mk8539020
Użytkownik-
Content Count
121 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
rozbierz element który odpadł -odkręć pokrywkę baterii -odkręć srebrny pierścień -wyciągnij płytkę -blaszka którą widzisz powinna być przykręcona 4 śrubami do lunety[przy wkręcaniu śrub użyj kleju do gwintów lub lakieru do paznokci klej cyjanoakrylowy nie nadaje się]
-
Skoro "Maksymalnie okrojony burdżet" to: 1.styki -zostaw stockowe tylko troche przeczyść i zamontuj mosfet tu masz najprostszą instrukcje [bezpiecznik zostaw- w razie zwarcia batka nie ucierpi] http://kuba-t1000.co..._airsoft_mosfet 2.Minimalizacja kosztów- poczekaj aż padnie i wtedy wymień co konieczne przy tłoku zwróć uwagę na AOE. 3. Systema energy. Lufe zostaw starą- możliwość demontażu tłumika do transportu jest dużą zaletą,a przecież chcesz minimalizowac koszty. 4. szkielet pęknie na pewno [te stare były słabe i pękały].
-
Klej na gorąco lub wydrukować[3d] zamiennik i na jego podstawie zrobić odlew z żywicy przeźroczystej.
-
Przepływ może być zbyt mały.
-
Proponował bym raczej rozwiertak ręczny stożkowy DIN 9 B NRSk 5 [na oko wydaje sie odpowiedni- nie sprawdzałem] W walcu[aluminium] wykonać otwór stożkowy z jednej strony powiedzmy średnica otworu 5,5 a z drugiej powiedzmy 6,3. Kalibracja: toczymy czoło od strony mniejszego otworu aż do uzyskania otworu 5,9X.
-
sprawdź czy dysza lekko chodzi[prawdopodobnie się zaciera], wypożycz komorę od m4 od kogoś i wyklucz te dwa elementy dopiero wtedy można myśleć dalej mosfet z ab nie ma wpływu na miejsce zatrzymywania się dyszy na auto bo nie ma mechanicznego przerywacza włączonego wtedy ab powoduje że silnik szybciej się zatrzymuje i tyle na semi w określonym momencie cyklu następuje przerwanie więc dysza zatrzymuje się w określonym położeniu
-
Chyba w susacie od g&g dało się oddzielić lunetę od podstawy.Tutaj jest pewnie tak samo [a przynajmniej być powinno] więc w to miejsce podłożyć podkładkę i zrobione.
-
Odkręcasz moduł regulacji jasności podświetlenia. Wykręcasz tylną soczewkę wraz z oprawką. Mając dostęp od tyłu do krzyża obracasz go[obracasz za oprawkę krzyża] i ustalasz kropelką kleju do gwintów lub lakierem[superglue się nie nadaje i nawet nie próbuj] Jeśli nie chcesz się z tym bawić PW
-
Na początek wyciągnąć gb i zwolnić ar. Potem sprawdzić czy żadna śrubka skręcająca gb się nie poluzowała za bardzo[w cm122 powoduje to rozsuniecie szkieletu>przemieszczenie zębatek>zacinkę]. Teraz można sprawdzić czy po podpięciu baterii replika wróci do życia a to się bardzo często zdarza. A co do silnika http://forum.wmasg.p...0/#entry1874780
-
sprawdź diode za pomocą multimetru sprawdź czy nie ma przebicia na obudowe podegnij blaszki w kolimatorze złóż sprawdź czy płytka z rezystorami obraca się razem z pokrętłem sprawdź czy niema zwarcia sprawdź połączenie obudowa >"+" diody
-
Odkręcasz górną szynę i przekładasz kabelki które zobaczysz. Trzecia śruba od przodu to atrapa jej nie ruszaj. Co do lipo: http://forum.wmasg.pl/topic/120285-skorpion-jg0451-jg/page__st__80#entry2006846 ja mam 800 7,4 dualsky na kabelku w chwycie.