Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kolejna strzelanka i kolejny problem. Kulki blokują mi się w lufie... normalnie są podawane przez magazynek tylko, że blokują się w komorze hop-up i co 10-15 strzałów wylatują wszystkie kulki na raz :( albo w ogóle nie wylatują... czym to może być spowodowane? (mam zamontowaną lufę JBU 501mm. Zastanawiam się czy nie wrócić do stockowej).

Link to post
Share on other sites

No to masz podobny problem jaki mnie spotkał... jednym z powodów było uszkadzanie kulki przez dysze (Ra-Tech) w trakcie podawania.

Nie wiem co dokładnie mi pomogło, bo złożyło sie na to kilka czynności.

1. podniesienie gniazd w magazynkach

2. odrobina silikonu na gumkę

3. zmniejszenie ilości podkładek pod dociskiem HU

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A tak na marginesie czym uszczelniacie magazynki bo próbowałem już wszystkich sposobów oprócz klejenia i niestety jak nie patrzył to 4litery z tyłu. :wink:

 

Polecam biały silikon do instalacji gazowych. Kupiłem go w Castoramie w zestawie z pakułami do uszczelniania. Naprawiłem w ten sposób 6 magazynków, które przetrzymały bez poprawek cały sezon i nadal trzymają pomino ostrego traktowania podczas wymiany. Silikon nie twardnieje i nie zasycha.

 

Silikon nakładam pod uszczelkę od strony pokrywy oraz od strony komory magazynka. Minusem jest, że jeśli dokładnie nie wyczyścisz okolic nakładania silikonu to w replice na zaworze i w okolicach komory będzie pojawiał się biały nalot, który bez problemu schodzi przy standardowym czyszczeniu. W moim wypadku nie wpływał na celność.

 

Odradzam klejenie na sztywno. Miałem taki magazynek i niestety zaczął przeciekać. Poświęciłem weekend na rozklejenie, wyczyszczenie kleju, przeszlifowanie łączeń, pomalowanie i złożenie całości na silikonem...ogólnie nic miłego.

Link to post
Share on other sites

Siema,

Wiecie może czym się różnią wersje skarów? Chodzi mi głównie o część 66 szyna która mocuje korpus z kolbą. Ew. czy ktoś mógłby dać mi namiar na mejl producenta z którym mógłbym skontaktować się w tej sprawie? Niestety ich strona jest "weairsoft updating ".

Przy okazji jeśli ktoś ma zbędną część 66 chętnie przygarnę :icon_biggrin:

 

Jeśli ktokolwiek miał problem z tą częścią zapraszam do kółka wspólnego wspierania się :hahaha: Zaznaczę tylko, że strzelając na CO2 mam straszny problem z tą cholerną częścią - poszedłem na uniwersytet, ponieważ tam dorabiają w dobrych cenach, ale jak zobaczyli mnie z tym, to powiedzieli że trzeba by zrobić kilka narzędzi do wykonania m.in. rokwów na szynę - a to podnosi koszty. Chciałem dorobić z aluminium by mieć spokój na zawsze, myślałem nawet o dorwaniu tego elementu od wersji ostrej cywilnej, ale na razie to odrzuciłem. Pikanterii dodaje fakt, że żaden sklep nie ma tego teraz na stanie a ściąganie jednej żeczy z airsoftbuddy nie ma sensu.

Link to post
Share on other sites

Pikanterii dodaje fakt, że żaden sklep nie ma tego teraz na stanie a ściąganie jednej żeczy z airsoftbuddy nie ma sensu.

 

Trzeba było zamówić jak ci ściągałem Bolt catch, ja zamówiłem sobie bo ta część najczęściej idzie się ...kochać, jeśli nie masz oczywiście dobrego zderzaka. Jak wcześniej pisałem, wystarczy zrobić zderzak z pasów przeciw wiatrowych (rampy wzaładunkowe w firmach). Co do kosztów zrobienia takich wymyślnych części jest to bez sensu ponieważ są zbyt skomplikowane i wyprodukowanie na CNC 1-2 sztuk kosztowało by majątek, a z WE kosztuje psie pieniądze.

Link to post
Share on other sites

Trzeba było zamówić jak ci ściągałem Bolt catch, ja zamówiłem sobie bo ta część najczęściej idzie się ...kochać, jeśli nie masz oczywiście dobrego zderzaka. Jak wcześniej pisałem, wystarczy zrobić zderzak z pasów przeciw wiatrowych (rampy wzaładunkowe w firmach). Co do kosztów zrobienia takich wymyślnych części jest to bez sensu ponieważ są zbyt skomplikowane i wyprodukowanie na CNC 1-2 sztuk kosztowało by majątek, a z WE kosztuje psie pieniądze.

Trzeba było... Wiem, ale wtedy sytuacja była inna - było dostępne wszędzie a miałem robić duże zamówienie na WGC, wpłaciłem pieniądze i okazało się, że rzecz będąca na stronie "in stock" nagle jest niedostępna :bialaflaga:

 

No w każdym bądź razie nie ważne. A amortyzator mam - jest nim 2mm pasek korka - takiego którym kolarze owijają kierownicę. Przy okazji - używasz CO2 ?

