Bartleby Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Wybrałem tam się w poprzednią sobotę kupić m.in. okulary ochronne - sprzedawca wszystko pokazał, opisał, doradził. Bardzo pozytywnie. Quote Link to post Share on other sites
GibsonTB Posted April 5, 2015 Report Share Posted April 5, 2015 Robiłem tam zakupy 3 razy, chociaż że mam do nich 50km i kilka innych sklepów po drodze to jakoś lubię tam jeździć, ma klimat. Sklep przyjazny-można pochodzić, pooglądać i podotykać, dobrze zaopatrzony, obsługa znająca się na rzeczy i zawsze chętnie obiektywnie doradzi (oczywiście jak mają czas bo przeważnie biegają po sklepie i pakują paczki). Raz miałem tak, że na stronie sklepu (coś tam-nie pamiętam już co) mieli w ofercie, na Allegro również a w sklepie powiedzieli że nie ma tego od kilku dni i czekają na dostawę, więc kupujący online musieliby trochę poczekać albo jak by ktoś specjalnie akurat po to przyjechał to by się wkurzył. Ogólnie sklep polecam, będę tam jeszcze nie raz robił zakupy. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted April 5, 2015 Report Share Posted April 5, 2015 (edited) Ja mam już ze trzy zamówienia zrobione. Wszystko ok, mogę polecić. Asortyment Taiwanguna i Gunfire z rozszerzeniem od siebie. Fajnie, bo zawsze jak coś wyjdzie z dużych sklepów to nadal jest na Cytadeli, często też taniej. Z minusów, na jednym zamówieniu numer ulicy do dostawy pomyłkowo został wkejony z ulicy do danych fakturowych, ale kurier już za dobrze mnie zna :D, zadzwonił że coś inaczej tym razem i czy tak miało być. Edited April 5, 2015 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
GibsonTB Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Najbardziej wkurza mnie że nie ma cen na metkach, trzeba się ciągle pytać ile co kosztuje. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Kolejny zakup. Wszystko załatwione telefonicznie, szybko i sprawnie. paczka następnego dnia u mnie. Polecam gorąco. Towar zgodny z opisem. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 No ja ostatnio zamówiłem paczkę i sama wysyłka ok ale z zamówieniem trochę polecieli. Kupiłem dysze po 1zł (x3) i cena wisiała tak kilka dni. Raptownie piszą że mam dopłacić 57zł bo cenę zmienili sobie. :icon_eek: Dysz nie kupiłem. Tyle w temacie. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Teoretycznie musza ci sprzedac po cenie jaka jest na stronie jeżlei towar był dostępny w danej chwili. Co innego jeżlei zamawiasz a sklep nie ma towaru (jest informacja o tym) i wtedy przy dostawie sklep mzoe zmienić cene na wyższą i ma do tego prawo bo np. podrożało w porodukcji bo kurs waluty czy cos tam cos tam. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Towar był dostępny u nich :) Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 Jeśli cena 1 zł była wynikiem pomyłki lub błędu systemu a nie promocji, a Ty, jako kupujący miałeś podstawy, by o tym wiedzieć, to sklep może odmówić sprzedaży. https://prokonsumencki.pl/blog/blad-w-cenie-towaru-czyli-ochrona-praw-konsumenta-nie-moze-odbywac-sie-z-razacym-naruszeniem-praw-przedsiebiorcy/ http://www.web.gov.pl/e-punkt-aktualnosci/331_3000.html Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 A skąd ja mogłem o tym wiedzieć że błąd. Wchodzę na sklep kilka dni pod rząd i cena nadal aktualna i po kupnie też. Wróżką bajbuszką nie jestem. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Mogłeś się domyślić, że to błąd, biorąc pd uwagę, że dysza do repliki nie kosztuje 1 zł a zazwyczaj około 20 zł. Dwudziestokrotna różnica w cenie Cię nie zdziwiła? Tym bardziej, jeśli na produkt nie było promocji, wyprzedaży itp. Nie bronię sklepu, bo to ewidentnie ich błąd, ale obecne prawo chroni przedsiębiorcę przed konsumentem wykorzystującym tego typu błędy. