seger Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 podrzuć ją do mnie to sie zbada o co kaman. mieszkasz ode mnie 30km zaledwie ;] Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 (edited) nie no nie ma problemu do lublina podjechać tylko wiesz jak to zorganizować i ile byś za to chciał? moj GB wyglada cos w tym stylu taki sam tlok itp... http://aaronnewton.co.uk/airsoft/online_ph...arbox_setup.jpg Edited January 29, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 gg:4955092 bo widze ze pw nie czytasz. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 (edited) A jak inaczej otworzyć GB z naciągnięta sprężyną? Ja tak robię, nigdy nic nie zepsułem. Kocur, zgrywasz fachmana, widać, że coś tam kumasz, ale proszę, pisz po polsku. Dla twojej wiadomosci - dwa razy zdazylo mi sie ze zwolnienie antyreversala uszkodzilo popychacz zlobiac w nim bruzde (cofajac sie zachaczyl wypustek w zebatce tlokowej o popychacz - repliki FN2000 JLS i M4 JG III gen). Dlatego od tego czasu zawsze naciagam sprezyne tak zeby wystrzelila i dopiero rozkrecam gearbox. Zwolnic antyreversal to moze kazdy glupi - ale jednoczesnie uszkodzic popychacz tez. Oczywiscie pewnie bede zjechany za to bo to takie modne wyzywac sie na kim sie tylko da na tym forum. Gracz radze ci nie pisz o swoich problemach tutaj. Jedyne co cie spotka to krytyka, ironia i ogola polewka. Chcesz uzyskac jakakolwiek pomoc - pisz na pw do tych co ci proboja pomoc. 90 % topikow to konkurs na mistrza cietej riposty. Edited January 30, 2010 by Kocur666 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Dla twojej wiadomosci - dwa razy zdazylo mi sie ze zwolnienie antyreversala uszkodzilo popychacz zlobiac w nim bruzde (cofajac sie zachaczyl wypustek w zebatce tlokowej o popychacz - repliki FN2000 JLS i M4 JG III gen). Pierwsze słyszę, z drugiej strony przykłady niechwalebne, szczególnie ten pierwszy. Faktycznym zagrożeniem przy tej metodzie może być uszkodzenie tłoka, ale to się zdarza tak rzadko, że można się tym nie przejmować. A teraz mam do Ciebie pytanie. Jak zwolnisz sprężynę w momencie gdy silnik jest martwy/brak baterii/kable są ucięte/brak reakcji na spuście? Oczywiscie pewnie bede zjechany za to bo to takie modne wyzywac sie na kim sie tylko da na tym forum. Masz kompleksy? Idź na Samosie. Gracz radze ci nie pisz o swoich problemach tutaj. Fakt, o problemach mógłby nie pisać, a jedynie pytania na temat repliki. 90 % topikow to konkurs na mistrza cietej riposty. Przesadzasz. Poza tym to z czegoś też wynika. I znów, proszę Cie, pisz po polsku, bo mi się ciężko czyta te Twoje wypowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 (edited) Ja powiem tak, gearboxa rozkręciłem nic nie było połamane ani zepsute kocur ma racje po prostu blokada... (możliwe ze coś z ustawieniem zębatki silnika dlatego nie działo) wszystko hula, zostało mi polutować kable... nie było trzeba serwisów itp ... panie AnR grasz cwaniaka bo jesteś serwisanetem i w tym momencie nie masz pojęcia a upierasz się przy swoim... Kocur ma więcej wiedzy praktycznej...tak sądze tyle ode mnie dziękuje Pozdrawiam Edited January 30, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 panie AnR grasz cwaniaka bo jesteś serwisanetem i w tym momencie nie masz pojęcia a upierasz się przy swoim... Kocur ma więcej wiedzy praktycznej...tak sądze Hehehehe. Tak, upieram się przy swoim. Naturalnie. I tak, on ma więcej wiedzy praktycznej. Tak jest, wszystko się zgadza. Miłego użytkowania repliki, do momentu, aż z ją znów zepsujesz. ;D Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Mogę całe zacytować w Najśmieszniejszych? ;D Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 A proszę, a proszę. ;) Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 (edited) No ale zobacz, rżniesz cwaniaka a nawet nie powiesz w czym rzecz... potrafisz tylko wytykać i od razu powiedzieć jedz do serwisu... 