Maza94 Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 (edited) SWD miało na zamku i za gniazem magazynka ręcznie wyryty znaczek Iżmasza, numer i datę. To na zamku to wybijaki :icon_wink:. W ZnAlowym korpusie waszego SWD, bez problemu można to zrobić dobrze nagrzaną lutownicą. Edited August 15, 2013 by Maza94 Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 (edited) Syf. Pękło, nawet nie wiem kiedy. Ba, dzisiaj nawet nie ruszałem suwadła, tylko strzelałem na dworze, chce je odciagnąć i mi sie rozłazi :teethh: No ale wiedziałem że tak będzie, nadal uważam że za te 700-800 zł to dobra replika. Jakby to podsumować :icon_smile: Cyma. Edited August 24, 2013 by grzesio93 Quote Link to post Share on other sites
Kudlaty-GR Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 Cyma. Quote Link to post Share on other sites
GSoft Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Witam, mam nietypowy pomysł... mam możliwość kupienia tego svd bez gb, i zakładając, że zmienię komorę i dyszę gb w v3 na zamówienie, to zmieszcze te patenty w svd? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Nie. Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted February 12, 2014 Report Share Posted February 12, 2014 (edited) No to postrzelane narazie :icon_biggrin: Tak na początek sezonu chciałem wrzucić bore upa + pare innych rzeczy i się okazało że jakimś cudem odpadł 7 ząb od końca. Nie mam pojęcia dlaczego akurat ten, ale zębatka z real sworda już zakupiona. Tylko czekać na przesyłkę :icon_smile: Strzelam że to poprostu jakaś wada fabryczna zębatki i tyle. Poszło po około 2k na M155 elementa, o awarii dowiedziałem się rozbierając GB, replika nadal strzelała :D Edited February 12, 2014 by grzesio93 Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 (edited) Temat dawno nie ruszany, ale chciałbym się podzielić doświadczeniami i obalić kilka mitów :icon_smile: Posiadam od kilku miesięcy SWDSa, CM057S. Kupiłem go hobbystycznie, do grzebania, bo myślałem, że tunning będzie kosmicznym problemem, okazało się inaczej. Moim celem było uzyskanie >600fps przy jak najniższej sprężynie. Replika jest troszkę loteryjna jeśli chodzi o zębatki, bo stockowa zębatka tłokowa wyburaczyła się po 400 strzałach, za to inna stockowa ciągnie już 1k bez zająknięcia. Ostatecznie udało mi się osiągnąć 620 +/- 1 (!!!) FPS przy średniej mocy sprężynie. Więcej nie potrzebuję :icon_smile: Spis części: - nawiercana głowica tłoka SHS - stockowy tłok, wyjęty ciężarek - sprężyna m155 Element - stockowa głowica cylindra, ZDROWO owinięta taśmą teflonową 0,075mm - dysza mp5 SHS nie skracana (da się, o tym zaraz) - lufa prometheus 590mm - gumka Maple Leaf 75st - zrobiony floss mod - merf 3.2 + okablowanie 1,5mm^2 dyszy SHS nie trzeba piłować, skracać, szlifować. Wystarczy założyć oring na rękaw komory wchodzący w GB. Replika podaje bez problemu i szczelność trzyma perfekcyjnie. Próbowałem szlifować długi tłok SHSa, ale jakoś nie chciały go dobrze zębatki łapać. Nie do końca wiem czemu. Edited March 7, 2014 by Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
krolik1982 Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 sprawdz długoś tloka orginalnego od cymy i porówna z długością SHS'a Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Suwmiarka pokazała identyczną długość.Za to wczoraj widziałem, że ktoś mimo wszystko zakładał sorbo pada 1,5mm. Jak padnie obecny to będę kombinował. Trzeba będzie wtedy jeszcze przerzucić się na dłuższą sprężyną, dedykowaną do psg1 coś mi się wydaje. Quote Link to post Share on other sites
