Tuksiak Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 (edited) A ja tam ostatnio jestem z Kolegów naprawdę zadowolony (jak na razie ;-) ). Załatwili bardzo ładnie reklamację na swoje działanie, gdzie po moim emailu wysłanym w niedzielę, w poniedziałek może z 5 po 9-tej już rozmawiałem z Kierownikiem od nich, grzecznie przeproszono za zaistniałą sytuację, zamówili mi kuriera w obie strony, elegancko wymienili wszystkie niezbędne elementy na nowe (choć część mogli zostawić). Sposobu załatwiania reklamacji mogłą się uczyć od Krakmanów bardziej renomowane serwisy, naprawdę bardzo pozytywnie mnie rozczarowali :). Z działania sklepu zawsze byłem zadowolony, ale teraz ze sposobu załatwienia reklamacji i zadziałania serwisu, jestem wręcz BARDZO zadowolony. Powodzenia Panowie i oby tak dalej. Edited August 8, 2009 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Ogólnie od jakiegoś czasu im się poprawiło, też jestem zadowolony z łatwego kontaktu i jakości obsługi. Quote Link to post Share on other sites
doni7 Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 Ostanio składałem 2 zamówienia, jedno na ok. 300zł, drugie na ok. 900zł. Wszystko sprawnie, to za 900zł doszło w 2 dni po zamówieniu a to za 300zł w 3 dni po zamówieniu. Ale i tak jestem zadowolony. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 Ok tygodnia temu byłem tam z kumplem po zakup : Beretek gazowych (tych po 8 dyszek) , gazu do nick, kabury i zawieszenia do AK. Pomimo tego iż było dużo klientów, obsługa działa sprawnie. Na następny dzień, kolegi beretkę szlak trafił. Odesłał do serwisu i po kilku dniach otrzymał naprawioną. Plus dla sklepu. Quote Link to post Share on other sites
Paniszer Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 (edited) W poniedziałek wieczorem wysłałem przelewem im kasę za kulki mp5sd5 i maskę z goglami. Koło południa we wtorek doszły pieniądze po jakimś tam czasie zmieniały sie statusy w środek koło południa status zmienił sie na zrealizowano czekałem na przesyłkę nic dobra dziś koło 10 rano dostałem emaila ,że nie ma gogli z maska na składzie zaproponowałem im same gogle o 5 zł droższe i spytałem sie czy spuszczą ta piątkę w ramach małego gratisu zgodzili sie pozadawałem parę pytań odpowiedzi emailem co 10 min dostawałem.Dostałem potem emaila ,że moja paczka została wysłana jutro na 99% mi dojdzie. Jutro dopisze jeszcze coś ,ale jak narazie to: Plus: szybkie odpowiedzi emailem i mili ludzie z którymi można się dogadać mały minus: za to ,że pózno mnie poinformowali o tym ,że nie ma gogli na składzie ,ale nie zraża mnie to do tego sklepu. Jak dla mnie sklep dobry jutro zobacze czy towar zgodny z opisem i sprawny i napisze więcej (Chodź już się rozpisałem) Narazie pozostaje mi tylko polecić sklep :) :uśmiech: Edited August 13, 2009 by Paniszer Quote Link to post Share on other sites
blackmaze Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 a mi ostatnio przysłali złamanego shotguna agm. Odesłałem go z prośbą o zwrot pieniędzy. Pieniądze przelali, bez żadnego wykręcania się, jestem bardzo zadowolony :) Ale przesyłkę do nich (19 zł) musiałem sam zapłacić, co przy wartości towaru 53 zł jest bolesne ^^ pozdrawiam blackmaze Quote Link to post Share on other sites
Paniszer Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 Przesyłka dotarła wszystko w porządku replika działa kulki są gogle sprawdzone. Moja opinia na temat sklepu na dzień dzisiejszy: + Miła obsługa +Szybkie odpowiedzi emailem +Łatwo dojść do ugody -Kurier się nie śpieszył... ... Ale wiadomo miał zapewne dużo paczek do rozwożenia Jeśli skuszę się znowu na zakup przez internet będzie to na pewno taiwangun ;) Polecam sklep jak najbardziej :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Myrcha Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 Bardzo dobry sklep. Zawsze, kiedy nie jestem czegoś pewny piszę do nich o radę. Odpisują w rekordowym tempie. Ostatnio zamawiałem kolimator Aimpointa oraz montaż, wszystko w jak najlepszym porządku 8-) Polecam ten sklep wszystkim maniakom... Pozdrawiam :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Lochu Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 Zamówiłem osiem magazynków P&J niestety nie mieściły sie do gniazda, za szerokie odesłałem spowrotem z małym opisem, nie było niejmniejszych problemów pieniądze bardzo szybko wpłyneły na konto. Wielki pozytyw. Quote Link to post Share on other sites
