Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jaki tłok do SP130 i więcej?


Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Myślicie że ten tłok Deep Fire pociagnie SP140

 

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1024

 

pytam bo mam taki w szufladzie i na razie SP130

 

I drugie pytanie co macie na maśli pisząc odciążanie tłoka JBU ,domyslam sie że chodzi o ponawiercanie otworów w celu zmniejszenia wagi ale gdzie ,jakie , ile coby nie osłabić nadmiernie tłoka, zgóry dzięki

Link to post
Share on other sites

Sebi_S ten tłok przy SP130 (o mocniejszych nawet nie wspominam) długo nie popracuje.

 

Też polecam alu JBU. Już około 2 lat używam i po przeglądzie przed świętami jak go oglądałem to śladów zużycia BRAK. Latał na różnych sprężynach z M150 Guardera włącznie a przebieg ogółem w granicach 100,000 kulek. To jest najdłużej działający tłok jaki kiedykolwiek miałem.

 

Waży 26g (to tyle co poliwęglanowy tłok razem z łożyskowaną głowicą tłoka) więc do lekkich nie należy ale zmniejszanie jego wagi wiele nie pomoże a wycinanie otworów osłabi jego konstrukcję i skróci żywotność. Lepiej wzmocnić szkielet GB i zapewnić trwałą szczelność całej pneumatyki.

Link to post
Share on other sites

Myślicie że ten tłok Deep Fire pociagnie SP140

 

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1024

 

pytam bo mam taki w szufladzie i na razie SP130

 

I drugie pytanie co macie na maśli pisząc odciążanie tłoka JBU ,domyslam sie że chodzi o ponawiercanie otworów w celu zmniejszenia wagi ale gdzie ,jakie , ile coby nie osłabić nadmiernie tłoka, zgóry dzięki

 

Możesz zapakować, ale więcej niż 40-50k cykli mu żywotności nie wróżę, chyba, że będzie tylko semi, to może nuż...

 

Jak odciążałem ten tłok to zawsze coś na kształt tego jak jest w MK43 P&J: hops, nie słyszałem jeszcze, żeby korpus wymiękł, jak plasticz w MK43 nie wymiękł to jak Al'u ma ;)?

 

Tak czy inaczej słychać jak łupią o siebie mocniej głowice po jego instalacji, a nawet odciążeniu, z jednej strony szkoda go dawać do GB bo może rozwalić szkielet albo głowice, z drugiej strony jego waga wymaga, żeby sprężynka była conajmniej M120 a najlepiej M130 w górę... Jak ktoś ma BU, świetną szczelność to spokojnie może ładować ten tłoczek (Al'u korpus i stalowe zęby), będzie ciągnął wszystko, tylko dla bezpieczeństwa lepiej skleić zęby z korpusem 2-cyjanoakrylanem etylu (nie mylić z "sóper gló" ;), jak ktoś chce znać dokładną nazwę kleju to pisać na PW, nie robię kryptoreklam...).

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o klejenie zebów do tłoka (w tłoku JBU) to miałem taki przypadek że listwa z zębami jak nie była przyklejona to ukruszyła głowice tłoka (patrząc od czoła jest cieniutka i siła uderzenia sukcesywnie uderzała w głowice ,mimio ze było wszystko skręcone i uszkodziła głowice)

 

http://www.allegro.pl/item889458913_zestaw...tema_do_m4.html

 

tutaj dobrze to widać, to samo się stało u mnie, jęsli jest jescze inny powód klejenia proszę o wypowiedzi

Link to post
Share on other sites

tutaj dobrze to widać, to samo się stało u mnie, jęsli jest jescze inny powód klejenia proszę o wypowiedzi

 

Zdzisiu pisał w innym temacie swego czasu, iż mu ta listwa uzębiona pękła zwyczajnie, już nie pamiętam dlaczego. Ale tak czy inaczej sytuacja może być podobna jak w tłokach plasticzanych z jednym - pierwszym stalowym zębem. Tam przy zacince tłoka w tylniej pozycji z tego czy innego powodu często gęsto ten ząb idzie do nieba dla zębów tłoka ;).

Link to post
Share on other sites

AnR ja testuję na M110 Guardera ;) Mocniejszej mi nie trzeba ;) Dokładnie to przy DTU promyka, M110 guardera i silniku RS.

 

Mało, bez sensu kupować taki tłok do takiej sprężyny. Możemy się zamienić. Dam Ci chiński tłok pod M120, a Ty mi ten. Dla Ciebie bez różnicy. ;)

Link to post
Share on other sites

Różnica jest i to duża ;) nie po to składam coś na porządnych częściach żeby ładować coś z chinola ;) odkręcam stopkę wyjmuję prowadnice i wkładam M150 jak potrzebuję ;)

 

Tak samo jak przy testach Hardpistona promyka potraktowałem go kilkoma zacinkami kontrolowanymi na M130 i ma się dobrze, brak ubytków tworzywa a metalowe zęby są na swoim miejscu.

Edited by KicpA
Link to post
Share on other sites
Tłok au JBU z głowicą jest lżejszy od stockowego tłoka G&P z głowicą.
Tak (o 2,1g) bo nakrętką śruby utrzymującej głowicę jest kawał mosiądzu. A wiadomą opinię o tłokach stokowch G&P każdy połapany ma.

 

Z tym uszkodzeniem głowicy przez listwę zębów to pierwszy raz się spotykam. Przyznam, że się zdziwiłem 8O

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Madbulla z 7 zębami.

 

Właśnie dziś wkładałem kumplowi do jego M4 (Boyi) ten tłok. Wymieniałem od razu sprężynę na 135 Elementa. Po złożeniu wszystkiego strzeliłem kilka razy na singlu (batka 11 LiPo) po czym usłyszałem dziwny dźwięk poruszających się samych zębatek. Jak się okazało ostatni ząb (ten co łapie tłok podczas naciągania sprężyny) został starty na proch. Raczej nie polecam tego tłoka, mimo iż specshop poleca go do replik z Upgreadem.

Link to post
Share on other sites

Właśnie dziś wkładałem kumplowi do jego M4 (Boyi) ten tłok. Wymieniałem od razu sprężynę na 135 Elementa. Po złożeniu wszystkiego strzeliłem kilka razy na singlu (batka 11 LiPo) po czym usłyszałem dziwny dźwięk poruszających się samych zębatek. Jak się okazało ostatni ząb (ten co łapie tłok podczas naciągania sprężyny) został starty na proch. Raczej nie polecam tego tłoka, mimo iż specshop poleca go do replik z Upgreadem.

 

Również nie polecam ponieważ to była moja replika i mój nowy tłoczek, wyciągnięty dopiero co z pudełeczka.....tylko człowieka wku** złapał....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...