Dżigit1994 Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Panowie ponieważ nie znalazłem odpowiedniego tematu wstawiam ten i jeżeli już istnieje to sorki Ale mam pytanie odnośnie m14 g&g http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=1259&name=G&G_-_M14_Black_Stock czy da się bez większych ingerencij w reszte wstawić tą sprężyne na op. manguście 6 przekonałem się że to świetna snajperka http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_401&products_id=3465&name=Systema_-_Sprezyna_170 Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 :hahaha: Wystarczy za odpowiedź?? Reszty sobie poszukaj. Quote Link to post Share on other sites
siannko Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 I z czego tu się śmiać sam posiadam takową, może nie na snajperkę ale na parasnajperkę jest idealna. Nie wiem jak z tą m170 bo jest dosyć mocna gb może nie wytrzymać swoją drogą ile ty chcesz tam fpsów mieć niby? 600? 700? Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 I z czego tu się śmiać sam posiadam takową, może nie na snajperkę ale na parasnajperkę jest idealna. Nie wiem jak z tą m170 bo jest dosyć mocna gb może nie wytrzymać swoją drogą ile ty chcesz tam fpsów mieć niby? 600? 700? A widziałeś chociaż jak wygląda gb w tej m14 ? Stockowo nie wsadzałbym więcej niż m120. Na m130 może ci zmielić zęby tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 A widziałeś chociaż jak wygląda gb w tej m14 ? Stockowo nie wsadzałbym więcej niż m120. Na m130 może ci zmielić zęby tłoka. GB w M14 G&G jest tak pancerny, jak w M249, moja pierwsza m14 miała w stocku m130 (505 FPS). Teraz mam m160 jeśli dobrze pamiętam, ale po grubych modyfikacjach, fps wychodzi 625. Quote Link to post Share on other sites
Ice Men Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 (edited) To pochwal się co twój M14 ma w środku !!! Edited June 22, 2011 by Ice Men Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Lufa do PSG-1 Prometheus 590mm. Gumka zielona G&G. Zestaw głowic G&G gł.cylindra stal chromowana, gł.tłoka alu. Tłok JBU Aluminiowy korpus, stalowe zęby. Sprężyna M170 Guarder. Zębatki H.S.T.U. C.A. Łożyska kulkowe 8mm G&G. Silnik I.T.U. Guarder. Mosfet z radiatorem miedzianym + kable 2mm. Quote Link to post Share on other sites
Szycha201 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 (edited) Witam. Przyszedł czas na zrobienie z mojej m14 ładnej snajpy, stąd taki zestaw: Sprężyna sp170 Guarder Metalowa łożyskowana prowadnica V3 SHS Zębatki SHS 100:300 Tłok SHS 15 zębów metalowych (+ zeszlifowanie 2giego zęba) Głowica tłoka Ultimate POM Cylinder 0 Ultimate Głowica cylindra V7 Ultimate Dysza AUG Guarder Silnik GFC Tornado F1 Już jest: Lufa Prometheus 550 Gumka Systema Energy Dystanser Madbull H Kable niskooporowe modelarskie Wtyczka T-deans Co sądzicie o tym zestawie? Wydaje mi się dość rozsądny, po uszczelnieniu myślę że spokojnie można liczyć na wartości FPS powyżej 600. Oczywiście temat zakładam w celu podzielenia się moim przemyśleniem odn tuningu tego modelu oraz aby usłyszeć także inne komentarze odnośnie zastawu:) Gdyby jednak taki temat istniał (jakoś nic takiego konkretnego poza super postem Lesia z jego konfiguracją G&G M14 nie znalazłem) proszę o podłączenie posta do tamtego tematu:) Edited December 24, 2012 by Szycha201 Quote Link to post Share on other sites
Misio MG Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Nie chcę kolejnego zakładać więc podpinam się! Witajcie. Problem rozchodzi się o M14 G&G Veteran. Poniżej specyfikacja a potem pytanie W Gearbox'ie: - Zębatki Stalowe SHS 100:300 - High Torque - Łożyska kulowe G&G - Tłok SHS wzmocniony - 15 zębów - Głowica tłoka SHS CNC - metal - Cylinder G&G - Głowica cylindra G&G - doszczelniona - Dysza Ultimate - doszczelniona - Popychacz G&G - Kable wysoko prądowe 1mm - wtyczki XT60 - Silnik Element - Ultra Torque - Sprężyna SP150 Guarder AoE zrobione, podkładkowanie. Kulturka i pięknie. 17.12.2013 zrobiony test chrono w SPEC SHOPie - 505 fps (508/502) Zachwyt itd. Jednak mam pewne ale - Czy ta wartość jest odpowiednia dla tego typu sprężyny, czy jednak można więcej wycisnąć? Myślałem tutaj o lepszej lufie, nowej gumce? Gorąco proszę o rady i odpowiedzi ;) Pozdrawiam Jo Misio Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 M14 G&G EBR Głowica cyl. G&G Głowica tłoka Ultimate ALU Cylinder 0 Systema Preca JBU 450mm Dysza M14 G&G SP150 Guarder + prowadnica G&G Merf 3.2 + 11,1V LiPo Zębatki Systema 550-555fps Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Miałem identyczny zestaw jak Ty, a wynik fps jak u Verba:) z tym , że na krótszej lufie promyka i cylindrze 1 (wersja S.O.C.).Także słabo Ci poskładali tà replikę.Mojà tuningował AnR:)... Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 (edited) M14 G&G Veteran Głowica cyl. G&G Głowica tłoka ALU Cylinder Stock Precka Guarder 6.02 Dysza M14 uszczelniona SP140 CORE Merf 3.2 + 11,1V 50C Zębatki stock Silnik GFC Tornado F1 540-545fps Edited December 17, 2013 by Padaka Quote Link to post Share on other sites
