Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36 Blow Back [ARES]


Recommended Posts

Zauważyłem, że na stronie specshop.pl w opisie G36c ARESa podają, że wymieniono w środku niektóre części (nie wiem czy w odniesieniu do starszych wersji czy zrobiono to już w Polsce). Piszą np, że założono chromowany cylinder, wzmocnione stalowe zębatki i co najciekawsze tłok i głowicę tłoka z przeźroczystego mocnego tworzywa, natomiast w filmikach na YT, recenzjach itp po rozłożeniu czarnego gearboxa ARES'a tłok i głowica jest z czarnego plastiku. Widziałem też recenzje gearboxów G36-tek umarexa produkcji S&T i wyglądają całkiem inaczej, mają czerwony cylinder i surowy szkielet GB w kolorze stalowym (tłok biały, a głowica też z czarnego plastiku) więc raczej nie chodzi o to, że na zachodzie myslą, że umarex to ares a tak na prawdę to S&T. Ten opis ze specshop.pl mógł by wskazywać, że specshop.pl od razu zamawia jakąś ulepszoną wersję, albo sam w Polsce zmienia najsłabsze ogniwa fabrycznej repliki i może dlatego na zachodzie na ARES'a się generalnie raczej pluje a u nas uważa za jedną z najlepszych replik G36.

Rozkładał ktoś G36 ARESa i pamięta albo chce się komuś wyjąć sprężynę (dzięki bogu za system szybkiej wymiany sprężyny :D ) i sprawdzić czy prowadnica sprężyny jest plastikowa czy metalowa? W zachodnich reckach jest plastikowa czarna.

Edited by cinollozowski
Link to post
Share on other sites
  • Replies 422
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Są 2 generacje Aresa, stara sprzed 2012 i nowe właśnie po tym roczniku.

Nowa posiada kilka ulepszeń, w stosunku do starej.

 

Podobnie jest z umarexem/s&t.

Wersja z czerwonym cylindrem i szarym gb to sportline, natomiast pro line ma czarny szkielet i chromowany cylinder. Tej pierwszej kijem nie tykaj.

 

Na dzień dzisiejszy polecam nową generację Aresa, oraz PROLINE umarex.

Link to post
Share on other sites

Dodam tylko że G36 Aresa z roku 2012 i 2013 miały mechanizm zwalniania anti-reversala, wersja z 2014 już tego nie miała.

 

Gdzieś już o tym pisałem, ale napiszę jeszcze raz:

Na tegorocznym Shot Show, Umarex zapowiedział nową serie G36 robioną przez Aresa. Ma wyjść w tym roku. Wbudowany mosfet i burst 2-strzałowy.

 

Oczywiście polecam G36 od Aresa.

Link to post
Share on other sites

No fakt skoro cyma, boyi itp też ma na gb QC to po co robić przegląd zerowy.........................

 

Ktoś montował w aresie kolby rozsuwane z wersji CV? Chodzi mi o produkty boyi, JG(od biedy) i GP. Pasują bez przeróbek czy trzeba poszerzać zawias w kolbie? Boyi chyba powinien pasować idealnie skoro to kopia aresa.....

Link to post
Share on other sites

Witam ostatnio pisałem że miałem awarię zaraz po wyjęciu z pudełka w ar-004, odesłałem i za 2 tygodnie dostałem po wymianie zębatki silnikowej. Jakoś trzy tygodnie temu miałem kolejną awarię, według specshopu awaria wystąpiła w wyniku użytkowania repliki przy minusowej temperaturze więc gwarancja tego nie obejmuję. Ale prawda jest taka że użytkowałem ją przy 1-5°C. Przez miesiąc strzelania byłem z repliki bardzo zadowolony bo zasięg + celność przy stockowej wersji była super ale no cóż 2 awarie w 1 miesiąc użytkowania bo reszta to było oczekiwanie aż wróci. Nie mówię ,że jest to zła replika i unikać jak ognia bo podejrzewam ,że dostałem jakąś słabą partię. Ogólnie jeżeli ktoś był w podobnej sytuacji lub wie jak z tego wybrnąć to proszę o jakieś rady.

