Nath Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 Jeśli pytasz o blok gazowy i atrapę rury gazowej, to rurka w bloku powinna być zapinowana. Zobacz czy nie zgubiłeś trzpienia blokującego atrapę rury gazowej. Quote Link to post Share on other sites
alyjen Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 Nath chodzi Ci o ten element? http://shop.ehobbyasia.com/gandp-mrp-gas-block.html wychodzi na to, że ten pin przychodzący z boku, który powinien trzymać rurę w bloku jest kijowy bo u mnie w MRP też się poluzował po kilku dniach, a układ risów jest tak zarąbisty, że musiałbym rozebrać replikę żeby go sięgnąć więc posłużyłem się loctite na igiełce w celu korekcji ;) tak dla pewności z frontu blok nie powinien być zamknięty i powinno być widać rurę patrząc od strony lufy tak jak w ostrym? Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 Czy da sie jakos wsadzic oslonce cylindra do m4 ras 2 gp? Probowalem cos kminic, ale nie zabardzo to wychodzilo... Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 Szybkie pytanie : po wstawieniu mosfeta Gate (taka starsza wersja, gdzie ustawia napięcie baterii li-po 7,4 v lub 11,2 v), zasilanie 9,9V 2100 mAh 30 C - LipoFe4 mam takie objawy: Safe nie strzela, single - wali pojedynczym, na ciągłym wali burstem - 4 do 5 kulek. Bawiłem się dokręcając lub odkręcając przerywacz - na mocno skręconym był single, delikatnie rozkręcony - burst, nie ma natomiast ciągłego ognia w żadnym ustawień. Czyżby czeka mnie zakup nowego przerywacza? A może to kwestia ustawień mosfetu? Może ktoś miał podobny problem ? Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 To masz coś dziwnego, bo mam stare i nowe gate, działają na różnych bateriach bez żadnych ustawień. I to raczej nie jest problem dotyczący konkretnie repliki ale mosfeta. Może błąd tkwi w ustawieniach, bo nie ma 11,2 ani 9,9 tylko 11,1 i 9,6. Ale najprawdopodobniej coś Ci się blokuje w gearboxie i najlepiej rozebrać wyczyścić, nasmarować na nowo, ewentualnie coś wymienić w elementach odpowiedzialnych za selektor. A tak BTW, tak mój M7A1 G&P się prezentuje z Trijiconem SRS (ściągnięty z Chin, z AliExpress) https://plus.google.com/u/0/photos/103285205058750918510/albums/5898668032053560849 (na pierwszych zdjęciach jest SRS z Airsoft Armory, który się zrypał na pierwszej strzelance i dlatego zamówiłem coś porządnego w Chinach) Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Pytanie do uzytkownikow PMAGOW. Gdzie tu trzeba cos przypilowac zeby przypasowaly? Mam czarne pmagi, i mam wrazenie ze sa jakby za szerokie. W ogole ich nie lapie zwalniacz magazynkow. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Wyjmij zwalniacz magazynka (odkręcasz imbusik mały z przycisku zwalniacza i wyjmujesz całą konstrukcję) i metodą prób i błędów przypasuj. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Wlasnie o to chodzi ze to nic nie da, bo komora nawet maga nie lapie. Nie jestesm w stanie go tak wsunac zeby zaczelo podawac kulki. Strasznie opornie sie go wklada. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 No to podbierz trochę tam gdzie zawadza o gniazdo magazynka, znowu włóż, sprawdź i tak dalej pasuj aż "okienko" w magu będzie widoczne przez dziurę po zwalniaczu. Jest bodaj taki temat "pmag acm fotostory" na forum-zerknij tam na fotki to Ci się nieco rozjaśni gdzie pilować i szlifować. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 Ok, znalazlem. Dzieki wielkie Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted September 10, 2013 Report Share Posted September 10, 2013 Ok, magi wchodza juz ladnie, teraz tylko czy da sie cos zrobic zeby one normalnie podawaly? Podaja roznie, co jakis 4,5 strzal leci kulka... Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 Szybkie pytanie, wiem że na bank było, ale potrzebuję na już: Gwint do tłumika/tłumika płomieni to 14mm ale Clockwise czy CCW (Counter-Clockwise)? Bardzo proszę o szybką odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 Jak G&P to Clockwise. Quote Link to post Share on other sites
Fussinsky Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Witam, miał ktoś może styczność z tą SRką http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=11892 ? Jakieś opinie? Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 SRka jak SRka. G&P jak G&P o cóż więcej pytać? Quote Link to post Share on other sites
