Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak otwierałem m4 z najnowszej serii to zauważyłem, że ten plastikowy haczyk już mam zamontowany. Zamontowanie blaszki na pewno nie sprawi problemów, wydaje mi się, że klapka też będzie pasowała, tylko, że nie będzie jej można zamknąć ze względu na odwzorowanie tego czegoś co trzyma ją zamkniętą w ostrym odpowiedniku.

Link to post
Share on other sites

Tak, imitacja zamka jest z cieniutkiej blaszki, spokojnie się zmieści. I rzeczywiście, klapki nie da się wtedy zamknąć, bo jej zatrzask jest za gruby (w oryginale zamek ma wklęśnięcie, w replice nie da się tego niestety zrobić z powodu cylindra). Ale to chyba żaden problem, bo podczas strzelania klapka i tak powinna być otwarta, nie? :)

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi, bo właśnie takiego czegoś szukałem, a i tanie jest. Napisałem do WGC, kiedy się spodziewają mieć to na stanie, bo produkt bardzo interesujący jako ciekawostka do repliki :P

 

P.S. Troche dziwne, żeby G&P zrobiło taką klapkę nie przystosowaną do swoich replik, może jednak jest tam coś (jakiś myk), żeby to zamknąć, ew. można poeksperymentować z magnesem.

Edited by SzymonDzwonczyk
Link to post
Share on other sites

Nie chodzi o to, ze coś jest niedopasowane. G&P po prostu zrobiło dokładną replikę :) Zatrzask klapki jest taki jak w oryginale - duży i gruby. Niestety zamka nie da się zrobić takiego jak w ostrej eMce (nie w klasycznym AEGu ). Dla mnie rozwiązanie git, bo i tak zawsze latałem z otwartą klapką, a przynajmniej wygląda to tak jak powinno.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Najpierw musisz zdjąć "dupkę" z prowadnicy kolby. Nie jestem na 100% pewien jak jest ona montowana w G&P, ale pewnie tak jak w ICSie jest od spodu unieruchamiana śrubką. Jak odkręcisz i zdejmiesz tą zatyczkę prowadnicy to w środku rury masz śrubę. Odkręcasz ją i tyle.

 

(oczywiście zeby zobaczyć i odkręcić tą pierwszą śrubkę musisz najpierw ściągnąć kolbę z prowadnicy)

Link to post
Share on other sites
Do I3ongo.

Widzę, że masz jakiś wielki kłopot z tym, że zadaję pytania, których Ty najwyraźniej nie jesteś w stanie zrozumieć. Potrzbuję rady i tylko dlatego wkleiłem tego samego posta do trzech różnych tematów, o czym zresztą na końcu zaznaczyłem, w związku z czym godzę się, że któryś może być usunięty przez admina - potraktowany jako "nie na temat".

A nas mało interesuje co gdzie zazaczasz. Takie działanie jest traktowane jako spam i następnym razem będzie ban.
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Guest Dawid4009

Ja mam pytanie odnośnie wersji M4 G&P special operation, dokładnie takiej: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1747

 

czy jest możliwość zamontowania lufy zewnętrznej? Po usunięciu tłumika wystaje lufa wewnętrzna. Czy może lepiej kupić od razu wersję z lufą, a tłumik dokupić z czasem? Nie jest mi niezbędny, po prostu podoba mi się ten model.Dopiero zaczynam przygodę z ASG, więc nie wiem czy takie zabiegi są możliwe w każdej replice czy nie. Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam

Edited by Dawid4009
Link to post
Share on other sites

Czesc, czy do M4/M16 bedzie pasował fornt grip/kolba SL od np. boyi/JG?

 

Pisałem już o tym, ale widać problem jest z czytaniem.

Mam fronta PJ, risy trzeba było lekko piłować, aby weszły. Kolbe mam SF Boyi'a. Weszła bez problemów.

Link to post
Share on other sites

Witam!

Właśnie jedzie do mnie m4a1 firmy G&P z asg shopu :).

Co powinienem wymienić na samym początku? Domyślam się, że lufę i gumkę. Czy obie te części z systemy będą ok?

