Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ZLOT "ANTARES 2011" ( ex. Tomaszowo, nowa lokalizacja!)


Recommended Posts

ZLOT „ANTARES 2011“

(Tomaszowo 2005 - Świbna 2011.) PATRONAT WMASG.PL

 

Nowa lokalizacja zlotu !!!

 

 

REGULAMIN

 

LOKALIZACJA:

Stanica harcerska „Leśny Dwór“, miejscowość Świbna koło Żar, woj. Lubuskie.

 

ORGANIZATOR:

„Team Delta” Sekcja Sportów Ekstremalnych przy AK Lubuskim.

 

TERMIN:

27-29 maja 2011

 

WPISOWE:

Wpisowe wynosi 100 zł / od osoby.

Wpisowe zawiera koszty kolacji w piątek (kiełbasa z ogniska) i obiadokolacji w sobotę , zaplecze socjalne,

wynajęcie i oznakowanie terenu, rekwizyty, namioty, zabezpieczenie medyczne oraz zawiera wszystkie inne koszty przeprowadzenia planowanego scenariusza i pamiątkowego upominku dla każdego uczestnika zlotu.

 

 

Nr rachunku: 18114018500000581618001001

Nr rachunku w formacie IBAN: PL18114018500000581618001001

Kod SWIFT: BREXPLPWZIE

 

BRE Bank Zielona Góra

Automobilklub Lubuski

ul. Dworcowa 33

65-019 Zielona Góra

 

dopisek:

Sekcja Sportów Ekstremalnych Zlot „Antares” 2011

imię + nazwisko oraz nick ze zgłoszenia.

 

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE:

 

W Zlocie Airsoftowym "Antares 2011", zwanym dalej „zlotem”, uczestniczą wyłącznie osoby o pełnej zdolności do czynności prawnych tzn. Pełnoletnie.

 

OSOBY, KTÓRE CHCĄ UCZESTNICZYĆ W ZLOCIE, REJESTRUJĄ SIĘ WYŁĄCZNIE PRZY POMOCY FORMULARZA DOSTĘPNEGO NA STRONIE WWW.TEAMDELTA.PL

 

Po dokonaniu weryfikacji zgłoszenia przez organizatora, osoby zostaną poinformowane drogą mailową o przyjęciu, lub odrzuceniu ich zgłoszenia. Przyjmowane będą wyłącznie zgłoszenia / wpłaty indywidualne.

 

1. Zgłoszenia przyjmowane będą do 24.04.2011.

2.Wpisowe należy przelać w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty zatwierdzenia zgłoszenia na konto klubu.

Przekroczenie w/w terminu powoduje automatyczne anulowanie zgłoszenia.

3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 30 dni przed zlotem, wpisowe zwracane będzie w całości.

W przypadku późniejszej rezygnacji wpisowe nie podlega zwrotowi.

4. Limit miejsc: 450.

5. Każdy z uczestników zlotu ma obowiązek zapoznać się z regulaminem, oraz innymi dokumentami regulującymi zasady i przebieg zlotu. Nieznajomość w/w dokumentów nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania.

6. Wypełnienie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

7. Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyn, w dowolnym czasie przed rozpoczęciem zlotu, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem zlotu, za zwrotem wpisowego, bez pokrycia jakichkolwiek innych nakładów bądź wyrównania szkód powstałych z tego powodu.

8. Uczestnik zlotu oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj.: Dz. U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późniejszymi zmianami).

9.Uczestnicy zlotu wyrażają zgodę na publikacje ich fotografii oraz materiału filmowego w celach dokumentalnych i reklamowych, łącznie z lokalną prasą, telewizją i internetem na czas nieokreślony.

10. Wypełnienie zgłoszenia jest równoznaczne ze zrzeczeniem się wszelkich roszczeń wobec Organizatora.

11. Organizator nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności za problemy wynikłe ze złego stanu zdrowia uczestników.

 

HARMONOGRAM ZLOTU:

 

27 maja (piątek)

14:00 -20:00- rejestracja uczestników zlotu;

20:00 – ognisko integracyjne (pieczenie kiełbasek);

21:00 - 21:30 – odprawa dowódców TFów;

23:00 - 07:00 CISZA NOCNA ;

 

28 maja (sobota)

07:30 - pobudka;

09:00 - 18:00 - manewry w terenie;

19:00 - obiadokolacja;

21:00 - ognisko i impreza dla uczestników;

 

29 maja (niedziela)

10:00 - zakończenie zlotu, dla chętnych grupowa sesja zdjęciowa.

 

 

DODATKOWE INFORMACJE:

 

1. Przybycie we wcześniejszym terminie NIE jest możliwe. Z uwagi na nowy teren i nowe zasady na nim obowiązujące, nie ma możliwości dojazdu samochodem do pola namiotowego, tym bardziej z przyczepą kempingową.

Parkingi znajdują się w odległości 150 metrów.