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 No ale co obrońcą praw zwierząt jesteś czy jak ? Co mnie to obchodzi. Ja nie jestem zatrudniony a etat u nich że mam im błędy wytykać w asortymencie. Po drugie mogli chociaż jedną dyszę sprzedać za 1zł dla dobrego wizerunku a nie zdzierać kasę. Prawie tydzień towar wisiał z taką ceną a nie wiem ile przed wisiał. To tylko świadczy o sklepie. Po trzecie po co drążysz temat ? Posty nabijasz ? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Kontynuujcie formę wypowiedzi, to odpoczniecie trochę od forum bo coś za bardzo się kolega unosi. Nieznajomość prawa nie usprawiedliwia jego nieprzestrzegania. Swoją drogą inaczej by wyglądało, gdyby sklep zadzwonił - przeprosił i dopiero wtedy anulował zamówienie. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Ja się nie unoszę tylko nie chcę drążyć tematu czy mięli czy nie mięli. Napisałem swoją jedną opinię i nie wyżalałem się w niej że zbiedniałem z tego incydentu. Nie wiem po co kontynuowany jest ten wątek nie wnoszący nic do tematu. Admin lub Moder niech usunie to i tyle. Quote Link to post Share on other sites
matti991 Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Zamówienie błyskawiczne i na miejscu następnego dnia, polecam. Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Jest nam bardzo przykro z tego powodu. Dysza owszem wisiała na stronie kilka dni, jednak takie błędy ciężko wyłapać co jest oczywiście naszą winą. Nie mniej jednak w odpowiedzi na inaczej by wyglądało, gdyby sklep zadzwonił,zaraz po zejściu zamówienia próbowaliśmy się skontaktować z Panem "Brzuskim" jednak przez 3 dni nie było możliwości się dodzwonić... z dwóch numerów. Dopiero poprzez email udało się poinformować, że cena dyszy uległa zmianie. Nie będziemy tutaj zrzucać na nikogo innego winę, jednak bądźmy ludźmi i nie nie życzmy źle jeden drugiemu. Błędy się zdarzają a nie myli się ten co nic nie robi, staramy się sprostać Waszym wymaganiom. Sami właśnie też padliśmy ofiarą takiego błędu z tym że nas poproszono o dopłatę ponad 1,5 tys. zł po aktualizacji ceny towaru z uwaga... ceny "0 zł". Jeszcze raz przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. Nie przeczymy też że mogliśmy chociaż jedną dorzucić, ale mleko się już rozlało i nie ma co nad nim płakać. Pozdrawiamy CytadelaASG Quote Link to post Share on other sites
noah Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Ja osobiście mam "sprawę" z ww sklepem. Ale od początku. Za pośrednictwem Allegro zamówiłem tu parę rzeczy: 2 magazynki, 2 naszywki, czapeczkę oraz nową replikę M4A1 Tokyo Marui. Szybciutko zapłaciłem, szybciutko wysłali. Po dwóch dniach paczka była u mnie, otwieram i się zdziwiłem jak ateiści w piekle. W paczce brakowało jednej naszywki, ok zdarza się. Ale jeśli chodzi o replikę, otrzymałem inną aniżeli zamawiałem. Kto trochę lat siedzi w airsofcie, wie że TM produkowało jedynie dwa rodzaje replik M4A1 z plastikowym korpusem. Pierwsza wersja wyposażona była w kolbę "starego typu", 3 częściową lufę, brak wzmocnień uszu górnego korpusu oraz inne wady które wychodziły w eksploatacji. Zakończono jej produkcje w 2005 roku, kiedy ją zastąpiła wersja z kolbą LE, jednoczęściową lufą itd. Czyli wersja widoczna na zdjęciach w aukcji i stronie sklepu. Ja, jak się domyślacie otrzymałem tą pierwszą, co więcej w opakowaniu zastępczym (po replice CA, taki psikus) oraz bez jakichkolwiek papierów. Towar powystawowy bądź używany, bo raczej nie nowy! Tego samego dnia próbowałem skontaktować się telefonicznie z sklepem, niestety nieskutecznie. Następnego dnia się udało, poinformowałem o sytuacji oraz uzgodniłem zwrot repliki. Na kuriera czekałem 3 dni, na daremnie. Postanowiłem skontaktować się z sklepem używając poczty elektronicznej. Ponownie uzgodniłem zwrot towaru a także otrzymałem informację iż dosłana zostanie mi brakująca naszywka. Super. 