Czy wiecie może jak wygląda sprawa komory HU w najnowszych modelach?(padło w tym temacie już takie pytanie kilka stron wcześniej, jednak nikt nie odpowiedział:P) Opłaca się wymienić na KA?

I jeszcze jedno- co musiałbym wymienić, by nie tracić zbytnio rofa i żeby się nie posypało przy wymianie sprężyny m120?

Za wszystkie odpowiedzi dziękuję.

Link to post
Share on other sites

Mam starą i nową komorę HU. O ile starą mam zamiar wymienić na KA, to nowa komora HU działa bez zarzutów. Myślę, że nie warto jej wymieniać, przy lufie 300mm, sprężynie M120 promyka(8k przebiegu), zestawie cichych głowic systemy i czerwonej gumce madbull, wyszło mi 415fps. To znaczy, że komora zapewnia dobrą szczelność. Wcześniej była gumka HU systemy i wyszło 20fps mniej, więc systemę najlepiej doszczelnić taśmą teflonową.

Wcześniej sprężyna siedziała w starej wersji G&P na stokowych częściach i po 8k kulek nie zauważyłem znaczących oznak zużycia.

Wnioski:

1. Nie wymieniaj komory HU.

2. Wymień gumkę HU. Systema jest dobra, ale lepiej zrobić na niej teflonfix.

3. Na lufy G&P nie narzekałem, ale zawsze warto wymienić. Słyszałem, że systema jest dobra.

4. Przy wymianie na m120 nic nie musisz wymieniać(głowicy tłoka również).

5. Silnik G&P jest na tyle mocny, że mi na powyższej konfiguracji z mosfetem Gate wyszło 18/19 kulek na sekundę, na baterii NiMH 8.4V 2200mAh G&P. Bez MOSFET wyjdzie niewiele mniej. Mierzone chronometrem Madbull.

Link to post
Share on other sites

U mnie przy komorze KA, teflonixie (na którego jest jednak miejsce), m120 Guardera, 510 Systemy i głowicy tłoka DF (stara pękła) wychodzi 441-447fps...

Na pewno warto wymienić gumencje i komorę - uzyskamy lepszą powtarzalność i większego fpsa.

Link to post
Share on other sites

Witam mam pare pytań odnośnie repliki M4A1 G&P,posiadam jak narazie stockowa wersje i narazie tak zostanie (poza może wspomnianymi wcześniej zmianami typu preclufa i gumka) ale do rzeczy,czy u was chwyt przedni także ma odrobinę luzu i czy ktos próbował to zniwelować (mnie to trochę denerwuje) i czy magazynki(mam CA) muszą mieć tyle luzu,napisze z góry ze już mają naklejoną taśmę,może jakieś innej firmy nie latają,i jeszcze jedno a minowicie o rozbieranie calej repliki,przeszukalem forum i nic sensownego nie znalazłem o rozbieraniu konserwacji składaniu owej repliki(napisze tylko ze mam smykałke w kierunku mechaniki także takie prace jak wymiana lufy ,gumki czy doszczelnianie chcialbym sam wykonać) także bardzo bym był wdzięczny za jakieś linki,prady itp. a i jeszcze jedno w przyszlośći planuje zakup kolimatora walther i tu pytanie czy montaż bezpośrednio na szynie czy na rączce poprzez dodatkową szyne co jest lepszym rozwiązaniem pozdro mxsebek

Link to post
Share on other sites

Luz w chwycie przednim można zniwelować naklejając trochę taśmy na te rowki, w które wchodzi "zębatka" to trzymająca.

Replikęrozbierasz wybijając dwa piny (te większe), wtedy już możesz wyjąć całą lufę i komorę (uważaj na sprężynkę odpychającą komorę w strone gearboxu, często się gubi, choć nie wiem do czego jest potrzebna).

 

Co do kolimatora, to chyba montaż bezpośrednio na szynę jest najlepszy. W końcu po co dodawać jakieś zbędne części, skoro można zamontować normalnie.

 

Co do rozbierania, popatrz jeszcze tu: http://www.mechbox.com/

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...