0 pomocy... widzę ze nie znasz wartości pieniądza, nie mam pieniędzy na wydawanie na prawo i lewo na lekkie awarie repliki. ale żałosny z ciebie człowiek... twierdzisz ze dużo wiesz a nie dajesz praktycznych rad i nie starasz się pomoc to po co piszesz?! ----------------------------------------- Nie, nie możesz Edited January 30, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Kiedyś bym odpowiedział na tą zaczepkę, teraz wiem, że jest to wyraz smutnego, młodego frustrata, który ze względu na swoja smarkatość nie jest wstanie zrozumieć niektórych rzeczy, ale Cie nie winie. Dorośniesz, zrozumiesz, w duszy przeprosisz. Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 (edited) Świetna pomoc, zamiast tego dajesz mi wykładzik z psychoanalityki... Przepraszam ale nie przedstawiasz mi żadnych konkretów Edited January 30, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 (edited) Nie zrobiłeś tego, po prostu Twoja indolencja doprowadziła do tego stanu. Widzisz Kolego Złoty, tego typu zacinki pojawiają się nie bez powodu. Myślę, że to wina umierającej baterii. Ale jak już sam ustaliłeś ja się nie znam i nie daje żadnych rad, ponad to nie znam wartości pieniądza, dlatego polecam Ci wizytę u fachowca, aby uchronić Cie przed samym sobą i dodatkowymi wydatkami. Ale ja jestem chamem, bucem i gburem. Edited January 30, 2010 by AnR Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Dużo jeszcze Graczu młody wydasz zanim te replikę uruchomisz ;-) . A najpewniej uruchomi ktoś inny. Ładowałeś batkę łądowarą, która nie ma prawa jej naładować prawidłowo i się dziwisz, zę nie działa. Zanim naładowałeś prawidłowo rozebrałeś GB a nie mają doświadczenia teraz NA PEWNO nie uruchomisz tego. Na dokłądkę wmawiasz AnRowi, który jednym z lepszych serwisantów jest, że się guzik zna. Przykro mi ale w tej sytuacji, po tym jak się zachowujesz, patrząc na brak kultury, szczerze się odechciewa Ci pomagać. Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 jak zaczął mi takimi tekstami sypać przeanalizuj prosze cały temat... Mowie bateria stock z półeczki z www.taiwangun.com jest na 1 ładowaniu 6 h sie ładowała 9.6V 1500 mAh Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 A może po prostu przeniesiemy temat do Hydeparku? ;) Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 Śmiało Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 heh. zaproponowałem użytkownikowi Gracz naprawę ale niestety nie przyjechał ;] cóż Twoja wola. :) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Nie sugeruj mi, ze nie przeczytałem tematu a się wypowiadam. Przeczytałem nawet dwa twoje tematy, które są o tym samym. Quote Link to post Share on other sites
Maciastek Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 @Gracz Jesteś nowy więc czuj respekt i nie obrażaj ludzi którzy wiedzą na ten temat i chcieli pomóc nawet w temacie o takim tytule. Sam zaczynałem z chińczykiem i brakiem wiedzy, dobrze ci radzę jeśli nie chcesz marnować kasy odstaw tą M4 do serwisu. Sam tego po prostu nie zrobisz, nie ustawisz silnika, nie wypodkładkujesz zębatek, nie przesmarujesz. Jak rozwaliłeś kabelki to poproś o wymianę na modelarskie silikony, będzie strzelać jak nowy :). Czasem po prostu trzeba wydać trochę pieniędzy żeby ograniczyć straty. Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 31, 2010 Author Report Share Posted January 31, 2010 (edited) @Gracz Jesteś nowy więc czuj respekt i nie obrażaj ludzi którzy wiedzą na ten temat i chcieli pomóc nawet w temacie o takim tytule. Sam zaczynałem z chińczykiem i brakiem wiedzy, dobrze ci radzę jeśli nie chcesz marnować kasy odstaw tą M4 do serwisu. Sam tego po prostu nie zrobisz, nie ustawisz silnika, nie wypodkładkujesz zębatek, nie przesmarujesz. Jak rozwaliłeś kabelki to poproś o wymianę na modelarskie silikony, będzie strzelać jak nowy :). Czasem po prostu trzeba wydać trochę pieniędzy żeby ograniczyć straty. no masz racje przemyślałem to... przepraszam za moje zachowanie ale popatrz kopiłem używany karabin 13 miesięczny bez baterii za 360 zł wydałem 460 razem z bateriami a sam karabin nowy jest wart 499 zł (nowa komora hop up 120 deepfire gumka 25 i metal body 75) muszę kupić ładowarkę i kolejne 120 zł no i czuje że wydałem kasę za coś co nie było tyle warte... P.s czeka mnie jeszcze kilka wydatków związane z prawidłowym działaniem broni... nowa głowica tłoku albo cały tłok ... wymiana kabli... no i cały serwis... Może dla was to nic ale dla mnie wszystkie wydatki połączone to ogrom kasy (nie mowie tylko tym co napisałem Edited January 31, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Do żadnej repliki nie dodają dobrej ładowarki. Każda replika wymaga serwisu tak naprawdę, chinole w szczególności bo w większości ich przeglądy zerowe polegają na naklejeniu stickera za GB przez gniazdo maga. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 (edited) Jak pisze KicpA w chinolach przegląd zerowy to ogólnie śmiech na sali- musisz o to zadbać samemu. Bez dobrego wypodkładkowania, wymiany pseudo smarów na coś porządnego, chińska replika nie ma prawa cieszyć się długą żywotnością. Graczu wyzywasz ludzi, którzy zęby na aeg-ach zjedli- powodzenia tą metodą daleko nie zajdziesz!! A skoro już masz GB rozbebeszony to przeczyść styki wymień smary na sugerowane w innym temacie, przyjrzyj się zębom na tłoku, zrób sobie uszczelnienie teflonem (też jest temat o tym jak to poprawnie zrobić), wypodkładkuj zębatki. Co z głowicą tłoka jest nie tak?? Może wystarczy tylko oring za 50gr wymienić?? Przewody modelarskie to wydatek góra 10zł. Oczywiście żeby to wszystko dobrze wykonać musisz najpierw przebrnąć przez to forum i się spoooro naczytać, potem jeszcze więcej natrenować, ale jeżeli potrafisz to wszystko samemu zrobić to super- serwis jest Ci kolego zbędny. Tyle ode mnie Edited January 31, 2010 by rodnath Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 A jak inaczej otworzyć GB z naciągnięta sprężyną? Ja tak robię, nigdy nic nie zepsułem. Kocur, zgrywasz fachmana, widać, że coś tam kumasz, ale proszę, pisz po polsku. Prawdopodobnie "dławienie" oznacza to, że kulka mu się zacięła w HU, zębatka przejechała po tłoku. Resztki tego wpadły między zębatki blokując je. To opcja nr. 1. M120 to stanowczo za dużo dla takiego BOYI'a. Stawiam na urwany ząb zębatki, który wpadł w nie i ponownie, zablokował je. Kolego Złoty, bez pomocy serwisu nie obejdzie się. Dlatego uspokój się, ochłoń, weź słownik do ręki i z uśmiechem na twarzy ruszaj na poszukiwanie takowego w Twoich okolicach, ewentualnie możesz skorzystać z usług albo sklepu ersoftowego, albo jednego z lokalnych, forumowych serwisantów. Łaskawie nie używaj tej łaciny podwórkowej. Bo inaczej szybko się skończy Twoja przygoda na tym forum. Masz słuszność jednak ostatni BOJ zszedł ode mnie z przeglądu z mocą 480fps, dodam że replika była stock. Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 31, 2010 Author Report Share Posted January 31, 2010 na własna rękę nic nie zdziałam, dam segerowi powiem w czym jest rzecz i facet zrobi to profesjonalnie, bo ja wole nie psuć repliki Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.