charli_ Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 (edited) Witam Czytuję ostatnio tematy poświęcone snajperstwu i strzelaniu wyborowemu. Nie mam w tym aspekcie doświadczenia, ponieważ na razie używam zwykłego karabinka. Osobiście skłaniam się do SW stąd myślę o zakupie cymowskiego SWD. Lecz tutaj się rodzi pewien problem. Otóż, karabiny wyborowe w ASG często są o napędzie sprężynowym, nierzadko dodatkowo wyciszone, w połaczeniu z ghille i osobistymi umiejętnościami gracza daje to bardzo przyjemne efekty. Jednak ten konkretny karabin ma w sobie, było nie było, gearbox, który z natury jest dość hałaśliwy. I tutaj jest moje pytanie: czy robicie coś w kierunku wyciszenia tego SWD? Da się wgl coś zdziałać tutaj w tym aspekcie? Wiem, że można standardowo wypodkładkować, dać wyciszone bebechy czy tłumik ale na ile skuteczne będzie to w wypadku karabinu wyborowego? Dodam, że właściciel preferuje pozostać w ukryciu (np. ukryta pozycja osłaniająca flankę bronionego obiektu i prowadząca w miarę możliwości niewykryty ogień, lub też wsparcie oddziału które w razie kontaktu albo próbuje flankować albo prowadzi ogień z ukrycia). Macie jakieś swoje sposoby, innowacyjne metody itp? Nie zajmowałem się tego typu ulepszeniami stąd moje pytanie. Zdaję sobie sprawę, że najlepszym wyjściem jest zakup sprężynowej repliki i zostanie typowym snajperem ale nie czuję aż takiego powołania do tego typu zabawy. Lubię akcję dlatego ogień półautomatyczny, który oferuje ta replika, bardzo mnie pociąga. Ponadto jestem fanem uzbrojenia radzieckiego, a SWD osobiście uważam za najpiękniejsze dzieło tejże myśli technicznej. Nosiłem się nawet z zamiarem zakupu sprężynowego ale jednak ogień półautomatyczny pasuje do tej "pani" jak ulał ;) Pozdrawiam PS. Proszę nie sugerować się ubogą ilością moich postów gdyż bawię się w te klocki już kilka lat i mimo braku aktywności na forum swoje przeżyłem i zielony nie jestem :icon_wink: Edited March 14, 2014 by charli_ Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 Z mocnej snajpy raczej nie strzela się do przeciwników na odległości poniżej 30m, a już wtedy ciężko zlokalizować strzelca po 1 strzale. Na 50+ m to nie ma znaczenia jaki typ napędu masz w replice karabinka wyborowego - cel słyszy tylko świst kulki. Opisałeś już sam, co można mechanicznie zmienić by wyciszyć replikę. Tłumik dźwięku - można go zrobić do swd - zmieni tylko odrobinę sam ton wystrzału, na bardziej basowy, przez co nadal będzie słychać strzał, ale trudniej będzie zlokalizować strzelca. Pracy silnika i uderzenia tłoka nie wygłuszysz, no chyba że całą replikę pianką do okien upaciurasz... Najlepsze,w sensie najcichsze, to mimo wszystko są 4-takty złożone na porządnych częściach oraz gazówki, w których to dobry tłumik spełnia swoje zadanie. Quote Link to post Share on other sites
charli_ Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 Dzięki za odpowiedź! Z mocnej snajpy raczej nie strzela się do przeciwników na odległości poniżej 30m, a już wtedy ciężko zlokalizować strzelca po 1 strzale. Na 50+ m to nie ma znaczenia jaki typ napędu masz w replice karabinka wyborowego - cel słyszy tylko świst kulki. Tego typu informacji szukałem :) Wiadomo, co się da to wyciszę, bałem się po prostu, że będę zbyt łatwy do zlokalizowania. Ale uspokoiłeś nieco moje obawy. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Ivo_Meleskevic Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Witam. Mam problem z moim SWD-S. Otóż kulki skręcają w prawo. aby leciały prosto muszę przekręcić replikę w lewo o jakieś 15-20 stopni. Mieniałem już gumki i dystansery i dalej bez zmian. Pozostało tylko założyć jeszcze stokową lufę i na niej zobaczyć. Aktualna konfiguracja: Promyk 590 Gumka Maple Leaf Kulki 0,25 i 0,28 G&G, 0,36 Guardera Może ktoś się spotkał z czymś takim i zna rozwiązanie problemu? Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 A i owszem :) 1 słowo: GUMKA na Maple Leaf jest taki feler, że jeśli jest minimalnie krzywo założona, albo dystanser się przemieścił to dokładnie takie objawy są. Przerabiałem w AK i własnie SWD-Sie. Skusiłem się na "magiczną" moc gumki, a ile się napociłem to tyko ja wiem :) Ogólnie tak - jeśli baaardzo Ci zależy na gumce to zrób uważnie teflon/floss fixa/moda, żeby gumka nawet o 0,.5mm nie przesunęła się na lufie przy wsadzaniu do komory. Dopiero potem załóż dystanser i sprawdź czy się równo układa. Ew zmień na sprawdzoną czarną systemę, zieloną g&g albo fioletowego promyka. Quote Link to post Share on other sites
