Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Taiwangun.com


Recommended Posts

niedawno kupiłem w tym sklepie ak74 takiego jak tutaj: http://www.taiwangun.com/karabiny_szturmow...i_p_j-1016.html Jednak po 2 drugim naladowaniu akumulatora replika nie oddawala strzalu. Po wysłaniu na gwarancje stwierdzili ze akumulator (ktory byl w zestawie razem z replika) jest zbyt słaby do tej repliki (8,4V) Wiec odesłali mi replike nie naruszona spowrotem (na mój koszt, ponieważ wd. warunków umowy: jeśli replika przyjdzie nie zepsuta odsyła się ja na koszt kupujacego). Czy mogę domagać sie zwrotu pieniędzy za replike lub chociaż wymiany akumulatora? Tato podpowiada mi, żę mogę domagać sie zwrotu pieniędzy jako powód podajac wady ukryte. Co Wy sądzicie o tej sprawie?

Edited by atos93
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Po pierwsze naruszyli warunki reklamacji gwarancyjnej (a domniemuję, że z takiej skorzystałeś), ponieważ odesłałeś im nie działającą replikę, która miała wadę ukrytą. W takim wypadku powinni pokryć koszty wysyłki w dwie strony.

 

Samo stwierdzenie, że akumulator, z którym sprzedawana jest replika jest do niej za słaby, potwierdza, że personel wiedział, iż replika ma wady ukryte.

Powinieneś dostać replikę, która będzie spełniać swoje zadanie przez okres gwarancji. Nie spełnia - więc nadaje się do reklamacji i musi zostać ta reklamacja uznana.

Link to post
Share on other sites

A ja ponownie wystawiam plusik, ostatnio miałem okazję złożyć 2 kolejne zamówienia na następne repliki.

 

Zapakowane odpowiednio, kontakt z ich strony dobry, paczka nadana następnego ranka po złożeniu zamówienia, oba zamówienia kompletne, karabiny strzelają jak należy, dokumentów nie brakuje ;)

Link to post
Share on other sites
Pierwsze pozwoliło mi na na wystrzelenie tylu kulek, że akumulator się rozładował.
Jak za drugim ładowaniem zdechł Ci aku to coś poszło nie tak... Np.:

- upadł Ci,

- przesadziłeś z czasem ładowania,

- przegrzałeś go (zwarcie lub dłuuugie serie).

Link to post
Share on other sites

Witam, właśnie dziś zakupiłem u nich swoja cymke 48, no i po raz kolejny raz nie_mogę na nich narzekać co prawda troszkę czekałem zanim zostanę obsłużony ale rozumiem przecież każdy chce coś kopic naprawić wiec trzeba czekać na swoja kolejkę wiec mi to wcale nie przeszkadzało gdy nadeszła moja kolej chłopaki szybko mnie obsłużyli kopiłem wszytko co chciałem oraz oddadalem swojego PJ na przegląd zimowy. Chłopaki z serwisu sprawdzili akumulator ,opory, zmienili gumeczkę na GUARDERA i powiedzieli z ewszytko jest jak należny mam go już ponad rok i jestem z niego bardzo zadowolony mam nadzieje ze cymka tez bedzie dobrze smigac . Pozdrowienia dla Krakmanowskiego SERWISU który zawsze doradzi co i jak w każdej kwestii no i fachowo naprawi. Tak wiec pozdrawiam wszystkich Krakmanów i oby Panowie tak dalej :uśmiech:

Interpunkcja i polskie litery ;) Szmer.

Link to post
Share on other sites

Generalnie OK, ale hk416 odmówił posłuszeństwa po wystrzeleniu ok 6 kulek ( tłok się zablokował). Jako, że nie chciało mi się bawić w wysyłanie serwisowi krakmana, oddałem replikę do kumpla.

 

Po rozebraniu GB, ten okazał się suchy jak pieprz. Teraz wszystko ok i karabin smiga jak ta lala:D

Link to post
Share on other sites

Witam czy ktos miał problem z zakładaniem konta na tym sklepie, a właściwie to było tak założyłem tam konto 2 razy bo nie dostałem na skrzynke e-maila potwierdzajacego zalożenie konta itp. mój kumpel też zakładał 2 konta i też nie dostał emaila potwierdzającego. Co najśmieszniejsze zamówił kiedyś kulki z tego konta i nie dostał e-maila potwierdzajacego zakup i myslał że nic nie przyjdzie, a tu nagle po 2 dniach zjawia sie kurier z kulkami. Czy ktoś wie coś na ten temat czemu tak sie dzieje?? Konta były zakłądane z Mozilli a e-maile na onet, moze tu jest jakiś problem?