progamerkacu Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Witam. Bardzo polecam ten sklep.Wysłałem replikę na gwarancje w poniedziałek pocztą polską i już w piątek miałem naprawioną u siebie w domu. Wielki plus dla nich! Quote Link to post Share on other sites
Devil Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Witam Maniaków. Ja osobiście polecam sklep,bardzo miła obsługa,repliki tam zakupione w bardzo dobrym stanie, ja zakupiłem tam BI-3381M Full Metal[P&J/Boyi] i nic mi sie z nią nie dzieje. Serwis 1 klasa szybko i sprawnie naprawiają repliki oraz tanio!! jeśli ktoś nie zakupił tam repliki. Polecam !! Quote Link to post Share on other sites
Sveter121 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Zamówienie w niedziele co oczywiste iż realizacja w poniedziałek.. w środę po powrocie do domu z wypadu odnalazłem awizo, z tym że paczkę odebrałem dzisiaj... Jak zawsze porządny pakunek z towarem zgodnym z opisem... a właściwie nie spodziewałem się aż tak na plus towaru... sądziłem, że jest niższej jakości/wyglądu itp. + ;-) Quote Link to post Share on other sites
Muszka Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Sklepik znakomity nic dodać nic ująć. Kupuje tylko na taiwanie lub na militaria.pl Quote Link to post Share on other sites
admiral81 Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Witam! Militariami interesuje się od zawsze (czyt. tak od 30 lat ;) a zabawa w ASG już ponad 2 lata. Dlaczego Taiwangun?? 1. Ceny. 2. Sklep jest w miarę blisko miejsca zamieszkania, jak trzeba można tam jechać. 3. Całkiem niezły wybór sprzętu a przynajmniej dla początkujących. Kupiłem u nich już sporo sprzętu i dokonałem wielu odwiedzin serwisowych stąd mój artykuł. A oto dwa najciekawsze moje przypadki: 1. Reklamacja Glocka 17 (ARMY) (gas blowback). Nieszczelny magazynek + strzelanie seriami. 3 wycieczki po 70km każda żeby dokręcić zawór w magazynku lub go wymienić, a i tak przy pierwszym strzelaniu testowym w terenie znowu był nieszczelny (pomijam fakt ze sam dokręcałem a i tak puszczał), za każdym razem prosiłem o wymianę magazynka twierdząc ze jest wadliwy ale NIE (niech pan sobie zaworek dokręci…) przy okazji naprawiania strzelania seriami słyszałem tez, ze to ja źle trzymam bron i cos tam źle przyciskam… Za czwartym razem nie dałem się już zbyć i wymusiłem wymianę magazynka na nowy, co ciekawe zostawili mi moja starą dolną klapkę magazynka bo była porysowana… dlaczego?? Domyślam się ze tego dowie się nowy właściciel mojego starego magazynka tyle ze z nowa klapką i zaworkami... Mogę sobie wyobrazić ile by to trwało gdybym tylko wysyłał przesyłki i dzwonił… Finał: Bron po wymianie magazynka działa bez zarzutów.(Kosztów dojazdu do Krakowa i straconego czasu już nie liczyłem) 2. Reklamacja M4 We Tech (gas blowback) full metal Dałem się skusić na nową M4. Blowback, dokładne wykonanie, potężna moc i pozytywne opinie mnie przekonały. Zawsze to krok do przodu. Po 3 tygodniach i wystrzeleniu ok. 500 kulek, (z czego większość to kalibracja nieszczęsnej lunety i lasera (to już do kolejnego artykułu) zaczął miażdżyc kulki. (używałem kulek 30g GFC + TOP Power GreenGas z silikonem). Zaznaczam ze po każdym strzelaniu lufa była czyszczona. Po opróżnieniu całego magazynka jedna seria okazało się że złamała się metalowa raczka przeładowywania!?!? A po rozłożeniu guna, że kulki były miażdżone bo gumka która robi za komorę hop up była pęknięta i się zwijała robiąc zator. Dla mnie prosta sprawa, wymiana raczki i gumki od reki (w końcu ta replika kosztuje 1500 PLN i ma dopiero 3 tygodnie, pomijam 6 miesięczna gwarancje) Serwisant jak to zobaczył to się zawiesił :poddanie: …Jak mogła pęknąć metalowa raczka…Ogladał ją chyba z 5 minut. Usłyszałem że nie maja jeszcze żadnych części zamiennych do tego modelu bo to nowość, na co ja że niech weźmie rączkę i gumkę z innego modelu, jaki maja na sklepie i jego użyje, jako części zamiennych, a jak sprowadzą nowe to go sobie uzupełnią, w końcu mnie, jako klienta niewiele obchodzi stan części na sklepie. W odpowiedzi usłyszałem ze właśnie się owe M4 skończyły… Potem był telefon do szefa i zaskakująca oferta: Zaproponowano mi ze szef odsprzeda mi za 120 PLN swoja używana rączkę, jaką sobie gdzieś tam kupił!?!?!?![/ :evil: ] Finał: Wróciłem do domu z moja uszkodzona M4, zostawiłem złamana rączkę którą maja podobno wysłać do Taiwanu w ramach reklamacji, a jak przyjdzie (może za 4 tygodnie a może nie) to mi ja wyślą…a o gumce na razie zapomnij…oczywiście co kilka dni będę się musiał mailowo przypominać. Wnioski 1. Zanim się wybierzesz do z reklamacją dobrze sie przygotuj (im mniejsze masz doświadczenie i wiedzę głównie techniczną na temat swojej repliki tym większa szansa że zostaniesz "zbyty") 2. Jeśli masz naście lat i dopiero zaczynasz, poproś starszego i bardziej doświadczonego gracza ASG o pomoc w Reklamacji. 