Fruitastic Posted September 16, 2012 Report Share Posted September 16, 2012 nie zgodzę się - tłok ma połowę zębów stalowych i nie ma żadnych śladów używania na nim.zębaty szły jak masło na gorącej patelni Quote Link to post Share on other sites
Igorbien Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 Sugerowalem się jakimś opisem w necie, ale jeżeli jest tak jak mówisz to bardzo dobrze - nie rozbierałem jeszcze GB, to nie wiem co tam siedzi. Co wg. ciebie jest kandydatem do wymiany w tym GB? Quote Link to post Share on other sites
Fruitastic Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 sugerując się moim egzemplarzem to zębatki - wszystkie. Pierw zjadło mi silnikową, potem reszta. Wsadziłem zębaty z JG, wyglądają na solidniejsze i są grubsze (poza tym sprawdzone). Poza zębatkami to nie wiem z jakiego powodu miałem krzywą głowicę cylindra - ten wystający metalowy "dzyndzel" z cylndra. Nie robiło to jakiejś wielkiej różnicy ale sam fakt... Quote Link to post Share on other sites
koksen Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Czy odpięcie blowbacka ma jakiekolwiek przełożenie na fpsy? Chodzi mi o to, czy odpinając go skoczy o kilka fps w górę? Czy macie jakiś filmik jak to zrobić? Nie mogę nic znaleźć w necie. Quote Link to post Share on other sites
Igorbien Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Np. - operacja prosta jak konstrukcja cepa. Czy będzie to miało wpływ na FPSy - nie mam pojęcia, nie chronowałem przed i po. Wywal to w cholerę, mało tego że hałasuje, to jeszcze narażasz się na uszkodzenie tego. Ja mam pytanko do użytkowników tej i innych giet. Urwałem rączkę od suwadła(głupi byłem, chciałem zaszpanować tactical reloadem i za którymś razem zwyczajnie została w ręku ;) . Mam ją ciągle, próbowałem kleić, lecz gówno to dało bo przy każdym pociągnięciu się urywa. Zamiast zamawiać drugą plastikową rączkę z HK, płacić za to fortunę, i nie mieć praktycznie żadnej satysfakcji z tego - wpadłem na lepszy pomysł. Dało by radę dorobić identyczną, ale z jakiegoś mocniejszego materiału? Aluminium, bądź jakiś w miarę trwały metal. Ile coś takiego może kosztować, i gdzie się z tym zgłosić? Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Próbował ktoś z powodzeniem rozłożyć replikę na części tj. odkręcić pierścień trzymający lufę ? Quote Link to post Share on other sites
Kola Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 (edited) Próbował ktoś z powodzeniem rozłożyć replikę na części tj. odkręcić pierścień trzymający lufę ? Tak, też masz problem z odkręceniem tego pierścienia? Ja musiałem użyć młotka i płaskiego śrubokrętu. Edited November 11, 2012 by Kola Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Tak też nie mogę odkręcić tego pierścienia. Myślałem, że obejdzie się bez użycia siły ale widzę że stare Rosyjskie rozwiązanie jest zawsze na czasie :D Quote Link to post Share on other sites
Fruitastic Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Dziś zauważyłem, że blow back sam mi się wyłączył :) odłamał się wystający kawałek metalu, który zaczepiał o zamek (powodował jego ruch) Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Kola, a po ponownym przykręceniu lufy nie masz żadnych luzów etc. ? Quote Link to post Share on other sites
DefenderCoR Posted November 14, 2012 Report Share Posted November 14, 2012 (edited) Korzystając z tematu, mam do was pytanie w sparwie RIS'u do G36 - wiecie może gdzie można zamówic takie cudo ? http://zapodaj.net/b5ac8cb7fa0da.jpg.html Pozdrawiam i zgóry dzieki za odpowiedź :icon_biggrin: Edited November 14, 2012 by DefenderCoR Quote Link to post Share on other sites
Kola Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 Kola, a po ponownym przykręceniu lufy nie masz żadnych luzów etc. ? Nie, wszystko jest OK, żadnych luzów. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Mam parę pytań na temat tego modelu g36c http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=5352&name=ARES_-_G36C_-_AR-006 Czy ten model posiada funkcję zwalniania sprężyny gdy jest napięta? Niektóre modele takie coś posiadały z tego co widziałem na filmikach youtube. Druga sprawa czy gearbox wytrzymałby springa m130 guardera bez wymiany niczego? Słyszałem że zębatki lubią się szybko scierać chociaż kolega ma tą giete i jedyne co poszło to silniczek reszta działa od pół roku bez zarzutu. I czy jest sens wymieniać gumę Hu? Zmieni ona dużo? Zasięg jest naprawdę imponujący jak na stock więc nie wiem czy jakbym wymienił HU na np g&g to czy by to dało różnicę.I ostatnia rzecz. Jaka bateria 11,1lipo jest wstanie tam się zmieścić? Jak ktoś może pomóc to niech napiszę. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Fruitastic Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Sprężynę da się wyjąc bez otwierania gb ale o zwalnianiu nic nie wiem...chyba, że po prostu nie wiem o co ci chodzi :) zębaty mogą pójść... mi poszły na stocku przy lipo 11,1 ale szkielet gb wytrzyma, jest solidny. Właśnie oddałem giete do serwisanta na wymiane gumki i przegląd - po okołu 12k przemielonych. Zobacze czy coś się zmieni i napisze. Lipo 11,1 1000maH mi się zmieściło ale takie malutkie i to ledwo ledwo. Jeśli chcesz dać m130 i lipo 11,1 to odrazu kup sobie zestaw zębatek na zmianę :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 W modelach bez BB za zwalnianie sprężyny odpowiada przycisk zwalniacza blokady suwadła, czyli tzw. bolt-catch. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Fuitastic a po ile kulasach poszły Ci zębaty na 11,1lipo ? I czy szalałeś z tym lipo czy tak wiesz single i troche auto? Mówisz że szkielet wytrzyma m130 ? A jakbym miał wymieniać zęby to na jakie ? Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Ja mam od prawie połtora roku giete. Na m130 smiga az miło. Mam lipo 11,1. Jedyne to mi się sypneło to prowadnica sprężyny. Zębatki wytrzymały mi zacinkę gdy kawałek prowadnicy poszedł pomiędzy nie. Reszta jest w stanie idealnym. ja śmiało moge polecić ta replikę. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 (edited) Może kolega fruitastic trafił na gorszy model chociaż to markowa replika i nie powinno być takich rzeczy że jeden model gorszy od drugiego chociaż różnie to jak widać bywa. A na jaką wymieniłeś prowadnice ? Bo tam jest taka ta szybko wymienna i pytanie czy zwykła prowadnica metalowa do v3 przypasi ? I jeszcze jedno czy dużo zmieniły się osiągi na m130? Ile masz fps bez wymieniania niczego bo nic nie wymieniałeś oprócz springa i prowadnicy tak? Edited December 11, 2012 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 (edited) -a wiec tak: zmienione mam w środku: tłok- oryginalny poszedł się paść- nie polecam zakładać łozyskowanej prowadnicy- jest źle zrobiona i sie ukręca. siłą rzeczy zmieniłem tez głowice tłoka -sprezyna na m130 guardera - nowa stalowa prowadnica- dorabiana u tokarza - gumka hop up TM - kable - lipo 11,1 o pojemnosci 2650 mah, umieszczone na kolbie. mam stabilne 460 fpsow. chodzi pięknie, roof idealny. Blow back mam wypięty. Edited December 11, 2012 by Przypadek Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 A czy idzie kupić normalnie prowadnice sprężyny do V3 i czy będzie ona pasować? Czy trzeba kombinować i dorabiać ? Tłok z tego co wiem ma 7 metalowych zębów i jest odrazu do wymiany ? I ogółem to wszystko wydawało mi się szczelne (rozbierałem kolegi giete ARESA) ale wolę popytać. Najbardziej denerwuje mnie ta prowadnica bo w stocku u niego jest s plastiku i przy m130 padnie na bank wiec dlatego odrazu bym wymienił ale na jaką .... Quote Link to post Share on other sites
Fruitastic Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 Zębatka silnikowa poszła mi po około 4k kulek a tłokowa po kolejnych 500. Auto używałem nie dłużej niz 3-4 sek. serie. Teraz mam zębaty JG i dobrze chodzą. Tłok cały. Ogólnie zasięg repliki w stocku to rewelacja, może ja miałem pecha z zębatami Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 (edited) Może źle miałeś wyregulowany silnik że Ci poszła zębata silnikowa ? Kto wie akurat miałeś pecha pewnie. Prawdopodobnie zamawiam pod choinke sobie taką giete bo się coraz bardziej przekonuje do niej ;p. A prowadnice springa warto wymienić tak? Możecie jakaś polecić ? Edited December 12, 2012 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Ja nie testowałem zwykłej. Ja dorobiłem sobie nową. Ew jak chcesz zmienić to weź tą stockową, idź do jakiegoś tokarza i Ci zrobi identyczną. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 (edited) To rozumiem standardowe prowadnice v3 od g36c nie pasują? Np. Takie coś wygląda bardzo podobnie: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_143&products_id=3336&name=Guarder_-_Prowadnica_sprezyny_V.3. Odrazu bym wymienił. Edited December 13, 2012 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 Nie pasują. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.