Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cytadela ASG


Recommended Posts

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Robiłem tam zakupy 3 razy, chociaż że mam do nich 50km i kilka innych sklepów po drodze to jakoś lubię tam jeździć, ma klimat.

Sklep przyjazny-można pochodzić, pooglądać i podotykać, dobrze zaopatrzony, obsługa znająca się na rzeczy i zawsze chętnie obiektywnie doradzi (oczywiście jak mają czas bo przeważnie biegają po sklepie i pakują paczki).

Raz miałem tak, że na stronie sklepu (coś tam-nie pamiętam już co) mieli w ofercie, na Allegro również a w sklepie powiedzieli że nie ma tego od kilku dni i czekają na dostawę, więc kupujący online musieliby trochę poczekać albo jak by ktoś specjalnie akurat po to przyjechał to by się wkurzył.

Ogólnie sklep polecam, będę tam jeszcze nie raz robił zakupy.

Link to post
Share on other sites

Ja mam już ze trzy zamówienia zrobione. Wszystko ok, mogę polecić. Asortyment Taiwanguna i Gunfire z rozszerzeniem od siebie. Fajnie, bo zawsze jak coś wyjdzie z dużych sklepów to nadal jest na Cytadeli, często też taniej.

Z minusów, na jednym zamówieniu numer ulicy do dostawy pomyłkowo został wkejony z ulicy do danych fakturowych, ale kurier już za dobrze mnie zna :D, zadzwonił że coś inaczej tym razem i czy tak miało być.

Edited by MrMCET
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

No ja ostatnio zamówiłem paczkę i sama wysyłka ok ale z zamówieniem trochę polecieli. Kupiłem dysze po 1zł (x3) i cena wisiała tak kilka dni. Raptownie piszą że mam dopłacić 57zł bo cenę zmienili sobie. :icon_eek: Dysz nie kupiłem. Tyle w temacie.

Link to post
Share on other sites

Teoretycznie musza ci sprzedac po cenie jaka jest na stronie jeżlei towar był dostępny w danej chwili.

Co innego jeżlei zamawiasz a sklep nie ma towaru (jest informacja o tym) i wtedy przy dostawie sklep mzoe zmienić cene na wyższą i ma do tego prawo bo np. podrożało w porodukcji bo kurs waluty czy cos tam cos tam.

Link to post
Share on other sites

Jeśli cena 1 zł była wynikiem pomyłki lub błędu systemu a nie promocji, a Ty, jako kupujący miałeś podstawy, by o tym wiedzieć, to sklep może odmówić sprzedaży.

https://prokonsumencki.pl/blog/blad-w-cenie-towaru-czyli-ochrona-praw-konsumenta-nie-moze-odbywac-sie-z-razacym-naruszeniem-praw-przedsiebiorcy/

http://www.web.gov.pl/e-punkt-aktualnosci/331_3000.html

Link to post
Share on other sites

Mogłeś się domyślić, że to błąd, biorąc pd uwagę, że dysza do repliki nie kosztuje 1 zł a zazwyczaj około 20 zł. Dwudziestokrotna różnica w cenie Cię nie zdziwiła? Tym bardziej, jeśli na produkt nie było promocji, wyprzedaży itp. Nie bronię sklepu, bo to ewidentnie ich błąd, ale obecne prawo chroni przedsiębiorcę przed konsumentem wykorzystującym tego typu błędy.

Link to post
Share on other sites

No ale co obrońcą praw zwierząt jesteś czy jak ? Co mnie to obchodzi. Ja nie jestem zatrudniony a etat u nich że mam im błędy wytykać w asortymencie. Po drugie mogli chociaż jedną dyszę sprzedać za 1zł dla dobrego wizerunku a nie zdzierać kasę. Prawie tydzień towar wisiał z taką ceną a nie wiem ile przed wisiał. To tylko świadczy o sklepie. Po trzecie po co drążysz temat ? Posty nabijasz ?

Link to post
Share on other sites

Kontynuujcie formę wypowiedzi, to odpoczniecie trochę od forum bo coś za bardzo się kolega unosi. Nieznajomość prawa nie usprawiedliwia jego nieprzestrzegania.

Swoją drogą inaczej by wyglądało, gdyby sklep zadzwonił - przeprosił i dopiero wtedy anulował zamówienie.

Link to post
Share on other sites

Ja się nie unoszę tylko nie chcę drążyć tematu czy mięli czy nie mięli. Napisałem swoją jedną opinię i nie wyżalałem się w niej że zbiedniałem z tego incydentu. Nie wiem po co kontynuowany jest ten wątek nie wnoszący nic do tematu. Admin lub Moder niech usunie to i tyle.

Link to post
Share on other sites

Jest nam bardzo przykro z tego powodu. Dysza owszem wisiała na stronie kilka dni, jednak takie błędy ciężko wyłapać co jest oczywiście naszą winą.

 

Nie mniej jednak w odpowiedzi na

inaczej by wyglądało, gdyby sklep zadzwonił
,

zaraz po zejściu zamówienia próbowaliśmy się skontaktować z Panem "Brzuskim" jednak przez 3 dni nie było możliwości się dodzwonić... z dwóch numerów. Dopiero poprzez email udało się poinformować, że cena dyszy uległa zmianie.