Link to post
Share on other sites

byłem dziś kupić parę popierdółek, między innymi magazynki. Miejsce miała taka dosyć śmieszna sytuacja spowodowana niewiedzą sprzedającego, albo jakimś zmuleniem :)

Poprosiłem o hi-capa do AK74, sprzedawca przyniósł mi metalowego do ak47 i sprawiał wrażenie jakby nie rozumiał o co mi chodzi, jak prosiłem o wymianę na ten od ak74....po chwili dowiedziałem się, że nie może mi pomóc, bo nie mają juz na stanie, mimo iż w ofercie na stronie www były dostępne. Mniejsza z tym, wyszedłem z midcapem zamiast hi-capa :)

Link to post
Share on other sites

Bedzie OffTop...

 

Witam czy ktos miał problem z zakładaniem konta na tym sklepie, a właściwie to było tak założyłem tam konto 2 razy bo nie dostałem na skrzynke e-maila potwierdzajacego zalożenie konta itp. mój kumpel też zakładał 2 konta i też nie dostał emaila potwierdzającego. Co najśmieszniejsze zamówił kiedyś kulki z tego konta i nie dostał e-maila potwierdzajacego zakup i myslał że nic nie przyjdzie, a tu nagle po 2 dniach zjawia sie kurier z kulkami. Czy ktoś wie coś na ten temat czemu tak sie dzieje?? Konta były zakłądane z Mozilli a e-maile na onet, moze tu jest jakiś problem?

 

Spróbuj założyć konto gdzie inadziej - onet.pl ssie. Polecam gmail.com albo mail.com. Onet nie chce współpracować ze znaczną ilością serwisów, gdzie wysyłane są maile potwierdzające (np. większość gierek przeglądarkowych ma nawet taką notkę o 'niekompatybilności' z kontami onetu). Prawdopodobnie to tu leży Twój problem. Ogółem, w każdym sklepie możesz mieć tą samą sytuację.

 

[informacyjnie dla MODa - post jako "nie na temat" do wyrabania/zostawienia wedle uznania]

 

Jako informacja odnośnie funkcjonowania sklepu z danym portalem oraz pomoc w rozwiązaniu dość ciekawego problemu - może zostać ;) Szmer.

Link to post
Share on other sites
Ja ostatnio zamówiłem kask z googlami w tym sklepie i są bardzo słabej jakości. Gąbka która ma podtrzymywać kask na głowie zaczęła się odklejać jak nawet jeszcze jej nie ruszyłem. Google są słabej jakości, obraz trochę jest przez nie "powyginany".

 

Opinia o produkcie nie ma nic do rzeczy z funkcjonowaniem sklepu. Nie dostałeś produktu wadliwego, nie ma czego się spodziewać po tanich produktach. Tutaj wyrażamy opinie odnośnie obsługi klienta...

Link to post
Share on other sites

Taiwangun ma bardzo słaby servis 3 raz popsuła mi się replika !! i oni nawet jej nie potrafią naprawic !!!!

 

 

po części się zgodze ale po części i tak ich bronie, wg mnie są bardzo dobrzy, oddałem do nich broń, naprawili, zepsuła się na drugi dzień więc pojechałem i przyjęli mi ją bezproblemu dodatkowo naprawili na poczekaniu za darmo i nie musiałem okazywać paragonu !! Dla mnie są najlepsi :)

Link to post
Share on other sites

Moja przygoda z Taiwangunem zaczęła się na początku czerwca. Przyjemna dla oka strona... w pare dni upatrzyłem to co chcę i zacząłem zbierać pieniążki. Z czasem obiekt mojego zainteresowania zniknął ze strony po jednym telefonie ładnie mi wyjaśniono i obiecano poinformować. Poinformowano! Zamówiłem to co chciałem po 2 dniach przyszło i.... tu zaczyna się piekło.

 

Lista moich zakupów była następująca :

CM 045

CM 122

Ochraniacze na kolana i łokcie Guarder [olive]

Google ochronne i inne.

 

Pierwsze wrażenie wow, a potem "ło [***]"

 

To co było nie tak opisałem w mailu do nich, przeczytajcie sami:

Witam. Otrzymałem dziś przesyłkę jaką zamawiałem, przesyłkę na którą czekałem tak długo, bo musiałem zarobić te pareset złoty tracąc wakacje.

 

O Waszym sklepie czytałem same superlatywy na forach, zastanawiało mnie tylko czemu nie macie komenatarzy na stronie... Teraz już wiem.

