Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Słabiutki? Może, ale to dokładnie ten silnik, który opisywałem wcześniej, śmiga już ponad 100.000 cykli przebiegu, 20k/s SP130 i 9.6V FF. Wiem, że powinno być o wiele więcej, bo cała regulacja i smarowanie jest prawie że idealna, ale silnik ma za słabe magnesy na więcej, jednak moim zdaniem warty polecenia. Co nie zmienia faktu, że te w/w jest lepszy.

Link to post
Share on other sites

Nie "no difference" tylko pierniczysz jak potłuczony. Kolega pyta o DOBRY silnik a Ty mu pokazujesz silnik ledwo znośny i mówisz, ze to bez różnicy? Coś Ci sie poprzestawiało w głowie?

 

Kolego nie słuchaj Goga w tym momencie bo chyba ma pomroczność jasną. Jest różnica i to znaczna. Bierz silnik z niebieską dupką jeśli już decydujesz sie na JG. Wiedz tylko, ze tak szybki jak Element Max Speed na m120 on nie jest. Jest za to znacząco mocniejszy.

Link to post
Share on other sites

Silnik JG 3Gen z niebieską dupą popularnie zwany Golden Eagle:

Dobre magnesy, uzwojony na duży moment i małe obroty, doskonale wyważony przez co cichy. Jedyne co w nim trzeba zmienić ( wersja długa) to cynkalowa tuleja na plastikowych łożyskach.

 

W temacie "engine tune up" są dokładnie zmierzone obroty tego silnika.

 

Z mojej strony jest wart tych 80zł co sobie krzyczą, ale lepiej go za 40 zł gdzieś upolować ;)

Link to post
Share on other sites

Potwierdzam - nie jest szybki, ale na lipolu 11.1 daje rade wyciagnac 18-19 kulek na sekunde.

Za to przy solidnych zebatkach (STU CA) stockowa batka nimhowa uciaga m160 ;) Dobry silnik jak nie chcesz katowac baterii - i nie przejmowac sie jak ci padnie batka. Bo uciagnie ci prawie wszystko na stockowej chinskiej.

 

Czesto mi sie zdazalo ze na strzelance pozyczalem komus swoja stara batke. Mi ciagnela 500 fps nawet zima ... u innych - zadko potrafila naciagnac 350 fps. Ale silniki mieli stockowe.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

A tak naprawde to sa te same silniki tylko pod roznymi rebrandami.

Dopiero seria elementow jest juz nowsza. Plus wiadomo - golden eagle z czerwona dupa - ale tylko wersja long jest do kupienia w sklepach (przynajmniej ja shortow nie znalazlem).

Silniki PJ/JG/AGM sa dosc wolne, ale energooszczedne - starczaja na wystrzelenie wiecej kulek.

Za to elementa - szybsze, mocniejsze i srednio zuzywaja 2 razy wiecej energii na kulke (testowane na ilosci rozladowanego pradu przy 1000 wystrzelonych kulek).

Wiec do elementow potrzebne sa duzo wydajniejsze i pojemniejsze ogniwa.

Link to post
Share on other sites

Max. pare k strzałów (M170, Triple torque zębatki, 11.1V 22C/40C lipo).

 

Nie jestem pewien, ale chyba długie ITU są jakieś gorsze niż krótkie wersje. Na krótkim miałem 0 problemów, a latał na 10.8V auto z dużym przebiegiem. A tutaj już któryś raz słyszę, że szczotki padają w długim ITU na lipo.

Po wymianie szczotek silnik po szybkim wystrzelenia ~100-200 kulek zamiera na jakiś czas. (ostyga... nazwijmy to i po chwili działa dalej - cały czas mówimy o M170 na lipo 11.1)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...