Trzmiel Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 Witam, stoję obecnie przed dylematem w wyborze ostatecznej konfiguracji części do AEG'a. Mianowicie posiadam już: Wzmocniony gb, zębatki ITU, bore up, stalową łożyskowaną prowadnice, poliwęglanowy tłok, wzmocnione łożyska - guardera, komorę KA i preckę 590mm systemy; do tego silnik ultra torque up elementa oraz mosfet. Zastanawiam się nad wyborem akumulatora i sprężyny. Jeżeli chodzi o akumulatory to jestem niemal zdecydowany na pakiet 3E Model Max Force 2200 mAh 11,1V 20C ew. jakiś 10,8v. Broń ma służyć jako karabin szturmowy / karabin strzelca wyborowego. Mam 2 problemy: 1) Broń ma strzelać ogniem pojedynczym i ciągłym - nie wiem czy powinienem wybrać sprężynę m135 (i podwójne łożyskowanie) czy m140 (i pojedyncze)- nie chciałbym przekraczać 475 fps 2) Czy ten zestaw wytrzyma rof'a którego zapewni li-pol? Ponadto drugi ząb tłoka jest już lekko przytarty, myślicie że powinienem profilaktycznie wymienić tłok na DF'a z zębami metalowymi? Pozdrawiam T. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 (edited) 1) Broń ma strzelać ogniem pojedynczym i ciągłym - nie wiem czy powinienem wybrać sprężynę m135 (i podwójne łożyskowanie) czy m140 (i pojedyncze)- nie chciałbym przekraczać 475 fps Ja bym wybrał M130 Deep Fire'a albo SP130 (M130 Guarder'a), zostawiając podwójne łożyskowanie. 2) Czy ten zestaw wytrzyma rof'a którego zapewni li-pol? Ponadto drugi ząb tłoka jest już lekko przytarty, myślicie że powinienem profilaktycznie wymienić tłok na DF'a z zębami metalowymi? Tego nikt Ci nie zagwarantuje, a co do tłoczka to jeśli masz kasę to tak - ta bestyja wytrzyma wszystko ;-). Jak nie to warto poczekać, aż stockowy padnie. Co do szkieletu, to poczytaj o podpieraniu szkieletu komorą - wtedy raczej nie będziesz się musiał martwić o jego krótką żywotność. Odsyłam do odpowiednich tematów forum. Edited August 11, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 A dasz link gdzie o tym podpieraniu można przeczytać? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 A poszukać to na prawdę nie łaska? Eh... klik Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 Aaa, to ja to już kiedyś czytałem o tym, ale myślałem że może o coś innego chodzi, BTW. Dzięki;] Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 To też: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=67490&hl=dysz Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Pies Posted August 15, 2009 Report Share Posted August 15, 2009 Krótkie pytanie: Chcę do M4 wstawić M130 (Systema). GB DF, łożyskowanie jednostronne (głowica). Czy do takiej sprężyny konieczna jest zmiana zębatek na inne przełożenie (li-po 11.1, silnik DF)?? Zależy mi na ROFie... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 15, 2009 Report Share Posted August 15, 2009 W skrócie? Nie ;-). Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 Czuję się zaszczycony będąc podawanym jako przykład :-F . Dodam tylko do podpierania, że wklejoną gumę raz na jakieś pół roku wypada wymienić ;-) . Oczywiście zależnie od materiału, z którego jest zrobiona ale z czasem każda się "zdefasonuje". Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Dodając że taką gumę można dociąć np z podeszwy od kapcia każdej potencjalnej babci teeth.gif Ja uciąłem ze swojego i trzyma guma jak głupia :D Quote Link to post Share on other sites
Wojciech_G Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Podepnę się pod temat. M15A2 Rifle CA - zębatki STU CA, Bore-Up CA, ekstremalnie wzmocniony tłok DF, M140 Guardera. Czy przy takiej konfiguracji i zrezygnowaniu z auto muszę wymieniać szkielet na wzmocniony czy stockowy sobie poradzi po dociśnięciu komory? Czy stockowy silnik CA da radę naciągnąć sprężynę na 12V batce? Z góry dziękuję z odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Co do szkieletu, to teoretycznie CA jest wzmocniony w stocku. Ale to nie znaczy, że ten, czy inny wzmocniony nie pęknie. Quote Link to post Share on other sites
Wojciech_G Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Mam możliwość zakupu za niewielką kwotę "wzmocnionego" szkieletu CA. Czy faktycznie jest różnica pomiędzy nim a zwykłym stockiem? Replika pochodzi ze starszej, solidniejszej serii CA. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Nie zastanawiałbym się długo i brał, te szkielety sa serio dobrze wykonane i w przeciwieństwie do chińszczyzny unikasz loterii i pękania :) Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Z tym pękaniem nie przesadzajmy, na m130 z bore upem guardera pękła mi połówka GB CA wzmocnionego, także nis są one niezniszczalne. Ale musze Ci przyznać rację, są wytrzymalsze od chiińszczyzny. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Na m130 i full auto pękł stockowy po 90 tysiącach kulek. Uważam, zę to dużo. Quote Link to post Share on other sites
goryl017 Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Witam! Pozwolę sobie na podłączenie się do tematu. Panowie zajechałem GB w Minimi od GP i chcę go przywrócić do życia z tym, że chce podnieść nieco moc (max. do 450fps) interesuje mnie duży zapas wytrzymałości części jakie muszę wymienić, a mianowicie: szkielet boxa (który wariant jest godny polecenia) http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1502 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4356 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1724 tłok (który wariant jest godny polecenia) http://sklep.airsoftguns.pl/product-pol-11...niony-tlok.html http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1972 zębatki i sprężyna Chciałbym pozostawić silnik (M-120 High Speed), głowicę tłoka(pracuje idealnie z cylindrem), cylinder i całą resztę. Bateria 9,6V. Po analizie forum wiem nieco więcej niż przed, ale mętlik w głowie się powiększył. Będę wdzięczny za radę i podpowiedź. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Szkielet GP 8mm, tłok deep fire z metalową szczęką, zębatki STU CA, m130 guardera Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 albo dac szkielet stalowy :) na gunfire były ostatnio sporo taniej :0 a tego na pewno ciezko bedzie zatłuc :) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 (edited) Czuję się zaszczycony będąc podawanym jako przykład :-F . Jako jedyny wkleiłeś zdjęcie :F Edited October 11, 2009 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
goryl017 Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 Witam! Dziękuje za pomoc, ruszam na zakupy. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.