K0T Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Zle wypodkładkowane zębatki? ... M14 Kart po 3 miechach - rozwalony silnik M4 G&G (GR16R4) - plastik body po kilku strzelankach rozwalone przy front gripie, nowe metalowe body G&G po kilku strzelankach złamane ucho -.-' (w ogóle wszystkie emki są jakoś słabo zrobione jeśli chodzi o body itp...) Quote Link to post Share on other sites
sloboda Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 m4a1 CA (m15a2), ma prawie 1,5 roku (stock) ok 15k kulek przebiegu, tylko raz była w serwisie, regeneracja styków, jak nja razie najmniej awaryjna replika jaką miałem ;) Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 GR16 A3 Wiek: ok 4 miesięcy. Kulki: kilka tysięcy. Dokładnie nie powiem, na pewno trochę powyżej 10k. Sekcja wykazała zerwane zęby na tłoku i zębatce tłokowej. Przyczyna: kilkukrotne zapchanie lufy, kulki + piasek to kiepska kombinacja. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 Ludzie od kiedy to repliki Galaxy czy Boyi należą do replik "klasyI"?? Uszanujcie to miejsce i nie wpisujcie tu doświadczeń z chińczykami za 300-500 PLNów co? Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 L-86 A2 star - rok i 2 miesiące od kupienia. Poza niedoborem mocy od nowości, które zostało usunięte przez serwis, oraz wymiany gumki i dystansera - stock. Przemielone ponad 25k bb głównie na auto (nierzadko serie mid-capowe) nie robi na replice wrażenia poza nielicznymi obtarciami i urwanym a potem przyspawanym bipodem. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 30, 2008 Report Share Posted November 30, 2008 M15A2 CA- Półtorej roku. U pierwszego właściciela coś z elektroniką się działo. Auto na semi jeśli za lekko spust się nacisnęło. Po tuningu 1lvl w ASGshopie występowała podwójna kulka, nie zlikwidowano mi auto na semi-była to kwestia dobrego złożenia po prostu i spaliła się kostka stykowa. Po serwisie w kwietniu w ASGpro zero problemów :). Quote Link to post Share on other sites
modlicha Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 (edited) Mam M16A4 G&P używam go od kilku miesięcy i zużyłem ok 10k kulek .Replika dwa razy wysyłana do serwisu. Za pierwszym razem coś się zablokowało i karabin nie strzelał, za drugim razem posypał się tłok :poddanie: Za trzecim razem nie działał spust :wink: zrezygnowałem z gwarancji i po rozkręceniu "dżirboksa" okazało się ,że wystarczy dogiąć blaszki na stykach... :lol: Ale jednocześnie wyszło na jaw , że rozleciała się środkowa zębatka :cry: Karabin naprawiłem sam i już nie jest to stock ,ale niestety drogo mnie to kosztowało . :evil: ( Używam kulek G&G) A tak przy okazji to strasznie niewygodny był dla mnie chwyt silnikowy lecz naciągnięty na niego kawałek zwykłej dętki rowerowej sprawił,iż teraz trzyma się go z przyjemnością... Edited October 12, 2009 by modlicha Quote Link to post Share on other sites
_Garfield_ Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 M4 CQB/R G&P, full stock, batka 9,6 1700 Sanyo, pierwszy właściciel- po około 12k kulek padły styki. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 W g&p najczęstszą awarią jest ułamująca się oś środkowej zebatki. Styki g&p uważam za jedne z lepszych, więc mozesz czuć się wybitnym jeśli tak szybko je sfajczyłeś :-P . Quote Link to post Share on other sites