Misio MG Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 (edited) Samemu składałem pierwszy raz, więc może troszkę wyrozumiałości :icon_smile: Więc będę jeszcze raz to musiał złożyć. Dzięki za radę Chyba że Spring jest lipny, co by chinol coś skręcił i wpakował do torebki. Różnie bywa Edited December 17, 2013 by Misio MG Quote Link to post Share on other sites
Misio MG Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 Witam Chciałbym znowu zasięgnąć rady wprawionych użytkowników M14G&G i zapytać o rady i pomysły na rozwiązanie mojego problemu. Mianowicie moja czternastka ma nieszczelności na dyszy. Sprawdziłem obie konfiguracje (Ultimate) i na obu jest straszny przedmuch. Próbowałem wszystkiego, niestety bez skutku. Sprawdziłem natomiast szczelność z przypadkową dyszą ProTecha M4 i bez owijania w bawełnę, szczelność jest doskonała, nawet gdy dysza trzyma się na ostatnim o-ringu. Wpadłem na pomysł aby wymienić moją dyszę z tworzywa na tą od ProTecha, ale długość jaką potrzebuje G&G to chyba 24,4mm. ProTech dedykowaną do AUGa ma 24,95mm. Pytanie czy opłaca się taki zakup i ewentualne docinanie dyszy na długość? Do kompletu chciałem jeszcze zmienić listwę popychacza na tą od KA. Poratujcie dobrą radą. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Szycha201 Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 M14 G&G ma komorę z AUGa. Dysza Guardera do AUG pasuje na 100%. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 W GUNFIRE pojawił się M14 VETERAN [G&G] :icon_exclaim: Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 W GUNFIRE pojawił się M14 VETERAN [G&G] :icon_exclaim: :D Paanie, ten link przekierował mnie do jakiegoś tematu o kałaszach. Wietrzę spisek rusofilów. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted September 12, 2014 Report Share Posted September 12, 2014 (edited) Przepraszam, nastąpiła pomyłka, już się poprawiam http://gunfire.pl/product-pol-1152200269-Replika-elektryczna-karabinu-GR14-Veteran.html :icon_mrgreen: Edited September 12, 2014 by Powała Quote Link to post Share on other sites
KubaL17 Posted July 19, 2015 Report Share Posted July 19, 2015 Witam, Posiadam M14 G&G w wersji EBR (krótsza wersja, GR14 H.B.A-S), 100% stock. Chciałbym się dowiedzieć, czy wymiana lufy wew. na precyzyjną wpłynie dodatnio na poprawę skupienia? Pytam w kontekście "stock G&G vs polecane precle (promyk, km head itp)", ponieważ gdzieś w czeluściach internetów wyczytałem, iż bazowa rurka w m14 g&g ma 6.02 czy 6.03, czyli w sumie niby jak prec, g&g to I klasa, itd, itp...podsumowując: jest sens wkładać precę? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Kupiłem M1 Garanda od G&G, bebeszki ma takie, jak M14. Chcę zrobić w nim 550-600 FPS, by był snajpą nie tylko na historyki. Lata temu miałem w swoim M14 takie ło zestawienie: Lufa do PSG-1 Prometheus 590mm. Gumka zielona G&G. Zestaw głowic G&G: głowica cylindra stal chromowana, głowica tłoka aluminiowa, Tłok JBU Aluminiowy korpus, stalowe zęby. Sprężyna M170 Guarder. Zębatki Helical Super Torque-Up Classic Army. Łożyska kulkowe 8mm G&G. Silnik Infinite Torque-Up Guarder. Mosfet z radiatorem miedzianym + kable 2mm. dawało 622+/- 2 fps. czy aktualnie na rynku są lepsze rozwiązania? Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 Panowie, czy do m14 g&g będzie pasowała głowica cylindra od gb v7? Jak tak to jaką polecacie wraz z dyszą, żeby dawała jak najlepszą szczelność ze stockową komorą? Jest sens wymieniać te części pod m160? Warto wymienić również cylinder? Jeśli tak to na jaki? Dodatkowo mam problem z trybem semi - działa tylko auto. Czy wymiana przerywacza rozwiąże problem czy trzeba wymienić co innego? Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 Do G&G pasuje uszczelniona G&G tylko i wyłącznie Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 A jest sens ją wymieniać pod względem wytrzymałości z m160 (jest idealnie szczelna) czy po prostu lepiej założyć sorbo? Quote Link to post Share on other sites
MiKorn Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 Pasuje również czarna Ultimate. Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 A jakieś porady odnośnie posiadania tylko trybu auto? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.