Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

tłoki (aps 96, m24, aps2, vsr i inne)


Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

xel, łożyska ślizgowe na prowadnicy w replikach ASG nie sprawdzą się zbyt dobrze bo występuje tu wielokrotnie mniejsza siła skręcająca niż w wiatrówkach a zastosowanie łożyska kulowego przy tak małej średnicy prowadnicy jest problematyczne (prowadnica musiała by składać się z 2 części i to na gwint czyli koszta w górę).

 

 

Update:

Warrior- 4 tłoki, 1 prowadnica, 2 głowice

 

VSR- 1 tłok, 5 prowadnic, 4 głowice.

Link to post
Share on other sites

Panowie! dobre wieści!

 

Dogadałem się ze znajomym z Krk. Przez święta kupuję materiał i toczę pierwszą partię pięciu prowadnic do VSR ze stali, z polerowaniem. Będę informował.

 

Opanujemy troszkę poslugiwanie się tym szatańskim sprzętem jak tokarka i weźmiemy się za głowice (trudniejsze o wiele).

Link to post
Share on other sites

Ah, bo pojawia się coraz więcej chętnych na prowadnice do warriora... Tu mam pytanie do wszystkich ewentualnych kupców: czy bardzo zależy wam na wksaźniku załadowania? Bo żeby toto było prowadnica musi miec wewnatrz otwór co jest trudne do zrobienia na tokarce :/ i musiał bym to słac do lublina. Gdyby Wam nie zalezało na wskaźniku udało by się to zrobic w Krakowie, na miejscu i to dużo szybciej. No i nie trzeba by czekac na 10 chętnych.

Link to post
Share on other sites

chciałbym się dopisać do zamówienia :

 

- głowica cylindra do warriora ( chętny na 100% )

 

mam małe pytanie odnośnie tłoka, jestem posiadaczem stalowego i chwilowo nie planuję wymiany ale powiedzcie mi proszę - jakiej długości są Twoje dexterkrak tłoki?

Link to post
Share on other sites

W temacie o warriorze z tego co pamiętam zamieściłem rysunek.

 

 

W tej chwili (tzn zaraz po swiętach) na maszynę idę prowadnice. Głowice- nie wiem kiedy ale na pewno i one zostaną wykonane. Po prostu najpierw chcę zrobić to na co jest najwięcej chętnych i to co mogę zrobić na miejscu, osobiście, w Krakowie. Głowice muszę słac aż do Lublina.

Link to post
Share on other sites

Ah, bo pojawia się coraz więcej chętnych na prowadnice do warriora... Tu mam pytanie do wszystkich ewentualnych kupców: czy bardzo zależy wam na wksaźniku załadowania? Bo żeby toto było prowadnica musi miec wewnatrz otwór co jest trudne do zrobienia na tokarce :/ i musiał bym to słac do lublina. Gdyby Wam nie zalezało na wskaźniku udało by się to zrobic w Krakowie, na miejscu i to dużo szybciej. No i nie trzeba by czekac na 10 chętnych.

 

 

Mnie tam na wskażniku nie zależy i tak nie działa bo ten prent jest odrobine za krótki :???:

Link to post
Share on other sites

Cóż, moja będzie ze stali a to chyba wyjaśnia wszystko... Jednak bez łozyskowania.

 

Najpierw w takim razie będę się brał za prowadnice bez otworu na wskaźnik załadowania bo sa o wiele prostsze w produkcji.

 

 

 

 

 

Dwie fotki głowicy cylindra do VSR

 

pict1802g.th.jpg

pict1803.th.jpg

Zdjęcia na makro z lampą troszkę wyostrzają rysy na metalu. W rzeczywistości powierzchnia "lejka" jest niemal lustrzana, wypolerowana.

 

Ukończyłem dziś ostateczne rysunki prowadnicy do VSR oraz głowicy do VSR. Zaraz biorę się za rysowanie głowicy do warriora (dość prosta na szczęście).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...