Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nath chodzi Ci o ten element? http://shop.ehobbyasia.com/gandp-mrp-gas-block.html

wychodzi na to, że ten pin przychodzący z boku, który powinien trzymać rurę w bloku jest kijowy bo u mnie w MRP też się poluzował po kilku dniach, a układ risów jest tak zarąbisty, że musiałbym rozebrać replikę żeby go sięgnąć więc posłużyłem się loctite na igiełce w celu korekcji ;)

 

tak dla pewności z frontu blok nie powinien być zamknięty i powinno być widać rurę patrząc od strony lufy tak jak w ostrym?

Link to post
Share on other sites

Szybkie pytanie : po wstawieniu mosfeta Gate (taka starsza wersja, gdzie ustawia napięcie baterii li-po 7,4 v lub 11,2 v), zasilanie 9,9V 2100 mAh 30 C - LipoFe4 mam takie objawy:

Safe nie strzela, single - wali pojedynczym, na ciągłym wali burstem - 4 do 5 kulek. Bawiłem się dokręcając lub odkręcając przerywacz - na mocno skręconym był single, delikatnie rozkręcony - burst, nie ma natomiast ciągłego ognia w żadnym ustawień. Czyżby czeka mnie zakup nowego przerywacza? A może to kwestia ustawień mosfetu? Może ktoś miał podobny problem ?

Link to post
Share on other sites

To masz coś dziwnego, bo mam stare i nowe gate, działają na różnych bateriach bez żadnych ustawień. I to raczej nie jest problem dotyczący konkretnie repliki ale mosfeta. Może błąd tkwi w ustawieniach, bo nie ma 11,2 ani 9,9 tylko 11,1 i 9,6. Ale najprawdopodobniej coś Ci się blokuje w gearboxie i najlepiej rozebrać wyczyścić, nasmarować na nowo, ewentualnie coś wymienić w elementach odpowiedzialnych za selektor.

A tak BTW, tak mój M7A1 G&P się prezentuje z Trijiconem SRS (ściągnięty z Chin, z AliExpress) https://plus.google.com/u/0/photos/103285205058750918510/albums/5898668032053560849 (na pierwszych zdjęciach jest SRS z Airsoft Armory, który się zrypał na pierwszej strzelance i dlatego zamówiłem coś porządnego w Chinach)

Link to post
Share on other sites

No to podbierz trochę tam gdzie zawadza o gniazdo magazynka, znowu włóż, sprawdź i tak dalej pasuj aż "okienko" w magu będzie widoczne przez dziurę po zwalniaczu. Jest bodaj taki temat "pmag acm fotostory" na forum-zerknij tam na fotki to Ci się nieco rozjaśni gdzie pilować i szlifować.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Warto / nie warto, omówienie innych lepszych/gorszych rozwiązań, wytknięcie niedopracowań w replice, bądź chwalenie elementów dobrze wykonanych, kwestia bazy pod tuning. Mogę więcej? A najbardziej zależy mi na opinii kogoś kto miał ją w rękach, bo ja niestety nie mam możliwości :(

Link to post
Share on other sites

Wystarczy przejrzeć ostatnie pięć-siedem stron tego tematu (słowem posty z roku). Jest wszystko-primo: że flaki są identyczne we wszystkich replikach i różnią się korpusem, o tym, że aluminiowe korpusy G&P są doskonale wykonane i dość dobrze spasowane, że kable są do dupy, ale ujdą w tłoku, że gearboxy i silniki na stocku ciągną sprężyny do 120 a potem pada trupem, że ośki w zębatkach lubią się włamać... i tak dalej i tak dalej i tak dalej. Zamiast produkować posty czytaj je, ten temat zawiera WSZYSTKO o prawe każdej dostępnej na rynku replice G&P (pomijam te oparte na gb v2 long) czego się możesz dowiedzieć "z polskich internetów", reszta to, niestety, wiedza którą zdobędziesz z autopsji.

Link to post
Share on other sites

Z tego co czytalem to Komory KA nie zawsze podchodza pod emki GP.

 

Czy sa jakies inne komory warte uwagi?

Jak masz komorę z czarnymi pokrętłami to nie warto jej zmieniać na nic innego niż komora Promyka, choć ja osobiście bym się aż tak nie szarpał.

 

@Huodny A czemu sklep miałby kłamać?

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Wczoraj po wymianie lufy z 363mm na 509mm zauważyłem pewną zależność między korpusem, a ustawieniem HU i chciałbym się w związku z tym dowiedzieć pewnej rzeczy - czy to każda eMka wymaga lekkiego podkręcenia HU, żeby korpus się całkowicie zetknął i była możliwość wbicia przedniego pinu na swoje miejsce? W mojej replice jest tak, że jak mam wyzerowany Hop Up to za nic na świecie to się nie zejdzie jak trzeba i nie można wbić pinu, lekko podkręcę i już wchodzi. Niestety teraz nie wiem, czy kulki po strzelaniu lecą trochę w górę dlatego, że coś sprawia, iż "młoteczek" pod naciskiem, powiedzmy, korpusu naciska na dystanser, a ten na gumkę i pomimo wyzerowanego HU kulki lecą ciągle w górę, czy może jest to wina tego, że zostawiłem w replice cylinder typ 1 do lufy 509mm? Teoretycznie, z tego co wywnioskowałem z odpowiedniego tematu poświęconemu cylindrom i lufom, kulka powinna wolniej lecieć i ewentualnie szybciej opadać, ale różnicy w prędkości kulki nie widzę, a strzela niemalże identycznie jak przy lufie 363mm. Wina kulek? Te, którymi strzelałem to były 0,28g Guardera, niestety już ich nie mam, a zostały mi jedynie 0,23g tego samego producenta. Ciekawi mnie jednak dlaczego mimo wyzerowanego HU kulki dalej podkręca do góry po około 30 metrach?

 

Też się odniosę do powyższego postu - planuję w nowym roku zamontować sobie bore up. Niby do tego potrzebna jest dobra komora HU i lufa precyzyjna. Kiedyś dojdzie prometheus, ale obecnie mam Madbull Black Python Ver. II i stockowa lufa G&P z czarnymi pokrętłami. Wnioskuję więc, że wymiana tej komory jest zbędna gdyż są one na równym poziomie, a poza tym zostały odnotowane przypadki, w których komora KA nie uszczelniała się z pozostałymi częściami G&P.

 

PS. Mam jeszcze stockowy cylinder typ 0 od G&P, który nie jest podobno do końca "0", gdyż ma zagłębienia. Zastanawia mnie jednak, czy gdybym go włożył do repliki to mogłaby być ewentualna poprawa. Niestety problem jest w tym, że nie mam nic do przesmarowania. W każdym bądź razie. Jeśli nie stockowy G&P to jakiego cylindra szukać coby to był typ 0 z prawdziwego zdarzenia? Może lepiej jednak odłożyć na cały zestaw BU?

Edited by WszystkoZajęte
Link to post
Share on other sites

stockowa lufa G&P z czarnymi pokrętłami...

WTF ???

 

..a poza tym zostały odnotowane przypadki, w których komora KA nie uszczelniała się z pozostałymi częściami G&P.
No ciężko komorze HU się uszczelnić np z silnikiem G&P...

Kwestia dobrania dyszy do gumki lub gumki do dyszy.

 

 

typ 0 z prawdziwego zdarzenia?

Tylko Systema.
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...