 

Co do dorabiania części to jest jeszcze jedna opcja na którą wpadłem - w dalszym ciągu a alu wzmocniony, ale szynę, która wchodzi w korpus zrobi się z wycinki stali/blachy i dokręci do samej "bazy kolby". Podobno różnice między 2 a 3 wersją jest właśnie wzmocnienie tego nieszczęsnego elementu 66 - jeśli info się potwierdzi to chyba lepiej kupić gotowca. Btw możliwe, że wykonanie tego elementu drugim sposobem będzie kosztowało ok 100zł - myślę że tyle samo by kosztowało wtedy przy ściąganiu z AB :dry:

Link to post
Share on other sites

Przy okazji jeśli ktoś ma zbędną część 66 chętnie przygarnę.....

 

http://www.ipscgm.com/index.php?main_page=product_info&cPath=399_373_448&products_id=2000

 

Jeśli mocowania tego elementu są całe to możesz wyciąć pęknięty plastik i wkleić kawałek sztywnej blachy lub aluminium w to miejsce.

Edited by Patrick Bateman
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

panowie witam po przeczytaniu całego forum chyba zrezygnuje z kupna tego cacka:( chociaz jest piekne i ten realizm,to jednak widac ze bez awarii sie nie da uzytkowac i to jeszcze w tak krótkim czasie po zakupie:(( pomocy co robic?

miałem ak 47 od cymy i w sumie to moje cale doswiadczenie

Link to post
Share on other sites

Bo repliki gazowe nie są dla wszystkich, a już na pewno nie dla maniaków hicapa i elektryków.

Tutaj trzeba bawić się w czyszczenie repliki, składanie, rozkładanie i smarowanie tak jak w ostrej.

Też sama konstrukcja stockowa ma swoje słabe punkty i trzeba wymienić części na ratech'a i tyle...

Ideałów nie ma...

Edited by pidzejfat
Link to post
Share on other sites

Co racja to racja... ;-)

Ja swojego miałem raptem na 2 imprezach, które berdziej przypominały milsima niż strzelanke-napierdalanke...

Ale i tak bym go nie sprzedał, oddał czy zamienił. No może jak ktoś bardziej dopracuje SCARa to na innego GBB.

Jest frajda i tyle, a to że troche kłopotów...

To jak z Alfą Romeo, też ma swoje chumory, ale za to jak jeździ i jak wygląda, mmmmh.

Za nic bym ich nie oddał, znaczy Alfy i SCARa GBB

Edited by kusiol
Link to post
Share on other sites

hehe:) wiem jak sie dba o bron w wojsku maiłem ak47 modernizowany ze składaną kolbą:)jezdze aktualnie alfa romeo 156(moja włoszka)i nie jestem zwolennikiem elektryków. tylko widicie zeby to było tak ze powiedzmy po sezonie(czyli jesien) wymieniasz co sie zuzyło i latasz dalej a tu niektozy po 5 magach juz mają klopoty!!!:o..a czesci drogie sa?i czy sa juz ogólni dostepne np. w 'petszopie':)?

 

tylko wisz... ty idziesz z realcapem a tu cie elektroboy zasypie gradem kulek:)nie cacy.

a z jakich metali jesz wykonany scar?

bardzo prosze o opis znam sie na metalach i mam mozliwosci wykonania czesci z metali praktycznie niezniszczalnych typu tytan ,316l itp.

wiec wiec moze sie da fabryke poprawic:))

Link to post
Share on other sites

Panowie,

 

Pewnie zaraz dostanę bana (za nie przeczesywanie całego forum), ale czy jest jakiś spis usterek/spis dobrych rad. Bądź też spis rzeczy, które należy zrobić/wymienić zaraz po zakupie tej pięknej repliki?

 

Jeżeli jesteście fanami tej repliki, to sądzę, że warto zrobić takiego manuala dla potomnych:) Ja sam w dniu jutrzejszym będę miał WIELKĄ przyjemność poczuć smak oddania strzału z tej pięknej repliki.. Dla tego też mając do niej szacunek jak i kasy, którą wyłożyłem fajnie by było posłuchać się dobrych rad. Same przejrzenie forum uważam za niewystarczające do tego by podjąć jakieś kroki bez wielu konsultacji i analiz. Jesteście w stanie zrobić listę rzeczy, które należy bezwzględnie wymienić, które zaleca się wymienić i które można ewentualnie wymienić? Z góry dziękuję i o bana nie proszę :)

 

Pozdrawiam serdecznie,

Tomasz.

Link to post
Share on other sites

Siema

Miałem dziś okazję porównać wersję 4 do 2 lub 1[nie wiem dokładnie] - niestety różnice nie są wielkie:

  • Zamek- ma inny kolor ;]
  • Mosiężna rurka od blow backu jest inna [mniej chropowata]
  • Iglica [to co zbija zawór] zostało wykonane z lepszego metalu

To niestety wszystko co zauważyłem na szybkim przeglądzie. Możliwe że są jeszcze inne zmiany - replika bardzo fajnie się przeładowywała - ale może to dla tego, że nówka :biggrin: W tym wypadku problem ścinania kulek przez dyszę występował [dysza jest taka sama], no i najgorsza wiadomość - część 66 prawdopodobnie niczym się nie różni :dry:

 

No cóż, pożyjemy zobaczymy jak dalej będzie działała ta replika.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...