Perski102 Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Jak wymienic gumkę HU w pj60 ? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Pytanie powinno raczej brzmieć "na jaką?", bo ona jest chyba niestandardowa, jeśli dobrze kojarzę. :P Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Pytanie powinno raczej brzmieć "na jaką?", bo ona jest chyba niestandardowa, jeśli dobrze kojarzę. :P Czytając cały temat stwierdzam - gumki od aegów pasują do tej świni (ale jest wtedy ok.40fps mniej - nieszczelnośc na zwykłych gumkach) Quote Link to post Share on other sites
Arni Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 No ale chyba nie ma problemu z dostaniem oryginalnej gumki hu do M60 ? Chyba, że sie myle :) Quote Link to post Share on other sites
davew1116 Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 (edited) Czy może mi ktoś napisać jaki tłok, cylinder i zębatki będą najlepsze w współpracy z systema magnum. I jakie się w m60 najlepiej sprawują?I czy gear box wytrzyma sprężynę m150? Jeszcze jedno pytanie czy sprężynę można wyjąć tylko przez całkowite rozebranie gearboxa czy wystarczy tam od tyłu gearboxa wyjąć? Edited November 6, 2011 by davew1116 Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Czy może mi ktoś napisać jaki tłok, cylinder i zębatki będą najlepsze w współpracy z systema magnum. I jakie się w m60 najlepiej sprawują?I czy gear box wytrzyma sprężynę m150? Ja pierdziele.Wszystko jest w tym temacie,dosłownie dwie karty wcześniej. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Co do gumek H, pamiętacie jakie gumki wsadzali kiedyś do chińskich emek, takie bez kołnierza z grubą warstwą gumy z przodu - takie ustrojstwo siedzi w świni i niestety kupić nigdzie się nie da. Być może daje rade dorobić tulejkę, która usztywni i umieści w odpowiedniej odległości gumkę ze zwykłym kołnierzem. Poza tym znalazłem inny sposób na dobrą prace HU w tej replice, ale na razie wszystko w fazie testów - dlatego musicie poczekać. Quote Link to post Share on other sites
HermanL Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Ja pierdziele.Wszystko jest w tym temacie,dosłownie dwie karty wcześniej. :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
davew1116 Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Jeszcze jedno pytanie czy sprężynę można wyjąć tylko przez całkowite rozebranie gearboxa czy wystarczy tam od tyłu gearboxa wyjąć przez odkręcenie tego imbusa? Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Jeszcze jedno pytanie czy sprężynę można wyjąć tylko przez całkowite rozebranie gearboxa czy wystarczy tam od tyłu gearboxa wyjąć przez odkręcenie tego imbusa? Nie trzeba rozkręcac całego gearboxa . Quote Link to post Share on other sites
davew1116 Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 (edited) Czyli tym imbusem?Czy silnik jest typu short czy medium. Edited November 7, 2011 by davew1116 Quote Link to post Share on other sites
macwolf1 Posted November 7, 2011 Author Report Share Posted November 7, 2011 Czyli tym imbusem?Czy silnik jest typu short czy medium. Aby zwolnic sprężynę trzeba odciągnąć dźwignię na końcu GB, wtedy wyskoczy nam prowadnica sprężyny z GB. Ale najpierw polecałbym zdemontować stopkę kolby. Silnik jest typu short. Quote Link to post Share on other sites
davew1116 Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Dzięki, a czy przy włożeni tej sprężyny wystarczy ją wcisnąć z powrotem i ona zaskoczy za ten zatrzask czy jakoś specjalnie włożyć? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Musisz trzymać ją w lewej ręce, a w prawej oko traszki, inaczej nie wejdzie. Quote Link to post Share on other sites
Arni Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 (edited) U Krakmanów sprzedają gumki HU do m60 w cenie 15zł za oryginał. Chyba nie warto sie pier*** i kombinowac z innymi jak można kupic pasujący oryginał. Inna sprawa to wytrzymałosc oryginalnej gumki - na ten temat sie nie wypowiem bo moja przpusciła dopiero jakieś 10tyś kulek przez siebie i sie trzyma. PS.dostępne tylko na serwisie, na sklepie ich nie ma. Edited November 8, 2011 by Arni Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Na serwisie czyli nie w sprzedaży - super :icon_neutral: Quote Link to post Share on other sites
Arni Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Dzwonisz do Taiwangun i mówisz co potrzebujesz - tak po prostu :) I Cię przełączą na serwis. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Jedno pytanko - czy rączka przeładowania powinna wracać sama? Bo lata luźno poki się jej nie zatrzaśnie i stąd wniosek, że albo jej sprężyny brakuje, albo tak ma być. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 (edited) Jedno pytanko - czy rączka przeładowania powinna wracać sama? Bo lata luźno poki się jej nie zatrzaśnie i stąd wniosek, że albo jej sprężyny brakuje, albo tak ma być. W temacie jest odpowiec :blush: (wskazówki - strona 3 :biggrin: , mi wraca na "standardową" pozycję jak ją złapię i przesunę do przodu ) Edited November 9, 2011 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 I pomyśleć, że dwa razy minimum czytałem cały temat... Dziś pierwszy dzień mam własnego M60, wczesniej tylko pożyczanymi się bawiłem, i jestem wniebowzięty. ;) Rofik na lipo 11.1 jest kosmiczny, muszę tylko wyczaić, czemu reakcja na spust jest tak koszmarna. Do minusów zaliczyłbym jeszcze śrubki (u mnie połowa była za krotka i nie łapała tego, co miała łapać), które już powymieniałem na długie stalowe imbusy, i brak ucha zawieszenia z prawej strony (choć może i w ostrym tak jest). Quote Link to post Share on other sites
davew1116 Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Hipotetyczne i może głupie pytanie: Czy po dłuższym postoju gearboxa np. rok warto wymienić sprężynę na nową bo stara już troche właściwości straciła przez to że była lekko naciągnięta w gearboxie? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Lesio ta reakcja na spust to pewnie przez silnik w moim mk43 A&K był żałosny taki jak w boyi (szary). Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Jaki tam jest silnik? Jak w AK? Bo jeśli tak, to zaraz zmienię na inny i zobaczymy, czy coś da. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Normalny krótki silnik jak w AK,G36,m249. Quote Link to post Share on other sites
davew1116 Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Dlaczego po odkręceniu śrub od stopki kolby coś nadal ją trzyma jak ją zdjąć? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.