SuchyPL Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 nie wiem gdzie to napisać wiec piszę tutaj. Mam taki problem: zacznę od początku. mam karabinek GFC z GB oczywiście v2. Pewnego słonecznego dnia pękło mi takie małe cóś co dopowiada za zamkniecie obwodu i umożliwia reagowanie spustu (tak wiem, ten problem choć rzadki był już tu poruszany.) ale to nie sedno sprawy. Po dlugim czekaniu, doczekałem sie nowego szkieletu i nowej spręzyny. Obydwie te rzeczy to firmówki Systemy i w tym miejscu zaczynają sie kłopoty. Złożyłem szkielet razem z bebechami do kupy. tj. zębatki stockowe, łożyska też itd. Nowy jest wspomniany wcześniej szkielet i sprężyna M120 (taka jak stockowa tylko, że o niejednorodnym skoku). no więc złożyłem to do kupy, wkładam do body, podpinam batkę i chcę strzelić, a tu pojawiają sie następujące problemy. 1. tłok sie zacina, tj. raz ruszy o centymetr, raz do połowy, raz do końca. Na singlu jeszcze jakoś strzela ale na auto to powstają wspomniane błędy. 2. Tryb auto oddaje tylko po 3 strzały za każdym naciśnięciem spustu. 3. mosfet, styki i batka cholernie sie nagrzewają. oto czynności jakie wykonałem w celu zdiagnozowania problemu: 1. Nasmarowałem wszystkie ruchome elementy, 2. Sprawdziłem okablowanie w celu znalezienia przebić, 3. Upewniłem sie czy łożyska są poprawnie wsadzone, 4. Wymieniłem sprężynę na starą aby sprawdzić czy problem sie powtarza, 5. ... kable są odizolowane, części nasmarowane, rozkręcałem to badziewie i skręcałem wielokrotnie... nie wiem co jeszcze mogę wam powiedzieć abyście mieli dobrze zobrazowane co sie dzieje. Przy strzale GB wydaje dziwny odgłos... tak jakby zębatki były nie do tarte ale wątpię aby tak było bo jak całość rozłożę to wszystko płynnie sie rusza... lekko zarysowane jest tylko to coś co chyba odpowiada za ogień pojedyńczy... ludzie pomóżcie bo ja już sie poddaje... co to może być i co z tym zrobić?? Link to post Share on other sites
Zelber Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 (edited) Wypodkładkowałeś? Mi to wygląda na zbyt dużą ilość podkładek;) Edited September 26, 2009 by Zelber Link to post Share on other sites
SuchyPL Posted September 26, 2009 Author Report Share Posted September 26, 2009 (edited) tak na szkielecie nie ma żadnych rys ani zatarć, nawet jeśli 2 połówka by coś za mocno ściskała to gdzieś powinno powstać przetarcie... ale tego nie ma, z wyjątkiem wcześniej wspomnianego tego czegoś przy singlu nie wiem jak to sie nazywa... edit hmmm podkładki są pojedyncze pod 2 trybami, a jeden jest w ogóle bez podkładek. wiec co najwyżej to mógłby być niedomiar. choć sprawdziłem i luzów nie ma na trybach co najwyżej góra/dół na tym który się łączy z zębatką silnikową. Edited September 26, 2009 by SuchyPL Link to post Share on other sites
Zelber Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Rysy ani przetarcie nie powstaną, na moje to złe wypodkładkowanie, wszystkie objawy występują u ciebie;p Wyjmij z gb prowadnicę spr , sprężynę, tłok, cylinder i głowicę, skręć szkielet i spróbuj palcem pokręcić zębatkami- powinny chodzić lekko i cicho. Link to post Share on other sites
SuchyPL Posted September 26, 2009 Author Report Share Posted September 26, 2009 zrobiłem tak jak mówisz i stwierdzam, że zębatka naciągająca tłok wydaje dźwięk jakby o coś tarła... ale z drugiej strony musze stwierdzić, że nie jest to dźwięk jakoś bardzo głosny, zaś same zebatki poruszają sie całkiem płynnie i jak je rozpedze palcem to jeszcze robią pare obrotów nim sie zatrzymają. czy jeśli by to była wina niedogranych zębatek to czy tłumaczy to też takie nietypowe rozgrzanie kabli?? czemu sie tak dzieje?? Link to post Share on other sites
KicpA Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 (edited) Trze o przerywacz (to coś co odpowiada za ogień pojedynczy), musisz wypodkładkować tak aby zębatka obracała się płynnie i bez żadnych przeszkód. Edited September 26, 2009 by KicpA Link to post Share on other sites
