Alan4862 Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Jak w temacie. Jaki tłk kupić do sprężyny SP 140 GB v.2? Quote Link to post Share on other sites
Kaczma Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 (edited) Ze swojej strony polecam POMowy JBU ze stalową szczęką. Przystępna cena i nie naganna jakość :) http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5333 niestety obecnie niedostępny. Ale teraz widzę że pojawił się identyczny tłok firmy Big Dragon i BFT. Ktoś coś o nich wie? Edited February 1, 2010 by Kaczma Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Madbulla z 7 zębami. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Al'u JBU + odciążenie. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Hardpiston Promyka i po ptokach ;) Teraz wyszły kopie od KA i ICSa, KA mam i testuję od niedawna. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Na jakim springu? Daje radę? Quote Link to post Share on other sites
v1 Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 m120/m130 +11v + mosfet Co do tego poradzicie? Na razie stock jg daje radę, głównie na semi. Jest coś co wytrzyma auto przy takich sprężynach i rofie? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 (edited) Ja mam stocka [tłok] JG na M140 i Sanyo 12V RC i trzyma chociaż jak trzaśnie to mam w zapasie DF z metal zębami ;) Pozdrawiam. Edited February 2, 2010 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 AnR ja testuję na M110 Guardera ;) Mocniejszej mi nie trzeba ;) Dokładnie to przy DTU promyka, M110 guardera i silniku RS. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Myślicie że ten tłok Deep Fire pociagnie SP140 http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1024 pytam bo mam taki w szufladzie i na razie SP130 I drugie pytanie co macie na maśli pisząc odciążanie tłoka JBU ,domyslam sie że chodzi o ponawiercanie otworów w celu zmniejszenia wagi ale gdzie ,jakie , ile coby nie osłabić nadmiernie tłoka, zgóry dzięki Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Sebi_S ten tłok przy SP130 (o mocniejszych nawet nie wspominam) długo nie popracuje. Też polecam alu JBU. Już około 2 lat używam i po przeglądzie przed świętami jak go oglądałem to śladów zużycia BRAK. Latał na różnych sprężynach z M150 Guardera włącznie a przebieg ogółem w granicach 100,000 kulek. To jest najdłużej działający tłok jaki kiedykolwiek miałem. Waży 26g (to tyle co poliwęglanowy tłok razem z łożyskowaną głowicą tłoka) więc do lekkich nie należy ale zmniejszanie jego wagi wiele nie pomoże a wycinanie otworów osłabi jego konstrukcję i skróci żywotność. Lepiej wzmocnić szkielet GB i zapewnić trwałą szczelność całej pneumatyki. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 (edited) Myślicie że ten tłok Deep Fire pociagnie SP140 http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1024 pytam bo mam taki w szufladzie i na razie SP130 I drugie pytanie co macie na maśli pisząc odciążanie tłoka JBU ,domyslam sie że chodzi o ponawiercanie otworów w celu zmniejszenia wagi ale gdzie ,jakie , ile coby nie osłabić nadmiernie tłoka, zgóry dzięki Możesz zapakować, ale więcej niż 40-50k cykli mu żywotności nie wróżę, chyba, że będzie tylko semi, to może nuż... Jak odciążałem ten tłok to zawsze coś na kształt tego jak jest w MK43 P&J: hops, nie słyszałem jeszcze, żeby korpus wymiękł, jak plasticz w MK43 nie wymiękł to jak Al'u ma ;)? Tak czy inaczej słychać jak łupią o siebie mocniej głowice po jego instalacji, a nawet odciążeniu, z jednej strony szkoda go dawać do GB bo może rozwalić szkielet albo głowice, z drugiej strony jego waga wymaga, żeby sprężynka była conajmniej M120 a najlepiej M130 w górę... Jak ktoś ma BU, świetną szczelność to spokojnie może ładować ten tłoczek (Al'u korpus i stalowe zęby), będzie ciągnął wszystko, tylko dla bezpieczeństwa lepiej skleić zęby z korpusem 2-cyjanoakrylanem etylu (nie mylić z "sóper gló" ;), jak ktoś chce znać dokładną nazwę kleju to pisać na PW, nie robię kryptoreklam...). Edited February 4, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 dla bezpieczeństwa lepiej skleić zęby z korpusem Po co? Co to da? Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Jeśli chodzi o klejenie zebów do tłoka (w tłoku JBU) to miałem taki przypadek że listwa z zębami jak nie była przyklejona to ukruszyła głowice tłoka (patrząc od czoła jest cieniutka i siła uderzenia sukcesywnie uderzała w głowice ,mimio ze było wszystko skręcone i uszkodziła głowice) http://www.allegro.pl/item889458913_zestaw...tema_do_m4.html tutaj dobrze to widać, to samo się stało u mnie, jęsli jest jescze inny powód klejenia proszę o wypowiedzi Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 a btw zestaw z tej aukcji to chyba guarder a nie systema :] Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 tutaj dobrze to widać, to samo się stało u mnie, jęsli jest jescze inny powód klejenia proszę o wypowiedzi Zdzisiu pisał w innym temacie swego czasu, iż mu ta listwa uzębiona pękła zwyczajnie, już nie pamiętam dlaczego. Ale tak czy inaczej sytuacja może być podobna jak w tłokach plasticzanych z jednym - pierwszym stalowym zębem. Tam przy zacince tłoka w tylniej pozycji z tego czy innego powodu często gęsto ten ząb idzie do nieba dla zębów tłoka ;). Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 AnR ja testuję na M110 Guardera ;) Mocniejszej mi nie trzeba ;) Dokładnie to przy DTU promyka, M110 guardera i silniku RS. Mało, bez sensu kupować taki tłok do takiej sprężyny. Możemy się zamienić. Dam Ci chiński tłok pod M120, a Ty mi ten. Dla Ciebie bez różnicy. ;) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 (edited) Różnica jest i to duża ;) nie po to składam coś na porządnych częściach żeby ładować coś z chinola ;) odkręcam stopkę wyjmuję prowadnice i wkładam M150 jak potrzebuję ;) Tak samo jak przy testach Hardpistona promyka potraktowałem go kilkoma zacinkami kontrolowanymi na M130 i ma się dobrze, brak ubytków tworzywa a metalowe zęby są na swoim miejscu. Edited February 4, 2010 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Al'u JBU + odciążenie. Tłok au JBU z głowicą jest lżejszy od stockowego tłoka G&P z głowicą. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Tłok au JBU z głowicą jest lżejszy od stockowego tłoka G&P z głowicą. Tak (o 2,1g) bo nakrętką śruby utrzymującej głowicę jest kawał mosiądzu. A wiadomą opinię o tłokach stokowch G&P każdy połapany ma. Z tym uszkodzeniem głowicy przez listwę zębów to pierwszy raz się spotykam. Przyznam, że się zdziwiłem 8O Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Z wczesniejszych postów wyczytałem że AnR pisał że do 140 będzie ok tłok MadBulla o taki http://www.gunfun.sklep.pl/product-pol-409...w-MadBull-.html czy może sie jeszcze ktos wypowiedzieć czy da on rade ,pytam ponieważ kolega ma taki i jest mu nie potrzebny i mógłbym go sobie zamontować ale czy da rade SP140 Guardera? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Ja używałem na M130 guardera i dawał radę, z racji wyższego priorytetu innej repliki po zmieleniu tłoka przełożyłem MB do repliki z M110. Na M130 jakieś 5tyś wywalił ale bez śladów zużycia. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Czyli wsadzam MadBulla z 7 zębami metalowymi i zobaczymy jak sie zachowa :lol: Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Madbulla z 7 zębami. Właśnie dziś wkładałem kumplowi do jego M4 (Boyi) ten tłok. Wymieniałem od razu sprężynę na 135 Elementa. Po złożeniu wszystkiego strzeliłem kilka razy na singlu (batka 11 LiPo) po czym usłyszałem dziwny dźwięk poruszających się samych zębatek. Jak się okazało ostatni ząb (ten co łapie tłok podczas naciągania sprężyny) został starty na proch. Raczej nie polecam tego tłoka, mimo iż specshop poleca go do replik z Upgreadem. Quote Link to post Share on other sites
pony666 Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Właśnie dziś wkładałem kumplowi do jego M4 (Boyi) ten tłok. Wymieniałem od razu sprężynę na 135 Elementa. Po złożeniu wszystkiego strzeliłem kilka razy na singlu (batka 11 LiPo) po czym usłyszałem dziwny dźwięk poruszających się samych zębatek. Jak się okazało ostatni ząb (ten co łapie tłok podczas naciągania sprężyny) został starty na proch. Raczej nie polecam tego tłoka, mimo iż specshop poleca go do replik z Upgreadem. Również nie polecam ponieważ to była moja replika i mój nowy tłoczek, wyciągnięty dopiero co z pudełeczka.....tylko człowieka wku** złapał.... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.