rezul Posted August 11, 2004 Report Share Posted August 11, 2004 Zamowilem tam telefonicznie 3 pary nakolannikow, porosilem o przesylke poczta polska priorytetem. Paczka doszla w terminie, nakolanniki byly w kolorach o jakie prosilem ale zostala wyslana kurierem - czyli 4x drozej niz poczta !!! Zadzwonilem ponownie zeby spytac dlaczego musialem zaplacic 4x wiecej za przesylke mimo mojej prosby o przesylke poczta. Uslyszalem ze oni za bardzo nie maja czasu chodzic na poczte i wszytkim wysylaja kurierem :x pomyslalem: widac trzeba zamawienia skladac faksem z dopiskiem - "albo wyslecie poczta albo nie odbiore paczki"... Nadal jednak bedac dobrej mysli spytalem czy nie dostane w zwiazku z nadplata niewielkiego rabatu na towar przy nastepnym zamowieniu. Uslyszalem "NIE". Podziekowalem i powiedzialem ze w takim razie nastepnych zamowien juz nie bedzie... Quote Link to post Share on other sites
Hargin Posted August 11, 2004 Report Share Posted August 11, 2004 yhm - trzeba wziac zatem na to poprawke dopisek na FAXie powinien zaskutkowac, gdyz wtedy beda w plecy na koszcie kuriera :) moze wtedy znajda czas na wycieczke na poczte Quote Link to post Share on other sites
rezul Posted August 12, 2004 Author Report Share Posted August 12, 2004 niech admin przyklei ten watek tak dla potomnych zeby nie zrobili tego samego bledu Quote Link to post Share on other sites
KARMA_Alex Posted August 12, 2004 Report Share Posted August 12, 2004 ja tam zamawielem troche rzeczy i ze swojej strony powiem tak: - obsluga face to face - ekstra :) - obslugia via mail / tel / fax - calkiem sprawnie idzie przyjmowanie - gorzej z terminowa realizacja zamowien. jak sie wie co chce i sie upiera przy tym co sie chce to wszystko co trzeba jest :] Quote Link to post Share on other sites
PA Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 Alex - przecież problem nie polega na tym, że nie przyszło to co trzeba. Wszystko co zamówione to przyszło. Tylko sposób i koszt wysyłki zostały zrealizowane niezgodnie z ustaleniami. Jeżeli ktoś chce zaoszczędzić i zamawia pocztą to powinno być to uszanowane. Takie podejście do sprawy jak zaprezentowali IMO to lekceważenie klienta. Kiedś się w Polsce doczekamy poważnych sprzedawców i tak jest coraz lepiej. Pozdrawiam PA. Quote Link to post Share on other sites
Sony Posted August 14, 2004 Report Share Posted August 14, 2004 Ja zamawiam światła chemiczne na LARP-y. I spotkało mnie to samo. W zamówieniu była poczta a dostałem kurierem. NIE ODEBRAŁEM. Bez jaj, Zamówiłem towar za 60 zeta a kurier kosztował niecałe 30. Po interwencji, przysłali mi pocztą. Generalnie mają lekko olewający stosunek ale i to się ostatnio zmienia. Trzeba poprostu pilnować realizacji, ja wysyłam zamówienia FAX'em (bezpośrednio z kompa) i piszę wyraźnie, że ma być pocztą nie kurierem. To skutkuje. Quote Link to post Share on other sites
colonel Posted September 22, 2004 Report Share Posted September 22, 2004 OK, widzę że omawiacie znany mi DOBRZE wątek, no cóż, nie chce nikogo bronić bo ja adwokatem nie jestem, ale....: miałem ostatnio niemiłą przygode z BJ , która została załatwiona ze strony firmy zaskakujaco POZYTYWNIE, wielkie ukłony w strone Pana Bohdana K. ! -niewielu jest teraz ludzi tak HONOROWYCH , DZIĘKUJĘ ! .....a z drugiej strony BJ to dostawy towarów dla organizacji i grup , kontrakty i zamówienia na dużą kase.... klient indywidualny jest trudnym klientem..... Pozdrawiam Colonel Quote Link to post Share on other sites
Brymer Posted September 22, 2004 Report Share Posted September 22, 2004 hmm.. kupowałem parę rzeczy w BJ-ocie wszystko grało- nawet za bardzo(miałem się tym nie chwalić, ale na nich jedziecie wiec..)-kupowaliśmy 2 pary butów pustynnych, ktoś sie pomylił i podano nam cenę netto, potem dzwonił do nas szef, powiedzial, że traci na tym, ale uczciwość kupiecka itd., dane słowo- generalnie wysłał nam buty po cenie netto- za co wielkie dzięki!;) BTW Colonel ma rację- to firma-hurtownia i indywidualny klient jest traktowany trochę po macoszemu. pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
