destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Z tego co mówicie to Element, JBU, GFC, i Core, ale który da mi najlepszą reakcję na spust? Osobiście nie mam większego doświadczenia z silnikami. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem w poście #50. Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Wiem czym się różnią silniki HS od HT i w ogóle, ale nie miałem ich za wiele, dlatego też nie wiem, który z tych HT będzie lepszy. Wiem, już, że P&J odpada, a od GFC lepszy jest Element(?). Przydało by się też więcej info na temat JBU i Core. Jak wypadają na tle innych polecanych tutaj silników. Pozostaje jeszcze wszystkim znana systema, ale cena trochę odstrasza. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Dziś podepnę mosfet do ak w którym mam sp150 i nagram Ci dźwięk to sobie zobaczysz czy reakcja na spust ELEMENTA Ci odpowiada Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Systema Magnum są ok, ale trzeba brać pod uwagę że szczotki w tych silnikach to katastrofa. Szybko się zużywają a o zamienniki ciężko. Wiem czym się różnią silniki HS od HT i w ogóle, ale nie miałem ich za wiele, dlatego też nie wiem, który z tych HT będzie lepszy. Wiem, już, że P&J odpada, a od GFC lepszy jest Element(?). Przydało by się też więcej info na temat JBU i Core. Jak wypadają na tle innych polecanych tutaj silników. Pozostaje jeszcze wszystkim znana systema, ale cena trochę odstrasza. Jak już zdecydowałeś się na silnik HT to nie ważne jakiej firmy ten silnik będzie, różnica w nich będzie może 1-2rps. Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Obecnie siedzi u mnie SRC Ultra HT, ale z tego co słyszałem to nie ma rewelacji. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Reakcję na spust generalnie poprawia mosfet :) Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Z mosfetem to akurat mam mały problem:) gdyby ktoś był zainteresowany: http://forum.wmasg.pl/topic/143522-merf-32-problem/ choć myślę, że temat został wyczerpany i raczej mosfet do wyrzucenia. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 SRC to za przeproszeniem ścierwo :teeth: Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Dlatego chcę go wymienić :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 ale nie jestem w stanie tego sprawdzić bez mosfetu, więc jedyne co mogę zrobić to pokazać efekt z niskooporowym okablowaniem i mosfetem, a wspomniałem o podłączeniu mosfetu bo mam merf3.2 którego aktualnie mam w innej replice jako że stosuje go w 3 różnych replikach. Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 (edited) Jeśli ten Element jest wart swojej ceny to czemu nie :icon_wink: @Edit: A jak wypada Guarder Infinite Torque-Up w stosunku do elementa? Bo kosztują tyle samo. Edited December 17, 2013 by destructor Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Napisałem wyżej że różnice miedzy silnikami HT są nie wielkie, więc przestań pytać jaki silnik x wypada w porównaniu do silnika y. Jeśli Cie to tak bardzo interesuje szukaj info na necie :icon_evil: Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 A jednak SRC to shit:) Dobra, biorę SHS, bo z tego co poczytałem to to samo co element a na GF jest dostępny razem ze szkieletem GB SHS. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 https://www.youtube.com/watch?v=G8PD-19NeC0 Moja Beta Project z silnikiem GFC F1 i ASCU na 11,1V Moje AKSU z tym samym silnikiem na 11,1V i ShortStrok'u. Quote Link to post Share on other sites
Raselix Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 Siemano ludziska,co sądzicie o silniczku high torque od KWA? Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 że badziewny? Quote Link to post Share on other sites
Head Crusher Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Pewnie to nie ten wątek, ale nie chcę zakładać nowego wątku, ani odkopywać trupa :icon_smile: Mam cm.003, w środku precka Promyka, zielona gumka G&G oraz świeżo wstawione: tłoka SHS 15 metalowych zębów, wzmocnione zębatki SHS 16:1 oraz Sp 130 Guardera. Silnik stockowy z niebieską dupcią Cymy oraz LiPo 7,4V 2200 mAh 25-35C. Aktualnie mam ROF 11 kulek/sek. Interesuje mnie szybkostrzelność na poziomie 18-20 bbs/sek. Co musiałbym wymienić, aby osiągnąć taką wartość bez konieczności zmiany pakietu na 11,1V? Ostatnie 2 str tego tematu to dokładna analiza jakiego silnika Ci potrzeba. Wystarczyło tylko przeczytać co kilku użytkowników już napisało i polecają. verb007 Quote Link to post Share on other sites
Head Crusher Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Czytałem, ale informacje nie są jednoznaczne. Niemal każda z osób podaje inną konfigurację części, silnika i akumulatora. Biorąc pod uwagę zębatki i sprężynę, to powinien być silnik HT, ale taki da oczekiwany ROF? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Są jednoznaczne lecz wydaje mi się że nie potrafisz wyciągnąć z tych wszystkich wypowiedzi odpowiednich wniosków i czekasz aż ktoś Ci rzuci odpowiedź na tacę. Jak kupisz silnik HT to się przekonasz jaki da rof na 7,4V i 16:1. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Kup baterie a nie silnik 11,1v i jesteś w domu. Tadam. Quote Link to post Share on other sites
Head Crusher Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Ale ten stockowy Cymy średnio sobie radzi przy zębatkach 16:1 i Sp130. Na 11,1V jest zdecydowanie szybszy (sprawdzone na chrono), ale nie wiem czy się nie zajedzie. Poza tym nie mam miejsce w chwycie przednim na LiPo 11,1V, a na kolbę nie chcę kabli wyprowadzać. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Nie zajedzie się, a jak się zajedzie to kupisz nowy i tyle. Quote Link to post Share on other sites
kiler113 Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 kupilem sprezyne M150, mam silnik CA High Torque, zmieniac go na, np. GFC F1 czy styknie ten CA? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 CA to szajs. Zmień na GFC. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.