Idzior Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 Odnosnie dust covera g&p to tak jak pisze AnR plus to ze sama klapka kosztuje ok 10USD na redwolfie ;) Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Ja za to mam ostatnio spory problem ze spasowaniem dyszy do gumki i komory. Kupiłem komore king armsa (kolejną) i ta głupia, prosta, metalowa dysza ze stocka za cholere nie chce współpracować z resztą. Kulki się blokują, strzały tłumią i dupa. Komora jest ok, gumka też. Pozostaje mi chyba kupić boreupa guardera- ostatnio na takim zestawie było bardzo ok. Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Hawk14: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=75547 Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Tak myślałem. Dzięki! Quote Link to post Share on other sites
Ziemek92 Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Witam Związku z tym że strzelam się już od pewnego czasu, chciałbym się przerzucić na jakaś replikę z wyższej klasy, wybór padł na g&p. Pytanie brzmi: Czy kupno tej oto emki będzie dobrym wyborem, czy lepiej dołożyć i kupić coś lepszego http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1801 P.S: Jestem ograniczony budżetem ale jeśli karabin który zaproponowałem jest naprawde średni to się wstrzymam i dołożę kasy :???: Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 eMka po wymianie tłoka i komory będzie służyła bardzo długo. Nawet bez tych zmian będzie dobrym wyborem. Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 (edited) Jak nie wsadzisz do tej emki czegoś mocniejszego niż 8.4 to tłoka od razu wymieniać nie musisz, tylko gumke HU od razu, bo kijowa jest. Ogólnie, to bierz :) Edited October 31, 2009 by ajgor_aa Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Wybór dobry jeśli idzie o replikę. Zrób tylko tak jak piszą. Wymień gumkę, ewentualnie komorę i dbaj to replika na dłuższy czas. Polecam komorę king Armsa oraz gumkę systemy. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Sam jestem posiadaczem tej emeczki prawie od roku i złego słowa nie powiem 1. Wymiana tłoka zupełnie nie potrzebna, u mnie na stocku przeleciało około 3k kompozytu(a dopisze że poprzedni właściciel przemielił około 4k kompozytu),następnie SP120 Guardera około 4k kompozytu,a teraz SP130 Guarder narazie 1k i wszystko hula aż miło ,nie wiem co ludzie piją do białego tłoka G&P ale u mnie jak narazie nie mam zamiaru sie posypać 2.Komora hopka ,tu mam mieszane uczucia(zmieniłem na KA,ale jakiegoś drastycznego szału nie zauważyłem) można zmienić ale wcale bym się z tym nie spieszył. 3.Gumka fakt wymiana na czarną Systemę wskazana+teflon 4.lufa wew. to tzw. pólprecka,daje rade ale zmiana na preckę Systemy wskazana 5.Cylinder mosiężny (wizualnie wygląda na typ 0 który to wcale nie jest,ale można o tym poczytać,przyszłościowo można go zastapić jakim produktem Systemy,Guardera) 6.Szkielet jak i łożyska bardzo wytrzymałe 7.Wizualnie z zew.bardzo ładnie wykonana replika z porządnych materiałów(czyt.z jakich się wykonuje repliki) Zębatki wytrzymują sprężyne 140 ,głowica tłoka wygląda miernie ale jest naprawdę wytrzymała I na koniec smiało aku 9,6V i hula jak ta lala pewnie zaraz znajdzie się ktoś co podważy to co napisałem,ale opieram sie na własnych doświadczeniach ,bo sam serwisuje swoją replike i nic jak narazie nie mam jej do zarzucenia Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Czy w M16A4FN RAS G&P są te same części w gb chodzi mi głownie o zębatki. Czy lepiej brać ICS'a ? Dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
ajgor_aa Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Każde G&P ma te same częsci z tego co mi wiadomo. Lepiej brać G&P niż ICS'a wg mnie. Quote Link to post Share on other sites
cywilek Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Wg. mnie lepszym wybrorem jest Ics. Tuning jest bardzo prosty bo jest w nim dwu częściowe gb. Ma wzmocnione części co zmniejsza koszty tuningu mocowego. Stockowy ics daje spokojnie radę. Nie trzeba nawet wymieniać gumki bo ics-owska jest bardzo dobra. Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 G&P w stocku też jest dobre. Gumka-nie jestem tego pewien, na mrozie nie dawała rady Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Ja za nim kupiłem swojego G&P to długo się zastanawiałem czy ICS czy właśnie z G&P i dziś nie żałuje wyboru. G&P w stocku jest już dobry a i sama replika jest dużo tańsza niż ICS. No i co ważne w G&P wystarczy w stocku wymienić tylko gumkę i śmiga a w ICS trzeba nie dość że gumkę to i prowadnice sprężyny. W G&P lufa nawet jest w stocku dużo lepsza niż w ICS. Według mnie też lepiej brać G&P Quote Link to post Share on other sites
