szczyp Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 Też podpinam się pod pytanie, od jakiegoś czasu rozważam czy brać przeróbkę czy aresa. Mam na myśli beryla bez tego całego orisowania. http://www.giwery_kasa.republika.pl/images/BERYL%20I%20MINIBERYL.JPG Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 Jak cchesz mieć znalową replikę tu kup Aresa :D Quote Link to post Share on other sites
czortkot Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 Znalową z bąbelkami i nadlewkami. Ares jest wykonany nieźle, ale z byle czego. Quote Link to post Share on other sites
szczyp Posted January 17, 2015 Report Share Posted January 17, 2015 (edited) @Znachor, czortkot, dzięki za odpowiedzi, ale pytanie Szmergla było o ceny przeróbek. O berylu aresa tj. o znalu, nadlewkach i innych mankamentach było pisane w temacie o nim. To chyba jest odpowiednie miejsce na pytanie o orientacyjne ceny? Edited January 17, 2015 by szczyp Quote Link to post Share on other sites
mcrash Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 (edited) Bardziej opłaci Ci się kupić jakiegoś Boyi rk-06 albo cm048, kolby na allegro stoją po 240zł, chwyt przednik ( góra i dół) komplecik kupisz za 70 120zł, tłumik możesz u tokarza po znajomości :icon_biggrin:, szyna ris swojego czasu na allegro był wysyp teraz gorzej z nimi jakoś. Kolanko gazowe i podstawę szczerbinki, ogranicznik ruchu dwójnogu i muszkę na upartego zrobisz. Szału nie ma ale może jak korzystnie kupisz części to wyjdzie Cię taniej 100-200zł. Edited January 18, 2015 by mcrash Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Czyli nie rozumiesz co piszesz,albo masz słabą pamięć. Tak jak ty np Groza i GB T1 XD Ja Ci nic nie nakazuję, to zwrot retoryczny. Tak powinieneś się zachować gdybyś postępował wg własnych zasad które głosisz.No tak ale ty wymagasz od innych, nie od siebie - zapomniałem. "Ja ci nic nie nakazuje" a w drugim zdaniu "Tak powinieneś"... XD "nie będziesz mnie życia ustawiał" XD Repliki są moje tak samo jak obraz jest autorstwa Rubensa a nie producenta farb i płótna. Wg ciebie autorem IPhona to nie Jobs jest tylko jacyś Chińczycy w fabryce? Jeżeli wg ciebie Jobs był "autorem" (LOOOL) Iphona to ja nie mam więcej pytań, idź hejtować wszystko w okolicy ino się nie obraż za szybko lel... twojego autorstwa to są projekty i tyle, wykonanie to już małe rączki a tak BTW to którą replikę "zrobiłeś" od podstaw? Jak na razie to widzę same konwersje... Co do pytania szmerglu moim zdaniem nie opłaca się wywalać 4k na coś co można zrobić/zlecić. Za takie piniendze to można nakupić od groma części, no chyba, ze za dwie rurki i podstawę muszki się łyka 2600 pln nieee XD Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 (edited) Powtórze to co większość pisze: Bardziej opłaca się samemu zrobić lub zlecić komuś zrobienie beryla, ponieważ 1. za mniejsze/podobne/odrobinę większe pieniądze(w zalezności od wersji) dostajesz replikę, która będzie napewno: a)wytrzymalsza, b)lepiej wykonana, c)będzie posiadać elementy stalowe i z oryginału, d)z ogromną ilością części zamiennych i dodatków jak magazynki, komory hop up, szkielety, zęby itp itd bo wkońcu siedzi tam środek ze zwykłego AK 2. Za tak jak pisałem wyżej niewiele większe pieniądze będziesz miał prawie w 100% stalową replikę na oryginalnych częściach, np. w moich berylach w takiej "koszernej" wersji znalowe jest tylko kolanko gazowe 3. Będzie mniej awaryjna -> bo wkońcu jest tam zwykły gb v3 ze zwykła komorą hop up z AK 4. Tania w serwisowaniu -> znany i lubiany v3->masa części serwisowych-> konkurencyjne ceny 5. Napewno będzie bez nadlewek, bąbli i innych niedociągnięć 6. Brak skomplikowanej elektryki w gb ->padnie ci i praktycznie możesz sobie Beryla za 3 kółka powiesić na ścianie, bo Ares nie chce sprzedawać tego elementu osobno. Miałem na serwisie właśnie Aresa i padła płytka i nawet milion próśb, telefonów, maili itp nie przekonał firmy Ares czy taktycznych aby odsprzedali płytkę, no ew. całego gb za 800zł... Z minusów samoróbek to fakt, że nie masz trybu serii 3-strzałowej, ale stawiam, że ktoś już nad czymś takim pracuje, oraz czasami niektórzy berylorobowie nie zniżają umiejscowienia bezpiecznika w prawidłowym miejscu, dlatego, żeby nie przekombinować z krzywkami itp. Jeśli chcesz miec bezpiecznik, który nie będzie przekombinowany to lepiej zostawić go w miejscu starego. Jak dla mnie jest więcej plusów mówiących, że warto zbudować beryla lub zlecić komuś budowę niż kupić śmiszny Aresowy twór. Jak narazie praktycznie stałe zlecenia na beryle utwierdzają mnie w tym przekonaniu. Edited January 19, 2015 by Znachor Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Sorry za post pod postem, ale wrzucam kolejnego wz.96. Narazie wz.2004 czeka na dokończenie Quote Link to post Share on other sites
