Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

POTRZEBNA POMOC W SPRAWIE SWD


Recommended Posts

WITAM

Jestem zielony w sprawach asg właśnie rozpoczynam zabawę i na początku zdażyła się przykra wpadka. zamówiłem SWD DRAGUNOWA w wersji elektrycznej w firmie AIRSOFTXTREME.pl a otrzymałem wersje jednostrzałową sprężynową a kontakt z firmą się nie powiódł nie odpowiadają .Już nawet nie chodzi o różnicę w cenie ale nie lubie być oszukiwany .

Pytanie moje brzmi czy można przerobić sprężynę na elektryka ?

Link to post
Share on other sites

To znaczy żebyś popracował nad ortografią i czytaniem tematu "pozew zbiorowy przeciw airsoftextreme".

ja się nieczepiam i nie interesuje mnie poprawna ortografia gdybym wcześniej znał takie forum nie popełnił bym błędu przy zakupie [to jedyne forum w kturym kiedykolwiek uczestniczyłem mimo wszystko pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ale W regulaminie forum jest stosowna adnotacja co do poprawnej pisowni...

 

 

przykro mi jeśli ktoś czuje się dotknięty z powodu błędów ortograficznych ale nie każdy panuje nad ortografią . osobom kalekim w widocznym kalectwie terz się nie muwi o ich ułomnościach

Link to post
Share on other sites

Szlag mnie kurna bierze jak ktoś to tłumaczy się albo mówi, że ma w nosie ortografie, sam miałem kufa je** papier na dyslekcje i dyzortografie. Na szczęście nic mi nie pomógł w życiu i powoli uczyłem się pisowni każdego słowa na pamięć jak trzeba było. I wiesz, maturę bez błędu napisałem. Przyklej sobie do monitora kilka kartek z napisami: Który, mówi i tym podobnych

Edited by Jey85
Link to post
Share on other sites