cywilek Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Ja za nim kupiłem swojego G&P to długo się zastanawiałem czy ICS czy właśnie z G&P i dziś nie żałuje wyboru. G&P w stocku jest już dobry a i sama replika jest dużo tańsza niż ICS. No i co ważne w G&P wystarczy w stocku wymienić tylko gumkę i śmiga a w ICS trzeba nie dość że gumkę to i prowadnice sprężyny. W G&P lufa nawet jest w stocku dużo lepsza niż w ICS. Według mnie też lepiej brać G&P Jestem posiadaczem Ics-a i mogę zdementować twoje info że w ICS-ie trzeba wymieniać gumkę i prowadnice. Nie trzeba wymieniać gumki bo ta spisuje się świetnie. A jeżeli Ics jest za drogi to możesz sobie kupić wersje universal która różni sie tylko body, które jest z plastku a nie full metal. Ics ma wzmocnione części więc zaoszczędzimy troszeczkę na tuningu. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Widze że każdy chwali swoje,i ICS I G&P to wyższa pólka i dyskusja co jest lepsze nie ma sensu jeden woli BMW a drugi Audi,a pisanie że ten czy inny ma wzmocnione części to skąd wy bierzecie ze stron sprzedawców którzy w ten spsób was nakręcają. Obie firmy poprostu wsadzają dobrej jakości części i tyle (a pisanie że wzmocnione ? ) Dzielony gearbox w ICsie rzeczywiście fajny bo wymiana sprężyny bardzo szybka,ale znowu nie wszystkich producentów części wsadzisz do ICSa. G&P ma standardowy szkielet(tak na marginesie bardzo wytrzymały) ale pasują do niego większość flaków innych producentów. Każdy ma zalety i wady,Tyle odemnie pozdro. Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Jestem posiadaczem Ics-a i mogę zdementować twoje info że w ICS-ie trzeba wymieniać gumkę i prowadnice. Nie trzeba wymieniać gumki bo ta spisuje się świetnie. A jeżeli Ics jest za drogi to możesz sobie kupić wersje universal która różni sie tylko body, które jest z plastku a nie full metal. Ics ma wzmocnione części więc zaoszczędzimy troszeczkę na tuningu. Co do ICS to stać nie akurat ale jak mam dorzucać do stockowej repliki kase to mi to mi to jakoś nie pasuje. A co do wersi z plastiku to nie bardzo mi, bo jka pęknie to mi nikt za fre nie wymieni. Zresztą jak mxsebek napisał jedna i druga firma super. Moge polecic i jedną i drugą. Quote Link to post Share on other sites
minimi Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Takie pytanko do wszystkich emkowców z G&P- co prawda tyczy się m16- ale wydzielonego tematu brak a sprawa tyczy się wnętrza, które, jak rozumiem we wszystkich emkach G&P jest to samo (chyba poza cylindrem- m16 pełny m4 typ 1 albo 2?). Temat był założony dość dawno i wychodzą kolejne generacje replik od tego czasu- i tu czytam na stronie asgshopu Najnowsze modele karabinków G&P cechują się: - Gearbox na 8mm łożyskach !!!! - Ulepszona komora Hop-up (czarne pokrętła) - Nowa aluminiowa głowica cylindra wraz z dyszą. Czy jest jakaś różnica w 8mm łożyskach w stosunku do 7 albo 6 mm? Czy ta ulepszona komora (mityczne jak widzę "czarne pokrętło") jest rzeczywiście lepsza?- to znacza jaka- dobra, zła (bo tamta była bardzo zła) cylinder i dysza z aluminium (pytanie j.w.)- chętnie bym usłyszał zdanie osoby, która miałą emkę wcześniejszej generacji i kupiła po latach tą nowszą Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
pumbishon Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Wracając jeszcze na chwilkę do tematu G&P - ICS to o jednej rzeczy ludzie zapominają: ICS ma niewymiarowe, za długie body. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Minimi: ad1. W samym użytkowaniu nie ma różnicy ad2. Komora z czarnymi pokrętłami wygląda tylko fajniej ;-) ale to jedno i to samo. ad3. Może i lepiej ale nie widać różnicy ( ja mam z nowszej serii, kumpel z ekipy ze starszej) Quote Link to post Share on other sites
zabugowiec Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Witam. Mam M16A3 od G&P i mam pewien problem. Na semi kulki mi lecą na maks 10 m na auto jest w miare dobrze ale nie które też wypadają i miałem już 3 zacinki. Czego to może być wina? Czy powinienem oddać karabin na gwarancje czy zainwestować w nowe części? Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 (edited) 3 zacinki? -jakich kulek używasz ? Edited November 21, 2009 by rain777 Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 (edited) To że tak strzela to wina komory, miałem to u siebie. A co do tych zacinek to Rain, mu chyba chodzi o przeskoczenie spustu( nie umiem nazwać dokładnie tego zjawiska ale robi mi się tak jak strzelam na semi a bateria pada) a jak nie to: 3 zacinki? -jakich kulek używasz ? ;-) Pozdrawiam Edited November 22, 2009 by Prezes_____ Quote Link to post Share on other sites
zabugowiec Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 Używam blasterów 0,25. Quote Link to post Share on other sites
adam84 Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Orientuje się ktoś, jak sprawują się w M-kach G&P nowe low-capy od P&J (te na 62 kulki)? Jest jakaś różnica w stosunku do starych magów na 67 kulek? Bo te podobno podają całkiem nieźle i nie latają za mocno... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.