thief7 Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 To ja zapytam tak trochę z innej strony: do repliki jakiej firmy potrzebny Ci ten GB? Z doświadczenia wiem, że nie należy mieszać części "chińskich" z "firmowymi". W życiu nie wyobrażałem sobie, że będę miał tyle problemów z upchnięciem gearboxa G&P do repliki PJ. Niby standard TM ale miejscami detale różnią się do tego stopnia, że nie sposób nie tylko upchnąć części do środka ale i GB ciężko wchodzi do body. Więc jeśli masz replikę np PJ to bierz BOYI lub ewentualnie Elementa, a jeśli jakąś firmową to spróbuj szczęścia z CA. Body SRC, szkielet też SRC... sprzed ok 5 lat ;) chwilowo siedzi w nim konfiguracja o której wspomniałem wyżej (m130 + BoreUp) i paca. Sęk w tym, że kompatybilność gearbox'a nie do końca odpowiada standardowi TM - cylinder z BoreUp ma luzy w szkielecie i śmie się gibać. Quote Link to post Share on other sites
infektius Posted December 24, 2010 Report Share Posted December 24, 2010 Mam na oku 3 szkielety gearboxów. - JG od G3 - Wzmocniony CA na łożyskach 7 mm - Elementa na łożyskach 9mm Który z nich nada sie najlepiej do MP5 Cymy v041. (werska gearboxa, oczywiscie '2') Quote Link to post Share on other sites
Grzyboo Posted February 9, 2011 Report Share Posted February 9, 2011 Moim zdaniem szkielety JG (III i V gen.) mogą śmiało stawać w szranki z gearboxami markowymi. Sam mam V gen (nówka sztuka z opakowania kupiona za 55zł od forumowicza) na m120 sypie już od pół roku pewnie, ale co to jest m120. Ulica mówi, że ponoć jeden jegomość 8k wypluł na m210 bez jakiegokolwiek zniszczenia :) Nt elementa się nie wypowiem, ale co do CA, dzisiejsze CA to niestety nie CA sprzed półtora roku. Amen. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted January 16, 2012 Report Share Posted January 16, 2012 (edited) Odkopię trochę temat : mam zamiar w przyszłości wstawic do repliki Barretta (replika robiona "ręcznie" ) gearbox v.2 . Ma przynajmniej wytrzymac sprężynę 150 guardera . Myślałem nad tym http://azteko.pl/boyi-dboys-kompletny-gearbox-v2-7mm-tyl-p-1905.html , z tym że przykleję do tego listwy z blachy ( wiem że odpowiedni klej trzeba ) . Czy to powinno zapobiec pierdyknięciu szkieletu ? Czy się nie posypie ? Oczywiście o wymianie tłoku , głowicy tłoka/cylindra itp . nie wspomnę . (Wiem że zaraz ktoś napisze , żebym kupił sam szkielet i od razu wzmocnione części - ale w tym kompletnym gearboxie mam już kompletną elektrykę - a elektryk ze mnie jak z koziej d.... trąba .) Edited January 16, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 To kup sobie kompletny GB Guardera... http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kompletne-gearboxy/kompletny-gearbox-do-m16-a2-guarder.html http://crazybee.pl/index.php?products=product&prod_id=20 - tylko w tym cylinder do wymiany Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 To kup sobie kompletny GB Guardera... http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kompletne-gearboxy/kompletny-gearbox-do-m16-a2-guarder.html http://crazybee.pl/index.php?products=product&prod_id=20 - tylko w tym cylinder do wymiany Dzięki za odpowiedź ;D . Ale szkoda że musiałem czekać na nią kilka miesięcy :) Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Do barettów można wkładać GB od KWA. Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Na azteko umieścili szkielety P&J, materiał podany to aluminium i teraz pytanie, czy to naprawdę aluminium bo jeśli tak, to cholernie kusi ceną. Jak z wykonaniem tego, miał ktoś w rękach? http://azteko.pl/szkielet-gearboxa-v2-8mm-lozyskami-p-4907.html Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 To zwykłe szkielety znalowe takie jak na stronie krakmana. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Wersja 7mm na allegro kosztuje 38pln ;) Sam sobie kupiłem jako zapas:D Wkładać go nie wkładałem, ale wygląda solidnie Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Do barettów można wkładać GB od KWA. KWA ma pancerny gearbox ale trochę kosztuje: http://azteko.pl/kwa-wzmocniony-szkielet-gearboxa-v2-9mm-p-4100.html To już lepiej kupić kompletny : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?products_id=1911 i tuningować, a to przy KWA koszt niewielki Quote Link to post Share on other sites
DobryDobrodziej Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Ja bym polecił CNC Super Shootera, ale skoro KWA wydaje się drogie to raczej nie ma o czym mówić :P Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Przy KWA zmieniasz tylko tłok i sprężynę, więc wcale tak drogo nie wychodzi. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Tylko przy kompletnym gb KWA musisz mieć również komorę KWA... Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Dokładniej wam powiem jak to w barrettach wygląda, jak znajomemu dojdzie replika z serwisu... Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 KWA 2GX najlepszy, 3 już montowałem w replikach kolegów, do boyia wchodzi bez przeróbek, G&G trochę szlifowania było górnego korpusu ale tez wszystko pasuje. U siebie mam KWA, katuje go już ponad pól roku na 130 Guardera z borkiem, silnik high torque JBU na LiPo 3S z rofem 18k/sek a musze powiedzieć że palec mam ciężki :P Quote Link to post Share on other sites
Skavek Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Witam, Chciałbym kupić Gearbox V2 do 600 złotych tak, żeby już w nim nic nie grzebać i tu moje pytanie czy ten się nada http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159_507&products_id=7663&name=Ultimate_-_Gearbox_kompletny_-_M4,_M16_-_M120_-_Rear_-_16589#!prettyPhoto ?? Czy są może inne lepsze do 600złotych ??? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 1, 2012 Report Share Posted December 1, 2012 Jeśli jego moc Cie zadowala to bierz śmiało. Będziesz zadowolony. Ale zanim go wsadzisz do repliki to warto sprawdzić podkładkowanie, smary, szczelność zespołu cylindra. Quote Link to post Share on other sites
bioX Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Jaki szkielet GB polecacie do korpusu DF? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 A do ilu $$? Quote Link to post Share on other sites
Wojtasasg Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Witam W swojej sr16 mam gearbox z cymy 041. Włożyłem do niego wyciszony borek, zębatki shs 100:200, tłok shs i przymierzam się do sprężyny m130. Jak sądzicie szanowni forumowicze, taka konfiguracja ma rację bytu ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 (edited) Zależy jaki bore-up, jak to poskładasz i jak bardzo lubisz automat :icon_smile: Jeśli głównie semi to będzie git. Edited December 28, 2012 by szymucha2353 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Szkielety V2 cymy są słabe. Pęknie dość szybko na tej sprężynie. Quote Link to post Share on other sites
bioX Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 A do ilu $$? koszt to ok 150zł Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 koszt to ok 150zł Guarder, ale ma 6mm łożyska. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.