Dezerter Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 M15A4 Classic Army. Pierwszy rok użytkowania, przez ten czas wystrzelone około ~15k kulek. Ani jednej zacinki, wszystko super. Wylądowała na serwisie bo coś w komorze HU się rozwaliło. Następny rok użytkowania, już po lvl1 asgshop + gumka systemy + precka systemy 6,04, kolejne ~10k kulek. Totalne zero problemów. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 M16A4 G&G (GR16R5): A więc tak, pierwszy użytkownik miał dwie naprawy gwarancyjne, wystrzelone około 1000 kulek. Zakupiony i serwisowany w Specu. Przyczyną awarii były zębatki*. Kupiłem po taniości, wstawiłem zębatkę XYT'a, ładne podkładkowanie i teraz śmiga z zabójczym ROF'em bez żadnych problemów. Nabyłem w sierpniu, wystrzelone dobre 6-7 tysięcy kulasów i nadal nic. Po Nowym Roku pewno będę otwierał w celu zmiany GB i wstawieniu Borka, zobaczę jak się mają części. Aha i dodam, że ostatnio mogłem sprawdzić (niestety "shit happens") jak mocna jest zębatka silnika G&G, naprawdę pancerna - co robiłem nie pytajcie, ale było to brutalne i nie chciałem tego robić, na szczęście silnik cały. *które były fatalnie spodkładkowane przez panów ze Speca xD Quote Link to post Share on other sites
Mulis Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 (edited) Witam Gr16R4 G&G po około 4 miesiącach pękła sprężyna i pękł przerywacz ognia pojedynczego. Edited January 30, 2010 by Mulis Quote Link to post Share on other sites
jogizg Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 1. M4A1 PJ 1 rok 0 awarii. 2 G36c jg 6miesięcy 0 awarii. 3. M4A1 ICS 2miesiące 0 awarii. POZDAWIAM Quote Link to post Share on other sites
sylwek3231 Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 M4 ICS, u pierwszego właściciela tłok, u mnie ten problem wyeliminowany (póki co) podkładkami pomiędzy tłokiem, a głowicą tłoka. Przy batce LiPo GePower 20C 1300mAh 7.4V i -15*C GB poszedł na sprężynie M110. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 (edited) @ sylwek nawet się nie dziwię że Ci gearbox padł (gdy pierwszy raz czytałem twój post to się zdziwiłem że przy m110 padł gearbox, ale nie doczytałem że przy -15*C... M4 ICS , kupiłem używana rok temu , i gdy ją kupiłem , to zauważyłem po rozłożeniu , że popychacz jest pęknięty w tym miejscu gdzie ten dzyndzelek jest zahaczany przez zębatkę tłokową, wczoraj otworzyłem emkę i tylko dotknąłem ten dzyndzelek i odpadł( ale pewnie trochę by pochodził jeszcze) , czyli i tak długo pochodził ten popychacz bo aż rok , a poza tym wsio git... Edited April 28, 2011 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
JasDa Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 VFC HK416 połamany lower reciever (raczej moja wina niż wada). ;-) po zakupie nowego i samodzielnym złożeniu wszystkiego do kupy wydaje jakieś dziwne dźwięki i wszyscy mi mówią że to silnik trzeba poluzować albo dokręcić ale pomimo różnych ustawień symptomy nie przechodzą. Strzela OK, ale czekam aż coś się zepsuje bo nie chcę na razie tego rozkładać. puki co wszystko OK. tylko z selektorem ognia czasami problemy. od czasu do czasu strzela ogniem ciągłym na ustawieniu selektora na pojedynczy. Rzadko mam ten problem bo siekam na auto jak w transie. tylko żongluję hi-capami. (żarcik taki). :biggrin: :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 tylko z selektorem ognia czasami problemy. od czasu do czasu strzela ogniem ciągłym na ustawieniu selektora na pojedynczy. Daj podkładkę pod przerywacz- mi pomogło. Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 P90 tm: przez 3 lata problemów zero. Przebieg nie jest może jakiś kosmiczny, ale na pewno 20k kulek było, jakby było ponad 30k też bym się nie zdziwił. Dodam tylko, że po roku użytkowania włożyłem sp100 guardera nie wymieniając nic innego co dało stabilne 345 fps i chula cały czas bez problemu. Jedyny "problem" miałem przez pierwsze ~3 dni(a było to 3 lata temu) i był to problem z niepodawaniem kulek, ale jak kupiłem normalne kulki to problem magicznie zniknął na 3 lata...i nie wrócił. Quote Link to post Share on other sites
ryan43 Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Ja również posiadam replikę g36k src i selektor to mi odpadł po 2 tygodniach , ale oprócz tego wszystko śmiga jak powinno Quote Link to post Share on other sites