3. Ostatecznie bądź upartym i upierdliwym klientem, w końcu to twoja kasa (nie ważne co Ci powiedzą (że to chińska taniocha itd) to dalej twoja kasa a oni ją biorą za ta "chińska taniochę". Pozdrawiam Admirał PS. przepraszam za ew błędy w pisowni i mam nadzieje że nikt nie zaśnie w trakcie czytania ;-) Quote Link to post Share on other sites
JackN Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Kolejne zakupy szybko i sprawnie załatwione ! Polecam !!!!! Quote Link to post Share on other sites
Majin_Spider Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 a więc: zamówiłem we wtorek o 13.20 paczka przyszła następnego dnia o godzinie 17.15 :D Towar wyśmienity bardzo dobrze zapakowany. Zapytałem czy by nie mogli jakiegoś gratisu dorzucić to dostałem 3 smycze z logo firmy:D WIELKI PLUS + :D polecam bardzo Quote Link to post Share on other sites
oska0211 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 najleprzy sklep i profesjonalna obsługa polecam To musi być rzeczywiście wyjątkowy sklep ;) Chyba, że miałeś na myśli najlepSZy. Pisz poprawnie, stosuj wielkie litery, bo takie tu panują zasady. [R] Quote Link to post Share on other sites
dj seba Posted September 11, 2009 Report Share Posted September 11, 2009 Polecam ten sklep pokażą ci każdą replikę i wszystko co tylko zechcesz, wszystko przebiega sprawnie i szybko. bardzo polecam wszystkim ten sklep :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Czubaka Posted September 11, 2009 Report Share Posted September 11, 2009 Wlasnie wrocila do mnie replika Sig Sauer P226 KJW. Bardzo sprawny Serwis. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Po raz kolejny - Tak pancernych paczek nie "produkuje" nikt ! PLUS ! Quote Link to post Share on other sites
eso Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Doszła emeczka WE, zarąbista sprawa! Paczka jak zwykle pancernie zapakowana. POLECAM! Quote Link to post Share on other sites
02kuba Posted September 22, 2009 Report Share Posted September 22, 2009 A ja trochę ponarzekam- dwa tygodnie temu oddałem mp5j cymy (już bez gwarancji, kupiłem używaną za 250 zł na allegro), dałem 50 zł za naprawę ale wszystko działało. Do czasu strzelanki ^^ Po mniej więcej 30 min gry, broń w ten sam sposób odmówiła posłuszeństwa. Wkurzony okropnie, oddałem broń jeszcze raz do serwisu. "Zrobiona" została za darmo, na tzw. gwarancji poserwisowej ^^ Gdy próbowałem przestrzelać broń w domu okazało się ze jak nie działała, tak nie działa dalej. Jedyne co przy niej zrobili to wymiana pinu przy chwycie przednim, bo mój się zgubił. Nie mam jakoś ochoty po raz kolejny odsyłać repliki, czekać na nią tydzień, tylko po to by okazało się że dalej nie działa mimo zainkasowanej zapłaty. :/ Quote Link to post Share on other sites
Filipoo23 Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 A ja w ostatnio zamówionej replice miałem w GB hektolitry smaru Oo I wiem, że nie tylko ja. Napisałem w tej sprawie do nich - nic nie odpisali. Quote Link to post Share on other sites
edzio39 Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Witam. Będę chciał zamawiać u nich kolejną replikę. Ale tym razem chcę wymienić od razu parę rzeczy. W tym chcę dać doszczelnioną, wzmocnioną dyszę. W związku z tym mam pytanie do Was. W regulaminie czytałem (gdy się tam rejestrowałem), że z tuningiem wewnętrznym wiąże się utrata gwarancji. Skoro to tylko wymiana dyszy i nie jest to tuning mocowy (wymiana sprężyny) i nie powoduje to większych naprężeń. Oczywiście wykonywane wszystko przez ich serwis. Co o tym myślicie, bo będę robił zamówienie jutro, bo nie mogę dłużej czekać na ich odpowiedź do poniedziałku. Z góry dziękuję i pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
JackN Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Kolejna zakupiona replika i trochę innego osprzętu . Jak zwykle szybko i sprawnie załatwione zamówienie ! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.