Fussinsky Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Warto / nie warto, omówienie innych lepszych/gorszych rozwiązań, wytknięcie niedopracowań w replice, bądź chwalenie elementów dobrze wykonanych, kwestia bazy pod tuning. Mogę więcej? A najbardziej zależy mi na opinii kogoś kto miał ją w rękach, bo ja niestety nie mam możliwości :( Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Wystarczy przejrzeć ostatnie pięć-siedem stron tego tematu (słowem posty z roku). Jest wszystko-primo: że flaki są identyczne we wszystkich replikach i różnią się korpusem, o tym, że aluminiowe korpusy G&P są doskonale wykonane i dość dobrze spasowane, że kable są do dupy, ale ujdą w tłoku, że gearboxy i silniki na stocku ciągną sprężyny do 120 a potem pada trupem, że ośki w zębatkach lubią się włamać... i tak dalej i tak dalej i tak dalej. Zamiast produkować posty czytaj je, ten temat zawiera WSZYSTKO o prawe każdej dostępnej na rynku replice G&P (pomijam te oparte na gb v2 long) czego się możesz dowiedzieć "z polskich internetów", reszta to, niestety, wiedza którą zdobędziesz z autopsji. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Z tego co czytalem to Komory KA nie zawsze podchodza pod emki GP. Czy sa jakies inne komory warte uwagi? Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Prometheus. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=PM-PT-M16NEOC&search=special&rs=prometheus&catid=&cat=&view_choice=b To jest ta sama wersja co to http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=PM-PT-M16NEOSC&search=special&rs=prometheus&catid=&cat=&view_choice=b Tylko ze bez pokretel itp w zestawie? Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Tak to samo. Quote Link to post Share on other sites
Huodny Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Witam, mam takie pytanka czy ta M4 jest jedną z tych replik z firmy G&P, które ponoć są najlepsze na rynku?? http://redberet.pl/p/37/1152209856/replika-karabinka-g-amp-p-colt-m4a1--seria-m-repliki-elektryczne-repliki-asg.html Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Z tego co czytalem to Komory KA nie zawsze podchodza pod emki GP. Czy sa jakies inne komory warte uwagi? Jak masz komorę z czarnymi pokrętłami to nie warto jej zmieniać na nic innego niż komora Promyka, choć ja osobiście bym się aż tak nie szarpał. @Huodny A czemu sklep miałby kłamać? Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 (edited) Witam! Wczoraj po wymianie lufy z 363mm na 509mm zauważyłem pewną zależność między korpusem, a ustawieniem HU i chciałbym się w związku z tym dowiedzieć pewnej rzeczy - czy to każda eMka wymaga lekkiego podkręcenia HU, żeby korpus się całkowicie zetknął i była możliwość wbicia przedniego pinu na swoje miejsce? W mojej replice jest tak, że jak mam wyzerowany Hop Up to za nic na świecie to się nie zejdzie jak trzeba i nie można wbić pinu, lekko podkręcę i już wchodzi. Niestety teraz nie wiem, czy kulki po strzelaniu lecą trochę w górę dlatego, że coś sprawia, iż "młoteczek" pod naciskiem, powiedzmy, korpusu naciska na dystanser, a ten na gumkę i pomimo wyzerowanego HU kulki lecą ciągle w górę, czy może jest to wina tego, że zostawiłem w replice cylinder typ 1 do lufy 509mm? Teoretycznie, z tego co wywnioskowałem z odpowiedniego tematu poświęconemu cylindrom i lufom, kulka powinna wolniej lecieć i ewentualnie szybciej opadać, ale różnicy w prędkości kulki nie widzę, a strzela niemalże identycznie jak przy lufie 363mm. Wina kulek? Te, którymi strzelałem to były 0,28g Guardera, niestety już ich nie mam, a zostały mi jedynie 0,23g tego samego producenta. Ciekawi mnie jednak dlaczego mimo wyzerowanego HU kulki dalej podkręca do góry po około 30 metrach? Też się odniosę do powyższego postu - planuję w nowym roku zamontować sobie bore up. Niby do tego potrzebna jest dobra komora HU i lufa precyzyjna. Kiedyś dojdzie prometheus, ale obecnie mam Madbull Black Python Ver. II i stockowa lufa G&P z czarnymi pokrętłami. Wnioskuję więc, że wymiana tej komory jest zbędna gdyż są one na równym poziomie, a poza tym zostały odnotowane przypadki, w których komora KA nie uszczelniała się z pozostałymi częściami G&P. PS. Mam jeszcze stockowy cylinder typ 0 od G&P, który nie jest podobno do końca "0", gdyż ma zagłębienia. Zastanawia mnie jednak, czy gdybym go włożył do repliki to mogłaby być ewentualna poprawa. Niestety problem jest w tym, że nie mam nic do przesmarowania. W każdym bądź razie. Jeśli nie stockowy G&P to jakiego cylindra szukać coby to był typ 0 z prawdziwego zdarzenia? Może lepiej jednak odłożyć na cały zestaw BU? Edited October 26, 2013 by WszystkoZajęte Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 stockowa lufa G&P z czarnymi pokrętłami... WTF ??? ..a poza tym zostały odnotowane przypadki, w których komora KA nie uszczelniała się z pozostałymi częściami G&P. No ciężko komorze HU się uszczelnić np z silnikiem G&P...Kwestia dobrania dyszy do gumki lub gumki do dyszy. typ 0 z prawdziwego zdarzenia? Tylko Systema. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.