SuchyPL Posted September 26, 2009 Author Report Share Posted September 26, 2009 ok na chwile obecna dzieki. mam nadzieję że to tylko o to chodzi. ale powtarzam pytanie czy to na pewno rozwiąże wszystkie problemy?? Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Jeszcze pozostaje Ci możliwość regulacji sruby silnikowej na dole chwytu. Dokręć troszkę aż poczujesz opór. Potem po kawałku luzuj i szukaj momentu, w którym będzie najlepiej. Jeśli nie pomoze to polecam jakiś serwis. Link to post Share on other sites
SuchyPL Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 to już sprawdziłem i z tym raczej nie ma problemu, ale te podkładki wydają sie mieć sens... nooo z serwisem to problem bedzie bo w Rzeszowie nie ma jako tako... ale nic zobaczymy :) dzieki za rady Link to post Share on other sites
seger Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 ale pewnie jest jakaś osoba w Rzeszowie która sie zna na tym. uderz na forum regionalne :) Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 Albo patrz po podpisach. Niektórzy sie reklamują ;-) . Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 Niektórzy natomiast nie muszą reklamować swojego serwisu... Inni muszą się reklamować jako snajperzy ;) Link to post Share on other sites
seger Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 ja tam reklamuje to co uwazam za słuszne :D tamiya to scierwo i nie powinna sie jej dawac do replik :D ja bym rdził oddac komuś kto sie zna bo samemu możesz spartolic niestety a wtedy bedzie to Cię wiecej kosztowac... Link to post Share on other sites
thewojtz Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 @Viamortis - CZYŻBY jakaś aluzja to użytkownika zwanego 'grzechotnikiem' ;)? Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 @Viamortis - CZYŻBY jakaś aluzja to użytkownika zwanego 'grzechotnikiem' Podłe pomówienie! Stać mnie na oryginalność. Pozdrawiam serdecznie, Mortis Link to post Share on other sites
SuchyPL Posted October 4, 2009 Author Report Share Posted October 4, 2009 wracając do sedna sprawy stwierdzam ze podkładkowanie nic nie dalo regulacja silnika tez po skreceniu wszystkich srub GB dalej sie tnie macie jeszcze jakies rady?? Link to post Share on other sites
AnR Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Tak, na pewno dobrze wypodkładkowałeś. Radzę odnieść do serwisu. Pozdrawiam serdecznie, AnR. Link to post Share on other sites
zlotybb Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 witam . mam problem z moim GB v.2 jak strzelam to mi się zacina po pierwszym strzale . jak został wyjęty anty revers to strzelał już normalnie ?? jak znów go wkładam to znów się zacina. w czym może być problem?? zmieniałem na inny anty revers i jest to samo ;/ Link to post Share on other sites
Agata Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Proponuję Ci rozłożyć GB do takiego stanu, żebyś go umiał potem złożyć, następnie użyć swoich zdolności twórczych (patrz wyobraźni) i spróbuj zrozumieć jak działa to śmiszne urządzenie zwane GearBoxem. Potem powoli analizuj każdą część, aż dojdziesz do tego, co jest nie tak. Link to post Share on other sites
zlotybb Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Nie raz juz rozkladalem i skladalem GB ale widze ze pan Agata jest juz kozak bo ma wiecej postow i mysli ze moze innym cisnac . myslalem ze ktos pomoze w tym a nie od razu z morda do ludzi leci Link to post Share on other sites
AnR Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 To się bujaj sam z problemem. Skoro taki wyrwny jesteś. Chcesz pomocy? Została Ci udzielona, na więcej Kolego nie licz. Pozdrawiam serdecznie, AnR. Link to post Share on other sites
Agata Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Hmm, starałem się pomóc, a nie kogoś wyśmiać. Przy takim opisie problemu jaki wykonałeś, więcej nie jestem w stanie pomóc. Takie rzeczy się dzieją chyba tylko w Polsce, że każdy uważa drugiego człowieka za wroga, mordercę i gwałciciela. Link to post Share on other sites
zlotybb Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 to może wystarczy nie obrażać ludzi jak o coś się pytają. Link to post Share on other sites
KicpA Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Wskaż miejsce w którym cię obraził. Link to post Share on other sites
Recommended Posts