Garnek Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 Panowie , mam starą wersję pod brandem umarexa G36KV , jako ,że jestem mocno niegramotny w składaniu/rozkładaniu replik, może ktos powiedzieć jaka jest długość lufy wewnętrznej? Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Dokładnie 357 mm, lufa 407 będzie pasować- będzie schowana w tłumiku płomienia Quote Link to post Share on other sites
toobi Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Witam. Mam pytanie odnośnie działania repliki. Dokładnie chodzi o G36CV firmy Umarex. Kiedy kupiłem replikę na wgc miała na stocku 350 fpsów. Została wymieniona sprężyna na Guradera m120 i w rezultacie wyszło 408 fps. Spodziewałem się mocy w przedziale 420-440. Jako że mam gietkę od JG z m110 i ma 420 fpsów. Nie zaglądałem jeszcze do GB, bo sprężyna została wymieniona bez jego rozkładania. Macie jakieś pomysły gdzie leży problem i czy w ogóle on istnieje. Czy jest możliwość osiągniecia mocy około 430 fpsów na m120? Czytałem temat i może to wina cylindra bo z moich informacji lufa jest całkiem niezła (dobra skupienie). Problem może też być z komorą. Planuję w niedalekiej przyszłości wymienić lufę i gumkę, dlatego odrazu chciałbym rozwiązać ten problem, bo szkoda żeby przy takiej sprężynie mieć 408 fpsów. Jakie są wasze doświadczenia, czy ktoś miał podobną sytułację? Quote Link to post Share on other sites
toobi Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Po wymianie cylindra, wypodkładkowaniu i dobrym uszczelnieniu prędkość wzrosła do 424fpsów na M120. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted September 13, 2013 Report Share Posted September 13, 2013 Witam. Mam pytanie do was. Planuję upgredować moją g36c. Plany są następujące: wymiana lufy na precyzyjną KMHEAD dłuższą np.363mm i przykrycie tłumikiem (warto brać dłuższą lufę ? stock to 247 a słyszałem że długość lufy tutaj nie zagra żadnej roli chociaż wolę się upewnić). W stocku posiadam cylinder typ 0. Wymienić? Do tego guma g&g zielona i to by było na tyle tutaj bo komora jest szczelna nie wydaje mi się nawet żeby przez komorę mogło uciekać gdzieś powietrze. Do tego mam zamiar wstawić sprężynę m130 i tu rodzi się pytanie. Replika ma ponad pół roku wystrzelone zostało jakieś może 30 000szt pestek i czy stockowe bebechy wytrzymają? Silnik jest na pewno do wymiany bo ten stockowy ma problemy uciągnąć m120. Chciałbym żeby wzrósł zasięg w porównaniu do stockowego i celność wiem że dobra precka to podstawa więc stawiam na KMHEAD. Chciałbym mieć dobrą szturmową replikę posiadającą moc ok 450 fpsów Z tego co mi wiadomo to układ cylinder głowica dysza komora w ARESACH stockowo są bardzo szczelne więc nie wiem czy jest sens wymiany czegokolwiek z tych podzespołów oprócz tłoka z metalową szczęką. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 (edited) Doszła do mnie dzisiaj replika w wersji C z najnowszej dostawy w Specshopie i jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłem że nie posiada ona systemu zwalniania anti-reversal'a, Ale gearbox jest do tego przystosowany. W sumie jest to zbędny bajer, aczkolwiek może się przydać w przypadku zacinki. Stąd moje pytania: Czy próbował ktoś dokupić ten mechanizm? Czy próbował ktoś przełożyć ten mechanizm z G36 Boyi? Czy starsze wersje G36 od Aresa miały ten system, czy może tyczyło się to tylko replik Umarex'a robionych przez Aresa? Miał bym też prośbę do osób które posiadają replikę z tym systemem o zdjęcie tegoż systemu. Chociaż patrząc na ten filmik w okolicach 5:12 http://www.youtube.com/watch?v=R7FO7fD0XSU chyba nie było by bardzo trudno zrobić coś takiego samemu. Muszę dorwać replikę z tym systemem i zobaczyć na własne oczy. Choć zdjęcia wysokiej jakości także by pomogły, jakby ktoś miał chwilke :icon_wink: Edited November 9, 2013 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 (edited) Jesteś pewny że zrzutu sprężyny nie masz? Wciśnij mocno przycisk zwalniacza. Każdy Ares, Umarex, czy nawet bojec, który mi przez ręce przeszedł, ten system miał. W jedych ten system toporniej działał, niż innych, ale zawsze sprężynę zwolnił. Pokaż no fotki swojego gb. Edited November 9, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Jakbym miał niedziałający to był napisał, czyżby Ares zaczął oszczędzać? Dzwoniłem też wczoraj do Specshopu i potwierdzili że zgodni z opisem produktu, nie ma zwolnienia sprężyny w tym modelu, zresztą w K i E też nie. Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 A to nie było przypadkiem tak, że jak replika miała EBB to ten guzik odpowiadał za zwolnienie atrapy zamka, a w modelach bez EBB miała zwalniać sprężynę? Bo coś mi takiego świta, ale mogę się mylić. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 (edited) Nie. Przycisk ten zwalnia sprężynę, jak i blokuje suwadło, niezależnie czy replika jest z ebb, czy bez. W starszych Aresach mogło tych bajerów nie być, ale w dwuletnim, jak i rocznym Aresie tak właśnie jest. Edited November 9, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Ja mam wersje z EBB (zepsuło się po krótkim czasie) i nie miałem tej części do zwalniania sprężyny też więc nie wiem. Pewnie masz te samą wersje co ja i po prostu tego nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 (edited) Z ciekawości zajrzałem do instrukcji która jest oznaczona datą 2013 i w tej instrukcji jest ten mechanizm, taki psikus. Instrukcja dołączona do repliki jest identyczna z tą: http://www.aresairso...expose_plan.jpg Jeszcze jedna różnica to stopka chwytu pistoletowego, u mnie jest żebrowana / wentylowana. https://lh3.googleus...1109_130137.jpg https://lh3.googleusercontent.com/-9uUkWylQIYE/Un4oUwuXenI/AAAAAAAAAZk/sKusFywPdt4/w603-h804-no/20131109_130131.jpg Na lato nie jest głupi pomysł, chłodzenie dla silnika. Nie wiem jak w zimę, kiedy rzucę się w śnieg z repliką. Sprawdzę później czy pasuje stopka od JG lub CA. Mam też pytanie na temat mikro-styku? Czy macie z tym problemy? Na zagranicznych forach czytałem że się przepala, podobnie jak zwykłe styki. Może założyć mosfet? Edited November 9, 2013 by Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 (edited) Mam takie pytanie. Ile osiągacie fpsów w tych gietach na springu m140 ? Ja mam m140 JBU, dysza SHS niebieska, głowica cylindra SHS głowica tłoka stock ale wymieniona uszczelka, cylinder typ 1 i lufa KM HEAD 363mm do tego gumka niebieska madbull doszczelnienie teflon fixem i osiąga 470 fpsów czy to dużo czy lipa ? Idzie więcej z tego wycisnąć? Edited November 11, 2013 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Z m140 powinno wyjść ponad 500fps. Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Mam takie pytanie. Ile osiągacie fpsów w tych gietach na springu m140 ? Ja mam m140 JBU, dysza SHS niebieska, głowica cylindra SHS głowica tłoka stock ale wymieniona uszczelka, cylinder typ 1 i lufa KM HEAD 363mm do tego gumka niebieska madbull doszczelnienie teflon fixem i osiąga 470 fpsów czy to dużo czy lipa ? Idzie więcej z tego wycisnąć? Powiem tak zmień cylinder na typ 2 lub zmień lufę na dłuższą. Cylinder typ 1 i lufa 363 mm to początek zakresu dla tego cylindra. Dla takiego cylindra to lufa co najmniej 407 mm a jeszcze lepiej 455 mm - przy wzorowej szczelności. Spadną wtedy wahania fps oraz wzrośnie wartość fps przy dłuższej lufie. Jeżeli zmienisz cylinder na typ 2 - nie musisz zmienić lufy, uzyskasz mniejszy rozrzut fps oraz również powinien nastąpić niewielki wzrost fps. Za asgshop.pl : sprężyna m140 to około 460 fps. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Z m140 powinno wyjść ponad 500fps. Niby jak? Bez bore up 500fps? Mowa tu o normalnej sprężynie wartość m140- 460fps więc i tak wyszło ponad normę bo jest 470. Jak możesz to zapodaj co może być przyczyną takiego spadku fps skoro idzie wycisnąć spokojnie 500, przypomnę że szczelność na całym układzie jest prawie wzorowa, jedynie nie uzyskam całkowitej strzykawki na całym układzie tzn. cylinder głowice dysza gumka komora lufa. Tam delikatnie gdzieś ucieka powietrze ale to nie możliwe że spadek ponad 30fpsów by był chociaż mogę się mylić. Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Ja mam u siebie w Scarze G&G 450fps na m120. Wszystkie bebechy full stock. Po prostu zdolny gość to składał :wink: Z lektury forum wynika, że wiele osób osiąga podobne wyniki jak ja na m120. Nie wiem co może być przyczyną takiego wyniku u Ciebie. Nie grzebię w AEG'ach na tyle, żeby coś podpowiadać a nie chcę wprowadzać w błąd. Tą tabelką z asgshop się nie sugerujcie, wartości w niej podane są lekko zaniżone. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 Powiem tak zmień cylinder na typ 2 lub zmień lufę na dłuższą. Cylinder typ 1 i lufa 363 mm to początek zakresu dla tego cylindra. Dla takiego cylindra to lufa co najmniej 407 mm a jeszcze lepiej 455 mm - przy wzorowej szczelności. Spadną wtedy wahania fps oraz wzrośnie wartość fps przy dłuższej lufie. Jeżeli zmienisz cylinder na typ 2 - nie musisz zmienić lufy, uzyskasz mniejszy rozrzut fps oraz również powinien nastąpić niewielki wzrost fps. Za asgshop.pl : sprężyna m140 to około 460 fps. Czyli powiadasz że cylinder typ 1 jest nieodpowiedni? Skoro teraz jest 470fps ale nie ma strzykawki na całym układzie bo na lufie tam trochę ucieka ale to bardzo delikatnie to jak bym jakimś cudem zdołał to doszczlenić na maximum strzykawkę i wymienił cylinder to mogę się spodziewać wzrostu fps do tych 500 paru? Chcę po prostu wiedzieć czy ma sens robienie tego bo jeśli wymiana cylindra i babranie się w doszczelnianie da mi 10fps więcej to się nie opłaca w ogóle. Zastanawiam się też czy ludzie którzy składają repliki na spręzynach m120 tak jak ma Martinez na m120 450fps to czy to m120 to rzeczywiście m120 czy jakaś podrasowana sprężyna jak stare guardery czy magia serwisanta. Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 Sprawdź szczelność w swojej konfiguracji (/http://forum.wmasg.pl/topic/142758-smar-w-cylindrze/page__hl__+smar?do=findComment&comment=1886834). Obstawiam że masz nieszczelność w 2 pkt: - kołnierz gumki-dysza - dysza z prowadnicą. Spróbuj zmienić gumkę hop-up na inną. Nic już lepiej nie zmieniaj, po prostu wydobądź maksimum z tego co masz. Jak założysz dłuższą lufę no to musisz ją jakoś zakryć,a przy nieszczelnościach wzrost fps może nie nastąpić. Jak założysz cylinder typ 2 a będziesz nadal miał nieszczelności to ci fps spadnie. Ps. Magia Guardera -np na m110 - 435 fps, na m90-360 fps. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 (edited) Tyle że już testowałem kilka gumek począwszy od aresowskiej, g&g zielonej i teraz jest niebieska madbulla która przyniosła najlepszy efekt z tego wszystkiego lecz nadal gdzieś ucieka. Dysza SHS niebieska popychacz przeszlifowany, testowałem dysze deepfire z płaskim frezem i gorzej się spisywała. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Najprawdopodobniej wychodzi na ten punkt dysza z prowadnicą bo gumką nie wydaje mi się żeby coś uciekało. Możliwe też że używam złych smarów. Używam typowo smarów dedykowanych do replik. Np smary od pana ze sklepu asg revolution. Edited November 12, 2013 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 A sprawdzałeś na innej sprężynie ile masz fps. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 (edited) Właśnie nie :/. Ogółem problem jest taki że nie posiadam przy sobie chrono i to jest trochę bezsensu składanie repliki bez chrono bo problematyczne. Wczoraj na strzelance sprawdzałem bo kumpel ma chrono i wyszło 470, 475, 468 itp ale max był 475 dokładnie mierzone na kulkach g&g 0.2g. Nie wiem może wina tej sprężyny też jest. Będę kombinował żeby wycisnąć maksimum z tego. Ale masz jeszcze jakieś inne porady? Może użyć innych smarów i jak dokładnie posmarować to wszystko? Ew. Powymieniać uszczelki? Nie wiem co jeszcze mógłbym zrobić. Edited November 12, 2013 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 Ja tam jadę wg postu nr 4 w tym temacie-http://forum.wmasg.pl/topic/142758-smar-w-cylindrze/page__hl__+smar?do=findComment&comment=1886834. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 Aha rozumiem. I uzyskujesz na tym efekt strzykawki na całym układzie? Możesz jeszcze powiedzieć jaka to replika i części? Tak z ciekawości pytam. A zębatki też tym smarem cx80 można posmarować czy do tego lepiej coś innego ? Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 No CX80 do zębatek się nie nadaje, lepiej jakiś łt4s3. Zawsze się staram uzyskać efekt strzykawki, np dziś grzebałem w 2 P90 Tokyo Marui, jedno do lasu m110 Guardera - 430 fps, drugie do CQB- m90 Guardera - 360 fps, pewnie z czasem się ubije. Żeby nie było off-topu: przejrzałem cały topic i widzę, że użytkownicy mają bardzo dobre wyniki na stokowych częściach. Może czas wrócić do stokowych części, tylko dobrze całość poskładać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.