2 dni później faktycznie spotkałem się z kurierem który odebrał od mnie replikę i dostarczył naszywkę. Okazało się że dostałem znowu nie tą której brakowało, ale pal to licho. Zamówiłem ją w innym sklepie. Zgodnie z numerem referencyjnym, paczka z repliką została dostarczona sklepowi 30 kwietnia (2 tyg temu). Od tego czasu wysłałem do sklepu 3 wiadomości z zapytaniem czy otrzymali replikę oraz kiedy mogę się spodziewać zwrotu pieniędzy - cisza. 3 dni temu założyłem sprawę na allegro, też nie raczą odpisać. Szczerze, niezrozumiałe jest dla mnie dlaczego sklep mnie totalnie zignorował. Może o czymś nie wiem i mi ktoś wytłumaczy? Udało się skontaktować z sklepem, otrzymałem zwrot. Sprawa pozytywnie zakończona. Quote Link to post Share on other sites
wredny_bo_trzeźwy Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Kolejny zakup w sklepie stacjonarnym - załatwione szybko i sprawnie, replika, już po zamówionych modyfikacjach, była do odbioru po godzinie, tego samego dnia. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 Zakup przez aukcję allegro - sprzęcik na trzeci dzień u mnie. Bardzo się cieszę, że przed długim weekendem! :D Wszystko jak trzeba :) Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted July 27, 2015 Report Share Posted July 27, 2015 Zakupiłem w Cycadeli parę części na allegro. Kontakt bezproblemowy. Udało się nawet do tego zamówienia sprowadzić część z EHA i trwało to 10dni + wysyłka kurierem. Jest to pierwszy sklep który od razu zamówił mi potrzebną część i zrealizował to w błyskawicznym tempie. Jeszcze raz polecam Cycadelę ASG. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Robiłem ostatnio zakupy w postaci kulek, szybkoładowarek i jednej ładownicy Przez przypadek zostały wysłane kulki o wagomiarze 0,25 zamiast 0,28, sklep stanął na wysokości zadania i wymienił na prawidłowe. Plusik Kontakt mailowy- jest, dosyć szybki. Plusik Kontakt telefoniczny- jest, odbierają. Plusik Chyba znalazłem nowy ulubiony sklep. Polecam Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Sklep w porządku. Kupowałem kask X-Shield. Nie miałem maski przy sobie, co by sprawdzić jak się sprawuje komplet. Bez problemu pozwolili pojechać do domu, sprawdzić. Nie pasował, więc bez problemu mogłem oddać. Są bardzo elastyczni. Quote Link to post Share on other sites
GibsonTB Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Ponownie polecam, przy kupnie doradzą, wytłumaczą, objaśnią. Duży plus. Quote Link to post Share on other sites
reaper666 Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Bardzo szybka realizacja zamówienia, bardzo fajny asortyment. Polecam :) Quote Link to post Share on other sites
Hammerstin Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Za posrednictwem allegro nabyłem klika drobiazgów. Głównie chemia i przejściówkę do tłumika dla pistolców WE. Paczka poczta przyszła w miarę szybko. Szkoda, że nie dali info mailem o wysyłce. Wszystko ok gdyby nie drobny zgrzyt. Przejściówka cała pokryta rdzą. Na szczęście po 20 min czyszczenia udało się pozbyć całego tego dziadostwa. Wiem, mogłem zgłosić to do sklepu i poczekać z tydzień... Opakowanie było przeźroczyste- folia wiec ktoś kto to pakował widział chyba co kładzie? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.