Gogin Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 Słabiutki? Może, ale to dokładnie ten silnik, który opisywałem wcześniej, śmiga już ponad 100.000 cykli przebiegu, 20k/s SP130 i 9.6V FF. Wiem, że powinno być o wiele więcej, bo cała regulacja i smarowanie jest prawie że idealna, ale silnik ma za słabe magnesy na więcej, jednak moim zdaniem warty polecenia. Co nie zmienia faktu, że te w/w jest lepszy. Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted February 14, 2010 Author Report Share Posted February 14, 2010 Powoli zaczynam się gubić... Cyma/PJ (ten z niebieskim spodem) jest lepsza od JG (z czarnym spodem), tak ? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 No jest, ale jeśli ktoś wiele nie wymaga od silnika to myślę, że "no difference". Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 Nie "no difference" tylko pierniczysz jak potłuczony. Kolega pyta o DOBRY silnik a Ty mu pokazujesz silnik ledwo znośny i mówisz, ze to bez różnicy? Coś Ci sie poprzestawiało w głowie? Kolego nie słuchaj Goga w tym momencie bo chyba ma pomroczność jasną. Jest różnica i to znaczna. Bierz silnik z niebieską dupką jeśli już decydujesz sie na JG. Wiedz tylko, ze tak szybki jak Element Max Speed na m120 on nie jest. Jest za to znacząco mocniejszy. Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Silnik JG 3Gen z niebieską dupą popularnie zwany Golden Eagle: Dobre magnesy, uzwojony na duży moment i małe obroty, doskonale wyważony przez co cichy. Jedyne co w nim trzeba zmienić ( wersja długa) to cynkalowa tuleja na plastikowych łożyskach. W temacie "engine tune up" są dokładnie zmierzone obroty tego silnika. Z mojej strony jest wart tych 80zł co sobie krzyczą, ale lepiej go za 40 zł gdzieś upolować ;) Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Potwierdzam - nie jest szybki, ale na lipolu 11.1 daje rade wyciagnac 18-19 kulek na sekunde. Za to przy solidnych zebatkach (STU CA) stockowa batka nimhowa uciaga m160 ;) Dobry silnik jak nie chcesz katowac baterii - i nie przejmowac sie jak ci padnie batka. Bo uciagnie ci prawie wszystko na stockowej chinskiej. Czesto mi sie zdazalo ze na strzelance pozyczalem komus swoja stara batke. Mi ciagnela 500 fps nawet zima ... u innych - zadko potrafila naciagnac 350 fps. Ale silniki mieli stockowe. Quote Link to post Share on other sites
Loganziom Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Są jeszcze dobre silniki CYMY z magnesami NEO! Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Jeśli "dobry" znaczy taki, który potrafi ładnie ciągnąć twarde sprężyny to tak, ale te silniczki są wolne strasznie. Trzeba je traktować wysokimi woltażami, żeby dawały sensowną szybkostrzelność. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 A te z niebieskim tyłkiem to nie są pj? Bo ja mam taki JG: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4952 Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 (edited) To jest właśnie JG z niebieskim tyłkiem i nalepką Golden Eagle. Z tego co pamiętam to PJ wyglądają podobnie, tylko nie mają nalepki i mam wrażenie, że trochę wolniej kręcą. Edited May 16, 2010 by kobejn669 Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Pj mają matowy 'lakier' a te golden eagle taki bardziej srebrny, PJ dużo się róźni (jak dla mnie). Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Masz rację, JG są metalic. Matowe, bez nalepek i z niebieskim spodem są też silniki AGM. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 A tak naprawde to sa te same silniki tylko pod roznymi rebrandami. Dopiero seria elementow jest juz nowsza. Plus wiadomo - golden eagle z czerwona dupa - ale tylko wersja long jest do kupienia w sklepach (przynajmniej ja shortow nie znalazlem). Silniki PJ/JG/AGM sa dosc wolne, ale energooszczedne - starczaja na wystrzelenie wiecej kulek. Za to elementa - szybsze, mocniejsze i srednio zuzywaja 2 razy wiecej energii na kulke (testowane na ilosci rozladowanego pradu przy 1000 wystrzelonych kulek). Wiec do elementow potrzebne sa duzo wydajniejsze i pojemniejsze ogniwa. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 159zł kosztuje Guarder ITU. Jak dla mnie jest to genialny silnik, M170 przy li-po 11,1V 25C jedzie 17k/s i tak nie strzelam na auto ale wynik mówi sam za siebie. Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Guarder jest fajny, ale przy lipo dość szybko padają szczotki. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 (edited) Po ilu strzałach? EDYT: Wymiana szczotek jest banalna a i koszt w granicach 20zł Edited May 18, 2010 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Max. pare k strzałów (M170, Triple torque zębatki, 11.1V 22C/40C lipo). Nie jestem pewien, ale chyba długie ITU są jakieś gorsze niż krótkie wersje. Na krótkim miałem 0 problemów, a latał na 10.8V auto z dużym przebiegiem. A tutaj już któryś raz słyszę, że szczotki padają w długim ITU na lipo. Po wymianie szczotek silnik po szybkim wystrzelenia ~100-200 kulek zamiera na jakiś czas. (ostyga... nazwijmy to i po chwili działa dalej - cały czas mówimy o M170 na lipo 11.1) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 To masz pecha, ja tez, mi nowy silnik Guardera umarł niedawno, parę dni temu. M140 + li-Po 11,1V 1,8Ah 20C. O co kaman? Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Jak dla mnie ferryty są zabójcze. Silnik JG z AUG'a + szczotki od magnuma = ultra china made. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.