Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

A&K SWD AEG


Recommended Posts

Po prostu przekraczając granicę Polski aluminium wzbogaca się na kursie dolara, stąd też ich "chłyt markedindody".

 

Nie, nie, aluminium wzbogacało się w Gunfire, które miało choć tyle przyzwoitości, by nie okłamywać wprost. Z drugiej strony to aluminium mocno wzbogacili, bo do 7% aluminium dodali ponad 90% cynku :)

 

SWD od Cymy jest pewniejsze, ale pewnie też i droższe.

A&K w swoim dotychczasowym SWD stosowała lepszy materiał na korpus, niż Cyma w swoich nowych kałachach (przynajmniej palnik i imadło to potwierdziły)

A&K wyjdzie taniej, bo drewno robią z plastiku.

 

W Polsce jesteśmy. Zresztą Rosjanie też nie mają "V" jeśli się nie mylę. K.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

"Typ ognia: pojedynczy i ciągły"

Jak dla mnie bardzo dobrze.

O ile pamietam, Padaka chciał aby tak było w cymie ponieważ chciałby coś przyszturmować z SWD ;p

Ja się podpisuje pod tym rękami i nogami, nie chcesz - nie używaj auto i będzie koszer

,a do rekonstrukcji sklepy ASG teraz proponują naprawde dużo innych ładnie zrobionych SWD więc :

678379.jpg

Edited by bastekkk
Link to post
Share on other sites

W przeciwieństwie do cymy ma jedną sporą zaletę którą są części zamienne w większości pasujące do sr25... No dobra poza jedną głowicą cylindra jeśli dobrze pamiętam (standard ca do m14). Pozostaje szkielet ale do CA też można dostać (pisać do dystrybutora w pl o sprowadzenie)

Edited by Widmo34
Link to post
Share on other sites

W przeciwieństwie do cymy ma jedną sporą zaletę którą są części zamienne w większości pasujące do sr25... No dobra poza jedną głowicą cylindra jeśli dobrze pamiętam (standard ca do m14). Pozostaje szkielet ale do CA też można dostać (pisać do dystrybutora w pl o sprowadzenie)

Jeśli chodzi o Cyme, to na blogu gunfire była informacja że nie wszystkie części pasują od RS więc może i tak być w tym przypadku ale byłby to dla nich(a&k) strzał w stope.

Edited by bastekkk
Link to post
Share on other sites

W przeciwieństwie do cymy ma jedną sporą zaletę którą są części zamienne w większości pasujące do sr25... No dobra poza jedną głowicą cylindra jeśli dobrze pamiętam (standard ca do m14). Pozostaje szkielet ale do CA też można dostać (pisać do dystrybutora w pl o sprowadzenie)

 

 

Nie zgodzę się z kolegą. Poczyniłem pomiary na podstawie zdjęć GB.

 

Długość cylindra to standard, zębatki też maja normalne wymiary.

 

Więc i tłok jest pewnie normalny.

 

Z opisu wynika, że replika ma lufę wewnętrzną 690mm. Więc do tego cylindra to za dużo.

 

To są tylko dywagacje i dopiero jak ktoś kupi i rozłoży będzie można coś więcej powiedzieć

 

Pozdrawiam

Edited by separator
Link to post
Share on other sites

Więc jeśli to nie jest klon gb long CA tylko jakiś z normalnym to kupa (może tak być do swego czasu jak miałem CA to precka 650mm mogła wejść , ale jeśli to long to te 4 cm lufy może zyskali komorą hu? Może ta z springa A&K jest krótsza niż ta w CA)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...