Link to post
Share on other sites

No fakt skoro cyma, boyi itp też ma na gb QC to po co robić przegląd zerowy.........................

 

Ktoś montował w aresie kolby rozsuwane z wersji CV? Chodzi mi o produkty boyi, JG(od biedy) i GP. Pasują bez przeróbek czy trzeba poszerzać zawias w kolbie? Boyi chyba powinien pasować idealnie skoro to kopia aresa.....

 

Kolba bojca jest na dwoch "pinach" rozporowych(kawalek blaszki zwinęty w rulon), a nie na jednym zawiasie jak w ares i jg.

Kolba bojca podejdzie dopiero po rozwierceniu(zgraniu) otworów zawiasu body aresa z kolbą.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Wiem że niektóre są robione przez S&T ale to zdaje się podwykonawca Aresa i też jakość w miare ok?

Oczywiście kupiłem wersję z czarnym gearboxem i chromowanym cylindrem :icon_razz:

Da się jakoś zweryfikować obecność tego elementu bez wyjmowania GB?

 

Tak to wygląda:

jel9t44.jpg

Edited by Repcak
Link to post
Share on other sites

Rozumiem że spokojnie mogę wyjąć i nie wysypie mi się nagle milion sprężynek itp? :P

Przy okazji - blow back działa aczkolwiek jak zablokuje dźwignię przeładowania w tylnym położeniu i będę przechylał replikę raz lufą do dołu raz do góry to słyszę jak przesuwa się jakaś metalowa część (prawdopodobnie po grzebiecie gearboxa), czy to normalne?

Link to post
Share on other sites

Trzeba też wyjąć tylni pin.

Nic nie wypada, Gieta jest jedną z najprostszych, o ile nie najprostszą repliką do rozbierania. Są filmiki na YT.

Kawałek metalu który lata jest właśnie odpowiedzialny za EBB, wszystko OK. Można wyjąć tą cześć bez rozbierania GB i nie będzie EBB. Też są filmiki.

Link to post
Share on other sites

Z EBB dałbym sovie od razu siana... Killmasterowi już chyba dwa razy złamało się to suwadło/ten element co tam tak swobodnie lata... Przy jednej takiej okazji BB tak zblokowało, że wyrwało bieżnię z alu tłoka... Niestety može wylecieć"wylecieć/wysinąć się ten malutki pin z boku ssuwadła rączki przeładowania i albo urwie ząb w tym suwanym cusiu w środku albo rozwali zębatki albo tłok. Chyba, że bateryjka i silnik słabe to najwyżej wzzystko stanie w miejscu... Wogóle to chory patent, fajny efekt i lansiarstwo, ale tym wycięciem na bb wpada cały las do gearboxa...

Ja ogólnie nie jestem szczególnie zauroczony wykonawstwem tych giet, może taki egzemplarz... Cylinder chromowany, tłok czerwony(zajemocny)ale głowica tłoka niezcentrowana i styrała cylinder...

Link to post
Share on other sites

Ja mam ten sam problem,tyle ze w szkielecie boyi'a(kopia aresa).

 

Miałem przekładane wszystko z innej giety(zebatki i antireversal jg, reszta shs, ultimate, guarder) oraz kosz silnika jg(wymagal malego dopasowania do szkieletu boyia)

 

U mnie problem leży w tym, że ta dzwignia pod plytka selektora(pomimo tego, że porusza sie w pełnym zakresie) niewystarczająco odchyla antireversal(at nie wychodzi poza zęby blokujące na zębatce silnikowej).

 

mozliwe, że u Ciebie jest podobnie(pomimo tego, ze to jest stock, z tego co zrozumialem) lub, że coś blokuje pełne wychylenie tej dzwigni(moze skośnookiemu coś malego wpadlo w te oczka pod szerokimi główkami śrubek).

 

U siebie zwalam winę na prawdopodobnie delikatnie inne wymiary zebatek jg(sugeruje to jeszcze inna przypadłoscią, która u siebie znalazłem-tez związaną z tym zwalniaczem at) w stosunku do stockowych. Ale to nie wątek na to, dlatego to sobie daruje :)

Edited by dik89
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...