim zamówieniem możesz sieę nie śpieszyć (lub odłożyć) dopiero po maturzę bedę mógł odebrać:) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.