GOGI123 Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 AUG od JG niecałe pół roku Jak dotąd: -zaczep paska (wystarczyło nową "zawleczkę założyć") -rączka (na stałe zamiast pina wkręciłem śrubę bez łba) Quote Link to post Share on other sites
UberSoldier Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 CM.028 - zaraz jej stykną 2 lata i tak: -Zębatka silnikowa zgubiła 2 zęby -Pękła sprężynka odciągająca styk po puszczeniu spustu -Ubita sprężyna Póki co karabin ma 330 fps i zasięg większy od replik stockowo mających 400 fps ;) (zasługa gumki G&G, szczelnej komory i 100% szczelności w gb). Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 (edited) Całkiem fajny temat... To ja też się pochwalę: CM041b: -włożyłem 130 guardera do stacka i po 3 strzelance poszedł tłok i zaczęły się problemy ze stykami. -wsadziłem tłok elementa z metalowymi zębami i aluminiową głowicę tłoka... i pogwyginały się metalowe zęby tłoka. Jedna jego część i śrubka od głowicy tłoka zostały zmielone przez cymowskie zębatki. - wsadziłem styki elementa i okablowanie niskooporowe (w zestawie z stykami) jedno i drugie się spaliło przy kolejnym użyciu. -wstawiłem tłok SHS, kable z powrotem cymowskie, gumkę fioletową, mosfet własnej roboty, od tamtej pory ok. rok mocnego nawalania na auto z batki 11,1V i nic, wszystko śmiga jak należy. - z bólem serca sprzedałem M4 KWA/ASG Zero usterek przy wywalaniu 2-3 tyś kulek na strzelankę i ok 1600 na milsim. Tak odkopię Póki co karabin ma 330 fps i zasięg większy od replik stockowo mających 400 fps ;) (zasługa gumki G&G, szczelnej komory i 100% szczelności w gb). Dzięki szczelnej komorze i 100% szczelności masz 330fps, a dzięki gumce, lufie, kulkom i fpsom masz zasięg. Więc jeśli lufę masz stock to sama gumka nie da ci takiej przewagi zasięgu nawet do najbardziej gównianej repliki z 400fps:) Edited October 17, 2013 by l_isek Quote Link to post Share on other sites
Fort Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 (edited) Całkiem fajny temat... Z całym należytym szacunkiem, ale dla mnie temat bezsensowny. Możemy tak pisać w nieskończoność, bo awaryjność replik zależy od bardzo wielu czynników, poza tym zależy jaki chińczyk czy japończyk miał dzień. Wrzucanie do jednego worka awaryjności najtańszych chinoli i replik spod szyldu TM jest po prostu idiotyczne z wiadomych względów. Edited October 17, 2013 by Fort Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Wrzucanie do jednego worka awaryjności najtańszych chinoli i replik spod szyldu TM jest po prostu idiotyczne z wiadomych względów. Dlatego że może się okazać iż repliki spod szyldu TM mają większą awaryjność przy wyższej cenie i mniejszej mocy niż repliki rodem z chin? Awaryjność mojej cymki polegała na niekompletnym tuningu, a w KWA już nie popełniłem tego błędu. Co do samego strzelania to cymka miała większy zasięg bo miała większą moc. Lepszy silnik (stockowy) i mocniejszą batkę przez co dość duży roof. Quote Link to post Share on other sites
Fort Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Dlatego że może się okazać iż repliki spod szyldu TM mają większą awaryjność przy wyższej cenie i mniejszej mocy niż repliki rodem z chin? To była kwestia retoryczna, ale niestety, ostatnio TM (w szczególności ta firma) schodzi do poziomu chińczyków, a raczej chinole coraz to bardziej podchodzą pod jej poziom. Wydaje mi się, że tokyo marui osiadło na laurach, nie wprowadza za wiele nowych rozwiązań konstrukcyjnych. Ale bez względu na to, ten temat, gdyby był ładnie skatalogowany, np w formie tabeli, gdzie każdej replice były by przypisane częściej występujące awarie. Ale tak, to jest gadanie w kółko o wszystkim i niczym. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.