Ivo_Meleskevic Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 (edited) :icon_smile: identyczna sytuacja jest właśnie na systemie. ok spróbuje jeszcze się pobawić. Nawet próbowałem to regulować tymi 2 śrubeczkami, ale za mała przestrzeń w wycięciu lufy zewnętrznej. A floss mida czym można zrobić? aktualnie nie posiadam nici dentystycznej (gdzieś na filmiku widziałem)? Edited April 24, 2014 by Ivo_Meleskevic Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Spróbuj ustawiać dystanser po włożeniu lufy do komory. Czasem pomaga. A floss moda tylko nicią dentystyczną. Jest woskowana, więc nie wżyna się w gumkę a do tego włókna spłaszczają się przy nacisku. Zwykła nić niestety tnie gumkę okrutnie. 2 śrubki nie służą do regulacji, trzymają bęben na miejscu, nic poza tym. Swoją drogą, na youtubie jest jak pozbyć się wrednego odchyłu na pokrętle. Quote Link to post Share on other sites
Ivo_Meleskevic Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 chyba znalazłem winnego Popychacz dystansera. powierzchnia do której dolega dystanser jest jakby z 2 połówek. Jedna była wyżej. Przypadek, że zawsze wkładałem tak samo. Właśnie iglak poszedł w ruch i zobaczymy jutro będę kombinował dalej no niestety. 3 lufy, 4 gumki i 5 dystanserów i dupa blada. na każdej skręca w prawo. Brak mi już pomysłów. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted April 25, 2014 Report Share Posted April 25, 2014 Nie ociera Ci się czasem kulka o tłumik płomienia w którymś miejscu? W SWD nie jest o to specjalnie trudno, a leciutkiego uderzenia możesz nie słyszeć i nie odczuwać poza opisaną zmianą trajektorii. Quote Link to post Share on other sites
Ivo_Meleskevic Posted April 26, 2014 Report Share Posted April 26, 2014 W SWDS jest lejek, więc to nie to. Kulka leci prosto, po czym skręca w prawo i do góry. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 Wreszcie dorobiłem się SWD-S. Po zabiegach dokonanych przez l/profil/show/54109]Whitego, replika posiada w "brzuszku": - głowicę tłoka płaską ALU Ultimate, - cylinder stalowy L85/Sr25 Ultimate, - sprężynę Sp 150 Guarder, - lufę 6,02 mm Guarder, - gumkę czarną Guarder, - mosfet GATE PiscoSSR 2, - kable niskooporowe. Po tych zmianach replika uzyskuje średnio 570 fps, z uwagi na brak warunków terenowych zasięg repliki nie był jeszcze mierzony. Dokupiłem też dwa Mid-capy (brzydzę się Hi-capami) i LiPo 1500mAh 11,1V 20/40C. Dotychczasowe wydatki wraz z ceną repliki to 1530 zł. Teraz jeszcze montaż i luneta, całość powinna się zamknąć w kwocie około 2200.- PLN. Zobaczymy jak replika będzie się sprawdzać "w praniu". Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 Płaska aluminiowa głowica tłoka... Zamów sobie tak od razu ze 3 szkielety GB na zapas. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 (edited) Płaska aluminiowa głowica tłoka... Zamów sobie tak od razu ze 3 szkielety GB na zapas. Czemu aż trzy? Poza tym mam serwisanta, który to robił "pod ręką" i mam do Niego zaufanie... :maniak_OK: Edited July 21, 2014 by Powała Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 Płaska aluminiowa głowica tłoka... Zamów sobie tak od razu ze 3 szkielety GB na zapas. Panie "Winiacz" - rozumiem ,że jest Pan expertem od SWD - i nie jedną Pan w życiu składał. Zatem - zapewne widział Pan szkielet w SWD ? Nie wydaję się on bardzo mocny ? Bo mi tak. Jaką inną głowicę ,by Pan zalecił do tejże repliki ? Wyciszoną ? Czy może plastikową pod SP150 ? Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 A słowo "płaska" to przestało istnieć? Ciężkie, aluminiowe zestawy wywołujące większe obciążenia nie wygrają z MOCNYMI (a te swoje kosztują) lekkimi. Ale taka jest moja szkoła, jak ktoś wkłada aluminiowe młotki to już jego sprawa. Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 (edited) Ja mam plastikową płaską z guardera pod M155 elementa + sorbo pad i działa :icon_smile: Jak narazie jedyna awaria jaka była to wyrwało mi ząb z zębatki tłokowej, nawet gdzieś w temacie pochwaliłem się zdjęciem :icon_biggrin: A aluminiowa głowica tłoka aż tyle nie waży... Inaczej jakby ktoś włożył cały aluminiowy tłok, wtedy można by się zastanawiać nad sensem tego zabiegu :icon_smile: Ja wole plastikowe tłoki i ich głowice, jednak aluminiowe też montowałem i nie są jakimiś masakratorami, nawet na v2 :icon_smile: Tak jak napisałem... inaczej jest z aluminiowym tłokiem :teethh: Edited July 21, 2014 by grzesio93 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.