mcrash Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Znachor skąd Ty bierzesz te części :D, żeby upolować coś na aukcjach trzeba mieć niezłe szczęście :D Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 Szukanie części to tak naprawdę 70% czasu budowy repliki, ale jak narazie udaje mi się wszystko skompletować do kupy :D Na allegro owszem czasem trafiają się ciekawe fanty z beryla ale jakbym miał szukać części tylko na allegro to bym wypuszczał jedną replikę na rok :D Quote Link to post Share on other sites
mcrash Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 Mi jedynie udało się zdobyć kolbę, rurę gazową, selektor i bezpiecznik miałem od kumpla i okładziny przednie :D tłumik wytoczyłem u siebie na tokarce :D gdzieś na jesieni było sporo fantów od mini, a nawet kolba 2004 :D Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 uwaga napiepszam kolejnym berylątkiem, tym razem update mojego, przygotowywany do zasilania gazowego :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
mcrash Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 A :icon_biggrin: jedziems :icon_biggrin: muszę jeszcze upiększyć i dopasować parę elementów :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
asgszczepan Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 za wysoko macie bezpieczniki. Quote Link to post Share on other sites
mcrash Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 (edited) Wiem, tylko przydałoby się body aresa :icon_biggrin: bo tam niżej otworek do bezpiecznika. Ewentualnie nie wiem jak by Gb weszło. Edited January 21, 2015 by mcrash Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 Można na zwykłym body to zrobić Quote Link to post Share on other sites
mcrash Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 Rozumiem Mg, tylko w GB jest miejsce na śrubkę do selektora, i jak to zrobiłeś, bo w sumie trzeba by jakoś napęd przenieść tak? Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 (edited) Jak nie masz oryginalnego bezpiecznika to się tak nie robi, w przypadku posiadania w/w kilkanaście stron wstecz jest opisane jak to zrobić. Blokadą jest ten wystający dzyndzel i do tego nim blokuje się w GB spust. Śrubka do niczego nie jest potrzebna wtedy. Edited January 21, 2015 by mg schutze Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Co fajniejsze, bezpiecznik wyjmujesz jak w ostrym :) Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Dokładnie jak Maza pisze :) Quote Link to post Share on other sites
wegorz Posted January 25, 2015 Report Share Posted January 25, 2015 Dwa konkretne pytania (nie robię beryla, ale tu jest chyba największe skupisko speców od części do beryla): - chcę zamontować drucianą kolbę od beryla do AKMa, jakich śrub użyć (wymiary)? Najlepsze byłyby imbusowe. - Czy gwint używany w chwycie pistoletowym to M6? Mam ten chwyt: http://www.altair.com.pl/files/news/photos/4/4097/i-i10-02-101beryle_02.jpg Quote Link to post Share on other sites
legox007 Posted January 25, 2015 Report Share Posted January 25, 2015 Mógłby ktoś zamieścić schemat z wymiarami przedłużenia lufy do beryla? (http://goo.gl/JsyPWK) Z góry przepraszam, jeśli już się to pojawiło, mogłem przeoczyć. Quote Link to post Share on other sites
LeszekPL Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Jaki macie patent na zanitowanie ogona kolby do body? Quote Link to post Share on other sites
Koksos Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Tylko nitowanie. Jak chcesz zaryzykować to można jeszcze przyMIGać Quote Link to post Share on other sites
LeszekPL Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 (edited) Tylko nitowanie. Jak chcesz zaryzykować to można jeszcze przyMIGać No właśnie chcę zanitować tylko zastanawiam się nad sposobem zrobienia tego. Nit stalowy nie może wystawać w środku body bo GB wchodzi na styk. Edited January 29, 2015 by LeszekPL Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.