Simur Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 Dziś przeglądając allegro natrafiłem na to>: http://allegro.pl/nowa-seria-jg-g36-c-g608-gwarancja-i1985013456.html po fotach stwierdzam że to JG ma na body jakiś numer seryjny.. Ktoś coś o tym wie że JG wypuściło odświeżone g36.. a jak tak to co tam się pod maską zmieniło? No chyba że to po prostu ściema.. ale zainteresował mnie ten numer seryjny na body, inne modele JG g36 są czyste bez jakichkolwiek oznaczeń. Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 (edited) Może po prostu zrobili tak dla lansu? Bo bardziej myślę że to lans aniżeli nówki czy coś. Ale możliwe że nówki wypuścili. Teraz czekać aż ktoś to dostanie pod choinkę :> Edited December 21, 2011 by Christophy Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted December 25, 2011 Report Share Posted December 25, 2011 (edited) Ja mam tą całą nową serię. Jedyna zmiana to ten numer seryjny i pin od gniazda maga zmienili (Na gorszy, lepszy jest odkręcany. Prawie zgubiłem ten pin od gniazda i niesamowicie szybko się wyrabia.) Dodając, ta nowa seria jest od września na taiwangun.pl Edited December 25, 2011 by komandoczołg Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 25, 2011 Report Share Posted December 25, 2011 Ja mam tą całą nową serię. Jedyna zmiana to ten numer seryjny i pin od gniazda maga zmienili (Na gorszy, lepszy jest odkręcany. Prawie zgubiłem ten pin od gniazda i niesamowicie szybko się wyrabia.) Dodając, ta nowa seria jest od września na taiwangun.pl Odkręcany pin? W gietach od ponad dwóch lat są zwykłe, nie było odkręcanych. Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted December 25, 2011 Report Share Posted December 25, 2011 (edited) Ops! Sorki za dużo amerykańskich filmów z Echo 1 się na oglądałem. To tylko ten numer, to jest jedyna zmiana. Edited December 25, 2011 by komandoczołg Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted December 25, 2011 Report Share Posted December 25, 2011 http://wmasg.pl/pl/news/show/94131?highlight=JG Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 W Polsce to gieta od GFC. http://www.koalicjapolnoc.pl/news.php?readmore=762 Quote Link to post Share on other sites
SnieG Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Jak rozpoznać nową wersję od starej? Planuję niedługo zakup własnie. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 (edited) Jak rozpoznać nową wersję od starej? Planuję niedługo zakup własnie. Czytałeś w ogóle pierwszy post i trzeci? ;) Edited January 17, 2012 by OFF Quote Link to post Share on other sites
SnieG Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Chciałem się upewnić, bo np w 3 poście nie ma prawdy do końca. Doczytałem się też, że zmienione jest gniazdo magazynka. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Ja bym kupił G36 od Cymy, ale to tylko moje zdanie. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Odkręcany pin? W gietach od ponad dwóch lat są zwykłe, nie było odkręcanych. Stwierdzasz, że "już od dwóch lat są zwykłe", czy że "w ogóle nigdy nie było odkręcanych pinów"? Bo jeśli to drugie to się nie zgodzę, bo sam posiadałem G36 JG z odkręcanym pinem. I był gówniany, bo albo pękała nakrętka albo odłamywała się część pina z gwintem. Mimo wszystko jako tako spełniał swoją funkcję. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Od dwóch lat nie było, starszych wersji nie posiadałem. Quote Link to post Share on other sites
Pritcher Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 (edited) Odkręcany pin? W gietach od ponad dwóch lat są zwykłe, nie było odkręcanych. Ja miałem gietkę z odkręcanymi pinami, na imbusy. Pamiętam, gdyż jednemu urwałem nakrętkę wraz z gwintem pina. Ale to było ponad rok temu, nie wiem jaki 'rocznik' reprezentowała moja replika. EDIT: Heh, nie przeczytałem posta Pietraszki. Ale jak widać nie ja jeden miałem z tymi pinami problem. Edited January 19, 2012 by Pritcher Quote Link to post Share on other sites
Simur Posted January 19, 2012 Author Report Share Posted January 19, 2012 (edited) piny to najmniejszy problem tak oglądam te info różne i widzę żę nowe JG g36 poza nr. seryjnym ma zmienioną komorę hopka.. taka z kołnierzem troche podobna do tych z emek a co za tym idzie cały "element" gniazda magazynka także ma zmiany.. wiec te częśći z poszczególnych serii nie będą do siebie pasować i chcąc zmienić czy komorę czy gniazdo magazynka jesteśmy skazani na szukanie odp. versji bo stare JG nie pasi juz. A awoją drogą widzial ktoś nowe przejścia na magi do m4 które by pasowały do nowej budowy hopka? Ps. Co do pinów odkręcanych imbusem ja także posiadałem taką wersję ale zakupiona była jakieś ponad 2latka temu.. sam pin normalny tylko na końcu miał mały gwint i nasadkę zakręcaną imbusem (łątwo się to gwintowało;/) Edited January 19, 2012 by Simur Quote Link to post Share on other sites
misiakow Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 A ja zakupiłem przed nowym rokiem gietę JG z gunfire. Jest chyba z nowej serii, bo ma wybity (namalowany) numer seryjny, ale ma starą komorę hop -up (bez komina). Wynika to może z faktu, że jest to wersja z gniazdem magazynków M4. Pozdrawiam misiakow Quote Link to post Share on other sites
KeyKey Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Hej, mam pytanie Jak wiele może wytrzymać mocowanie kolby tej repliki? Quote Link to post Share on other sites
komandoczołg Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 taki mały odkop seria z 2011 (wrzesień) ma lufę długości 257mm. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 (edited) Teraz ja zabiorę głos w sprawie giet JG. Stara gieta (cała seria) błyszczące body Nowa generacja: Numer seryny (jeśli tak to można nazwać), poprawiony wygląd body, kolor bardziej matowy. A poza tym wszystko to samo co w poprzednich wersjach. Jakies 3-4 lata była jeszcze zmiana szkieletów GB. zmiana dotyczyła tylko i wyłącznie łożysk. Teraz nie pamiętam czy z 7mm na 6mm czy z 6mm na 7mm. (łożyska plastikowe w obu wersjach) Edit: Zapomniałem jeszcze dopisać, że gdzieś w między czasie również zmieniały się tłoki z 15 zębami na, tłoki z 14 zębami. Aktualnie wszystkie wychodzą bez przedostatniego zęba. Kolejnej repliki nie kupię, więc tego już nie sprawdzę. Edited December 29, 2012 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Hej, mam pytanie Jak wiele może wytrzymać mocowanie kolby tej repliki? Mega inteligentne pytanie. To ja inteligentnie odpowiem: wiele wiele. Quote Link to post Share on other sites
Maciej0011 Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 (edited) Raz jeszcze: http://www.koalicjap...hp?readmore=762 http://wmasg.pl/pl/n...ighlight=g36 jg Kto ma G36 starszych serii, od razu zauważy różnice. W.w linki już były podane w tym temacie, bardzo dobrze ukazują wprowadzone przez JG zmiany, nie wiem więc po co ta dyskusja. Kwestia pinu mocującego gniazdo magazynka jest moim zdaniem marginalna, zwłaszcza w porównaniu z całością modyfikacji nowej wersji. Edited December 30, 2012 by Maciej0011 Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) Hej, mam pytanie Jak wiele może wytrzymać mocowanie kolby tej repliki? Jeśli są porównywalne z adapterem do kolb od emek, to nie polecam mocować zawieszeń bezpośrednio do kolby :icon_razz: Edited January 4, 2013 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.