2. Osoby zainteresowane, mają możliwość wykupienia po przyjeździe, dodatkowo śniadań w sobotę i niedzielę.

3. Obszar zlotu zostanie wydzielony przez Organizatora. Na oznaczonym terenie zostaną wydzielone:

• strefa manewrów,

• strefa bezpieczeństwa (pole namiotowe);

• strzelnica polowa;

• strefa parkowania.

4. Baza będzie posiadać infrastrukturę sanitarną, tzn. sanitariaty i natryski.

5. Zakwaterowanie na polu namiotowym – Organizator udostępnia dla chętnych 6 namiotów wojskowych.

Rezerwacji nie przyjmujemy, kto pierwszy ten lepszy...

6. Osoby chcące nocować poza terenem zlotu, zobowiązane są poinformować Organizatora i przestrzegać harmonogramu imprezy.

7. W trakcie trwania zlotu będzie czynny bar polowy.

8. ZAKAZ palenia ognisk na terenie zlotu.

 

 

 

I.ZASADY WALKI i BEZPIECZEŃSTWO.

 

1. Strefa walki to wyznaczony i zabezpieczony przez Organizatora obszar.

2. Dozwolone jest używanie wyłącznie replik ASG, max 500 fps. (z wyłączeniem replik snajperskich).

Odstępstwa od tej zasady SA dopuszczalne i wymagają osobistej zgody organizatora.

3. Jedyna dopuszczalna amunicja ASG 6 lub 8 mm BB. (zabrania się używania BB- max Bioval).

4. Obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania z replik poza wyznaczonym obszarem manewrów oraz po ich zakończeniu z wyłączeniem terenu strzelnicy polowej.

5. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG lub PB.

6. W żadnym przypadku uczestnik zlotu nie ma prawa przebywać bez ochrony oczu na terenie wyznaczonym do manewrów i strzelnicy .

7. Uczestników obowiązuje kategoryczny zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, świetlnych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów.

8. Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC przy kategorycznym zakazie celowania w głowę.

9. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru czy oporządzenia jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Zasady postępowania osób trafionych zostaną podane szczegółowo w osobnym rozkazie. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana. Dozwolone jest dalsze używanie replik osób trafionych, po uzyskaniu wyraźnej zgody właściciela danej repliki.

10. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek jak trafienie przez przeciwnika.

11. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce aż do wejścia w strefę RS.

12. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.

13. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.

14. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. osób postronnych jak i do fotografów, innych osób niebiorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.

15.Każdy z uczestników zobowiązany jest do posiadania kawałka materiału koloru czerwonego oraz umieszczania go w widoczny sposób w przypadku trafienia.

16. Przed rozpoczęcie scenariusza, będzie przeprowadzona losowo próba trzeźwości uczestników, oraz pomiar prędkości wylotowej kulek. Osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka, posiadające repliki niezgodne z regulaminem lub odmawiające poddania się badaniu, uznaje się wykluczone z uczestnictwa, jednocześnie rezygnują z uczestnictwa manewrach. Organizator zastrzega sobie prawa do użycia dowolnego urządzenia typu Alkomat i Chronograf.

 

II. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE

 

1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.

2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona kamizelką odblaskową.

3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.

4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji, w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.

5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu.

 

 

III. PRZEPISY PORZĄDKOWE

 

1. Z uwagi na założenia fabularne oraz sprawny przebieg zlotu Organizator, motywowany wyłącznie pragnieniem zapewnienia uczestnikom jak najlepszej zabawy, wymaga bezwzględnego podporządkowania się jego poleceniom.

2. Każdy uczestnik porusza się po terenie zlotu na własne ryzyko.

3. Rozgrywka może zostać przerwana przez Organizatora w każdym jej momencie.

4. Zastrzeżona pozostaje ustalona częstotliwość radiowa Organizatora.

5. Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki podczas trwania zlotu.

7. Na obszarze wyznaczonej przez Organizatora strefy bezpieczeństwa oraz strefy parkowania obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania z replik ASG.

8. Osoby obecne na zlocie zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych, a w szczególności przestrzegać postanowień regulaminu.

9. Organizator ma prawo usunąć uczestnika z imprezy bez podania przyczyn oraz bez zwrotu wpisowego czy jakichkolwiek innych nakładów lub szkód poniesionych z tego tytułu przez uczestnika.

10. Na terenie zlotu należy zachować czystość i porządek.

11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za mienie prywatne uczestników, zgubione, zniszczone lub uszkodzone w czasie trwania zlotu.

12. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych lub akcji promocyjnych.

13. Zabrania się uczestniczenia w rozgrywkach pod wpływem alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych.

14. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.

15. Na terenie obozu uczestnicy poruszają się z rozładowanymi replikami tzn. bez podpiętego magazynka.

16. Organizator nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na terenie zlotu, oraz za rzeczy pozostawione w namiotach.

17. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wszelkie szkody jakie spowoduje.

 

Pozostałe szczegóły wkrótce...

Formularz zgłoszeniowy pojawi się na dniach na naszej stronie.

Mapa dojazdu:

dojazdantares2011.th.jpg

 

 

Wszystkie pytania dotyczące zlotu prosimy kierować na adres: antares2011@teamdelta.pl

Link to post
Share on other sites
Akcja Zlotu ‘ANTARES 2011' dziać się będzie na pograniczu andursko – oriliańlskim i obejmie działaniami orilliańską prowincję LACERTA.

 

Anduria – państwo powstałe po Wielkiej Rewolucji Moralno – Purytańskiej na gruzach wcześniejszej A. Ustrój demokratyczno – biurokratyczny z dwuizbowym parlamentem i władzą skupioną w rękach wybieranego na 45-letnią kadencję prezydenta. Obecnie na stanowisku tym jest wakat, spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem prezydenta, który podczas uroczystego obiadu z naczelnym dowództwem wbił sobie przypadkiem jedenaście razy nóż w plecy.

Funkcję prezydenta pełni tymczasowo gen. Wasilij Zarypajew

 

Orillia – państwo wyznaniowe powstałe po upadku dynastii oraliańskiej i dojściu do władzy ugrupowań religijnych, których przywódcą został Wielki Mistrz Abdullah Lahamudynda. Główne religie: tumiwisizm (89%), olewatoryzm (8%), geriatryzm (3%)

 

W związku z brakiem ostatecznego rozwiązania kwestii urdarskiej i objęciem Wolnego Miasta Udar protektoratem Narodów Zjednoczonych, znacznie zaogniła się sytuacja w rejonie przygranicznym. Doszło do wielu aktów prowokacji zarówno po jednej jak i po drugiej stronie.

 

Skrajnie nacjonalistyczne nastroje panujące w Anurii spowodowały wzmocnienie garnizonów w rejonach przygranicznych Orillii. W rejon najbardziej zagrożony – prowincja LACERTA, został przebazowany 1 batalion 13 drenickiego pułku piechoty, którego 2 batalion został rozbity w czasie ostatniego konfliktu o Udar.

 

Anuria rozpoczęła przerzut 2 batalionu 62 Brygady Strzelców Ibarskich, wsławionej brawurowymi akcjami obronno – opóźniającymi podczas odwrotu z Udaru. Jednocześnie przeprowadzono szereg akcji rozpoznawczych, mających na celu rozpoznanie obszaru LACERTY, zwłaszcza rozmieszczonego na jej terenie nadajnika radia CELINA, nadającego audycje wywrotowe oraz mongolską muzykę pasterską oraz lokalizację magazynów zasobów oraz amunicji zawierającej środki G.

 

Analitycy przewidują eskalację konfliktu pod koniec maja bieżącego roku...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam,

Ruszyły zgłoszenia uczestników VII Zlotu ASG ANTARES 2011. Formularz dostępny jest z panelu bocznego na naszej stronce. Jeżeli nie dostaniecie maila potwierdzającego zarejestrowanie w ciągu 24 godzin prosimy o kontakt. Znajdziecie tam również lista uczestników i wpłat, która jest na bieżąco aktualizowana.

Link to post
Share on other sites

Witam,

do waszej informacji kilka zdjęć nowego terenu zlotu i gry. Niestety brak zieleni nie oddaje w pełni klimatu tego uroczego zakątka, w którym to jeszcze nigdy nie stanęła noga airsoftowca.

 

 

swidnaimg3039.th.jpgswidnaimg3042.th.jpg

swidnaimg3048.th.jpgswidnaimg3057.th.jpg

swidnaimg3070.th.jpg

 

swidnaimg3090.th.jpgswidnaimg3075.th.jpg

swidnaimg3074.th.jpgswidnaimg3072.th.jpg

swidnaimg3116.th.jpg

swidnaimg3114.th.jpgswidnaimg3127.th.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Termin Zlotu coraz bliżej, więc pracujemy ciężko by impreza udała się jak najlepiej. Niedawno odbyliśmy wiosenny obchód terenu i trzeba przyznać, że w porównaniu do scenerii zimowej zapowiada się coraz ciekawej . Miejmy nadzieję, że wam spodoba się również. W Galerii na naszej stronce znajdziecie zdjęcia z obchodu terenu i obozu.

Link to post
Share on other sites

Na naszym forum http://forum.teamdel...wforum.php?f=56 został zamieszczony podział na pododdziały po poprawkach.

 

Na stronie zlotu pojawiły się szczegóły Operacji "Kocioł Bałkański":

http://forum.teamdel...8c8a4c2940#8113

 

W poniższym linku można zapoznać się ze stopniami zlotowymi:

 

http://forum.teamdel...a4dd9214670c24d

 

Zapraszamy uczestników zlotu do skorzystania z nich ;)

Edited by Wolf
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...