ORKAN_Hubert Posted November 28, 2004 Report Share Posted November 28, 2004 Ja dodam kilka słów od siebie. Z mojego doświadczenia wynika że wysyłka czasem trwa długo. Kontakt mailowy jest słaby. Ale za to telefonicznie bez zarzutu, a Pan Bohdan K jest bardzo miły i uprzejmy :wink: Troche było zamieszania z moją przesyłką przez co stracilem troche czasu i nerwów (po częsci Colonel na tym moralnie ucierpiał) ale wszystko zostało pomyślnie rozwiązane, a ja dostałem bardzo miły prezent w ramach rekompensaty. Więc powiem tak, niech minusy nie przesłonią wam plusów :wink: Quote Link to post Share on other sites
Qnia Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Nie wiem jak sie zamawia to co... Ale mam pewne zastrzeżenia co do oprawy graficznej stronki(czepiam siebo mam na tym punkcie bzika:P) Więc- weszłam chce se popatrzeć co sprzedają i zupełnie nie mogę sie połapać co jest gdzie i co jest jak!... jednym(czterema) słowem 'nie moge nic znaleźć' nic nie jest posegregowane tak jak np. na military.pl - ahh nie lubie tego:P :!: To wszystko..:-) Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Witam Zdecydowany plus! Kontakt był wyśmienity. E-mailami wymienialiśmy się nawet o 22 :mrgreen: Paczka doszła do mnie na drugi dzień od wysyłki :!: Ba, dostałem gratis czapkę z daszkiem by SureFire i koszulke :wink: POLECAM! Quote Link to post Share on other sites
spielmann Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Miałem podobny problem z przesyłką z BJ. Tak samo jak Rezul zaznaczyłem , że proszę o przesyłkę pocztą polską , a przyszło via UPS. Tylko , że w moim przypadku sprawę załatwili dając mi 30 PLN rabatu na następną przesyłkę jaką zamówiłem. Pozdrówka Quote Link to post Share on other sites
PrezesOi Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Kupiłem w BJ System gogle ESS NVG Profile, oczywiście zakup poprzedzając obfitym bombardowaniem mailami z pytaniami. Wszystkie wątpliwości, pytania rozwiązał wspomniany parę postów wyżej "pan Bohdan". Ten człowiek naprawdę zna się na rzeczy - kiedy trzeba zwróci uwagę nawet na marketingowe "nieścisłości" których dopuszczają się czasami producenci. Paczuszka wysłana w poniedziałek, w czwartek była u mnie. Wielki pozytyw, polecam BJ System! Quote Link to post Share on other sites
omglol Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Witam. Ja mam mieszane uczucia co do tego sklepu. Kupowalem u nich latarke 9P z dodatkami. Zadzwonilem , przekierowano mnie do bardzo sympatycznego goscia , rozmawialem z nim chyba 20 min i poradzil mi jaka latarke i akcesoria dokupić. Umowilem sie na paczke pobraniową (Poczta Polska). Po tygodniu zadzwonilem ponownie , okazalo sie ze nie wyslali bo nie wiedzieli czy 3 baterie czy 3 komplety ,a nie podalem im zadnego kontaktu (Tutaj nie traktuje tego jako blad sklepu , wrecz przeciwnie). Potem po kolejnym tygodniu zadzwonilem , zapytalem sie o moje zamowienie i uslyszalem bardzo przekonujace "nie wiem dlaczego ta paczka tu jeszcze lezy , powinna byc juz dawno wyslana , jest gotowa do wysylki" , po prostu padlem ..... Potem znowu 5 dni czekania po czym latarka przyszla do mnie .... KURIEREM (45zł) ehhhh.... kontakt dobry , fachowa obsluga pod wzgledem pomocy w wyborze, ale juz organizacja i osoba odbierajaca telefony (dopiero potem przekierowuje) budzi agresje..... Pozdrawiam A polskie literki ? CHEMIK Quote Link to post Share on other sites
Mori Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 Ode mnie duży PLUS. Zakupiłem u nich latereczkę G2, chwyt 8 i wyłącznik żelowy na kablu. Zamówienie złożone w poniedziałek popołudniu, na wieczór odpowiedź ze sklepu. We wtorek potwierdziłem zamówienie i w środę popołudniu towar był u mnie. Zero problemow, dobry kontakt i szybkośc realizacji - po prostu cacy. PS. Ja za przesyłke zapłaciłem 16 zeta. Ogólnie polecam. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 Również mieszane uczucia. Zamawiałem okulary ess ice z wkładką korekcyjną. Chciałem zapłacic przelewem, ugadałem sie z kolesiem, nawet mi konto podał. Bardzo sie zdziwiłem, gdy pewnego dnia dostałem awizo na poczte do zapłaty. Nawet nie raczyli mnie poinformowac, ze paczka została wysłana. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted May 18, 2008 Report Share Posted May 18, 2008 (edited) Ja tez mam mieszane uczucia. Kiedyś zamawiałem u nich żarnik do mojego "siurka" - po kilku tygodniach wciąż ani znaku, kupiłem z innego źródła. I nagle kilka dni później avizo :D Nie odebrałem, miesiąc czekania na przesyłkę to dla mnie za długo. Ale to było ze dwa lata temu. Ostatnio zamawiałem dwie paczuszki - ochronniki słuchu EP3 i diodowy żarnik do siurka, obie paczuszki przyszły w ciągu <7 dni. Chyba obsługa klienta im się poprawiła :) Edited May 18, 2008 by javelin Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 W skali szkolnej :). Stronka: 2+ (bo jest ;)) Kontakt: 4+ (wszystko ok, tylko pani w telefonie średnio miła ;)) Siedziba: 3 (ciężko trafić, ale odbiór osobisty jak najbardziej; brak konkretnej ekspozycji [no ale nie są nastawieni na klienta detalicznego]) Obsługa klienta: 6 Stosunek ceny do jakości: 5 Ocena za obsługę jak najbardziej zasłużona. Pan który mnie obsługiwał [przypuszczam, że wspomniany Bohdan K.] znał się na rzeczy, uprzejmy, miły, doradził, odpowiedział cierpliwie na wszystkie pytania osoby nie do końca obeznanej z tajemnicami latarek. Poza tym nie wyróżniają się jakoś szczególnie. Ceny mają bardzo dobre, a z zakupionego towaru jestem maksymalnie zadowolony :). To jest duży plus. Ogólna ocena: 4+ (z małym bonusikiem ode mnie ;)) Polecam i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Rantrave Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Kontakt via mail/telefon w tym sklepie bardzo zawodzi. Wysłałem zgodnie z opisem na stronie emaila aby zamówić gogle ess, odpisali, iż towar będzie pod koniec tygodnia i wyślą zaraz na początku następnego. Nic nie dotarło w oczekiwanym terminie a na następne emaile nie raczyli odpisać. Gdy zadzwoniłem, okazało się, że towar został do nich wysłany z opóźnieniem czy coś w ten deseń i można oczekiwać gogli za 1-2 tygodnie. Jakoś nie chciało im się powiadomić klienta o drugim terminie >_<. Jak dla mnie sklep niezbyt ciekawy >_> Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Zamawialem ESS ICE, a potem szkla do nich. Za kazdym razem wzorowa obsluga. POLECAM! Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Z mojej strony duży PLUS! We wtorek zamówiłem latarkę, montaż i włącznik na kablu. Poprosiłem o mailowe potwierdzenie realizacji zamówienia. W środę - zero odpowiedzi (przyzwyczajony jestem do tego, iż sklepy odpowiadają na drugi dzień). Czwartek - postanowiłem zadzwonić. Pani po drugiej stronie słuchawki (średnio miła, ale rzeczowa) poinformowała mnie, że paczkę wyślą dzisiaj, o czym dodatkowo poinformowano mnie mailem. Sobota - poczta dostarczyła paczuszkę, wszystko zgodnie z opisem - POLECAM! Quote Link to post Share on other sites
scuro Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 4(słownie cztery) miesiące temu zamówiłem u nich okularki ICE NARO. Kilka razy dzwoniłem i dowiadywałem się, że "nie przyszło" - mimo, że na stronie mieli informację że mają okularki w magazynie. Przedwczoraj dostałem wiadomość - okularki przyszły. Grzecznie odmówiłem z powodu braku pieniążków. Pani po drugiej stronie słuchawki ledwo żywa. ;) Quote Link to post Share on other sites
TBM Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Wysyłka ekspresowa, latareczka działa pięknie + miły dodatek Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 Kupowałem osobiście w siedzibie parę gadżetów. Osoba prowadząca interes zna się na rzeczy, dobrze doradza i zostawia bardzo pozytywne wrażenie. Quote Link to post Share on other sites
pietruch Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Moim zdaniem świetny sklep. Zamawiałem u nich latarki, baterie i pierścienie taktyczne, wszystko w jak najlepszym porządku. Super serwis, nawet nie kupując u nich latarek SureFire można liczyć na darmową pomoc. Polecam wszystkim ten sklep :!: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.