 

Nie będziemy tutaj zrzucać na nikogo innego winę, jednak bądźmy ludźmi i nie nie życzmy źle jeden drugiemu. Błędy się zdarzają a nie myli się ten co nic nie robi, staramy się sprostać Waszym wymaganiom.

 

Sami właśnie też padliśmy ofiarą takiego błędu z tym że nas poproszono o dopłatę ponad 1,5 tys. zł po aktualizacji ceny towaru z uwaga... ceny "0 zł".

 

Jeszcze raz przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość. Nie przeczymy też że mogliśmy chociaż jedną dorzucić, ale mleko się już rozlało i nie ma co nad nim płakać.

 

Pozdrawiamy

CytadelaASG

Link to post
Share on other sites

Ja osobiście mam "sprawę" z ww sklepem. Ale od początku.

 

Za pośrednictwem Allegro zamówiłem tu parę rzeczy: 2 magazynki, 2 naszywki, czapeczkę oraz nową replikę M4A1 Tokyo Marui. Szybciutko zapłaciłem, szybciutko wysłali.

 

Po dwóch dniach paczka była u mnie, otwieram i się zdziwiłem jak ateiści w piekle.

 

W paczce brakowało jednej naszywki, ok zdarza się. Ale jeśli chodzi o replikę, otrzymałem inną aniżeli zamawiałem.

 

Kto trochę lat siedzi w airsofcie, wie że TM produkowało jedynie dwa rodzaje replik M4A1 z plastikowym korpusem. Pierwsza wersja wyposażona była w kolbę "starego typu", 3 częściową lufę, brak wzmocnień uszu górnego korpusu oraz inne wady które wychodziły w eksploatacji. Zakończono jej produkcje w 2005 roku, kiedy ją zastąpiła wersja z kolbą LE, jednoczęściową lufą itd. Czyli wersja widoczna na zdjęciach w aukcji i stronie sklepu.

 

Ja, jak się domyślacie otrzymałem tą pierwszą, co więcej w opakowaniu zastępczym (po replice CA, taki psikus) oraz bez jakichkolwiek papierów. Towar powystawowy bądź używany, bo raczej nie nowy!

 

Tego samego dnia próbowałem skontaktować się telefonicznie z sklepem, niestety nieskutecznie.

Następnego dnia się udało, poinformowałem o sytuacji oraz uzgodniłem zwrot repliki.

Na kuriera czekałem 3 dni, na daremnie.

 

Postanowiłem skontaktować się z sklepem używając poczty elektronicznej. Ponownie uzgodniłem zwrot towaru a także otrzymałem informację iż dosłana zostanie mi brakująca naszywka. Super.

 

2 dni później faktycznie spotkałem się z kurierem który odebrał od mnie replikę i dostarczył naszywkę.

Okazało się że dostałem znowu nie tą której brakowało, ale pal to licho. Zamówiłem ją w innym sklepie.

 

Zgodnie z numerem referencyjnym, paczka z repliką została dostarczona sklepowi 30 kwietnia (2 tyg temu).

 

Od tego czasu wysłałem do sklepu 3 wiadomości z zapytaniem czy otrzymali replikę oraz kiedy mogę się spodziewać zwrotu pieniędzy - cisza.

 

3 dni temu założyłem sprawę na allegro, też nie raczą odpisać.

 

Szczerze, niezrozumiałe jest dla mnie dlaczego sklep mnie totalnie zignorował.

Może o czymś nie wiem i mi ktoś wytłumaczy?

 

Udało się skontaktować z sklepem, otrzymałem zwrot. Sprawa pozytywnie zakończona.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Zakupiłem w Cycadeli parę części na allegro. Kontakt bezproblemowy. Udało się nawet do tego zamówienia sprowadzić część z EHA i trwało to 10dni + wysyłka kurierem. Jest to pierwszy sklep który od razu zamówił mi potrzebną część i zrealizował to w błyskawicznym tempie.

 

Jeszcze raz polecam Cycadelę ASG.

Link to post
Share on other sites

Robiłem ostatnio zakupy w postaci kulek, szybkoładowarek i jednej ładownicy

Przez przypadek zostały wysłane kulki o wagomiarze 0,25 zamiast 0,28, sklep stanął na wysokości zadania i wymienił na prawidłowe. Plusik

Kontakt mailowy- jest, dosyć szybki. Plusik

Kontakt telefoniczny- jest, odbierają. Plusik

Chyba znalazłem nowy ulubiony sklep. Polecam

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Za posrednictwem allegro nabyłem klika drobiazgów. Głównie chemia i przejściówkę do tłumika dla pistolców WE. Paczka poczta przyszła w miarę szybko. Szkoda, że nie dali info mailem o wysyłce. Wszystko ok gdyby nie drobny zgrzyt. Przejściówka cała pokryta rdzą. Na szczęście po 20 min czyszczenia udało się pozbyć całego tego dziadostwa.

Wiem, mogłem zgłosić to do sklepu i poczekać z tydzień... Opakowanie było przeźroczyste- folia wiec ktoś kto to pakował widział chyba co kładzie?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...