Nasuwa mi się pewna myśl... skoro rzekomo Pan Dariusz Kozioł przeprowadzał przegląd zerowy mojej repliki jakim cudem mógł ją włożyć do pudełka w takim stanie... rękojeść dosłownie trzęsie sie w ręce i nie da jej się podkręcić by była stabilna, a przełącznik trybu ognia jest tak luźny, że spada po trzech strzałach full auto na single fire.W magazynku znajdowały się jakieś kulki (To te Pana Darka, tak?) a języczek, który blokuje by podkręcone kulki nie uciekały samodzielnie jest nadkruszony.

Ochraniacze które mi wysłaliście miały odprute rzepy ! Musiałem je samodzielnie podszywać...

Co do reszty nie mam większych zarzutów, mimo to jestem cholernie Wami rozczarowany. Jak możecie tak traktować klienta?

 

Dziękuje za szybką odpowiedź.

 

Specyfikacja problemu:

Zerwany gwint śruby chwytu przedniego i selektora trybu ognia;

Naderwane rzepy w ochraniaczach, (Parę rzepów dostałem osobno. :D To na prawdę miłe. Rozwinąłem swoją zręczności i cierpliwość...)

Język w magazynku miał bardzo brzydkie uszczerbienie.

 

Sprawa się "wyjaśniła".

Dostałem telefon od Krakmanów i na swoje usprawiedliwienie zaczął mi opowiadać że replika broni palnej to nie broń palna i że to nie możliwe żeby w takim stanie go dostał i że to na pewno wina kuriera.

No cóż. Zostałem także przeproszony, przeprosiny przyjąłem i tyle.

 

Tak czy siak poczułem rozczarowanie i wewnętrzne "JA *******" kiedy spędziłem Niedziele nie na strzelance tylko na naprawianiu usterek, szyciu ochraniaczy...

 

Nie pisałbym tego posta gdybym nie został pare dni temu ******* przez Krakmanów kolejny raz...

 

Jeden sklep, jedno zamówienie - ******* po raz drugi.

 

"Niedziela, Pustynia. Wraz z braćmi Talibami bronimy wioski przed Amerykańskimi hordami." Piękna strzelanka.

Gdyby nie to że zdechła mi bateria... ***** mać 8 strzelanek, przebieg broni nie całe 6000 kulek, wystrzelił pół hi-capa i umarł. Myślę sobie... "Hmm! Krakmani pomogą!" Jednak dostałem szybką odpowiedź w mailu :

Na akumulator i ładowarkę dołączoną przez producenta do zestawu udzielamy wyłącznie gwarancji rozruchowej. Informujemy że akumulator z zestawu nie gwarantuje długiej i efektywnej pracy mechanizmu repliki.

Rekomendowany przez nasz sklep akumulator do tej repliki to FIREFOX.

 

ŻE CO ?!

I nagle przy każdym ich produkcie pojawił się ten właśnie podpis.

 

I jeszcze:

Przy zakupie repliki udzielamy rabatów na akumulatory FIREFOX 15% (Proszę wpisać w komentarz zamówienia „FIREFOX 15%”)

 

Jednak szybko uświadomili mnie, że mi to nie przysługuje...

 

 

Nie wiem jak to nazwać... nie szanowanie klienta? ************* czy po prostu zwykłe ************?

 

Zakupy przez internet to dla mnie chleb powszedni. Jeszcze nigdy nie zostałem w taki sposób potraktowany... Jak bydło. Jeśli były jakieś problemy wystarczyło zwykłe "Przepraszam." i rozwiązanie problemu -> Czy to odsyłka, czy zwrot kasy czy inne rozwiązanie. A nie ******** mi przez telefon, że to nie jest broń palna. : o Na prawde zostałem uświadomiony w tym momencie...

 

- W sytuacjach spornych zabieraj głos jedynie po ostygnięciu emocji

i uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

Jeszcze jeden taki wyskok z taką ilością wulgaryzmów i będzie ban. Na forum nie przeklinamy!!! Szmer.

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites

Bardzo proszę ciebie o nie używanie wulgaryzmów.Rozumiem ,że jesteś poddenerwowany tym w jakim stanie dostałeś replikę i masz żal do sprzedawcy że dostałeś ją w takim stanie i zostałeś zbyty zwykłą formułką na temat repliki.

Ja jeszcze nigdy (a zamawiałem 4 repliki) nie dostałem żadnej w stanie takim jak przedmówca.Ogólnie sklep polecam za szybką pancerną wysyłkę.Co do przeglądów zerowych to ja osobiście w nie nie wierze.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...